lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
wielkopolskie (Krzykosy)
mazowieckie (Warszawa)
wielkopolskie (Poznań)
mazowieckie (Warszawa)
łódzkie (Tuszyn)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przeprowadzenie okresowej (4-letniej) inwentaryzacji środków trwałych i pozostałego wyposażenia |
Data zamieszczenia: | 2024-04-30 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Centrum Promocji Kultury w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy ul. Podskarbińska 2 03-833 Warszawa powiat: Warszawa tel. 22 277 08 20, 22 277 08 25, 22 277 08 26, 22 277 08 27 sekretariat@cpk.art.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 22 277 08 20, 2 |
Termin składania ofert: | 2024-05-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przedmiot zamówienia: Wykonywanie czynności związanych z przeprowadzeniem okresowej (4-letniej) inwentaryzacji środków trwałych i pozostałego wyposażenia w obiektach Centrum Promocji Kultury w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy w 2024 roku. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności związanych z przeprowadzeniem inwentaryzacji środków trwałych i pozostałego wyposażenia w obiektach Zamawiającego wskazanych w punkcie 2, z wykorzystaniem własnego sprzętu i systemu informatycznego (Wykonawcy), działając zgodnie z Ustawą o Rachunkowości z 29 września 1994 roku (Dz.U. 1994 nr 121 poz. 591), na podstawie której Zamawiający jest zobowiązany do przeprowadzenia przedmiotowej inwentaryzacji nie rzadziej niż raz na 4 lata (art. 26, ust. 3, pkt 3 ww. ustawy). 3. Prace będą przebiegały w dwóch etapach: 3.1. Etap I - przygotowanie do inwentaryzacji: a. spisu z natury środków trwałych i pozostałego wyposażenia w ilości orientacyjnej łącznie +/- 7000 pozycji we wszystkich lokalizacjach Zamawiającego, wskazanych w załączniku nr 4 do zaproszenia, b. wylistowanie nieoznakowanych składników majątkowych, ewentualne oznakowanie, c. porównanie spisanych składników majątkowych z Ewidencją, ewentualne uzupełnienie braków ewidencyjnych w oparciu o przedstawioną dokumentację, d. wykazanie ewentualnych rozbieżności, zebranie wyjaśnień w zakresie różnic (weryfikacja stanu majątku rozbieżności), e. przygotowanie Spisów Inwentarza dla poszczególnych pomieszczeń lub ich uaktualnienie w wersji papierowej,f. 4. 5. 6. 7. II. przedstawienie raportu w formie papierowej i elektronicznej MS Excel (nośnik informatyczny - płyta CD, Pendrive itp.). 3.2. Etap II - Inwentaryzacja zasadnicza: a. działania sprawdzające, w tym skanowanie majątku, dopełnienie uzgodnienia ewidencyjnego, przygotowanie protokołu z przeprowadzonych czynności inwentaryzacyjnych wraz z dokumentacją. b. wykonanie i aktualizacja tabliczek spisowych - spis inwentarza poszczególnych pomieszczeń. Wykonawca winien posiadać aktualne ubezpieczenie i przedstawić Zamawiającemu ważną polisę OC, obejmującą termin prowadzonych działań. Wykonawca będzie miał obowiązek wykonywania prac inwentaryzacyjnych w obiektach Zamawiającego zgodnie z częstotliwością niezbędną do należytego i terminowego wykonania zadania. Prace inwentaryzacyjne odbywać się będą w obiektach Zamawiającego w dni robocze, w godz.ch pracy pracowników administracji, tj. 08:00-16:00, upoważnionych do nadzorowania wykonywanych prac z ramienia Zamawiającego. Dokument nr: CPK.DOA.261.77.2024 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.05.2024 r. o godz. 13:30 w siedzibie Zamawiającego. Otwarcia ofert dokona powołana przez Zamawiającego Komisja. Otwarcie ofert jest niejawne. Składanie ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - w sekretariacie - w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14.05.2024 r. do godz. 13:00. Oferty przesłane pocztą zostaną zakwalifikowane do postępowania pod warunkiem dostarczenia ich przez pocztę do siedziby Zamawiającego (za potwierdzeniem) do dnia 14.05.2024 r. do godz. 13:00. Miejsce i termin realizacji: Obiekty Zamawiającego, w których zostanie dokonana inwentaryzacja środków trwałych i pozostałego wyposażenia: a. Siedziba Zamawiającego - Warszawa, Ul. Podskarbińska 2, b. Terminal Kultury Gocław - Warszawa, Ul. Jana Nowaka-Jeziorańskiego 24, c. Klub Kultury Seniora - Warszawa, Ul. Pawlikowskiego2, d. Doświadczalna Pracownia Litografii - Warszawa, Ul. Obrońców 28/30, e. Punkt Informacji Kulturalnej ,,Akwarium" - Warszawa, Pl. Szembeka 1A, f. Magazyn - Warszawa, Pl. Szembeka 2, g. Wynajmowane pomieszczenie w Klubie Sportowym ,,Orzeł", Stadion ,,Podskarbińska" - Warszawa, Ul. Chrzanowskiego 23. Termin realizacji usługi: Terminy realizacji przedmiotu umowy dla obu etapów: o Etap I - miesiąc czerwiec-październik, przy rozpoczęciu prac 17 czerwca 2024 roku, o Etap II - miesiąc październik-grudzień, przy rozpoczęciu prac 14 października 2024 roku i ich zakończenia do 20 grudnia 2024 roku. Miejsce organizacji imprezy oraz świadczenia usług: Obiekty Centrum Promocji Kultury w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy wykazane w Dziale I pkt 2 niniejszego zaproszenia do złożenia oferty oraz wykazane w załączniku nr 4 do niniejszego zaproszenia. Wymagania: Tryb postępowania: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego o wartości poniżej 130.000 PLN, do którego nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 roku. Osoby wykonujące prace inwentaryzacyjne w obiektach Zamawiającego, tj. w obiektach Centrum Promocji Kultury w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy, będące przedmiotem zamówienia, winny posiadać uprawnienia na wykonywanie przedmiotowych usług przewidziane prawem. IV. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. posiadają ważną polisę OC z tytułu prowadzonej działalności, minimum do końca realizacji przedmiotu zamówienia, 5. nie występują wobec nich przesłanki określone w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Warunki szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca zagwarantuje niezmienność ceny usługi przez cały okres obowiązywania umowy. 2. Wykonawca będzie realizował usługi, bez doliczania żadnych dodatkowych kosztów, zapewniając dojazd osób wykonujących przedmiotowe usługi do obiektów Zamawiającego własnym transportem. Oceny spełnienia ww. warunków Zamawiający dokona na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w sekcji V zaproszenia. V. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 21. wypełniony formularz oferty, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do Zaproszenia do składania ofert, 2. oświadczenie - załącznik nr 2, 3. aktualną polisę OC ważną co najmniej do końca realizacji przedmiotu zamówienia, 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 5. wszelkie dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dokumenty wyszczególnione w punktach 1-2 należy przedstawić w formie oryginału. Pozostałe dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy na podstawie dokumentów rejestrowych. VII. Opis sposobu przygotowywania ofert: 1. Oferta powinna być sporządzona na piśmie w języku polskim, w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści. Treść oferty musi odpowiadać treści zaproszenia. 2. Oferta powinna być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy zawartą w aktualnym odpisie z właściwego rejestru lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Oferta może być podpisana również przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną, przy czym umocowanie musi być załączone do oferty. 3. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane przez osobę podpisującą ofertę. 4. Cena oferty powinna być podana cyfrowo i słownie. Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę cenową wraz z podaniem terminu realizacji usług pod rygorem wykluczenia z postępowania. 5. Cenę oferty oraz termin realizacji usług, stanowiących przedmiot zamówienia należy obliczyć zgodnie z instrukcją zawartą w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 Zaproszenia do składania ofert. 6. Cena oferty w danej części przedmiotu zamówienia musi zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia (realizacją zamówienia) wraz z transportem. 7. Oferty należy składać w jednym egzemplarzu. 8. Oferta musi zawierać wszystkie dokumenty, o których mowa w sekcji V Zaproszenia do składania ofert. 9. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 10. Oferty należy składać w nieprzejrzystych, szczelnych, trwale zamkniętych i nienaruszonych kopertach lub opakowaniach opatrzonych adresem Zamawiającego oraz napisem: INWENTARYZACJA 2024 - OFERTA. 11. Oferta powinna realizować całość usługi, nie dopuszczamy ofert częściowych i wariantowych. Kryteria oceny ofert przez Zamawiającego: W pierwszej kolejności ocenie będzie podlegało spełnienie warunków formalnych określonych w zaproszeniu. Spośród Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, kierując się z punktu widzenia przyjętego kryterium, jakim jest cena. X. Formalności, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu realizacji zamówienia publicznego: 1. Zamawiający zawrze umowę z tym Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów wyboru oferty. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana będzie o tym fakcie powiadomiony drogą elektroniczną. 3. Wybrany Wykonawca powinien stawić się w terminie i miejscu określonym w otrzymanym od Zamawiającego zawiadomieniu w celu podpisania stosownej umowy. XI. Termin związania ofertą: Wykonawcy przystępujący do niniejszego postępowania będą związani złożonymi przez siebie ofertami przez 30 dni od upływu terminu składania ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie. Niniejsze zaproszenie, ani żadne z jego postanowień nie może być interpretowane jako oferta w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego ani też jako ogłoszenie o aukcji lub przetargu w rozumieniu art. 701 Kodeksu cywilnego. Kontakt: Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami: ? Pan Maciej Ciulkin - tel. 22 277 08 25, ? Pan Hubert Kuźma - tel. 22 277 08 26, ? Pan Szymon Tokarczyk - tel. 22 277 08 27. Informacji dotyczących postępowania udziela się od poniedziałku do piątku, w godz. 9.00 - 15.00. |
© eurobudowa.pl 2004-2024