dolnośląskie (Porajów)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Świebodzice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
dolnośląskie (Wrocław)
podkarpackie (Lesko)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana świetlików dachowych i zadaszenia wejścia |
Data zamieszczenia: | 2024-04-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Szkoła Podstawowa im. Marii Skłodowskiej - Curie w Kawęczynie Kawęczyn 49a 62-704 Kawęczyn powiat: turecki tel. 63 288 50 24 sekretariat@zskaweczyn.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Kawęczyn |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 63 288 50 24 |
Termin składania ofert: | 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do składania ofert na poniżej opisany przedmiot zamówienia: Zwracamy się z uprzejma prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia. II. Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Wymiana świetlików dachowych i zadaszenia wejścia do budynku Szkoły Podstawowej im. Marii Skłodowskiej - Curie w Kawęczynie" Zakres prac zgodnie z załączonym - (kosztorysem inwestorskim - ślepym (1) - załącznik nr 3) CPV: 45420000-7, 45400000-1 Składanie ofert: VIII. Sposób, miejsce i termin składania ofert. Jeśli są Państwo zainteresowani współpracą z nami w w/w zakresie prosimy o przesłanie oferty w terminie do 30 kwietnia 2024 r. Ofertę prosimy dostarczyć do sekretariatu szkoły lub przesłać pocztą na adres: Szkoła Podstawowa im. Marii Skłodowskiej - Curie w Kawęczynie Kawęczyn 49a 62-704 Kawęczyn lub pocztą elektroniczna na adres: sekretariat@zskaweczyn.pl Uwaga! Liczy się data wpływu do sekretariatu szkoły. Miejsce i termin realizacji: VII. Termin realizacji zamówienia. Zamówienie powinno być zrealizowane do 15.08.2024 r. Termin rozpoczęcia prac musi być uzgodniony z Zamawiającym przynajmniej 7 dni przed ich rozpoczęciem . Jako wykonanie przedmiotu zamówienia rozumie się dokonanie przez niego bezusterkowego odbioru. Wymagania: Przed złożeniem oferty należy dokonać wizji w terenie i uwzględnić roboty, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. III. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków (jeżeli zamawiający je stawia). 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej do wykonania zamówienia - za spełnienie powyższych warunków Zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- Załącznik nr 2 - posiadają zdolności techniczne lub zawodowe: warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał minimum 2 roboty budowlane podobnego z udokumentowaniem, że roboty te zostały lub są wykonywane należycie. Za spełnienie powyższych warunków Zamawiający uzna złożony przez Wykonawcę Wykaz robót budowlanych wraz z Referencjami potwierdzającymi wykonanie min 2 podobnych robót - Załącznik nr 4; 2. Warunkiem ubiegania się o realizację zamówienia jest udzielenie przez Wykonawcę 3 letniej gwarancji na wykonane zadanie. IV. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu(jeżeli zamawiający postawił takie warunki). Do oferty proszę dołączyć: 1. Oferta powinna być złożona na formularzu ofertowym - Załącznik nr 1; 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków- Załącznik nr 2; 3. Kosztorys ofertowy zgodnie z załączonym Kosztorysem inwestorskim - ślepym (1) -Załącznik nr 3; 4. Wykaz robót budowlanych- Załącznik nr 4. Jeżeli do oferty załączono kserokopie dokumentów, to muszą być one sporządzone w czytelnej formie oraz poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu. V. Kryteria oceny ofert wraz z przypisaną im wagą punktową lub procentową oraz sposób obliczenia punktacji za spełnienie poszczególnych kryteriów. 1. Przy wyborze zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: cena -100% 2. Cenę należy podać jako stawkę netto i brutto zgodnie z formularzem ofertowym. 3. Cena ofertowa brutto podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, w której zaproponowane zostanie najniższe wynagrodzenie brutto za wykonanie zamówienia. 5. Cena ofertowa brutto będzie porównywana z innymi ofertami. 6. Oferta najkorzystniejsza to oferta, która uzyska 100 punktów. 7. Obliczanie punktów dokonywane będzie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 8. Ilość punktów dla kryterium ,,cena" Zamawiający obliczy wg wzoru: cena oferty najniżej skalkulowanej brutto Liczba punktów oferty =---------------------------------------------------------x 100 % ceny oferty ocenianej brutto VI. Istotne postanowienia umowy lub wzór umowy Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do zapytania ofertowego. Jeśli są Państwo zainteresowani współpracą z nami w w/w zakresie prosimy o przesłanie ofert. X Informacje pozostałe: - Oferty złożone po terminie oraz niekompletnie wypełnione nie będą rozpatrywane. - Oferent może przed upływem terminu składania ofert wycofać swoją ofertę. - Nie dopuszcza się składania ofert częściowych - wszystkie rubryki musza być wypełnione. - Nie dopuszcza się widełkowego podawania cen - wszystkie ceny muszą być określone jednoznacznie. - Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń względem Gminy Kawęczyn z tytułu otrzymania niniejszego zapytania ofertowego oraz przygotowania i złożenia oferty na to zapytanie. - W niniejszym zapytaniu ofertowym zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują drogą pisemną. - O wyborze najkorzystniejszej oferty, oferenci zostaną powiadomieni pisemnie/na stronie http://www.kaweczyn.pl/kaweczyn/bip/przetargi-i-ogloszenia/zapytania- ofertowe-do-130000-zl.html - W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. - Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni od dnia upływu terminu do składania ofert. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny, do odrzucenia oferty/ofert z podaniem uzasadnienia. Kontakt: IX. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą. W sprawie oferty można kontaktować się z sekretariatem tel. 63 288 50 24 lub email: sekretariat@zskaweczyn.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024