mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykaszanie poboczy przy drogach gminnych i wewnętrznych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Daleszyce Plac Staszica 9 26-021 Daleszyce powiat: kielecki tel. 41 317-16-94 wew. 103 gmina@daleszyce.pl |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Daleszyce |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 41 317-16-94 we |
Termin składania ofert: | 2024-05-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wydział Inwestycji, Ochrony Środowiska i Nieruchomości zaprasza do złożenia ofert na: (opis przedmiotu zamówienia/nazwa): ,,Wykaszanie poboczy przy drogach gminnych i wewnętrznych zlokalizowanych na obszarze Gminy Daleszyce" o parametrów technicznych: a) Określenie przedmiotu zamówienia: ,,Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z mechanicznym, koszeniem poboczy wzdłuż dróg gminnych i wewnętrznych zlokalizowanych na terenie Gminy Daleszyce" b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Suma metrów kwadratowych do wykoszenia - 172 912m2 x 2-krotne = 345 824m2. Szczegółowy wykaz dróg do wykoszenia przedstawia załącznik do niniejszego zaproszenia. 2) Zanieczyszczenia naniesione na jezdnię w wyniku prowadzenia robót Wykonawca winien natychmiast usunąć. 3) W trakcie prowadzenia robót odcinek drogi oraz sprzęt mechaniczny należy oznakować zgodnie z obowiązującym w tym zakresie przepisami. 4) Za szkody powstałe w stosunku do osób trzecich w wyniku prowadzonych robót odpowiada Wykonawca. 5) Odpowiedzialność za siebie i zatrudnionych pracowników oraz skutki prawne i materialne złego prowadzenia robót ponosi Wykonawca. 6) Prace należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami z zachowaniem wszelkich środków ostrożności. 7) Zakres robót obejmuje dwukrotne koszenie poboczy w ciągu dróg gminnych i wewnętrznych zlokalizowanych na obszarze gminy z tym, że pierwsze koszenie będzie wykonane do dnia 30.06.2024 r., a drugie do 30.09.2024 r. 8) Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia dodatkowego koszenia poboczy w zakresie wskazanym przez pracownika Urzędu w terminie do 31.10.2024r. c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zgodnie z pkt. 2 ust. a) Odbiór przedmiotu umowy nastąpi na podstawie protokołu odbioru. Dokument nr: WIN.720.30.12.2024 Otwarcie ofert: Miejsce i termin otwarcia ofert 1) Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego najpóźniej w terminie do 2 dni roboczych od dnia składnia ofert. 2) Zamawiający nie przewiduje publicznej sesji otwarcia ofert. Składanie ofert: Miejsce i termin złożenia oferty: 1) Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Daleszycach, 26-021 Daleszyce, Plac Staszica 9, (sekretariat - pokój 301), osobiście, pocztą, faksem na nr (041) 317-16-93, e-mailem gmina@daleszyce.pl w terminie do dnia 07.05.2024 r. do godz. 9:00. Miejsce i termin realizacji: termin wykonania: do 31.10.2024 r. 7) Zakres robót obejmuje dwukrotne koszenie poboczy w ciągu dróg gminnych i wewnętrznych zlokalizowanych na obszarze gminy z tym, że pierwsze koszenie będzie wykonane do dnia 30.06.2024 r., a drugie do 30.09.2024 r. 8) Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia dodatkowego koszenia poboczy w zakresie wskazanym przez pracownika Urzędu w terminie do 31.10.2024r. Wymagania: Wymagania dotyczące: 3. Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej: O wyborze Wykonawcy decyduje najkorzystniejsza cenowo oferta za wykonanie przedmiotu zamówienia. W cenę oferty należy wliczyć wszystkie koszty wykonania zamówienia. Cena podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę obowiązuje przez cały okres trwania umowy i nie będzie podlegała reklamacji. o terminu płatności: do 30 dni od prawidłowo dostarczonej faktury o gwarancja i rękojmia: - o realizacja zamówienia: zgodnie z pkt. 2 ppkt. b) o inne: - 2) W przypadku oferty składanej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście, ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Koperta zawierająca ofertę winna być zaadresowana do zamawiającego, opatrzona nazwą, dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczona w sposób następujący: Oferta: ,,Wykaszanie poboczy przy drogach gminnych i wewnętrznych zlokalizowanych na obszarze Gminy Daleszyce" 3) W przypadku oferty składanej faksem lub e-mailem, ofertę należy złożyć w postaci skanów dokumentów. Wiadomość e-mail, powinna zostać zatytułowana: Oferta: ,,Wykaszanie poboczy przy drogach gminnych zlokalizowanych na obszarze Gminy Daleszyce" W przypadku przedłożenia przez Oferentów wymaganych dokumentów w postaci skanów (oferta złożona faksem/e-mailem), zobowiązuje się Wykonawcę, którego oferta została wybrana za najkorzystniejszą, do przedłożenia najpóźniej do dnia podpisania umowy, dokumentów w formie oryginalnej Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie wykonawcy, którego ofertę wybrano. c) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego, nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, kierując swoje pytanie w formie elektronicznej na adres e-mail: gmina@daleszyce.pl. 2) Opis wymagań stawianych wykonawcy: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Posiadają wiedzę i doświadczenie, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia. 3) Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu / wraz z ofertą należy złożyć: - Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do Zaproszenia do składania ofert). - Stosowne pełnomocnictwa - jeśli dotyczy: o przy składaniu oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia, o jeżeli upoważnienie osób podpisujących ofertę nie wynika bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty. UWAGA! o Wykonawca może przedłożyć tylko jedną ofertę cenową i nie może zmienić jej treści w okresie trwania zamówienia. o Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. o Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. o Oferta powinna zawierać: wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz załącznikami. o Dokumenty składane w formie kserokopii winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - osobę upoważnioną do podpisania oferty. o Zamawiający nie będzie rozpatrywał ofert niespełniających warunków zamówienia oraz ofert niekompletnych. o Zamawiający wymaga by oferta wraz z załącznikami oraz dokumenty składane na wezwanie (jeżeli dotyczy) były sporządzone w języku polskim, trwałą i czytelną techniką. Jeżeli oryginalny dokument został sporządzony w innym języku wymaga się oprócz tego dokumentu złożenia jego tłumaczenia na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. o Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania ofert nie będą rozpatrywane. 4) Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej: ? Kryteria oceny ofert stanowi 100% cena. ? Oferta z najniższą ceną złożona przez Wykonawcę, spełniającego określone wymagania zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. ? Zamawiający ustala, że obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe. ? Jeżeli cena oferty będzie budzić wątpliwości, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów oferty, mających wpływ na wysokość ceny. ? W przypadku złożenia dwóch ofert o takiej samej wartości, Zamawiający wezwie Wykonawców do powtórnego złożenia ofert. Przy czym wartość złożonej oferty nie może być większa od wcześniej zaproponowanej. ? Zamawiający, w toku badania i oceny ofert, może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. ? Zamawiający poprawia oczywiste omyłki pisarskie i oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku gdy: ? jej treść nie odpowiada treści zaproszenia do składania ofert oraz opisowi przedmiotu zamówienia przedstawionemu przez Zamawiającego; ? jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; ? została złożona po terminie. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: ? nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu; ? postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą; ? nie wpłynęła żadna oferta; ? cena najkorzystniejszej oferty lub ofert z najkorzystniejszą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia - nie stosuje się w przypadku zwiększenia przez Zamawiającego dostępnych środków; ? wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że przeprowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. Uwagi: Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1) Administratorem danych osobowych jest Gmina Daleszyce, Plac Staszica 9, 26-021 Daleszyce, kontakt email: gmina@daleszyce.pl. 2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można się kontaktować w sprawie swoich danych osobowych, kontakt email: iod@abi-net.pl. 3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 2 ust 1 Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2016 r., poz. 1764 ze zm.) 5) Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z obowiązującym prawem oraz przepisami o archiwach. 6) Każda osoba posiada prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania - w ramach dopuszczonych przepisami prawa oraz prawo do przeniesienia danych. 7) Każda osoba posiada prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem. 8) W związku z przetwarzaniem każdy ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 9) Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych zawartych w formularzu do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych. 10) Dane osobowe zawarte w formularzu zostaną ujawnione jedynie organom upoważnionym do tego przepisami prawa. 11) W oparciu o dane osobowe zawarte w formularzu administrator nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania. 12) Podanie danych osobowych jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa (za wyjątkiem danych, na które wyrażono zgodę). Kontakt: Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia: a) Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiające od Pn. do Pt. w godz. od 08:00 do 15:00, lub telefonicznie pod numerem tel. 41 317-16-94 wew. 103. b) Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest: Paweł Dziewięcki. |
© eurobudowa.pl 2004-2024