wielkopolskie (Poznań)
wielkopolskie (Chodzież)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Utwardzenie płytami IOMB dróg |
Data zamieszczenia: | 2024-04-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Wejherowo Transportowa 84-200 Wejherowo powiat: wejherowski sekretariat@ugwejherowo.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/920059 |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Wejherowo |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-05-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Utwardzenie płytami IOMB dróg na terenie Gminy Wejherowo z podziałem na części Krótki opis przedmiotu zamówienia 1) Część 1 a) Ul. Myśliwska w Bolszewie Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 125 m i szerokości 4 m, b) Ul. Bukowa w Bolszewie Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 125 m i szerokości 4 m, c) Ul. Spokojna w Warszkowie utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 45 m i szerokości 4 m. 2) Część 2 a) Ul. Polna w Gościcinie Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 110 m i szerokości 4,5 m. b) Ul. Szeroka w Kniewie utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 105 m i szerokości 4,5 m. 3) Część 3 a) Ul. Makowa w Orlu Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 85 m i szerokości 4,5 m. b) Ul. Pomorska w Orlu Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 100 m i szerokości 4 m. c) Ul. Konopnickiej w Orlu Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 25 m i szerokości 5 m. d) Ul. Wiejskiej w Kąpinie Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 85 m i szerokości 4,5 m. 4) Część 4 a) Ul. Dębowa w Sopieszynie Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 80 m i szerokości 4 m. b) Ul. Letniskowa w Ustarbowie Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 70 m i szerokości 4,5 m. c) Ul. Pawła Jasienicy w Gowinie Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez wykonawcę płytami IOMB, na długości 40 m i szerokości 5 m. d) Ul. Wodna w Gowinie Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 40 i szerokości 5 m. e) Ul. Spacerowa w Gowinie Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 40 i szerokości 5 m 5) Część 5 a) Ul. Klonowa w Łężycach Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 153 m i szerokości 3 m. b) Ul. Brzozowa i Lipowa w Bieszkowicach Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 100 m i szerokości 4 m oraz długości 33 m i szerokości 4 m. 6) Część 6 a) Ul. Osiedlowa w Nowym Dworze Wejherowskim Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 70 m i szerokości 4,5 m. b) Ul. Irysowa w Zbychowie Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 30 m i szerokości 4,5 m. c) Ul. Jaworowa w Zbychowie Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 35 m i szerokości 1 m. d) Ul. Różana w Zbychowie Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 95 m i szerokości 4,5 m 7) Część 7 - Ul. Gruntowa i Cicha w Gościcinie Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 155 m i szerokości 5 m. 8) Część 8 - Ul. Ks. Dr. Leona Heyke w Nowym Dworze Wejherowskim Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 110 m i szerokości 5 m 9) Część 9 - Ul. Stefana Batorego w Kąpinie Utwardzenie drogi nowymi, zakupionymi przez Wykonawcę płytami IOMB, na długości 50 m i szerokości 5 m 10) Część 10 - Ul. Jana III Sobieskiego w Kąpinie Utwardzenie drogi nowymi, powierzonymi przez Zamawiającego płytami IOMB, powierzchni 480 m2 CPV: 45233120-6 Dokument nr: 2024/BZP 00299937, RZPiFZ.271.19.2024.MW Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-05-09 12:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_wejherowo 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_wejherowo 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;4) włączona obsługa JavaScript;5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt . Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że:1) Administratorem Danych Osobowych jest Wójt Gminy Wejherowo, ul. Transportowa 1, 84-200 Wejherowo, e-mail: sekretariat@ug.wejherowo.pl, tel: (58) 677 97 01) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy: adres e-mail: iod@ugwejherowo.pl; 3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie art. 275 pkt 1 (trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji; art. 6 ust. 1 lit. b RODO - w odniesieniu do danych osobowych osoby będącej stroną umowy oraz art. 6 ust. 1 lit e rozporządzenia 2016/679 - w odniesieniu do pozostałych danych osobowych -w celu i zakresie niezbędnym do zawarcia i realizacji umowy. 4) Dobrowolne podanie wszelkich danych niewymaganych przepisami prawa jest traktowane jak wyrażenie zgody na ich przetwarzanie. (Art. 6 ust. 1 lit. a RODO);5) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP;6) Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.9) W zakresie i granicach określonych w RODO w związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania i uzupełnienia danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO d) W przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. 10) nie przysługuje Pani/Panu:a) prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia danych, o którym mowa o którym mowa w art. 16 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/920059 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-05-09 11:55 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_wejherowo Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024