Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6212z ostatnich 7 dni
23086z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie muzealnych gablot ekspozycyjnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie muzealnych gablot ekspozycyjnych

Data zamieszczenia: 2024-05-21
Dane kontaktowe Zamawiającego: Muzeum Archeologiczne w Poznaniu
ul. Wodna 27
61-781 Poznań
powiat: Poznań
tel/fax: 61 852 82 51
sekretariat@muzarp.poznan.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: ---
Nr telefonu: tel/fax: 61 852 82 5
Termin składania ofert: 2024-05-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonanie 11 szt. muzealnych gablot ekspozycyjnych razem z dostawą i montażem zgodnie z poniższą specyfikacją:
a), gabloty mają spełniać wymogi zgodne z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 września 2014 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą
b). w każdej gablocie mają znajdować się wewnętrzne źródła światła zgodne ze specyfikacją opisaną w podpunkcie C, które umożliwiają przyciemnienie i zmianę kierunku oświetlenia wewnątrz gabloty
c). wymiary gablot oraz ich liczba i specyfikacja ma być zgodna z poniższymi informacjami:
Wysokość Wymiary rzutu (szer. x gł.) Ilość gablot Uwaga 1 Uwaga 2 Zdjęcia poglądo we (Zał.l)
1. 1900 800x800 2 razem z półką minimum 5 Fot.l
typ szklaną, którą można zamontować na wybranej wysokości oraz mobilnym postumentem, który ma osiągać wysokość 900 od podstawy gabloty (wymiary rzutu zależne od zastosowanych rozwiązań) źródeł światła
2. 1105 1200x600 2 razem z minimum 3 Fot.2
typ (gdzie 740 to wysokość pulpitu z nakładanym kloszem ok. 365) mobilnym postumentem, który ma osiągać wysokość 900 od podstawy gabloty (wymiary rzutu zależne od zastosowanych rozwiązań) źródła światła
3. 1600 800x800 3 razem z minimum 4 Fot. 3
typ mobilnym postumentem, który ma osiągać 1100 od podstawy gabloty (wymiary rzutu zależne od zastosowanych rozwiązań) źródła światła
4. 1600 800x800 3 razem z minimum 4 Fot. 3
typ mobilnym postumentem, który ma osiągać wysokość 900 od podstawy gabloty źródła światła
5. 1600 (gdzie 600x600 1 minimum 2 Fot. 2
typ 740 to pulpit a 860 to szklany klosz) źródła światła
d). gabloty mają posiadać regulowane nóżki umożliwiające wypoziomowanie
e). zastosowane do wykonania gablot materiały powinny gwarantować bezpieczeństwo eksponatów, neutralność chemiczną wnętrza gabloty względem zbiorów w tym użytej farby do malowania postumentów i cokołów (wymagany jest kolor ,,szary" - wybór koloru w systemie RAL po przedstawieniu próbek po zakończonym postępowaniu)
f). zastosowane elementy zamknięć (zamki, zawiasy) mają być niewidoczne (tam gdzie jest możliwość techniczna zastosowania tego typu rozwiązań)
g). do oferty należy dołączyć poglądowe rysunki gablot
h). należy zaproponować rozwiązania zapewniające bezpieczne przenoszenie oraz użytkowania gablot (wymianę eksponatów)

Dokument nr: 3040-13/24

Składanie ofert:
ofertę należy złożyć w formie elektronicznej przesyłając ją na adres : sekretariat@muzarp.poznan.pl, nie później niż do dnia 24. 05. 2024 r., godz. 12.00

Miejsce i termin realizacji:
Wymagany termin wykonania zamówienia: od 15. 03. 2025 r. do 20. 03. 2025 r.

Wymagania:
3. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób ich weryfikacji
Wymagane podanie minimum trzech zakończonych realizacji wykonania gablot ekspozycyjnych dla muzeum.
4. Opis kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej:
kwota łączna brutto - 90%
zastosowane rozwiązań opisanych w punkcie 1 h). -10%
5. Istotne warunki umowy/zlecenia:
W przypadku wadliwie wykonanych gablot wykonawca gwarantuje naprawę lub wymianę przez okres trwania gwarancji (nie krótszy niż dwa lata licząc od daty podpisania protokołu odbioru).
Gabloty mają zostać dostarczone i zamontowane w Sali Wystaw Czasowych Muzeum Archeologicznego w Poznaniu na ul. Wodnej 27. Sala mieści się na parterze budynku.
6. Opis sposobu przygotowania oferty:
Wykonawca w kalkulacji oferty musi uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do poniesienia w celu realizacji przedmiotu zamówienia i podać ją w kwocie łącznej netto oraz brutto (z wyszczególnieniem podatku VAT). Ponadto z treści oferty musi wynikać zobowiązanie wykonawcy do dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia wskazanym w pkt.2 zapytania oraz do podpisania umowy z zapisem warunku określonego w pkt.5 zapytania w terminie do 7 dni od ogłoszenia wyboru wykonawcy. W treści oferty należy wskazać trzy zakończone realizacje wykonania gablot ekspozycyjnych dla muzeum. Oferta musi zostać podpisana przez osobę upoważnioną do ich składania w imieniu Wykonawcy.
7. Zasady płatności:
Zapłata zostanie dokonana z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności, przelewem do 21 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury na rachunek bankowy wykonawcy podany na fakturze. Podstawą wystawienia faktury jest protokół odbioru
przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Jeżeli wskazany przez wykonawcę na fakturze rachunek bankowy nie jest rachunkiem rozliczeniowym i nie został umieszczony na białej liście podatników VAT, zamawiający informuje wykonawcę o wstrzymaniu płatności do czasu przedłożenia prawidłowego numeru rachunku rozliczeniowego.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za płatność po terminie określonym w zamówieniu spowodowaną brakiem możliwości dokonania płatności z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności w szczególności związanym z brakiem właściwego rachunku rozliczeniowego na fakturze. Termin płatności uważa się za zachowany w dniu obciążenia rachunku bankowego zamawiającego.
Zamawiający nie wyraża zgody na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej na innych zasadach niż określone w ustawie z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2020r., poz.711). Przy wystawianiu faktur elektronicznych należy stosować numer GLN wymagany do identyfikacji wykonawcy.
10. Termin związania z ofertą:
24.06.2024 r.
11. Po terminie składania ofert dopuszcza się możliwość negocjacji pisemnych z wykonawcami
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany warunków lub odwołania postępowania bez podania przyczyn.

Uwagi:
13. INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO, informuję, iż:
1. Administratorem danych osobowych jest Muzeum Archeologiczne w Poznaniu z siedzibą przy ul.Wodnej 27
2. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: sekretariat@muzarp.poznan.pl lub pisemnie na adres: Muzeum Archeologiczne w Poznaniu, ul.Wodna 27 61-615 Poznań.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzanie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, którego wartość jest mniejsza niż 130 000,00 złotych.
4. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.
5. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:
a) dostępu do swoich danych osobowych
b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe
c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych - z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane
d) żądania usunięcia danych, gdy:
o dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane
o dane przetwarzane są niezgodnie z prawem
o po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania
e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
o osoby te kwestionują prawidłowość danych
przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych
o Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń
o osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych - do czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.
6. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże jest warunkiem wzięcia udziału w postępowania o udzielenie zamówienia, którego wartość jest mniejsza niż 130 000,00. Niepodanie danych będzie skutkowało niemożliwością uczestnictwa ww. postępowaniu.
8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
9. Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych umów z administratorem, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora.
Zamawiający informuje, iż do wyboru oferty najkorzystniejszej nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.

Kontakt:
9. Wskazanie osób upoważnionych przez zamawiającego do kontaktu z wykonawcami:
Mateusz Sikora, adres e-mail: mateusz.sikora@muzarp.poznan.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.