dolnośląskie (Legnica)
dolnośląskie (Ziębice)
lubelskie (Lublin)
lubelskie (Lublin)
świętokrzyskie (Stąporków)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykaszanie i utrzymanie poboczy gminnych dróg oraz miejsc reprezentacyjnych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA SUSZEC ul. Lipowa 1 43-267 Suszec powiat: pszczyński przetargi@suszec.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Suszec |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykaszanie i utrzymanie poboczy gminnych dróg oraz miejsc reprezentacyjnych na terenie Gminy Suszec w 2024 roku Krótki opis przedmiotu zamówienia 4.1 Przedmiotem zamówienia jest ,,Wykaszanie i utrzymanie poboczy gminnych dróg oraz miejsc reprezentacyjnych na terenie Gminy Suszec w 2024 roku", zwane dalej zamówieniem. 4.2 Zakres przedmiotu zamówienia: a) zamówienie obejmuje swym zakresem: roboty przygotowawcze, które wykonawca wykonuje przed rozpoczęciem koszenia, do robót tych zalicza się: o wybranie z trawy kamieni, gruzu, puszek metalowych lub innych zanieczyszczeń, o wygrabienie liści, które spadły z drzew, o rozgarnięcie kretowisk, o wycięcie jednorocznych samosiewów i odrostów wokół drzew, o wywóz zebranych zanieczyszczeń na wysypisko publiczne lub składowiska własne, po uzgodnieniu miejsca wywozu z Zamawiającym, koszenie poboczy dróg i terenów zielonych, w tym m.in. skarp, rowów, miejsc niedostępnych oraz miejsc reprezentacyjnych na terenie Gminy Suszec, wykaszanych zgodnie z wytycznymi określonymi w specyfikacji technicznej - zał. nr 9 do SWZ, a także zgodnie z postanowieniami określonymi w niniejszej SWZ, dostawę i pracę sprzętu do koszenia, uprzątnięcie skoszonej trawy i chwastów z jezdni i chodników, odtransportowanie sprzętu, kontrolę i pomiary dopuszczalnej wysokości trawy po jej skoszeniu. 4.3 Warunki szczegółowe: a) Zamawiający wymaga wykonania nie mniej niż dwóch pełnych koszeń w ciągu dróg gminnych w sezonie letnim w następujących terminach: 1 koszenie do 14 czerwca 2 koszenie do 13 września b) Zamawiający wymaga wykonania nie mniej niż czterech pełnych koszeń w miejscach reprezentacyjnych w sezonie letnim w następujących terminach: 1 koszenie do 7 dni od podpisania umowy 2 koszenie do 28 czerwca 3 koszenie do 2 sierpnia 4 koszenie do 13 września c) koszenie trawy ma być prowadzone w takich odstępach czasu, aby wysokość trawy nie była większa niż 20 cm d) wysokość trawy i samosiewów po wykoszeniu może maksymalnie wynosić 5 cm, e) prace obejmują także wycinkę jednorocznych samosiewów i odrostów, f) uprzątnięcie zanieczyszczeń z jezdni i chodników po przeprowadzonych pracach. ZAKAZUJE SIĘ STOSOWANIA NOŻY TNĄCYCH MŁOTKOWYCH!!! Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w pkt. 4 SWZ oraz w zał. 1.A do SWZ. CPV: 77314100-5 Dokument nr: 2024/BZP 00291925, ZPU.271.1.5.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-26 12:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c55c99a5-fd5d-11ee-b81b-aebd110f5279 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały opisane w pkt. 10 oraz 12 SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): OBOWIĄZEK INFORMACYJNY DOTYCZĄCY RODO został opisany w pkt. 22 SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): j.w. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-26 12:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki ,,Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy na stronie internetowej prowadzonego postępowania - na Platformie e-Zamówienia Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-13 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZPU.271.1.5.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 4.1 Przedmiotem zamówienia jest ,,Wykaszanie i utrzymanie poboczy gminnych dróg oraz miejsc reprezentacyjnych na terenie Gminy Suszec w 2024 roku", zwane dalej zamówieniem. 4.2 Zakres przedmiotu zamówienia: a) zamówienie obejmuje swym zakresem: roboty przygotowawcze, które wykonawca wykonuje przed rozpoczęciem koszenia, do robót tych zalicza się: o wybranie z trawy kamieni, gruzu, puszek metalowych lub innych zanieczyszczeń, o wygrabienie liści, które spadły z drzew, o rozgarnięcie kretowisk, o wycięcie jednorocznych samosiewów i odrostów wokół drzew, o wywóz zebranych zanieczyszczeń na wysypisko publiczne lub składowiska własne, po uzgodnieniu miejsca wywozu z Zamawiającym, koszenie poboczy dróg i terenów zielonych, w tym m.in. skarp, rowów, miejsc niedostępnych oraz miejsc reprezentacyjnych na terenie Gminy Suszec, wykaszanych zgodnie z wytycznymi określonymi w specyfikacji technicznej - zał. nr 9 do SWZ, a także zgodnie z postanowieniami określonymi w niniejszej SWZ, dostawę i pracę sprzętu do koszenia, uprzątnięcie skoszonej trawy i chwastów z jezdni i chodników, odtransportowanie sprzętu, kontrolę i pomiary dopuszczalnej wysokości trawy po jej skoszeniu. 4.3 Warunki szczegółowe: a) Zamawiający wymaga wykonania nie mniej niż dwóch pełnych koszeń w ciągu dróg gminnych w sezonie letnim w następujących terminach: 1 koszenie do 14 czerwca 2 koszenie do 13 września b) Zamawiający wymaga wykonania nie mniej niż czterech pełnych koszeń w miejscach reprezentacyjnych w sezonie letnim w następujących terminach: 1 koszenie do 7 dni od podpisania umowy 2 koszenie do 28 czerwca 3 koszenie do 2 sierpnia 4 koszenie do 13 września c) koszenie trawy ma być prowadzone w takich odstępach czasu, aby wysokość trawy nie była większa niż 20 cm d) wysokość trawy i samosiewów po wykoszeniu może maksymalnie wynosić 5 cm, e) prace obejmują także wycinkę jednorocznych samosiewów i odrostów, f) uprzątnięcie zanieczyszczeń z jezdni i chodników po przeprowadzonych pracach. ZAKAZUJE SIĘ STOSOWANIA NOŻY TNĄCYCH MŁOTKOWYCH!!! Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w pkt. 4 SWZ oraz w zał. 1.A do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-13 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, tj. oferty która otrzyma największą ilość punktów wynikającą z sumy uzyskanych punktów w kryterium oceny wskazanym w pkt. 16.1. SWZ, zgodnie z postanowieniami określonymi w pkt. 16.2-16.6 SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego zdolności technicznej lub zawodowej; Zamawiający uzna warunek za spełniony w sytuacji, gdy wykonawca wykaże, że: 1. DYSPONUJE LUB BĘDZIE DYSPONOWAŁ N/W POTENCJAŁEM TECHNICZNYM: kosiarką wysięgnikową bijakową - min. 1 szt.: kosiarka wysięgnikowa na ramieniu o długości min. 4,5m, doczepna do pojazdu (nośnika), do koszenia dużych powierzchni, jak: pobocza lub pasy drogowe poza koroną drogi, a także na skarpach i przeciwskarpach Uwaga! ZAKAZUJE SIĘ STOSOWANIA NOŻY TNĄCYCH MŁOTKOWYCH!!! oraz kosiarką ręczną - min. 2 szt.: kosiarka żyłkowa, spalinowa do koszenia w miejscach niedostępnych, takich jak np.: pod barierami, przy ogrodzeniach, znakach, pachołkach oraz innych urządzeniach drogowych, 2. POSIADA WIEDZĘ I DOŚWIADCZENIE: Zamawiający uzna warunek za spełniony w sytuacji, gdy wykonawca wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie: a) wymagane minimum: dwie usługi (roboty) utrzymania terenów zielonych pasa drogowego w zakresie wykaszania i pielęgnacji poboczy dróg, przez minimum cały sezon letni, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 50.000,00 zł i każda realizowana na podstawie jednego zobowiązania (umowy, zlecenia); Uwaga: 1. Mając na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy Pzp w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 118 ustawy Pzp minimum jeden wykonawca lub jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający tym samym nie dopuszcza sumowania [łączenia potencjału] w zakresie tego warunku udziału w postępowaniu, gdyż wypaczałoby to cel, który powinien zostać osiągnięty poprzez tak postawiony warunek. 2. Zamawiający wskazuje, że na podstawie wyroku TSUE z dnia 04.05.2017 r. nie dopuszcza, aby wykonawca biorący udział indywidualnie w postępowaniu polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem przy innym zamówieniu publicznym, jeżeli faktycznie i konkretnie nie uczestniczył w jego realizacji. W przypadku, gdy usługi referencyjne w rzeczywistości były wykonywane przez Wykonawcę w ramach konsorcjum wraz z innym Wykonawcą lub Wykonawcami, należy w Wykazie usług - zał. nr 4 do SWZ wskazać, jakie czynności w ramach tych robót były wykonywane przez Wykonawcę ubiegającego się o niniejsze zamówienie. Na podstawie powyższego zamawiający dokona oceny nabytego doświadczenia w wykonaniu danego zamówienia publicznego (czy wykonawca wykonał zakres wystarczający do potwierdzenia spełnienia warunku udziału w niniejszym postępowaniu). 3. W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO 8.3 Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych: 1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Wykaz należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. - w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 7.2.4) ppkt. 1 lit SWZ, b) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wykaz należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. - w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 7.2.4) ppkt. 2 SWZ, 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1) Formularz przedmiaru usług - zał. 1.A do SWZ, wypełniony zgodnie z postanowieniami określonymi w pkt. 15 SWZ, 2) Pełnomocnictwo, (pkt. 8.2.3 SWZ) - jeżeli dotyczy, 3) Zobowiązanie lub inne dokumenty, (pkt 8.2.4 SWZ) - jeżeli dotyczy, 4) Oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy, stanowiące załącznik nr 5 do SWZ (pkt. 8.2.5 SWZ) - jeżeli dotyczy; 5) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru ( z zastrz. postanowień pkt. 8.2.6 SWZ); SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zgodnie z postanowieniami określonymi w pkt. 7.5 SWZ 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: ZGODNIE Z POSTANOWIENIAMI OKREŚLONYMI W PGF. 11 ZAŁ. 6 DO SWZ, STANOWIĄCEGO PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, tj. oferty która otrzyma największą ilość punktów wynikającą z sumy uzyskanych punktów w kryterium oceny wskazanym w pkt. 16.1. SWZ, zgodnie z postanowieniami określonymi w pkt. 16.2-16.6 SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-25 |
© eurobudowa.pl 2004-2024