Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5810z ostatnich 7 dni
22976z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przeprowadzenie okresowej (4-letniej) inwentaryzacji środków trwałych i pozostałego...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przeprowadzenie okresowej (4-letniej) inwentaryzacji środków trwałych i pozostałego wyposażenia

Data zamieszczenia: 2024-04-30
Dane kontaktowe Zamawiającego: Centrum Promocji Kultury w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
ul. Podskarbińska 2
03-833 Warszawa
powiat: Warszawa
tel. 22 277 08 20, 22 277 08 25, 22 277 08 26, 22 277 08 27
sekretariat@cpk.art.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 22 277 08 20, 2
Termin składania ofert: 2024-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przedmiot zamówienia: Wykonywanie czynności związanych z przeprowadzeniem okresowej (4-letniej)
inwentaryzacji środków trwałych i pozostałego wyposażenia w obiektach Centrum Promocji Kultury
w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy w 2024 roku.
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności związanych z przeprowadzeniem inwentaryzacji
środków trwałych i pozostałego wyposażenia w obiektach Zamawiającego wskazanych w punkcie 2,
z wykorzystaniem własnego sprzętu i systemu informatycznego (Wykonawcy), działając zgodnie
z Ustawą o Rachunkowości z 29 września 1994 roku (Dz.U. 1994 nr 121 poz. 591), na podstawie której
Zamawiający jest zobowiązany do przeprowadzenia przedmiotowej inwentaryzacji nie rzadziej niż raz na
4 lata (art. 26, ust. 3, pkt 3 ww. ustawy).
3. Prace będą przebiegały w dwóch etapach:
3.1. Etap I - przygotowanie do inwentaryzacji:
a. spisu z natury środków trwałych i pozostałego wyposażenia w ilości orientacyjnej łącznie +/-
7000 pozycji we wszystkich lokalizacjach Zamawiającego, wskazanych w załączniku nr 4 do
zaproszenia,
b. wylistowanie nieoznakowanych składników majątkowych, ewentualne oznakowanie,
c. porównanie spisanych składników majątkowych z Ewidencją, ewentualne uzupełnienie
braków ewidencyjnych w oparciu o przedstawioną dokumentację,
d. wykazanie ewentualnych rozbieżności, zebranie wyjaśnień w zakresie różnic (weryfikacja
stanu majątku rozbieżności),
e. przygotowanie Spisów Inwentarza dla poszczególnych pomieszczeń lub ich uaktualnienie
w wersji papierowej,f.
4.
5.
6.
7.
II.
przedstawienie raportu w formie papierowej i elektronicznej MS Excel (nośnik informatyczny
- płyta CD, Pendrive itp.).
3.2. Etap II - Inwentaryzacja zasadnicza:
a. działania sprawdzające, w tym skanowanie majątku, dopełnienie uzgodnienia
ewidencyjnego, przygotowanie protokołu z przeprowadzonych czynności
inwentaryzacyjnych wraz z dokumentacją.
b. wykonanie i aktualizacja tabliczek spisowych - spis inwentarza poszczególnych pomieszczeń.
Wykonawca winien posiadać aktualne ubezpieczenie i przedstawić Zamawiającemu ważną polisę OC,
obejmującą termin prowadzonych działań.
Wykonawca będzie miał obowiązek wykonywania prac inwentaryzacyjnych w obiektach Zamawiającego
zgodnie z częstotliwością niezbędną do należytego i terminowego wykonania zadania.
Prace inwentaryzacyjne odbywać się będą w obiektach Zamawiającego w dni robocze, w godz.ch
pracy pracowników administracji, tj. 08:00-16:00, upoważnionych do nadzorowania wykonywanych prac
z ramienia Zamawiającego.

Dokument nr: CPK.DOA.261.77.2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.05.2024 r. o godz. 13:30 w siedzibie Zamawiającego. Otwarcia ofert
dokona powołana przez Zamawiającego Komisja. Otwarcie ofert jest niejawne.

Składanie ofert:
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - w sekretariacie - w nieprzekraczalnym terminie do
dnia 14.05.2024 r. do godz. 13:00. Oferty przesłane pocztą zostaną zakwalifikowane do postępowania
pod warunkiem dostarczenia ich przez pocztę do siedziby Zamawiającego (za potwierdzeniem) do dnia
14.05.2024 r. do godz. 13:00.

Miejsce i termin realizacji:
Obiekty Zamawiającego, w których zostanie dokonana inwentaryzacja środków trwałych i pozostałego
wyposażenia:
a. Siedziba Zamawiającego - Warszawa, Ul. Podskarbińska 2,
b. Terminal Kultury Gocław - Warszawa, Ul. Jana Nowaka-Jeziorańskiego 24,
c. Klub Kultury Seniora - Warszawa, Ul. Pawlikowskiego2,
d. Doświadczalna Pracownia Litografii - Warszawa, Ul. Obrońców 28/30,
e. Punkt Informacji Kulturalnej ,,Akwarium" - Warszawa, Pl. Szembeka 1A,
f. Magazyn - Warszawa, Pl. Szembeka 2,
g. Wynajmowane pomieszczenie w Klubie Sportowym ,,Orzeł", Stadion ,,Podskarbińska" -
Warszawa, Ul. Chrzanowskiego 23.
Termin realizacji usługi:
Terminy realizacji przedmiotu umowy dla obu etapów:
o Etap I - miesiąc czerwiec-październik, przy rozpoczęciu prac 17 czerwca 2024 roku,
o Etap II - miesiąc październik-grudzień, przy rozpoczęciu prac 14 października 2024 roku i ich zakończenia
do 20 grudnia 2024 roku.
Miejsce organizacji imprezy oraz świadczenia usług:
Obiekty Centrum Promocji Kultury w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy wykazane w Dziale I pkt 2
niniejszego zaproszenia do złożenia oferty oraz wykazane w załączniku nr 4 do niniejszego zaproszenia.

Wymagania:
Tryb postępowania: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zapytania
ofertowego o wartości poniżej 130.000 PLN, do którego nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo
Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 roku.
Osoby wykonujące prace inwentaryzacyjne w obiektach Zamawiającego, tj. w obiektach Centrum
Promocji Kultury w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy, będące przedmiotem zamówienia, winny
posiadać uprawnienia na wykonywanie przedmiotowych usług przewidziane prawem.
IV. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych
warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień,
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia,
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4. posiadają ważną polisę OC z tytułu prowadzonej działalności, minimum do końca realizacji przedmiotu
zamówienia,
5. nie występują wobec nich przesłanki określone w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Warunki szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia:
1. Wykonawca zagwarantuje niezmienność ceny usługi przez cały okres obowiązywania umowy.
2. Wykonawca będzie realizował usługi, bez doliczania żadnych dodatkowych kosztów, zapewniając dojazd
osób wykonujących przedmiotowe usługi do obiektów Zamawiającego własnym transportem.
Oceny spełnienia ww. warunków Zamawiający dokona na podstawie oświadczeń i dokumentów
wymienionych w sekcji V zaproszenia.
V.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia
spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Na potwierdzenie spełnienia warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu każdy z Wykonawców
zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
21. wypełniony formularz oferty, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do Zaproszenia do
składania ofert,
2. oświadczenie - załącznik nr 2,
3. aktualną polisę OC ważną co najmniej do końca realizacji przedmiotu zamówienia,
4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
działalności gospodarczej.
5. wszelkie dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Dokumenty wyszczególnione w punktach 1-2 należy przedstawić w formie oryginału. Pozostałe dokumenty
należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez
Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy na podstawie dokumentów
rejestrowych.
VII. Opis sposobu przygotowywania ofert:
1. Oferta powinna być sporządzona na piśmie w języku polskim, w formie zapewniającej pełną czytelność
jej treści. Treść oferty musi odpowiadać treści zaproszenia.
2. Oferta powinna być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania firmy, zgodnie
z formą reprezentacji Wykonawcy zawartą w aktualnym odpisie z właściwego rejestru lub zaświadczeniu
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Oferta może być podpisana również przez osobę
umocowaną przez osobę uprawnioną, przy czym umocowanie musi być załączone do oferty.
3. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane przez osobę
podpisującą ofertę.
4. Cena oferty powinna być podana cyfrowo i słownie. Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym
postępowaniu tylko jedną ofertę cenową wraz z podaniem terminu realizacji usług pod rygorem
wykluczenia z postępowania.
5. Cenę oferty oraz termin realizacji usług, stanowiących przedmiot zamówienia należy obliczyć zgodnie z
instrukcją zawartą w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 Zaproszenia do składania ofert.
6. Cena oferty w danej części przedmiotu zamówienia musi zawierać wszystkie koszty związane
z wykonaniem zamówienia (realizacją zamówienia) wraz z transportem.
7. Oferty należy składać w jednym egzemplarzu.
8. Oferta musi zawierać wszystkie dokumenty, o których mowa w sekcji V Zaproszenia do składania ofert.
9. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
10. Oferty należy składać w nieprzejrzystych, szczelnych, trwale zamkniętych i nienaruszonych kopertach lub
opakowaniach opatrzonych adresem Zamawiającego oraz napisem: INWENTARYZACJA 2024 - OFERTA.
11. Oferta powinna realizować całość usługi, nie dopuszczamy ofert częściowych i wariantowych.
Kryteria oceny ofert przez Zamawiającego:
W pierwszej kolejności ocenie będzie podlegało spełnienie warunków formalnych określonych
w zaproszeniu. Spośród Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki Zamawiający wybierze
najkorzystniejszą ofertę, kierując się z punktu widzenia przyjętego kryterium, jakim jest cena.
X.
Formalności, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu realizacji zamówienia
publicznego:
1. Zamawiający zawrze umowę z tym Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu
widzenia kryteriów wyboru oferty.
2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana będzie o tym fakcie powiadomiony drogą elektroniczną.
3. Wybrany Wykonawca powinien stawić się w terminie i miejscu określonym w otrzymanym od
Zamawiającego zawiadomieniu w celu podpisania stosownej umowy.
XI. Termin związania ofertą:
Wykonawcy przystępujący do niniejszego postępowania będą związani złożonymi przez siebie ofertami przez 30
dni od upływu terminu składania ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie.
Niniejsze zaproszenie, ani żadne z jego postanowień nie może być interpretowane jako oferta w rozumieniu
art. 66 Kodeksu cywilnego ani też jako ogłoszenie o aukcji lub przetargu w rozumieniu art. 701 Kodeksu
cywilnego.

Kontakt:
Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami:
? Pan Maciej Ciulkin - tel. 22 277 08 25,
? Pan Hubert Kuźma - tel. 22 277 08 26,
? Pan Szymon Tokarczyk - tel. 22 277 08 27.
Informacji dotyczących postępowania udziela się od poniedziałku do piątku, w godz. 9.00 - 15.00.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.