Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1252z dziś
7159z ostatnich 7 dni
22897z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana świetlików dachowych i zadaszenia wejścia

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana świetlików dachowych i zadaszenia wejścia

Data zamieszczenia: 2024-04-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Marii Skłodowskiej - Curie w Kawęczynie
Kawęczyn 49a
62-704 Kawęczyn
powiat: turecki
tel. 63 288 50 24
sekretariat@zskaweczyn.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kawęczyn
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 63 288 50 24
Termin składania ofert: 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do składania ofert na poniżej opisany przedmiot zamówienia:
Zwracamy się z uprzejma prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia.
II. Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest
,,Wymiana świetlików dachowych i zadaszenia wejścia do budynku Szkoły Podstawowej im. Marii Skłodowskiej - Curie w Kawęczynie"
Zakres prac zgodnie z załączonym - (kosztorysem inwestorskim - ślepym (1) - załącznik nr 3)

CPV: 45420000-7, 45400000-1

Składanie ofert:
VIII. Sposób, miejsce i termin składania ofert.
Jeśli są Państwo zainteresowani współpracą z nami w w/w zakresie prosimy o przesłanie oferty w terminie do 30 kwietnia 2024 r.
Ofertę prosimy dostarczyć do sekretariatu szkoły lub przesłać pocztą na adres: Szkoła Podstawowa im. Marii Skłodowskiej - Curie w Kawęczynie Kawęczyn 49a 62-704 Kawęczyn
lub pocztą elektroniczna na adres: sekretariat@zskaweczyn.pl Uwaga! Liczy się data wpływu do sekretariatu szkoły.

Miejsce i termin realizacji:
VII. Termin realizacji zamówienia.
Zamówienie powinno być zrealizowane do 15.08.2024 r. Termin rozpoczęcia prac musi być uzgodniony z Zamawiającym przynajmniej 7 dni przed ich rozpoczęciem . Jako wykonanie przedmiotu zamówienia rozumie się dokonanie przez niego bezusterkowego odbioru.

Wymagania:
Przed złożeniem oferty należy dokonać wizji w terenie i uwzględnić roboty, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.
III. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków (jeżeli zamawiający je stawia).
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej do wykonania zamówienia
- za spełnienie powyższych warunków Zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- Załącznik nr 2
- posiadają zdolności techniczne lub zawodowe: warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał minimum 2 roboty budowlane podobnego z udokumentowaniem, że roboty te zostały lub są wykonywane należycie. Za spełnienie powyższych warunków Zamawiający uzna złożony przez Wykonawcę Wykaz robót budowlanych wraz z Referencjami potwierdzającymi wykonanie min 2 podobnych robót - Załącznik nr 4; 2. Warunkiem ubiegania się o realizację zamówienia jest udzielenie przez Wykonawcę 3 letniej gwarancji na wykonane zadanie.
IV. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu(jeżeli zamawiający postawił takie warunki).
Do oferty proszę dołączyć:
1. Oferta powinna być złożona na formularzu ofertowym - Załącznik nr 1;
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków- Załącznik nr 2;
3. Kosztorys ofertowy zgodnie z załączonym Kosztorysem inwestorskim - ślepym (1) -Załącznik nr 3;
4. Wykaz robót budowlanych- Załącznik nr 4.
Jeżeli do oferty załączono kserokopie dokumentów, to muszą być one sporządzone w czytelnej formie oraz poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu.
V. Kryteria oceny ofert wraz z przypisaną im wagą punktową lub procentową oraz sposób obliczenia punktacji za spełnienie poszczególnych kryteriów.
1. Przy wyborze zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: cena -100%
2. Cenę należy podać jako stawkę netto i brutto zgodnie z formularzem ofertowym.
3. Cena ofertowa brutto podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, w której zaproponowane zostanie najniższe wynagrodzenie brutto za wykonanie zamówienia.
5. Cena ofertowa brutto będzie porównywana z innymi ofertami.
6. Oferta najkorzystniejsza to oferta, która uzyska 100 punktów.
7. Obliczanie punktów dokonywane będzie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
8. Ilość punktów dla kryterium ,,cena" Zamawiający obliczy wg wzoru:
cena oferty najniżej skalkulowanej brutto
Liczba punktów oferty =---------------------------------------------------------x 100 %
ceny oferty ocenianej brutto
VI. Istotne postanowienia umowy lub wzór umowy
Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do zapytania ofertowego.
Jeśli są Państwo zainteresowani współpracą z nami w w/w zakresie prosimy o przesłanie ofert.
X Informacje pozostałe:
- Oferty złożone po terminie oraz niekompletnie wypełnione nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert wycofać swoją ofertę.
- Nie dopuszcza się składania ofert częściowych - wszystkie rubryki musza być wypełnione.
- Nie dopuszcza się widełkowego podawania cen - wszystkie ceny muszą być określone jednoznacznie.
- Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń względem Gminy Kawęczyn z tytułu otrzymania niniejszego zapytania ofertowego oraz przygotowania i złożenia oferty na to zapytanie.
- W niniejszym zapytaniu ofertowym zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i
Wykonawcy przekazują drogą pisemną.
- O wyborze najkorzystniejszej oferty, oferenci zostaną powiadomieni pisemnie/na stronie http://www.kaweczyn.pl/kaweczyn/bip/przetargi-i-ogloszenia/zapytania- ofertowe-do-130000-zl.html
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni od dnia upływu terminu do składania ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny, do odrzucenia oferty/ofert z podaniem uzasadnienia.

Kontakt:
IX. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą.
W sprawie oferty można kontaktować się z sekretariatem tel. 63 288 50 24 lub email: sekretariat@zskaweczyn.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.