Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
3773z ostatnich 7 dni
23038z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie wymiany podłóg

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie wymiany podłóg

Data zamieszczenia: 2024-04-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Żłobek Miejski Nr 3 w Toruniu
ul. Konstytucji 3 Maja 16
87-100 Toruń
powiat: Toruń
tel. 56 648 65 54; 515570800
zlobeknr3@wp.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 56 648 65 54; 5
Termin składania ofert: 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do złożenia ofert cenowych na wykonanie wymiany podłóg w pomieszczeniach w budynku Żłobka Miejskiego Nr 3 w Toruniu przy Ul. Konstytucji 3 Maja 16.
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Zapytanie dotyczy usługi w zakresie:
1) zapoznania się z aktualnym stanem pomieszczeń przeznaczonych do remontu podłóg (3pomieszczenia, ~220 m2 łącznie);
2) demontażu oraz utylizacji parkietu zainstalowanego w pomieszczeniach, frezowania podkładu w celu całkowitego usunięcia subitu oraz jego utylizacji;
3) kompletngoe przygotowania podłoża do montażu wykładzin winylowych (odkurzanie, gruntowanie podłoża środkiem gruntującym Mapei Eco Prim T+ lub równoważnym, szpachlowania ewentualnych niedoskonałości podkładu podłogowego masami naprawczymi Mapei Planipatch Xtra lub równoważnymi);
4) instalacji masy wygładzającej podłoże o grubości do 5 mm na bazie Mapei Planolit 115 lub równoważne, szlifowania zainstalowanej masy w celu usunięcia mleczka cementowego;
5) dostawy oraz montażu wykładzin winylowych homogenicznych o parametrach:
a) wykładziny dwukolorowe w każdym pomieszczeniu (użycie kolorów uzgodnionych z Zamawiającym)
b) wykładziny typu FORBO SPHERA ESSENCE/ FORBO SPHERA ORIENT/ TARKETTNORMA/ TARKETTPRIMO PREMIUM/ lub równoważne;
c) wykładziny o klasie ścieralności rekomendowanej do budynków publicznych, do pomieszczeń o najbardziej intensywnym natężeniu ruchu (klasa T);
d) wykładziny zapewniające najbezpieczniejszą klasyfikację trudnopalności, tj. najbezpieczniejsze z możliwych parametry wydzielanego dymu i kontrolowane rozprzestrzenianie płomieni (klasa Bfl-sl lub Cfl-sl);
e) wykładziny o klasyfikacji antypoślizgowości współczynniku od R-9 - R-13,
6) Montażu wykładzin z wykończeniem w formie cokołu z wykładziny wywijanego na ścianę do wysokości 10 cm, zabezpieczenie krawędzi cokołu masą akrylową w kolorze białym;
7) Frezowania krawędzi wykładziny oraz spawania arkuszy sznurem spawalniczym w dedykowanym kolorze;
8) Zastosowania klejów dedykowanych do wykładzin winylowych Mapei Ultrabond Eco 380 z bardzo niską emisją VOC lub równoważnych;
9) Utylizacji odpadów pozostałych po montażu;
10) Uprzątnięcia pomieszczeń po zakończeniu prac.

CPV: 45432100-5, 45432130-4, 45432111-5

Dokument nr: ZO.ZM3.2.2024

Składanie ofert:
7. Ofertę należy złożyć do dnia 26 kwietnia 2024 r. do godz. 10:00 w siedzibie Żłobka Miejskiego Nr 3 w Toruniu w ZAMKNIĘTEJ KOPERCIE oznakowanej w następujący sposób: ,,Oferta cenowa na wykonanie wymiany podłóg w pomieszczeniach w budynku Żłobka Miejskiego Nr 3 w Toruniu przy Ul. Konstytucji 3 Maja 16. ", lub przesłać drogą pocztową lub przesłać mailowo na adres zlobeknr3@wp.pl.

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin realizacji zadania: 01-28 lipca 2024 r.

Wymagania:
3. Oferenci przed złożeniem ofert winni dokonać wizji po uprzednim umówieniu terminu z Wykonawcą.
4. W przypadku wystąpienia istotnych różnic w stosunku do ww. zakresu zadań, mających wpływ na końcową cenę należy zgłosić ten fakt Zamawiającemu.
5. Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
7. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.
III. Warunki udziału w postępowaniu
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności;
b) posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia;
c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;.
d) znajdują się w sytuacji ekonomiczno- finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
IV. Kryteria oceny ofert
Kryteria oceny ofert Kryterium Waga
Cena 90%
Okres gwarancji skuteczności wykonanego zadania 10%. Punktacja za zaoferowaną cenę brutto zostanie obliczona zgodnie z następującym wzorem: Najniższa oferta cenowa: P1= 90 pkt, Kolejne oferty cenowe: Pn= 90 - 10x(Cn: C1) pkt,
gdzie C1 oznacza wartość najniższej zaoferowanej ceny, Cn oznacza wartość kolejnych ofert.
Punktacja za zaoferowany okres gwarancji zostanie obliczona zgodnie z następującym wzorem:
Najdłuższy zaoferowany okres gwarancji: P1= 10 pkt, Kolejne oferty cenowe: Pn= 10 - 10x(Gn: G1) pkt,
gdzie G1 oznacza najdłuższy zaoferowany okres gwarancji, Gn oznacza okres gwarancji kolejnych ofert.
V. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo- ofertowy -- wg. załącznika nr 1 do zapytania- wzoru formularza ofertowego;
2) oświadczenia oferenta:
a) o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym;
b) o posiadaniu uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, będących przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustaw nakładającymi obowiązek posiadania takich uprawnień,
c) potwierdzające, iż roboty zostaną wykonane z materiałów posiadających odpowiednie atesty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie,
d) przyjęciu wszystkich wymogów zawartych w niniejszym zapytaniu ofertowym. -- wg. załączonego wzoru stanowiącego zał. nr 2 do zapytania ofertowego.
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
VI. Sposób przygotowania oferty i miejsce składania ofert
1. Oferta winna zawierać cenę netto i brutto wyrażone w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Zaoferowana w ofercie cena brutto musi być ceną ostateczną, tj. uwzględniać wszelkie koszty i opłaty związane z realizacją zamówienia opisanego w zapytaniu. Wykonawca winien dokonać dokładnego rozeznania i skalkulować cenę w sposób szczególnie rzetelny, uwzględniający wszystkie rodzaje robót i składniki kosztów.
3. Oferta winna zawierać proponowany przez Wykonawcę okres gwarancji na usługę wyrażony w miesiącach.
4. Oferta musi być opatrzona podpisami osób uprawnionych pod rygorem nieważności.
5. Zamawiający zaleca, aby podpis(y) złożony(e) na formularzu ofertowo- cenowym umożliwił(y) identyfikację osoby/osób, która(e) go złożyła(y), np. podpis będzie uzupełniony pieczęcią imienną.
6. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
VII. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie drogą elektroniczną.
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzjelenia zamówienia w godzinach pracy administracji żłobka tj. od godz. 7.00 do 15.00.
IX. Informacje o formalnościach
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania poprzez publikację informacji na stronie www.zlobek3torun.pl- zakładka ,, Zamówienia publiczne ".
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
5. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Z udziału w zapytaniu ofertowym wykluczone są podmioty powiązane kapitałowo i/ lub osobowo z Zamawiającym oraz znajdujące się na liście podmiotów i osób względem których zastosowane zostały środki sankcyjne, o których mowa w ustawie z dn. 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Uwagi:
X. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.
Żłobek Miejski Nr 3 w Toruniu spełniając obowiązek informacyjny towarzyszący zbieraniu danych osobowych - art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych zwane RODO), informuje że:
1. Administratorem Danych Osobowych jest Żłobek Miejski Nr 3 w Toruniu reprezentowany przez Dyrektora Żłobka, NIP: 879-21-74-960, REGON: 870530750, tel.: 56 648 65 54;
2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Żłobku Miejskim Nr 3 w Toruniu jest Pan Jakub Rutkowski, tel.: 56 6118992, e-mail:rodo1@tcuw.torun.pl;
3. Dane osobowe pozyskane od Państwa przetwarzane będą dla potrzeb wewnętrznych Żłobka, tj. przeprowadzenia procedury udzielania zamówień publicznych w Żłobku Miejskim Nr 3 w Toruniu;
4. Podstawy prawne do przetwarzania danych osobowych w w/w zakresie:
a. Art. 6 ust. 1 lit.b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. (RODO);
b. Ustawa z dn. 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm);
c. Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;
d. Ustawa z dnia 29 września 1994 o rachunkowości;
e. Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;
f. Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 1 października 2010 r. w sprawie szczególnych zasad rachunkowości banków;
g. Regulamin w sprawie zasad udzielania zamówień publicznych w Żłobku Miejskim Nr 3 w Toruniu.
5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby upoważnione do przetwarzania danych osobowych w tym zakresie. Żłobek Miejski Nr 3 w Toruniu nie będzie przekazywał zbieranych danych do państw trzecich.
6. Pani/Pana dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również w formie profilowania.
7. Osobie/osobom powierzającej/cym dane osobowe przysługuje prawo do :
a. dostępu do powierzonych danych osobowych,
b. sprostowania powierzonych danych osobowych,
c. usunięcia powierzonych danych osobowych,
d. ograniczenia przetwarzania powierzonych danych,
e. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania powierzonych danych,
f. przenoszenia powierzonych danych,
g. cofnięcia zgody powierzenia danych w dowolnym momencie,
h. wniesienia skargi do organu nadzorczego.
8. Powierzone dane osobowe będą przechowywane zgodnie z przepisami w Żłobku Miejskim Nr 3 przez okres 5 lat.
9. Podanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procedury udzielania zamówień publicznych Żłobka Miejskiego Nr 3 w Toruniu, jest obowiązkowe, w pozostałym zakresie jest dobrowolne. W przypadku braku zgody na przetwarzanie danych osobowych, Żłobek Miejski Nr 3 w Toruniu nie będzie miał podstaw prawnych do realizacji procedury udzielania zamówień publicznych.

Kontakt:
VIII. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Dyrektor Żłobka Miejskiego Nr 3 w Toruniu Pani Izabela Lewandrowska- tel. 56/648-65-54; 515-570-800, email: zlobeknr3@wp.pl.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.