Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1140z dziś
7151z ostatnich 7 dni
21652z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa odcinka drogi leśnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa odcinka drogi leśnej

Data zamieszczenia: 2024-04-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: NADLEŚNICTWO WEJHEROWO
ul. Jana III Sobieskiego 247 B
84-200 Wejherowo
powiat: wejherowski
586729810, faks 586729800
wejherowo@gdansk.lasy.gov.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_wejherowo
Województwo: pomorskie
Miasto: Wejherowo
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 586729810, faks 5867
Termin składania ofert: 2024-05-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa odcinka drogi leśnej dł. 540 m w L. Sobieńczyce na terenie Nadleśnictwa Wejherowo (Etap I)
Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.: ,,Przebudowa odcinka drogi leśnej dł. 540 m w L. Sobieńczyce na terenie Nadleśnictwa Wejherowo (Etap I)" w tym wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, SWZ oraz projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg
45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
5.1.1. Zakres prac:
Przebudowa odcinka drogi leśnej dł. 540 m, w ramach którego przewiduje się:
o Wykonanie robót przygotowawczych (w tym zabezpieczenia terenu budowy):
Obejmuje roboty związane z przygotowaniem terenu pod realizację robót drogowych. W celu realizacji w/w robót należy sporządzić i uzgodnić z zarządcą drogi tj. Zamawiającym zakres oraz formę wykonania robót drogowych. Do zakresu robót przygotowawczych należy również zakres związany z usunięciem istniejących drzew i zakrzaczeń znajdujących się kolizyjnie w koronie projektowanej drogi (roboty w zakresie usunięcia drzew po stronie Zamawiającego, roboty związane z usunięciem karpin i zakrzaczeń w zakresie Wykonawcy)
o Roboty ziemne:
elacją istniejącego terenu w celu doprowadzenia do projektowanego profilu korony drogowej (w tym poszerzenia wykopów, wąwozów, niwelacja przewyższeń, odtwarzanie i odmulanie zbiorników/dołów i rowów )
ytowaniem powierzchownym w celu usunięcia zalegającej darniny
filowanie podłoża pod konstrukcję drogi
filowaniem skarp, podłoża na poszerzeniach pod w-wy konstrukcyjne do wartości założonych w projekcie.
o Odwodnienie:
yszczenie mechaniczne i częściowe odtworzenie i odmulenie rowów drogowych umocnionych płytami betonowymi i nieumocnionych
worzenie zbiorników odstojnikowo-odparowujących (ZB) o wym. dna 2*3m i 3*3m o zagłębieniu ~1,0m, wykonanych jeżeli to możliwe 2-3m od krawędzi pobocza utwardzonego (min. 1,0m) w miejscach ich występowania.
ezpieczeniu dna rowów poprzez wykonanie palisady drewnianej i umocnienie jej kamieniem narzutowym (wciśniętym w podłoże). Palisada na wskazanym odcinku rowów o większym przechyle wzdłużnym (rys.szcz.RSD). Narzut kamienny z otoczaka fi 10-20cm okalający kołki drewniane (większe kamienie wciśnięte w skarpy przy kołkach, mniejsze do środka).
onanie docelowe przepustów drogowych Dn800 z rur PEHD/PVC SN8 karbowanych wraz z przyczółkami, zabrukiem i barierkami zabezp. (komplet)
ulenie istn. przepustów drogowych
o Urządzenia sieci podziemnych i napowietrznych
Projekt nie zakłada budowy nowych sieci podziemnych w zakresie inwestycyjnym. Jednakże z uwagi na WYSTĘPOWANIE sieci gazowej, teletechnicznej i elektroenergetycznej w znacznym zakresie opracowania (szczególnie na początku opracowania), zakłada się ich stosowne zabezpieczenie zgodnie z uzgodnieniem z gestorem sieci. Zabezp. sieci kablowych założono poprzez zastosowanie przepustów kablowych z rur dwudzielnych typu AROT 110PS a zabezpieczenie sieci gazowej poprzez zastosowanie rury dwudzielnej z HDPE lub stalowej w sposób opisany w uzgodnieniu z gestorem danej sieci. Dodatkowo z uwagi na możliwość występowania innych sieci niezinwentaryzowanych należy prace prowadzić ze szczególną ostrożnością a roboty ziemne w danym obrębie należy wykonywać ręcznie i pod stałym nadzorem osób uprawnionych. Należy wykonać przekopy kontrolne na całym zakresie opracowania w celu zlokalizowania danej sieci i ją zabezpieczyć na czas prowadzenia robót drogowych (w przypadku konieczności zabezp. sieci należy postępować zgodnie z warunkami wskazanymi przez gestora danej sieci w uzgodnieniu jakie wydał). Z uwagi na charakterystyczne usytuowanie danej drogi leśnej (byłe tereny PSSE, mocno uzbrojone) należy zachować szczególną ostrożność podczas prowadzenia prac ziemnych.
o Roboty konstrukcyjne:
eprofilowanie wraz z dogęszczeniem istniejącej nawierzchni/podłoża
onanie oporników lub/i krawężników najazdowych oraz zabezp. krawędzi jezdni DP
onanie Podbudowy Zasadniczej
onanie Nawierzchni na drodze, zjazdach, placach i poboczach o docelowych parametrach wskazanych w pkt. 4.6.4. - Nawierzchnia drogi i roboty konstrukcyjne
yszczenie, odtworzenie, montaż barier energochłonnych betonowych
o Parametry proj. nawierzchni drogowej:
egoria : DL (Droga Leśna)
rokość korony drogi zasadniczej : 4,50-5,00m (jezdnia + pobocze utwardzone)
rokość nawierzchni drogowej / jezdni : 3,00-3,50m
rokość poboczy z mieszanki/utwardzonych : 2*50 , 2*0,75m
rokość poboczy gruntowych : 2 x 0,50 (min.1,0-1,25m w obr. zaniżeń, wykopów bez rowów)
rokość nawierzchni na mijankach : 3,0m +skos
dki poprzeczne nawierzchni drogowej : daszkowy/obustronny , jednostronny 2-4%
dki poprzeczne poboczy : zewnętrzne 6-8% , 15-20% (dotyczy poszerzonych do 1,25m)
dki podłużne drogi : w nawiązaniu do rzędnych istniejących i projektowanych
ztałtowanie wysokościowe : w nawiązaniu do terenu istniejącego i profilu podłużnego
o Założenia konstrukcyjno-nawierzchniowe:
a podbudowy zasadniczej (po zag. E2>=120MPa)
a nawierzchniowa (po zag. E2>=140MPa)
ocza utwardzone (po zag. E2>=140MPa)
o Zestawienie zasadniczych powierzchni projektowych:
Do każdej danej nawierzchni są osobno podane pobocza
dnia z płyt IOMB - 520,0 m2
ocze - 196,2 m2
dnia z KŁSM - 1200,2 m2
ocze - 500,6 m2
anka - 120,4 m2
ocze - 34,2 m2
zdy / Łączniki z KŁSM - 140,5 m2
ocze - 46,0 m2
dnia z PBSM (DTNZ) - 680,4 m2
Łączniki ZT - 368,2 m2
ocze z PBSM - 170,6 m2
szczenie i zabezp barier betonowych - 530,0 mb
ezpieczenie gazociągu - 9,0 mb
y dwudzielne AROT 110PS - 144,0 mb
yszczenie mechaniczne rowów - 540 mb
onanie przepustu DN800 SN8 - 1 szt
o Założenia projektowanej drogi: założenia materiałowe - Objaśnienia :
KŁSM - Kruszywo Łamane Stabilizowane Mechanicznie fr. 0/31,5mm
PBSM - Przekrusz Betonowy Stabilizowany Mechanicznie fr. 0/63mm
C50/10 - stopień przekruszenia kruszywa kamiennego
o Założenia dla zakresu robót ziemnych:
ęszczenie podłoża pod w-wy konstrukcyjne: Is>=1.00
ęszczenie terenu przyległego do drogi : Is>=0,95
ametr pochylenia skarp : min.1:1,5 / zalecana 1.2
rokość dna rowu i miarodajna jego wysokość : min. 0,50 / 0,60m lub istniejąca
o Wykonanie robót wykończeniowych i porządkowych
5.2. Szczegółowy przedmiot zamówienia określają n/w załączniki stanowiące dokumentację techniczną i Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR):
1) Załącznik nr 10 do SWZ - Dokumentacja projektowa
2) Załącznik nr 11 do SWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
3) Załącznik nr 12 do SWZ - Przedmiar robót

CPV: 45111200-0, 45233120-6,45233142-6

Dokument nr: 2024/BZP 00296796, SA.270.74.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-09 10:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_wejherowo
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_wejherowo
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 8.1 Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
8.2 W postępowaniu o udzielenie zamówienia ofertę, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym bądź kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
8.3 Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się w języku polskim przy użyciu Platformy Przetargowej Open Nexus: https://platformazakupowa.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, że:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Nadleśnictwo Wejherowo z siedzibą w Wejherowie 84-200, Ul. Sobieskiego 247B, kontakt: osobisty w siedzibie nadleśnictwa, telefoniczny: 58 672 98 01 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: wejherowo@gdansk.lasy.gov.pl
2) W sprawach związanych z danymi osobowymi Wykonawca może kontaktować się z Nadleśnictwem Wejherowo, poprzez adres adres email: wejherowo@gdansk.lasy.gov.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ,,Przebudowa odcinka drogi leśnej długości 1,8 km w L. Piaśnica na terenie Nadleśnictwa Wejherowo" prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji;
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), dalej ,,ustawa Pzp";
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; a po tym czasie przez okres wymagany przepisami szczególnymi prawa, w szczególności ze względu na cele archiwalne- zgodnie z JRWA: dokumentacja zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B5 (okres przechowywania 5 lat) natomiast umowa zawartą w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B10 (okres przechowywania 10 lat);
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_wejherowo
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-09 10:00
Miejsce składania ofert: 15.4. Oferta ma być złożona przy użyciu środka komunikacji elektronicznej. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym prawidłowemu złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest Platforma Przetargowa Open Nexus dostępna pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_wejherowo oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.74.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 753152,04 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 420721,09 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.: ,,Przebudowa odcinka drogi leśnej dł. 540 m w L. Sobieńczyce na terenie Nadleśnictwa Wejherowo (Etap I)" w tym wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, SWZ oraz projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg
45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
5.1.1. Zakres prac:
Przebudowa odcinka drogi leśnej dł. 540 m, w ramach którego przewiduje się:
o Wykonanie robót przygotowawczych (w tym zabezpieczenia terenu budowy):
Obejmuje roboty związane z przygotowaniem terenu pod realizację robót drogowych. W celu realizacji w/w robót należy sporządzić i uzgodnić z zarządcą drogi tj. Zamawiającym zakres oraz formę wykonania robót drogowych. Do zakresu robót przygotowawczych należy również zakres związany z usunięciem istniejących drzew i zakrzaczeń znajdujących się kolizyjnie w koronie projektowanej drogi (roboty w zakresie usunięcia drzew po stronie Zamawiającego, roboty związane z usunięciem karpin i zakrzaczeń w zakresie Wykonawcy)
o Roboty ziemne:
elacją istniejącego terenu w celu doprowadzenia do projektowanego profilu korony drogowej (w tym poszerzenia wykopów, wąwozów, niwelacja przewyższeń, odtwarzanie i odmulanie zbiorników/dołów i rowów )
ytowaniem powierzchownym w celu usunięcia zalegającej darniny
filowanie podłoża pod konstrukcję drogi
filowaniem skarp, podłoża na poszerzeniach pod w-wy konstrukcyjne do wartości założonych w projekcie.
o Odwodnienie:
yszczenie mechaniczne i częściowe odtworzenie i odmulenie rowów drogowych umocnionych płytami betonowymi i nieumocnionych
worzenie zbiorników odstojnikowo-odparowujących (ZB) o wym. dna 2*3m i 3*3m o zagłębieniu ~1,0m, wykonanych jeżeli to możliwe 2-3m od krawędzi pobocza utwardzonego (min. 1,0m) w miejscach ich występowania.
ezpieczeniu dna rowów poprzez wykonanie palisady drewnianej i umocnienie jej kamieniem narzutowym (wciśniętym w podłoże). Palisada na wskazanym odcinku rowów o większym przechyle wzdłużnym (rys.szcz.RSD). Narzut kamienny z otoczaka fi 10-20cm okalający kołki drewniane (większe kamienie wciśnięte w skarpy przy kołkach, mniejsze do środka).
onanie docelowe przepustów drogowych Dn800 z rur PEHD/PVC SN8 karbowanych wraz z przyczółkami, zabrukiem i barierkami zabezp. (komplet)
ulenie istn. przepustów drogowych
o Urządzenia sieci podziemnych i napowietrznych
Projekt nie zakłada budowy nowych sieci podziemnych w zakresie inwestycyjnym. Jednakże z uwagi na WYSTĘPOWANIE sieci gazowej, teletechnicznej i elektroenergetycznej w znacznym zakresie opracowania (szczególnie na początku opracowania), zakłada się ich stosowne zabezpieczenie zgodnie z uzgodnieniem z gestorem sieci. Zabezp. sieci kablowych założono poprzez zastosowanie przepustów kablowych z rur dwudzielnych typu AROT 110PS a zabezpieczenie sieci gazowej poprzez zastosowanie rury dwudzielnej z HDPE lub stalowej w sposób opisany w uzgodnieniu z gestorem danej sieci. Dodatkowo z uwagi na możliwość występowania innych sieci niezinwentaryzowanych należy prace prowadzić ze szczególną ostrożnością a roboty ziemne w danym obrębie należy wykonywać ręcznie i pod stałym nadzorem osób uprawnionych. Należy wykonać przekopy kontrolne na całym zakresie opracowania w celu zlokalizowania danej sieci i ją zabezpieczyć na czas prowadzenia robót drogowych (w przypadku konieczności zabezp. sieci należy postępować zgodnie z warunkami wskazanymi przez gestora danej sieci w uzgodnieniu jakie wydał). Z uwagi na charakterystyczne usytuowanie danej drogi leśnej (byłe tereny PSSE, mocno uzbrojone) należy zachować szczególną ostrożność podczas prowadzenia prac ziemnych.
o Roboty konstrukcyjne:
eprofilowanie wraz z dogęszczeniem istniejącej nawierzchni/podłoża
onanie oporników lub/i krawężników najazdowych oraz zabezp. krawędzi jezdni DP
onanie Podbudowy Zasadniczej
onanie Nawierzchni na drodze, zjazdach, placach i poboczach o docelowych parametrach wskazanych w pkt. 4.6.4. - Nawierzchnia drogi i roboty konstrukcyjne
yszczenie, odtworzenie, montaż barier energochłonnych betonowych
o Parametry proj. nawierzchni drogowej:
egoria : DL (Droga Leśna)
rokość korony drogi zasadniczej : 4,50-5,00m (jezdnia + pobocze utwardzone)
rokość nawierzchni drogowej / jezdni : 3,00-3,50m
rokość poboczy z mieszanki/utwardzonych : 2*50 , 2*0,75m
rokość poboczy gruntowych : 2 x 0,50 (min.1,0-1,25m w obr. zaniżeń, wykopów bez rowów)
rokość nawierzchni na mijankach : 3,0m +skos
dki poprzeczne nawierzchni drogowej : daszkowy/obustronny , jednostronny 2-4%
dki poprzeczne poboczy : zewnętrzne 6-8% , 15-20% (dotyczy poszerzonych do 1,25m)
dki podłużne drogi : w nawiązaniu do rzędnych istniejących i projektowanych
ztałtowanie wysokościowe : w nawiązaniu do terenu istniejącego i profilu podłużnego
o Założenia konstrukcyjno-nawierzchniowe:
a podbudowy zasadniczej (po zag. E2>=120MPa)
a nawierzchniowa (po zag. E2>=140MPa)
ocza utwardzone (po zag. E2>=140MPa)
o Zestawienie zasadniczych powierzchni projektowych:
Do każdej danej nawierzchni są osobno podane pobocza
dnia z płyt IOMB - 520,0 m2
ocze - 196,2 m2
dnia z KŁSM - 1200,2 m2
ocze - 500,6 m2
anka - 120,4 m2
ocze - 34,2 m2
zdy / Łączniki z KŁSM - 140,5 m2
ocze - 46,0 m2
dnia z PBSM (DTNZ) - 680,4 m2
Łączniki ZT - 368,2 m2
ocze z PBSM - 170,6 m2
szczenie i zabezp barier betonowych - 530,0 mb
ezpieczenie gazociągu - 9,0 mb
y dwudzielne AROT 110PS - 144,0 mb
yszczenie mechaniczne rowów - 540 mb
onanie przepustu DN800 SN8 - 1 szt
o Założenia projektowanej drogi: założenia materiałowe - Objaśnienia :
KŁSM - Kruszywo Łamane Stabilizowane Mechanicznie fr. 0/31,5mm
PBSM - Przekrusz Betonowy Stabilizowany Mechanicznie fr. 0/63mm
C50/10 - stopień przekruszenia kruszywa kamiennego
o Założenia dla zakresu robót ziemnych:
ęszczenie podłoża pod w-wy konstrukcyjne: Is>=1.00
ęszczenie terenu przyległego do drogi : Is>=0,95
ametr pochylenia skarp : min.1:1,5 / zalecana 1.2
rokość dna rowu i miarodajna jego wysokość : min. 0,50 / 0,60m lub istniejąca
o Wykonanie robót wykończeniowych i porządkowych
5.2. Szczegółowy przedmiot zamówienia określają n/w załączniki stanowiące dokumentację techniczną i Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR):
1) Załącznik nr 10 do SWZ - Dokumentacja projektowa
2) Załącznik nr 11 do SWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót
3) Załącznik nr 12 do SWZ - Przedmiar robót
4.2.6.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Kryterium - cena oferty (C); Znaczenie procentowe kryterium - 60%; Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta
za dane kryterium - 60 punktów
2) Kryterium - wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi (G); Znaczenie procentowe kryterium - 40%; Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium - 40 punktów
Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie wszystkich kryterium =100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi (G)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
13.1 O udzielenie zamówienia publicznego, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale 12 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu:
13.2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
13.2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 14 SWZ.
13.2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 14 SWZ.
13.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 14 SWZ.
13.2.4 zdolności technicznej lub zawodowej
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie doświadczenia tj., że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwie roboty budowlane (realizowane na podstawie dwóch odrębnych umów) o wartości minimum 300 000 zł łącznie z podatkiem VAT każda, obejmującą swoim zakresem budowę lub przebudowę drogi.
Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót budowlanych o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych.
W niniejszej SWZ definicje budowy, przebudowy lub remontu należy rozumieć zgodnie z definicjami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.)
2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie dysponowania następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) Kierownik budowy - minimalne wymagania:
o kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi odpowiadające przedmiotowi zamówienia w zakresie specjalności inżynieryjnej drogowej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 682, z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z poźn. zm.) osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania.
Ponadto zgodnie z art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj. ustawie z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2023r. poz. 334) oraz ustawie z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 poz. 551 ze zm.).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 12.1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wyk. z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp, w stosunku, do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 Pzp oraz z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wyk. w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2024, poz. 507). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.
12.2. Wykluczenie Wykonawcy następuje:
1) w przypadkach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. a-g i pkt 2 Pzp, na okres 5 lat od dnia uprawomocnienia się wyroku potwierdzającego zaistnienie jednej z podstaw wykluczenia, chyba że w tym wyroku został określony inny okres wykluczenia;
2) w przypadkach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. h i pkt 2 Pzp, gdy osoba, o której mowa w tych przepisach, została skazana za przestępstwo wymienione w art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. h Pzp,
- na okres 3 lat od dnia uprawomocnienia się odpowiednio wyroku potwierdzającego zaistnienie jednej z podstaw wykluczenia, wydania ostatecznej decyzji lub zaistnienia zdarzenia będącego podstawą wykluczenia, chyba że w wyroku lub decyzji został określony inny okres wykluczenia;
3) w przypadku, o którym mowa w art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp, na okres, na jaki został prawomocnie orzeczony zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
4) w przypadkach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, na okres 3 lat od zaistnienia zdarzenia będącego podstawą wykluczenia;
14.3 Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na ich dzień złożenia.
14.4 Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ;
2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty- zgodnie z zał. nr 5 do SWZ.
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jedno wspólne w/w oświadczenie.
3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 14.1 Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ;
2) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania- zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.
14.2 Oświadczenia, o którym mowa w pkt 14.1 SWZ, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępują wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
14.3 Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na ich dzień złożenia.
14.4 Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ;
2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty- zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jedno wspólne w/w oświadczenie.
3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jedno wspólne w/w oświadczenie.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z zapisami SWZ, dostępnymi na stronie https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_wejherowo
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
15.16. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
15.16.1 Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo.
15.16.2 Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.
15.16.3 Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:
a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ,
b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:
dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu;
dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w załączniku nr 9.
7.1 Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy stanowią załącznik nr 9 SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) Kryterium - cena oferty (C); Znaczenie procentowe kryterium - 60%; Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta
za dane kryterium - 60 punktów
2) Kryterium - wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi (G); Znaczenie procentowe kryterium - 40%; Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium - 40 punktów
Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie wszystkich kryterium =100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi (G)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-06-07

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.