dolnośląskie (Porajów)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Świebodzice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
dolnośląskie (Legnica)
dolnośląskie (Wrocław)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sprzątanie i utrzymanie w czystości pomieszczeń |
Data zamieszczenia: | 2024-04-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Giżycku ul. Moniuszki 22 11-500 Giżycko powiat: giżycki tel. +48 87 44 17 100, tel. +48 87 44 17 101, tel. +48 87 44 17 102, tel. (87) 44 17 109 sekretariat.gizycko@cos.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Giżycko |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. +48 87 44 17 10 |
Termin składania ofert: | 2024-04-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Giżycku zaprasza do złożenia oferty na usługę pod nazwą: "sprzątanie internatów sportowych w COS - OPO w Giżycku." PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Sprzątanie i utrzymanie w czystości pomieszczeń w internatach sportowych COS-OPO w Giżycku, na podstawie umowy zlecenia, zgodnie z poniższym zapotrzebowaniem: 1.1 w okresie od 01.05.2024 r. do 30.09.2024 r. - 2 osoby 1.2 w okresie od 01.06.2024 r. do 31.08.2024 r. - 1 osoba miesiąc Maksymalna Ilość godzin świadczenia usługi w danym miesiącu na 1 osobę Zapotrzebowanie- Ilość osób w danym miesiącu MAJ* CZERWIEC LIPIEC SIERPIEŃ WRZESIEŃ 160 160 184 168 168 2 3 3 3 2 *Podana powyżej ilość godzin obliczona została dla wskazanego okresu świadczenia usługi. W przypadku zawarcia umowy w późniejszym terminie, ilość godzin świadczenia usługi zostanie odpowiednio zmniejszona. 3. Rodzaj zamówienia: usługi 4. Wykaz głównych obowiązków Wykonawcy, w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia: Dyrektor 1) o o o o o o o o o o 2) 3) 4) 5) utrzymywanie bazy noclegowej oraz terenu wokół niej w pełnej gotowości eksploatacyjnej i we wzorowej czystości przez: sprzątanie pokoi i łazienek w trakcie pobytu gości jak i po ich wyjeździe, zabezpieczenie w środki higieny i czystości, dokonywanie wymiany bielizny pościelowej po wyjeździe gości, w terminie ustalonym przez Recepcję oraz na życzenie gościa, ścielenie łóżek, wietrzenie pokoi, mycie okien, pranie firan i podkładów higienicznych, czyszczenie wykładzin podłogowych, paneli, terakoty, glazury, czyszczenie metalowych części sprzętu, wycieranie kurzu, dbanie o należyty stan wyposażenia pokoju, identyfikację usterek i zgłaszanie niezbędnych napraw i konserwacji, utrzymywanie pomieszczeń biurowych, sanitarnych oraz hali sportowej w gotowości eksploatacyjnej i w czystości. dodatkowe sprzątanie pokoi i łazienek na życzenie gościa, zgłaszanie Recepcji faktu o pozostawionych rzeczach po wyjeździe gościa, przygotowywanie bielizny pościelowej do prania, utrzymanie w czystości pomieszczeń gospodarczych i terenu wokół obiektów hotelowych, CPV: 90911000-6 Dokument nr: GŻ.DTP.271.7.2024 Składanie ofert: VII. TERMIN SKŁADANIA OFERT: 30.04.2024 r. godz. 12:00 Oferty w formie pisemnej należy składać na adres Zamawiającego: Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Giżycku, Ul. Moniuszki 22, pokój 243 (sekretariat), 11-500 Giżycko. Miejsce i termin realizacji: III. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA: zgodnie z rozdziałem II pkt. 1. Wymagania: Niniejsze zapytanie ofertowe prowadzone jest, bez zastosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 poz. 1605 ze zm.). IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia: ? ? ? ? miał ukończone 18 lat był w pełni dyspozycyjny, odpowiedzialny i zaangażowany w wykonywaną pracę posiadał pełną zdolność do czynności prawnych i korzystał w pełni z praw publicznych oraz, aby jego stan zdrowia pozwalał na prawidłową realizację zamówienia. nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie IV. ZAWARTOŚĆ OFERTY Na ofertę składają się poniższe dokumenty: 1. Formularz oferty - według załącznika nr 1, V. WARUNKI PŁATNOŚCI: płatność zostanie dokonana po zakończonym miesiącu, udokumentowanym ewidencją czasu wykonywania usługi. VI. KRYTERIA OCENY OFERT I SPOSÓB OBLICZENIA CENY: Kryteria podlegające punktacji: a/ prawo jazdy kat. B - 20 pkt. b/ doświadczenie na podobnym stanowisku: - do 3 lat - 10 pkt. - powyżej 3 lat - 20 pkt. - brak doświadczenia - 0 pkt. c/ cena - 60 pkt. 1. Do ceny ofert będzie brana pod uwagę proponowana cena za wykonanie 1 godziny (zegarowej) usługi (w przypadku osób fizycznych, nie prowadzących działalności gospodarczej - wynagrodzenie brutto wraz ze składkami ZUS po stronie Zamawiającego, jeśli istnieje konieczność ich odprowadzania). 2. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia. 3. Proponowana cena (wynagrodzenie) za 1 godz. świadczenia usługi nie może być mniejsza niż 27,70 zł w maju i czerwcu oraz nie niższa niż 28,10 zł od lipca do września. - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 14 września 2023 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2024 r. 4. Ofertę należy sporządzić wg wzoru (załącznik nr 1), 5. Zaoferowana cena obowiązywać będzie w całym okresie trwania umowy. 6. W przypadku osób fizycznych zamawiający na podstawie złożonego oświadczenia, dokona wyliczenia należnych składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, zaliczek na podatek dochodowy leżących po stronie Wykonawcy oraz ewentualnie dokona doliczenia obowiązujących składek na ubezpieczenia społeczne i Fundusz Pracy, leżących po stronie Zamawiającego, które zgodnie z obowiązującymi przepisami zobowiązany jest naliczyć i odprowadzić. 7. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą łączną ilość punktów, w zakresie kryteriów oceny ofert. Spośród złożonych ofert zamawiający wybierze 3, które uzyskają najwyższą łączną liczbę punktów. 8. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w polskich złotych. Zasady rozliczeń wskazane zostały we wzorze umowy. VIII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). Oferty należy opakować w kopertę, zaadresować na adres Zamawiającego i opisać: Oferta na: "Usługi sprzątania internatów sportowych w COS - OPO w Giżycku." Składanie ofert (wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego) odbywać się może również za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: przetargi.gizycko@cos.pl lub za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe lub posłańca. Przed podpisaniem umowy należy przedstawić zamawiającemu dowody (np. świadectwa pracy, kopię umów zleceń, referencje itp.) 2. Oferty należy sporządzić według wzoru formularza ofertowego (stanowiącego załącznik nr 1). 3. W przypadku wezwania przez Zamawiającego do złożenia, uzupełnienia lub poprawienia oświadczeń, dokumentów, oświadczenia, dokumenty lub pełnomocnictwa należy przedłożyć (złożyć/uzupełnić/poprawić) w formie wskazanej przez Zamawiającego w wezwaniu. 4. Adres strony internetowej, na której jest dostępna dokumentacja dotycząca przedmiotowego zamówienia: http://bip.cos.pl XIII: POZOSTAŁE INFORMACJE: 1. Oferta powinna zostać podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentacji wykonawcy. 2. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, także po wyborze oferty najkorzystniejszej. 3. Niniejsze zapytanie nie jest zobowiązaniem do zawarcia Umowy ani też do realizacji zamówienia. Zamawiający rozpatrzy oferty pod kątem ewentualnych środków, jakie będą pozostawać w jego dyspozycji w związku z planowanym zadaniem. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji, dodatkowych uzgodnień, jak również odstąpienia od części i/lub całości realizacji zamówienia. 5. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wnioskowania do Wykonawców o doprecyzowanie, wyjaśnienie składanych ofert. Uwagi: XIV: Klauzula informacyjna RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, Zamawiający informuje, że: a) Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest: Centralny Ośrodek Sportu, ul. Łazienkowska 6a, 00-449 Warszawa. b) Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych to: iod@cos.pl c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; d) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej Pzp; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy Pzp lub wewnętrznym Zarządzeniem COS w sprawie zasad udzielania zamówień, do których nie stosuje się Ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; f) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach prawa, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp i innych przepisów prawa; g) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; h) Posiada Pani/Pan: ? Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, ? Na podstawie art. 16 RODO prawo sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym, skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustaw Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu i jego załączników) ? Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego) ? Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; i) Nie przysługuje Pani/Panu: ? W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: Osoba odpowiedzialna za kontakt z Wykonawcami: Anna Żyndul, Magdalena Olszewska, tel. (87) 44 17 109, e-mail: przetargi.gizycko@cos.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024