Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
527z dziś
3190z ostatnich 7 dni
23516z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykoszenie skarp, korony i dna rowów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykoszenie skarp, korony i dna rowów

Data zamieszczenia: 2024-04-19
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne ,,EKO-BABICE" sp. z o.o. z siedzibą w Starych Babicach
ul. Gen. Kutrzeby 36
05-082 Stare Babice
powiat: warszawski zachodni
tel. (22) 722-90-08
Województwo: mazowieckie
Miasto: Stare Babice
Wadium: nie wymaga
Nr telefonu: tel. (22) 722-90-08
Termin składania ofert: 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Wykoszenie skarp, korony i dna rowów melioracyjnych wraz z wygrabieniem pokosu na koronę rowu oraz wyzbieranie drobnych śmieci na terenie Gminy Stare Babice".
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykoszenie skarp, korony i dna rowów melioracyjnych wraz z wygrabieniem pokosu na koronę rowu oraz wyzbieranie drobnych śmieci na terenie Gminy Stare Babice:
1) Rów Z-7 rozpoczynający się przy ulicy Kutrzeby w Starych Babicach, a kończy się u zbiegu ulic Akacjowej i Leśnej w Koczargach Starych. Długość miejsc do wykoszenia i zgrabienia rowu melioracyjnego Z-7 wynosi ok. 3 500 m.b., skarpy rowu 3-4 metry z każdej strony.
2) Rów 0-16 rozpoczynający się przy ulicy Zagrodowej we wsi Zielonki-Parcela, a kończy się przy ulicy Bugaj w Koczargach Nowych. Długość miejsc do wykoszenia i zgrabienia rowu melioracyjnego Z-7 wynosi ok. 2 000 m.b., skarpy rowu 3-4 metry z każdej strony.
2. Zakres prac obejmuje:
1) Wykoszenie skarp rowu z wygrabieniem trawy na koronę rowu melioracyjnego poza teren skoszony,
2) Zebranie drobnych śmieci z wykoszonych rowów (z dna, skarp i korony) i ich wywóz we własnych workach i we własnym zakresie,
3) Wykoszenie istniejących porostów o średnicy do 1 cm.
3. Prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia należy prowadzić w taki sposób, aby nie kolidowały one z normalnym funkcjonowaniem rowów melioracyjnych.

CPV: 77312000-0

Dokument nr: EKOIZO/2/4/2024

Otwarcie ofert: XVIII. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
1. Otwarcie ofert nie jest jawne. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego ,,EKO-BABICE" sp. z o.o. w Starych Babicach, Ul. Gen. Kutrzeby 36, Ul. Gen. Kutrzeby 36.
w dniu 26 - 04 - 2024 r. 0 godz. 1415

Składanie ofert:
XVII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego ,,EKO-BABICE" sp. z o.o., Ul. Gen. Kutrzeby 36, 05-082 Stare Babice, Biuro Podawcze w nieprzekraczalnym terminie:
do dnia 26 - 04 - 2024 r. do godz. 1400

Miejsce i termin realizacji:
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania zamówienia upływa dnia 30 czerwca 2024 r.

Wymagania:
II. TRYB ZAMÓWIENIA
Zamówienie prowadzone jest na podstawie wewnętrznego Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość szacunkowa nie przekracza kwoty 130 000 PLN.
V. GWARANCJA I RĘKOJMIA ZA WADY
Gwarancja i rękojmia za wady. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego niewłaściwego wykonania prac, Wykonawca wykona je ponownie, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego we własnym zakresie i na własny koszt.
VI. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
VII. OFERTY WARIANTOWE
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
VIII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW
1. udzielenie niniejszego zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki, dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał należycie i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zamówienie polegające na wykoszeniu np. rowu melioracyjnego o wartości zamówienia co najmniej 30 000,00 zł brutto.
W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty Wykaz usług (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania) wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane.
IX. PODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA zgodnie z ustawą z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
1. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U.2023.129 z późn. zm. -dalej: ,,Ustawa"), z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia wyklucza się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
0 zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
1 rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy,
2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w art. 7 ust. 1 Ustawy.
3. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 1, zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy, nie zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a także nie prowadzi z takim wykonawcą negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek
o dopuszczenie do udziału w konkursie, nie zaprasza do złożenia pracy konkursowej lub nie przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzjelenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Okres wykluczenia, o którym mowa w art. 7 ust. 2 Ustawy rozpoczyna się nie wcześniej niż po upływie 14 dni od dnia wejścia w życie Ustawy.
5. W przypadkach nieuregulowanych w niniejszym punkcie stosuje się odpowiednie zapisy Ustawy.
X. WADIUM
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
XI. ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
XII. WYJAŚNIENIE TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Wykonawca może zwrócić się z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego, jednakże w przypadku, gdy wniosek Wykonawcy wpłynie dwa dni przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
XIII. ZMIANA / WYCOFANIE OFERTY
Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
XIV. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego) łącznej ceny ofertowej brutto za realizację przedmiotu zamówienia.
2. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w niniejszym Zapytaniu.
3. Obowiązującą formą wynagrodzenia jest wynagrodzenie ryczałtowe, które obejmuje całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym Zapytaniu.
4. Cena musi być podana i wyliczona w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
5. Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich (PLN).
XV. KRYTERIA OCENY OFERT
1. W niniejszym postępowaniu oferty oceniane będą na podstawie kryterium
Cena ofertowa - 100%
2. Określenie ilości punktów w kryterium cena ofertowa dokonane zostanie na podstawie wzoru:
cena najniższej oferty
Ilość punktów =---------------------------------------x 100
cena oferty ocenianej
3. Oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów spośród ważnych ofert zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
XVI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Formularz oferty sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 - Oferta wykonawcy.
2) Załącznik nr 2 - Wykaz usług wraz z referencjami.
2. Oferta musi być napisane w języku polskim, na komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisane przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.
3. W przypadku podpisania oferty przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
4. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
5. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści Zapytania ofertowego.
6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
7. Zaleca się, aby każda zapisana strona oferty była ponumerowana kolejnymi numerami, a cała oferta wraz z załącznikami była w trwały sposób ze sobą połączona (np. zbindowana, zszyta uniemożliwiając jej samoistną dekompletację).
8. Poprawki lub zmiany (również przy użyciu korektora) w ofercie, powinny być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
9. Ofertę należy umieścić w zabezpieczonej przed otwarciem kopercie (paczce). Kopertę (paczkę) należy opisać w następujący sposób:
Nadawca:
nazwa i adres Wykonawcy (pieczęć) Adresat:
Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne ,,EKO-BABICE" sp. z o.o. ul. Gen. Kutrzeby 36, 05-082 Stare Babice
,,Wykoszenie skarp, korony i dna rowów melioracyjnych wraz z wygrabieniem pokosu na koronę rowu oraz wyzbieranie drobnych śmieci na terenie Gminy
Stare Babice".
(Nr referencyjny: EKO IZO/2/4l 2024)
NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT 26-04-2024 r. godz. 1415
2. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
3. W przypadku wysyłania oferty pocztą lub kurierem Wykonawca nie ma gwarancji, że oferta dotrze we wskazane wyżej miejsce we właściwym czasie.
4. Oferta złożona po terminie wskazanym w pkt 1 powyżej zostanie odrzucona.
5. Oferty, które dotrą do Zamawiającego w kopertach naruszonych będą traktowane jako odtajnione i nie będą rozpatrywane.
XIX. TRYB OCENY OFERT / ODRZUCENIE OFERT / WYKLUCZENIE / NEGOCJACJE TREŚCI OFERTY
1. Wezwanie do uzupełnienia dokumentów
1) Zamawiający wzywa Wykonawcę, który uzyska najwyższą liczbę punktów, a który nie złożył wymaganych przez Zamawiającego dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, albo złożone dokumenty zawierające błędy - do ich złożenia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.
2) Złożone na wezwanie Zamawiającego dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
3) Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2. Wyjaśnienia treści ofert i poprawianie oczywistych omyłek.
1) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, w tym dotyczących ceny oferty oraz ceny rażąco niskiej.
2) Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią zapytania ofertowego, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
3. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1) została złożona po terminie składania ofert,
2) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
3) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
4) cena oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert,
6) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
7) nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego.
4. Wykluczanie wykonawcy.
Z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia wyklucza się Wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu.
5. Negocjacje treści ofert:
Dopuszcza się negocjowanie ceny oferty z Wykonawcą lub Wykonawcami, którzy w odpowiedzi na zamieszczone Zapytanie ofertowe złożyli oferty - na równych warunkach, z zachowaniem zasad przejrzystości. W takim przypadku Wykonawca/y zostaną poproszeni o złożenie ofert dodatkowych.
XX. INFORMACJE DOTYCZĄCE ZAWARCIA UMOWY
1. Umowa w sprawie niniejszego zamówienia zostanie zawarta w formie pisemnej wg wzoru stanowiącego załącznik do zapytania ofertowego.
2. Mają do niej zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
3. Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy mają posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
4. W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający będzie mógł wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ważnych ofert.
XXI. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
W niniejszym postępowaniu wnioski oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną (e-mail: zamowienia@eko-babice.pl). Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
XXIV. INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyn.

Uwagi:
XXII. KLAUZULA INFORMACYJNA RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
o administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający tj. Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne ,,EKO-BABICE" sp. z o.o., ul. Gen. Kutrzeby 36, 05-082 Stare Babice;
o inspektorem ochrony danych osobowych w Gminnym Przedsiębiorstwie Komunalnym ,,EKO-BABICE" sp. z o.o. jest Pan Marcin Szalacha, e-mail: iod@eko-babice.pl;
o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniami o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonymi przez Zamawiającego w trybie przetargu nieograniczonego;
o odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
o w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
o posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
o nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
""Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Kontakt:
Osoba do kontaktu:
Mariusz Olszewski tel. (22) 722-90-08

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.