śląskie (Pyskowice)
dolnośląskie (Wrocław)
śląskie (Gliwice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sporządzenie inwentaryzacji i ekspertyzy technicznej |
Data zamieszczenia: | 2024-05-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejski Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Zawierciu ul. Paderewskiego 49 42-400 Zawiercie powiat: zawierciański 32 67 229 03, 32 67 215 07 mzoeas@mzoeas.zawiercie.eu |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Zawiercie |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 32 67 229 03, 32 67 |
Termin składania ofert: | 2024-05-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do składania ofert na realizację zamówienia publicznego o wartości poniżej progu stosowania ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, określonego w art. 2 ust. 1 pkt 1), tj. poniżej kwoty 130 000,00 złotych netto, pod nazwą: ,,Sporządzenie inwentaryzacji i ekspertyzy technicznej - 2 zadania" I.Określenie przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie inwentaryzacji i ekspertyzy technicznej. Zamówienie zostało podzielone na - 2 zadania (części): 1) Zadanie nr 1 (część 1) - Sporządzenie inwentaryzacji i ekspertyzy technicznej, uzgodnionej z właściwym komendantem Wojewódzkim Państwowej Straży Pożarnej dotyczącej budynku Przedszkola Nr 8 w Zawierciu przy ul. Wierzbowej 8. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia inwentaryzacji budynku oraz ekspertyzy, która ma być zgodna z nw. postanowieniami Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowalnego w Zawierciu: - Postanowienie Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowalnego nr 21/2023 z dnia 25.01.2023r. (załącznik nr2a do niniejszego zaproszenia), - Postanowienie nr 156/2023 z dnia 06.09.2023r. (załącznik nr 2b do niniejszego zaproszenia). Parametry budynku: Budynek wolnostojący, Powierzchnia zabudowy: 340m2, Powierzchnia budynku: 630m2, Kubatura: 2 570m3,Ilość kondygnacji podziemnych/nadziemnych: 1/2, Wysokość budynku: 7,5 m. 2) Zadanie nr 2 (Część 2) - Sporządzenie inwentaryzacji i ekspertyzy technicznej, uzgodnionej z właściwym komendantem Wojewódzkim Państwowej Straży Pożarnej dotyczącej budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Zawierciu przy ul. 11-go Listopada 22. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia inwentaryzacji budynku oraz ekspertyzy, która ma być zgodna z nw. postanowieniami Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowalnego w Zawierciu: - Postanowienie Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego nr 132/2021 z dnia 20.10.2021 r. (załącznik nr 3a do niniejszego zaproszenia), - Postanowienie Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego nr 29/2022 z dnia 17.02.2022r. (załącznik nr 3b do niniejszego zaproszenia) - Postanowienie Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowalnego nr 95/2022 z dnia 05.09.2022r. (załącznik nr 3c do niniejszego zaproszenia) - Postanowienie Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego nr 52/2023 z dnia 11.04.2023r. (załącznik nr 3d do niniejszego zaproszenia). Parametry budynku: Budynek wolnostojący, Powierzchnia zabudowy: 1186m1 2 Powierzchnia użytkowa: 2700 m2 Kubatura: 15 730m3 Ilość kondygnacji podziemnych/nadziemnych: 1/3 2. Inwentaryzację należy wykonać w 5 egzemplarzach w formie papierowej oraz elektronicznej na nośniku DVD. 3. Ekspertyzę należy wykonać w 5 egzemplarzach w formie papierowej oraz elektronicznej na nośniku DVD. 4. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na realizację jednego lub wszystkich zadań. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany odrębnie dla każdego zadania. 5. Realizacja przedmiotu zamówienia, w zakresie każdego zadania, będzie się odbywała zgodnie z zapisami Projektu umowy, stanowiącego Załącznik nr 4a, 4b do Zaproszenia - odpowiednio. Na realizację każdego zadania zostanie podpisana odrębna umowa. 6. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na okres 24 miesięcy. 7. Wykonawca zapewni wykonanie opracowań i czynności składających się na przedmiot zamówienia przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe i spełniające wymagania określone stosownymi przepisami. Dokument nr: MZOEAS.97.2024 Składanie ofert: 6. Ofertę można złożyć: a) pocztą elektroniczną (e-mail) na adres: mzoeas(!S>mzoeas.zawiercie.eu w postaci skanu - stanowiącego cyfrowe odwzorowanie dokumentów wystawionych w wersji papierowej, tj. uzupełnionych i opatrzonych odpowiednimi pieczęciami oraz własnoręcznym podpisem - zalecany format zapisu skanu - PDF lub z podpisem elektronicznym tj. podpisem osobistym lub podpisem zaufanym lub podpisem kwalifikowanym lub b) w formie pisemnej do siedziby Miejskiego Zespołu Obsługi Ekonomiczno- Administracyjnej Szkół w Zawierciu - Ul. Paderewskiego 49, 42-400 Zawiercie 4- korzystając ze wzoru ,,Formularz oferty" stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego Zaproszenia 7. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa powinny być zgrupowane i stanowić oddzielną część oferty - odrębny plik lub pliki elektroniczne. Plik (pliki) należy opatrzyć dopiskiem ,,tajemnica przedsiębiorstwa" lub innym (nazwa pliku powinna jednoznacznie wskazywać, iż dane w nim zawarte stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa). 8. W przypadku, gdy Wykonawca nie wykaże, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) Zamawiający uzna zastrzeżenie tajemnicy za bezskuteczne, o czym poinformuje Wykonawcę. 9. TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 06.05.2024r. do godz. 10:00 Miejsce i termin realizacji: Termin i miejsce realizacji zamówienia 1. Termin realizacji zamówienia: 90 dni od daty zawarcia umowy 2. Miejsce realizacji zamówienia: Zadanie nr 1 (część 1) - Przedszkole nr 8, Ul. Wierzbowa 8, 42-400 Zawiercie Zadanie nr 2 (część 2) - Szkoła Podstawowa nr 1, Ul. 11-go Listopada 22, 42-400 Zawiercie Wymagania: III. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania 1. Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 2835). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy. W zakresie podstawy wykluczenia z postępowania o której mowa w ust. 2 powyżej Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią oświadczenia zawartego w Formularzu oferty - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Zaproszenia. IV. Opis sposobu obliczenia ceny 1. Cena ofertowa na realizację danego zadania obejmuje wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej i pełnej realizacji przedmiotu zamówienia . 2. Wykonawca powinien uwzględnić wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę ofertową, a podana przez niego cena ofertowa brutto powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia, w tym należnym podatkiem VAT oraz inne opłaty, jak również ryzyko Wykonawcy z tytuły niedoszacowania kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, lub nieuwzględnienia oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia (w zakresie każdej części oddzielnie). 3. Cena oferty będzie określona w złotych polskich. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w walucie polskiej. V. Kryteria oceny ofert wraz z informacją o wagach punktowych oraz opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty: 1. Każdy z Wykonawców w niżej wymienionym kryterium otrzyma odpowiednia ilość punktów wyliczona w następujący sposób (odrębnie dla każdego zadania): Cena ofertowa (IPc) - 100 pkt wg następującego wzoru: CN IPc = ---- x Zc CB gdzie poszczególne litery oznaczają: IPc - liczba punktów w kryterium ,,cena ofertowa", CN - cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert, CB - cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej), Zc - znaczenie (waga) kryterium ,,cena ofertowa" wyrażone w punktach - 100 pkt. Uwaga: Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie. 2. Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która przy uwzględnieniu powyższego kryterium i wagi otrzyma najwyższą punktację. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu, jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie przez siebie określonym ofert dodatkowych. 3VI. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami. 1. Zamawiający porozumiewa się z Wykonawcą: pisemnie, telefonicznie lub poczta elektroniczna na adres e-mail: mzoeas@mzoeas.zawiercie.eu - wpisując w tytule wiadomości: ,,Sporządzenie inwentaryzacji i ekspertyzy technicznej - 2 zadania" VII. Opis sposobu przygotowania ofert 1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na realizację jednego lub wszystkich zadań. Wykonawca przygotowuje i przedstawia ofertę zgodnie z opisem określonym w Zaproszeniu. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści Zaproszenia. 2. Oferta musi być podpisana przez osobę/y upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty, przez dwa lub więcej podmiotów np. konsorcjum firm, spółkę cywilną), pod warunkiem, że taka oferta będzie spełniać następujące wymagania: a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę; b) Wykonawcy tworzący jeden podmiot przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę, Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej (lit. a i b) może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy podmiotów składających wspólnie ofertę. c) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z wykonawców lub pełnomocnika); 4. Oferte należy sporządzić z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Zaproszenia. 5. Do oferty winno być dołączone (jeżeli dotyczy): Pełnomocnictwo (lub inny stosowny dokument) - w przypadku jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub gdy umocowanie do reprezentacji nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy. 10. Wszystkie załączniki do oferty stanowiące oświadczenie Wykonawcy, muszą być również podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 11. Wszelkie koszty przygotowania i złożenia oferty ponosi Wykonawca. 12. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie oferty, oświadczeń i innych dokumentów ani na korespondencję w innych językach, jeżeli nie towarzyszy im tłumaczenie na język polski. VIII. Warunki istotnych zmian umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia. przeprowadzonego Zamawiający wymaga, aby wykonawca zawarł z nim umowę (odrębnie dla każdego zadania), zgodnie ze wzorami, które stanowią załącznik nr 4a i 4b do niniejszego zaproszenia. IX. Termin związania ofertą. Termin związania wykonawcy złożoną ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert. X. Informacje końcowe. 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień zaproszenia na każdym etapie niniejszego postępowania, do ustalonego terminu składania ofert. 2. Zamawiający może wezwać Wykonawcę w terminie wyznaczonym przez niego do złożenia wyjaśnień dotyczących ceny oferty, jeżeli cena złożonej oferty wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 4. W przypadku, gdy Wykonawca nie złożył wymaganego pełnomocnictwa albo złożył wadliwe pełnomocnictwo - Zamawiający może wezwać do jego złożenia w terminie przez siebie wskazanym. 55. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złoży pełnomocnictwa w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania do wyjaśnień treści złożonej oferty lub wezwać do uzupełnienia brakujących lub wadliwych dokumentów, przy czym Formularz ofertowy nie podlega uzupełnieniu. 7. Jeśli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę bez ponownej oceny ofert. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty w szczególności w następujących przypadkach: a) gdy nie będzie odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w ust. 6. b) gdy jej treść nie odpowiada zaproszeniu do składania ofert, c) zawiera błędy w obliczeniu ceny, d) wykonawca w terminie 2 dni od daty doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w ust. 9 lit. c) zaproszenia do składania ofert, e) wykonawca nie wyrazi zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. 9. Zamawiający poprawi w ofercie: a) Oczywiste omyłki pisarskie b) Oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, c) Inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią zaproszenia do składania ofert, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 10. O wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający poinformuje Wykonawców, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu drogą mailową na adres wskazany w ,,Formularzu Oferty". 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyn. 12. Ponadto. Zamawiający może unieważnić postępowanie w szczególności jeżeli: a) Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu b) Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty, c) Zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie, 13. W przypadku, gdy zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. 14. Wykonawca jest związany ofertą do upływu terminu określonego w zaproszeniu do składania ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia tego terminu. 15. Do niniejszego postępowania z uwagi na jego wartość nie ma zastosowania ustawa Prawo zamówień publicznych. 16. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 17. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 618. Zamawiający nie przewiduje zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług. Uwagi: XI. Klauzula informacyjna z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016. 1. Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn.zm), dalej ,,RODO", informuję, że: 1) administratorem danych osobowych jest Dyrektor Miejskiego Zespołu Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół w Zawierciu, kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - Pan Marcin Muchowicz e-mail: iod@mzoeas.zawiercie.eu; tel. 32 67 215 07 2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,Sporządzenie inwentaryzacji i ekspertyzy technicznej - 2 zadania" 3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym na podstawie odrębnych przepisów prawa przysługuje prawo do wglądu lub kontroli, jak również osoby lub podmioty, którym dane zostaną udostępnione w oparciu o przepisy ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznych (t. j. Dz.U. z 2020, poz.2176), 4) dokumenty zawierające dane osobowe przechowywane są zgodnie z kategorią archiwalną - B5 i B10, 5) istnieje prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo ich sprostowania*, 6) na podstawie art. 18 RODO istnieje prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO** 7) istnieje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, 8) nie przysługuje Panu/ Pani w związku z art 17 ust.3 lit. b , d) i e) prawo do usunięcia danych osobowych i prawo do przenoszenia danych osobowych, którym mowa w art. 20 RODO 9) podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, a osoba, której dotyczą dane jest zobowiązana do ich podania, jak również jest warunkiem zawarcia umowy a ich niepodanie w zakresie wymaganym przez administratora skutkuje brakiem możliwości zawarcia przedmiotowej umowy. 2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. 73. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne, o których mowa w ust. 2 oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o wypełnieniu przez Niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Treść oświadczenia ujęta została we wzorze Formularza ofertowego, stanowiącego załącznik do niniejszego zaproszenia. *Wviaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników MWyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania , w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego Kontakt: 2. Informacji dotyczących zamówienia udzielają osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: Tadeusz Piotrowski. Agnieszka Trepka - tel. 32 67 229 03, 32 67 215 07 |
© eurobudowa.pl 2004-2024