mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
dolnośląskie (Wrocław)
kujawsko-pomorskie (Toruń)
śląskie (Gliwice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zaopatrzenie w kompostowniki |
Data zamieszczenia: | 2024-04-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Bobowa ul. Rynek 21 38-350 Bobowa powiat: gorlicki um@bobowa.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Bobowa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-05-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe na realizację zadania pn. ,,Zaopatrzenie w kompostowniki na terenie Gminy Bobowa" III. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup 84 szt. kompostowników wolnostojących wraz z dostawą do: Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów w Siedliskach, Gmina Bobowa. Wymagania techniczne kompostowników: 1) Pojemność 720 l, 2) Wykonane z tworzywa sztucznego pochodzącego z recyklingu, polietylen wysokiej gęstości HDPE, odporny na warunki atmosferyczne i uszkodzenia, 3) Grubość ścianki od 4 mm - 8 mm, 4) Posiadają atest PZH, 5) Ścianki izolowane oraz liczne szczeliny wentylujące, 6) Kompostowniki powinny posiadać wieko i drzwiczki umożliwiające łatwe wyjęcie gotowego kompostu. Ponadto zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie etykiet informacyjnych z trwałego materiału na każdy kompostownik, zgodnie z projektem graficznym o wym. 20cm x 15cm 2) Do każdego kompostownika należy dołączyć instrukcję montażu oraz instrukcję prawidłowej obsługi kompostownika Dokument nr: RIiGK 8/2024/ZO Otwarcie ofert: 52. Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 07.05.2024 r. o godz. 10:15. 3. Miejsce otwarcia ofert: Urząd Miejski w Bobowej, Ul. Rynek 21, 38 - 350 Bobowa, pok. nr 20. Składanie ofert: Ofertę cenową należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Zapytanie ofertowe na realizację zadania pn.: ,,Zaopatrzenie w kompostowniki na terenie Gminy Bobowa" na Dzienniku Podawczym Urzędu Miejskiego w Bobowej w terminie do dnia 07.05.2024 r. do godz. 10:00. Miejsce i termin realizacji: IV. Termin wykonania zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia: do dnia 31.07.2024r. Wymagania: II. Tryb udzielania zamówienia Postępowanie prowadzone zgodnie z art. 2 pkt. 1 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2023, poz. 1605 z późn. zm.), przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1610 z późn. zm.). Minimalny okres gwarancji - 5 lat V. Rozliczenie z Wykonawcą: 1. Faktura tytułem wykonania przedmiotu zamówienia będzie wystawiona po odbiorze końcowym. 2.Rozliczenie za przedmiot umowy odbywać się będzie jednorazowo. 3.Podstawę sporządzenia faktury końcowej stanowić będzie protokół odbioru końcowego podpisany przez komisję odbioru. 4. Wykonawca złoży fakturę końcową w terminie do 7 dni od daty podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 5. Termin realizacji faktury końcowej - do 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury i protokołu odbioru. VI. Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2. Posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie umożliwiające profesjonalną realizację całości przedmiotu zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. VII. Opis sposobu przygotowania oferty 1. Ofertę należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - formularza ofertowego. 42. Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej w języku polskim, oraz wraz z wszystkimi załącznikami musi być także podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania firmy na zewnątrz. 3. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 4. Zaleca się aby każda zapisana strona składająca się na przedstawioną ofertę (wraz z załącznikami) powinna być parafowana, ponumerowana kolejnymi numerami, a oferta trwale spięta. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą jedną, jednoznacznie opisaną propozycję cenową. Złożenie większej liczby ofert spowoduję odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 7. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 8. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być wyraźnie oznaczone i parafowane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania firmy. 9. W przypadku przedłożenia oferty niekompletnej, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia brakujących dokumentów w wyznaczonym terminie. Jeżeli Wykonawca nie przedłoży wymaganych dokumentów w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy. 10. Zamawiający poprawia w ofercie: oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 1. Oferty złożone po wymaganym terminie nie będą rozpatrywane. 4. Oferent może przed terminem rozpatrywania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. IX. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty 1. Zamawiający wymaga aby każda oferta zawierała następujące dokumenty: a) Wypełniony Formularz ofertowy - wg. załącznika nr 1 do zapytania ofertowego, b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg. załącznika nr 2, c) Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej Wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów złożonych przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty wspólnej należy załączyć pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców. X. Termin związania ofertą 1. Termin związania ofertą w niniejszym postępowaniu wynosi 30 dni. 2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni. 3. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. XI. Kryteria oceny ofert 1. W trakcie oceny ofert Zamawiający może żądać udzielania przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. 2. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria: a) Ocenie podlegają nie odrzucone oferty według następujących kryteriów: b) Cena - 80 % - K1 c) Okres udzielonej gwarancji - 20 % - K2 d) W zakresie kryterium: cena (waga 80 %) - oferta z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną ilość punktów - 80, pozostałe ceny brutto otrzymają ilość punktów odpowiadających cenie proporcjonalnej wg następującej formuły Wskaźnik ceny = (Najniższa cena / Cena badana) x 80 e) W zakresie kryterium: okres udzielonej gwarancji (waga 20 %) o (przy obowiązkowo wymaganej gwarancji 5 lat) za przedłużenie terminu gwarancji do 6 lat (czyli o kolejny 1 rok) oferta może uzyskać 10 punktów, natomiast za przedłużenie terminu gwarancji do 7 lat (czyli o kolejne 2 lata) oferta może uzyskać 20 punktów 6Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia złożonego w Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego). W przypadku, gdy Wykonawca w Formularzu oferty przedłuży termin gwarancji o więcej niż 2 lata, Zamawiający uzna, iż Wykonawca zaoferował maksymalny możliwy termin przedłużenia gwarancji, czyli 2 lata. W przypadku zaś, gdy Wykonawca pozostawi w Formularzu oferty niewypełnioną rubrykę dotyczącą terminu przedłużenia gwarancji Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie przedłuża terminu gwarancji. 3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta spośród nieodrzuconych ofert, która uzyska najwyższą łączną ocenę we wszystkich kryteriach oceny. 4. Obliczenie liczby punktów przyznanych każdej ofercie zostanie dokonane na podstawie poniższego wzoru: K = K1+K2 gdzie: K - liczba punktów przyznanych ofercie, K1 - liczba punktów przyznanych w kryterium cena, K2 - liczba punktów przyznanych w kryterium przedłużenie terminu gwarancji 5. Maksymalna liczba punktów wynosi 100. 6. Punkty będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeżeli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów wynikająca z małej różnicy zaoferowanych cen. 7. Jeżeli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. 8. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem. 9. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 8 zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt. 10. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach. XII. Przesłanki odrzucenia oferty Zamawiający odrzuci ofertę, w następujących sytuacjach: 1. jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, 2. została złożona przez Wykonawcę: 7a) niespełniającego warunków udziału w postępowaniu, określonych w zapytaniu ofertowym. 3. Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 4. Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 5. Wykonawca nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania ofertą, 6. Jej przyjęcie naruszałoby bezpieczeństwo publiczne lub istotny interes bezpieczeństwa państwa, a tego bezpieczeństwa lub interesu nie można zagwarantować w inny sposób, 7. Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. XIII. Wymogi związane z wyliczeniem ceny 1. Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi zawarte w niniejszym Zapytaniu Ofertowym, powinien w cenie brutto ująć wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia, a także uwzględnić inne podatki i opłaty. 2. Zamawiający przyjął w niniejszym postępowaniu za podstawę rozliczenia za wykonanie przedmiotu zamówienia wynagrodzenie ryczałtowe, które musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego Zapytania Ofertowego wraz z załącznikami oraz obejmować wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności wszystkie koszty bezpośrednie i pośrednie związane z poprawnym wykonaniem przedmiotu zamówienia. 3. Wszystkie koszty, które będą opłacane przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, muszą być wliczone do ceny oferty złożonej przez Wykonawcę. 4. Cena musi być podana w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 5. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia formularza ofertowego i określenia w nim ceny brutto z uwzględnieniem wartości podatku VAT oraz określenia wartości netto. 6. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia, a wszystkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji Wykonawca winien uwzględnić w podanej cenie oferty. 8XIV. Informacja o wyniku postępowania 1. Niezwłocznie po zakończeniu postępowania Zamawiający zamieści na stronie internetowej https://bobowa.pl/BIP informacje o wyniku postępowania, tj.: a) wyborze Wykonawcy, lub b) odrzuceniu wszystkich złożonych ofert, lub c) niezłożeniu żadnej oferty, lub d) zakończeniu tego postępowania bez wyboru żadnej z ofert. XV. Zmiany umowy Z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa, której wzór stanowi odpowiednio załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania Ofertowego. 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności poprzez sporządzenie i podpisanie przez obie strony aneksu do umowy. 2. Strony przewidują możliwość zmiany umowy w zakresie terminu wykonania umowy, sposoby wykonania umowy oraz wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w razie zaistnienia jednej z poniższych okoliczności: a) nadzwyczajnej zmiany stosunków, określonej w art. 357 ? kodeksu cywilnego, b) zaistnienia nieprzewidzianych warunków fizycznych, c) zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności faktycznych, d) zaistnienia siły wyższej, e) zmiany przepisów prawa, f) trwających lub przedłużających się procedur związanych z prowadzonymi w związku z realizacją niniejszej umowy postępowaniami administracyjnymi i innymi postępowaniami przed organami administracji publicznej. 3. Umowa może ulec zmianie tylko w zakresie, w jakim okoliczności określone powyżej będą pozostawały w adekwatnym związku przyczynowym z terminem wykonania umowy, sposobem wykonania umowy lub wysokością wynagrodzenia Wykonawcy. 4. Niezależnie od postanowień powyższych strony przewidują, że umowa może ulec zmianie w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług. Wówczas wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian, a strony w drodze aneksu do 9umowy wprowadzą do umowy zmienioną stawkę podatku VAT i nową wartość brutto umowy. 5. Wykonawca jeśli uważa się za uprawnionego do wystąpienia z żądaniem zmiany umowy w związku z wystąpieniem okoliczności, o których mowa powyżej, zobowiązany jest złożyć pisemny wniosek o zmianę umowy. Wniosek winien zawierać podanie podstawy prawnej żądania z przywołaniem właściwych postanowień umowy oraz zawierać uzasadnienie wniosku w oparciu o te podstawy. We wniosku Wykonawca winien precyzyjnie określić, w jakim zakresie domaga się zmiany umowy, przedstawiając w tym zakresie stosowne kalkulacje i obliczenia, jeśli ich wykonanie jest niezbędne do należytej oceny wniosku o zmianę umowy przez Zamawiającego. 6. Wszystkie postanowienia opisane w niniejszym Rozdziale stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Zmiana postanowień umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu stron. XVI. Pozostałe informacje 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: 1) zmiany zaproszenia do złożenia oferty przed upływem terminu składania ofert, 2) zakończenia postępowania bez wyboru żadnej z ofert, bez podania przyczyny, 3) odwołania postępowania do momentu złożenia ofert, 4) unieważnienia postępowania (tzn. postępowanie uznaje się za nierozstrzygnięte), jeśli: a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, b) cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty, c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, iż realizacja zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili wszczynania postępowania, d) postępowanie obarczone jest wadą powodującą, że zawarta umowa będzie sprzeczna z postanowieniami umowy o dofinansowanie projektu. 2. W przypadkach, o których mowa powyżej, Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze. 103. Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania z Podwykonawców. 4. Zamawiający nie przewiduje: 1)składania ofert wariantowych, 2)składania ofert częściowych, 3)aukcji elektronicznej, 4)zawarcia umowy ramowej, 5)zwrotu kosztu udziału w postępowaniu. 5. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający może wezwać do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym. 6. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie lub rachunkowe, o czym niezwłocznie poinformuje Wykonawcę. 7. Zamawiający może wezwać Wykonawcę w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i/lub oświadczeń. 8. W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, podlega wykluczeniu lub nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych i dokonać wyboru tej oferty. 9. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych. Uwagi: 2Informacja RODO: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Bobowa; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia na realizacją zadania pn. ,,Zaopatrzenie w kompostowniki na terenie Gminy Bobowa" odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania; b) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy i lub trwałości projektu przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz okresu trwałości projektu UE, w zależności który z tych terminów jest dłuższy; c) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; d) posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; e) nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO. |
© eurobudowa.pl 2004-2024