Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6508z ostatnich 7 dni
23466z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-04-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Miasto Oleśnica - Sekcja Dróg Miejskich
ul. B. Krzywoustego 31C
56-400 Oleśnica
powiat: oleśnicki
+48 71 788 94 16
beata.wujczak@sdm.olesnica.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/188575
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Oleśnica
Wadium: nie przewiduje
Nr telefonu: +48 71 788 94 16
Termin składania ofert: 2024-05-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
PEŁNIENIE KOMPLEKSOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO PRZY REALIZACJI ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.: ,,BUDOWA TUNELU ROWEROWEGO W NASYPIE KOLEJOWYM W OLEŚNICY W CIĄGU SZLAKU ROWEROWEGO TRASY KAMIENNEJ CYKLOSTRADY DOLNOŚLĄSKIEJ"
sygn. postępowania ZP.262.8.2024
Powstaje w kontekście projektu
FEDS.05.02-IZ.00-0010/23 - ,,Budowa tunelu rowerowego w nasypie kolejowym w Oleśnicy w ciągu szlaku rowerowego Trasy Kamiennej Cyklostrady Dolnośląskiej"

Część 1
PEŁNIENIE KOMPLEKSOWEGO NADZORU INWESTORSKIEGO

Przedmioty zamówienia
Usługa
Usługi inne
Opis
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: ,,Budowa tunelu rowerowego w nasypie kolejowym w Oleśnicy w ciągu szlaku rowerowego Trasy Kamiennej Cyklostrady Dolnośląskiej", obejmującego czynności wynikające z ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 682 z późn. zm.), dalej ,,Prawo budowlane" w specjalnościach:
- inżynieryjnej mostowej,
- inżynieryjnej drogowej,
- instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych.
2. Pełnienie nadzoru inwestorskiego, o którym mowa w ust. 1 odbywać się będzie:
1) nad inwestycją pod nazwą: ,,Budowa tunelu rowerowego w nasypie kolejowym w Oleśnicy w ciągu szlaku rowerowego Trasy Kamiennej Cyklostrady Dolnośląskiej" (dalej: inwestycja) zarówno w trakcie wykonywania umowy podstawowej zawartej z wykonawcą inwestycji jw. oraz w okresie rękojmi i gwarancji wykonawcy inwestycji, jak i w przypadku zlecenia wykonawcy inwestycji robót zamiennych oraz robót dodatkowych.
2) w oparciu o zakres rzeczowy robót na podstawie umowy, którą Zamawiający zawarł z wykonawcą inwestycji wyłonionym w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia nr ZP.261.1.2024.
3. Zamówienie będzie obejmowało kompleksowy nadzór inwestorski całego procesu inwestycyjnego we wszystkich branżach w zakresie wykonywania robót budowlanych wynikających z dokumentacji projektowej oraz wszystkie czynności wynikające z prawa budowlanego, Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z 22.12.2022 r. w sprawie dziennika budowy oraz systemu Elektroniczny Dziennik Budowy (Dz. U. z 2023 r. poz. 45).
4. Celem świadczenia usługi jest:
1) zapewnienie kompleksowej kontroli prawidłowości wykonywania robót budowlanych wynikającej z umowy zawartej z Wykonawcą inwestycji, z warunkami technicznymi i technologicznymi, dokumentacją projektową, decyzją zezwalającą na realizację inwestycji drogowej, przepisami i warunkami określonymi w dokumentacji oraz kontroli dotrzymania terminów realizacji robót budowlanych i zapewnienie należytej jakości prac i dostaw, a także kontrola i nadzorowanie obowiązków Wykonawcy inwestycji, określonych w jego umowie,
2) kontrola finansowa realizacji inwestycji min. w zakresie: zgodności realizacji z harmonogramem rzeczowo-finansowym, zgodności z założeniami finansowymi Zamawiającego, kontroli fakturowania w tym fakturowania częściowego do limitów określonych w umowie Wykonawcy inwestycji, weryfikacji kosztorysów robót dodatkowych/zamiennych.
4) udziału w przygotowaniu dokumentów niezbędnych do dokonania w imieniu Zamawiającego wszelkich zawiadomień właściwych organów zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności ustawy Prawo budowlane, w tym m.in. o terminie rozpoczęcia budowy i zakończeniu budowy,
5) zabezpieczenie interesów Zamawiającego w zakresie kosztów i terminowego zakończenia inwestycji oraz kontrola zgodności realizacji umowy Wykonawcy inwestycji z:
a) dokumentacją projektową,
b) warunkami prowadzenia robót dla Zamawiającego i Wykonawcy wydanych przez PKP PLK SA nr IZ14IN4A.2133.68.2024AP z dnia 01.03.2024r.
b) warunkami określonymi w decyzji na realizację inwestycji drogowej,
c) wymaganiami materiałowo - technicznymi określonymi w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i w specyfikacji warunków zamówienia stanowiącą załącznik do ogłoszenia o przetargu na realizację zadania inwestycyjnego,
d) uzgodnieniami oraz zawartymi przez Zamawiającego umowami na wykonanie robót budowlanych, dostaw i usług,
e) postanowieniami Porozumienia pomiędzy PKP PLK SA a Powiatem Oleśnickim,
f) obowiązującymi normami, przepisami technicznymi i zasadami wiedzy technicznej,
g) obowiązującymi przepisami prawa.
5. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania
7. Zamawiający przekaże Inspektorowi gotową i zatwierdzoną dokumentację projektową oraz umowę na roboty budowlane, niezwłocznie po podpisaniu umowy.

CPV: 71520000-9

Dokument nr: 2024-63395-188575, ZP.262.8.2024

Specyfikacja:
6. Dokumentacja przetargowa przedstawiająca zakres robót oraz warunki realizacji robót budowlanych, w tym dokumentacja projektowa znajdują się na stronie internetowej prowadzonego postępowania na Platformie Zakupowej pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/875882

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-05-07

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-06

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
dolnośląskie
Powiat
oleśnicki
Gmina
Oleśnica
Miejscowość
Oleśnica
8. Termin wykonania zamówienia: Zamówienie będzie wykonywane od dnia złożenia oświadczenia o podjęciu funkcji Inspektora Nadzoru, o którym mowa w § 3 ust. 7 pkt 1) umowy do dnia dokonania odbioru końcowego Robót budowlanych, przy czym zakończenie realizacji tychże Robót budowlanych planowane jest w terminie do 200 dni od dnia zawarcia umowy o wykonanie robót budowlanych.
9. Miejsce realizacji inwestycji: m. 56-400 Oleśnica, powiat oleśnicki, województwo dolnośląskie.
Zakres inwestycji, którą objęty będzie nadzór inwestorski stanowiący przedmiot zamówienia będzie obejmował następujące działki ewidencyjne:
97/6 AM 61, obręb 0002 Oleśnica, powiat oleśnicki, województwo dolnośląskie,
17/2 AM 60, obręb 0002 Oleśnica, powiat oleśnicki, województwo dolnośląskie,
1/2 AM61, obręb 0002 Oleśnica, powiat oleśnicki, województwo dolnośląskie,
2 AM 65, obręb 0001 Lucień, powiat oleśnicki, województwo dolnośląskie,
1/4 AM69, obręb 0001 Lucień, powiat oleśnicki, województwo dolnośląskie,
2 AM69, obręb 0001 Lucień, powiat oleśnicki, województwo dolnośląskie.

Wymagania:
10. Zaliczki/płatność częściowa
1) Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
2) Zamawiający przewiduje płatności częściowe zgodnie z warunkami projektu umowy - Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
11. Wadium / zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Nie przewiduje się wadium / zabezpieczenia należytego wykonania umowy
12. Pozostałe warunki zgodnie z Zapytaniem ofertowym.
Okres gwarancji
84 miesiące
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Warunki zmiany umowy
1. Umowa zostanie sporządzona zgodnie z projektem umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Inspektora w następujących przypadkach:
1) zmiana terminu realizacji przedmiotu Umowy w przypadku:
a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Inspektora przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy,
b) wystąpienia zamówień dodatkowych lub zamiennych niezbędnych do prawidłowego wykonywania nadzorowanych robót budowlanych, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji nadzorowanych robót budowlanych,
c) zmiany terminu realizacji robót budowlanych powodujących konieczność analogicznej zmiany terminu realizacji niniejszej umowy,
d) wystąpienia okoliczności niezależnych od Inspektora a zależnych od decyzji leżących po stronie podmiotu, który udzielił dofinansowania Inwestycji tj. podmiotu o którym mowa w § 1 ust. 7 umowy,
e) wstrzymania realizacji umowy o roboty budowlane, objętej nadzorem inwestorskim,
f) konieczności wprowadzenia zmian lub usunięcia błędów w dokumentacji projektowej.
2) zmiana sposobu i zakresu wykonania umowy w przypadku:
a) zmian sposobu i zakresu wykonania umowy o roboty budowlane, nad którymi sprawowany jest nadzór inwestorski,
b) wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych,
c) wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych;
3) zmiana innych postanowień umowy w przypadku:
a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron,
b) zmiany stawek podatku od towarów i usług, wówczas wynagrodzenie Inspektora, o którym mowa w § 7 ust 1 pkt a) i b) podlega automatycznej waloryzacji uwzględniającej tę zmianę. Powyższa zmiana obowiązuje od dnia wprowadzenia urzędowej zmiany stawki VAT.
c) zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Inspektora, w tym m.in. na skutek zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie Projektu lub wytycznych dotyczących realizacji Projektu,
d) zmiany wynagrodzenia należnego Inspektorowi w przypadku zmiany zakresu rzeczowo - finansowego umowy o roboty budowlane,
e) wprowadzenia zmian w sposobie realizacji umowy spowodowanych zmianami w przepisach prawa, norm i standardów lub zmianami w wiedzy technicznej,
f) zaistnienia przypadku siły wyższej, przez którą należy rozumieć losowe zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej o charakterze niezależnym od Stron, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i którego nie można było uniknąć, ani któremu nie można było zapobiec mimo zachowania należytej staranności;
3. Zmiana umowy może być dokonana przed zakończeniem realizacji jej przedmiotu, na pisemny wniosek z powołaniem się na okoliczności wymienione w ust. 1. Wniosek powinien być uzasadniony.
4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności/formy elektronicznej.
5. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany umowy następujące przypadki, dla których wystarczy wzajemne poinformowanie się Stron:
1) dane związane z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy,
2) dane teleadresowe,
3) dane rejestrowe,
4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze Stron umowy,
5) błędy pisarskie, oczywiste, rachunkowe,
6) nazwa zadania inwestycyjnego
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na zasadach określonych w rozdziale VII, oraz spełniają określone przez Zamawiającego poniżej warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują następującymi osobami:
1) jedną osobą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności inżynieryjnej mostowej bez ograniczeń (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), która pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru w branży mostowej oraz koordynatora zespołu inspektorów,
2) jedną osobą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów); która pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru w branży drogowej,
3) jedną osobą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych bez ograniczeń (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), która pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru w branży sanitarnej,
4) jedną osobą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), która pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru w branży elektrycznej,
5) jedną osobą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń (lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), która pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru w branży telekomunikacyjnej.
Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2023 poz. 682 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie.
3. Zamawiający dopuszcza łączenie ww. specjalności, jeżeli którakolwiek z uprawnionych osób będzie posiadała więcej niż jedną z wymaganych przez Zamawiającego specjalności.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 2 Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą:
a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 3
b) wykazu osób przewidzianych do realizacji zamówienia - zgodnie z Załącznikiem nr 5 do Zapytana ofertowego,
c) kopii (skanów) dokumentów stwierdzających, że osoby przewidziane do realizacji zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane (kopie uprawnień budowlanych).
2 W celu wykazania braku istnienia przesłanek, o których mowa w pkt 1 i 2 Rozdziału VII (Przesłanki wykluczenia z postępowania) będących podstawą wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o braku podstaw wykluczenia zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Przesłanki wykluczenia z postępowania:
1. Na podstawie art. 7 ust. 1 w związku z art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r. (t.j. Dz. U. z 2024r. 507), zwana dalej ,,ustawą sankcyjną" z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593, z późn. zm. 8 ) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 i 295) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
2. Zakaz konfliktu interesów:
2.1 W postępowaniu o udzielenie zamówienia obowiązuje zakaz konfliktu interesów. Konflikt interesów oznacza każdą sytuację, w której osoby biorące udział w przygotowaniu lub prowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia lub mogące wpłynąć na wynik tego postępowania mają, bezpośrednio lub pośrednio, interes finansowy, ekonomiczny lub inny interes osobisty, który postrzegać można jako zagrażający ich bezstronności i niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
2.2 W celu usunięcia konfliktu interesów zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo i kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe i osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Wykonawcą a Zamawiającym polegające na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
2.3 Osoby wykonujące dokonujące czynności przy przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania:
a. Kierownik Zamawiającego upoważniony do zaciągania zobowiązań: Krzysztof Fink - Dyrektor,
b. osoby wykonujące w imieniu Zamawiającego czynności związane z procedurą wyboru Wykonawcy, w tym biorące udział w procesie oceny ofert:
- Krzysztof Fink - Dyrektor
- Beata Wujczak - Specjalista ds. zamówień publicznych,
- Alicja Nyga - Radca Prawny (obsługa prawna).
3. Zamawiający dokona oceny braku podstaw do wykluczenia na zasadzie wyklucza/nie wyklucza.
4. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (tworzących konsorcjum lub będących wspólnikami spółki cywilnej) oddzielnie musi wykazać, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania.
5. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie prowadzonego postępowania
6. Wykluczenie, o którym mowa w pkt 1 następuje na okres trwania okoliczności określonych w tym punkcie.
7. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę powiązanego kapitałowo i osobowo z Zamawiającym, zostanie on wykluczony z udziału w postępowaniu.
8. W celu wykazania braku istnienia przesłanek, o których mowa w pkt 1 i 2 będących podstawą wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o braku podstaw wykluczenia zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego.
9. Wykonawca, który nie złoży oświadczeń, o którym mowa w pkt 8 zostanie wezwany do ich uzupełnienia w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
10. Niezłożenie oświadczeń, o których mowa w ust 9 w terminie wskazanym przez Zamawiającego spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
11. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaj się za odrzuconą.
12. Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz odrzuceniu jego oferty, podając uzasadnienie faktyczne.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-04-24
Data ostatniej zmiany
2024-04-24 09:46:19

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający kierować się będzie jedynym kryterium oceny ofert tj.: Cena - 100%
2. Punkty w niniejszym kryterium oceny ofert zostaną przyznane według następującego wzoru: C = Cmin /C bad. x 100
3. Ocena ofert - zgodnie z Rozdziałem VIII Zapytania ofertowego

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Beata Wujczak
tel.: +48 71 788 94 16
e-mail: beata.wujczak@sdm.olesnica.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.