dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Świebodzice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie remontu budynku |
Data zamieszczenia: | 2024-04-23 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Sadowne ul. Kościuszki 3 07-140 Sadowne powiat: węgrowski Telefon: (25) 675 34 61, fax: (25) 675 33 08 inwestycje@sadowne.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Sadowne |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: (25) 675 34 |
Termin składania ofert: | 2024-05-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
III. Opis przedmiotu zamówienia Zadanie polega na wykonaniu remontu budynku OSP Sadowne zlokalizowanego przy ul. Kościuszki 3, 07-140 Sadowne. Zadanie obejmuje: - oczyszczenie i zagruntowanie ścian - ok. 320 m2, - ocieplenie ściany frontowej (styropianem 5 cm) - ok. 90 m2, - nałożenie struktury na ściany - ok. 320 m2, kolory: szary (elewacja) i czerwony (zdobienia), odcień i układ kolorów do uzgodnienia z zamawiającym, - wykonanie obróbek blacharskich - ok. 50 mb, - wykonanie podbitki - ok. 15 mb, - wykonanie orynnowania - ok. 15 mb. 1Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie celem pozyskania informacji, które będą niezbędne do przygotowania i złożenia oferty oraz zawarcia umowy. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji i opracowaniem oferty ponosi Wykonawca. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia oraz z zasadami sztuki budowlanej i normami przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót dla najbliższego otoczenia. Wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła albo szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty bądź usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, danych technicznych i opisów technologii, przeznaczonych do wbudowania w ramach prac wykonawczych, stanowi przykłady elementów, urządzeń i materiałów, jakie mogą być użyte przez Wykonawców przy realizacji zamówienia. Służy to określeniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości oraz wymogów techniczno- użytkowych. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno- użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w dokumentacji. Dokument nr: GPI.042.4.2024 Otwarcie ofert: 3. Otwarcie ofert nastąpi po upływie terminu składania ofert. 4. Informacja z otwarcia ofert zostanie przekazana Wykonawcom, którzy złożą ofertę w prowadzonym postępowaniu. Składanie ofert: 2VI. Miejsce oraz termin składania ofert 1. Ofertę w zapieczętowanej kopercie, należy złożyć w siedzibie zamawiającego, tj. Urząd Gminy Sadowne Ul. Kościuszki 3, 07-140 Sadowne, pokój nr 18, nie później niż do dnia 8 maja 2024 r. do godz. 1000, z dopiskiem na kopercie: Oferta - remont budynku OSP Sadowne lub przesłać w formie skanu pocztą elektroniczną na adres: inwestycje@sadowne.pl w tytule wiadomości należy wpisać: Oferta - budynku OSP Sadowne. 2. Oferty złożone po terminie nie będą oceniane. Miejsce i termin realizacji: IV. Termin wykonania przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie do 30 sierpnia 2024 r. Wymagania: II. Tryb Postępowanie prowadzone w trybie zaproszenia do składania ofert. Zamówienie zwolnione ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1650 z późn. zm.), w związku z art. 2 ust. 1 pkt 1. V. Opis sposobu przygotowana oferty 1. Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej, zgodnie ze wzorem formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia. 2. Oferta i wszystkie załączniki powinny być sporządzone w języku polskim i napisane pismem maszynowym, za pomocą komputera lub ręcznie pismem wyraźnym, nieścieralnym. 3. Wykonawca wskazuje w formularzu ofertowym cenę, która stanowi wynagrodzenie ryczałtowe kompletne, którego definicję określa art. 632 Kodeksu cywilnego. VII. Kryteria wyboru oferty Jedynym kryterium oceny ofert będzie najniższa cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest skalkulować cenę oferty tak, aby obejmowała wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunki stawiane przez Zamawiającego, a także wszystkie potencjalne ryzyka ekonomiczne, jakie mogą wystąpić przy realizacji przedmiotu umowy, wynikające z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. VIII. Opis wymagań stawianych Wykonawcy 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu powyższych warunków. 3. W celu potwierdzenia powyższych warunków, Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania zobowiązany jest złożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia mogą spełniać w/w warunku udziału w postępowaniu łącznie. W takim przypadku Wykonawcy składają jedno, wspólne oświadczenie o spełnienia warunków. 35. Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona zgodnie z formułą ,,spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu. 6. Zamawiający, przed podpisaniem umowy, może wezwać Wykonawcę do przedstawienia dokumentów potwierdzających spełnianie ww. wymagań. IX. Informacje na temat zakresu wykluczenia 1. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, wobec którego otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość. 2. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia także Wykonawcę powiązanego z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 5% udziałów lub akcji, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. 3. Ponadto na podstawie art. 7 ust. 1 i 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835), z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy, 2) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy, 3) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), 4jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca składa oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, każdy z Wykonawców składa oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. X. Dodatkowe informacje 1. Zadanie ,,Remont budynku OSP Sadowne" współfinansowano ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego w ramach ,,MAZOWIECKIE STRAŻNICE OSP" - edycja 2024. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca. 4. Termin związania ofertą wynosi 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert. Uwagi: 5KLAUZULA INFORMACYJNA Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1. Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Sadowne, ul. Kościuszki 3, 07-140 Sadowne. 2. Inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Maciej Brzozowski, e-mail: iod@sadowne.pl. 3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia. 4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania. 5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6. Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących Państwa jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 8. Posiadacie Państwo: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do Państwa danych osobowych; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. 9. Nie przysługuje Państwu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 6 Kontakt: 5. Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia: Katarzyna Wiechowska tel. 25 675 34 61 e-mail: inwestycje@sadowne.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024