łódzkie (Tomaszów Mazowiecki)
mazowieckie (Przesmyki)
łódzkie (Łódź)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie montażu pojedynczej huśtawki na placu zabaw |
Data zamieszczenia: | 2024-06-04 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miasta Świnoujście Wydział Infrastruktury i Zieleni Miejskiej ul. Wojska Polskiego 1/5 72-600 Świnoujście powiat: Świnoujście tel. (91) 321 31 93, fax (91) 321 59 95 wiz@um.swinoujscie.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Świnoujście |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (91) 321 31 93, |
Termin składania ofert: | 2024-06-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,, Wykonanie montażu pojedynczej huśtawki na placu zabaw Przedszkola Miejskiego nr 10 przy Ul. Monte Cassino 24-25 w Świnoujściu". 3. Przedmiot zamówienia: montaż wraz z transportem złożonej w magazynie WIZ przy Ul. Karsiborskiej 4 d pojedynczej huśtawki o konstrukcji stalowej mocowanej do prefabrykowanych fundamentów betonowych. Miejsce montażu - plac zabaw w Przedszkolu Miejskim nr 10 przy Ul. Monte Cassino 24-25 w Świnoujściu. CPV: 37500000-3 Dokument nr: WIZ.271.2.59.2024 Otwarcie ofert: 8. Data oraz miejsce otwarcia/rozpatrzenia ofert: 05.06.2024 r., godz. 14.00, w pok. nr 1.9, Ul. Karsiborska 4D w Świnoujściu. Składanie ofert: Ofertę należy przesłać na adres e-mail: wiz@um.swinoujscie.pl d) termin złożenia oferty: do dnia 05.06.2024 r. godz. 10.00; Miejsce i termin realizacji: 5. Data realizacji zamówienia: 10.06.2024 r. Wymagania: 4. Kryteria oceny ofert: a) wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany na podstawie następujących kryteriów: najniższa cena, b) za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, której zostanie przyznana najwyższa ilość punktów w ramach powyższych kryteriów. 6. Okres gwarancji (jeżeli dotyczy): 24 miesiące. 7. Forma oferty. Sposób składania oferty: a) oferta powinna być sporządzona w języku polskim, na formularzu oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego; b) oferta powinna być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów złożonych przez wykonawcę; c) ofertę należy złożyć w formie skanu podpisanych dokumentów. e) oferta złożona po terminie zostanie odrzucona. 9. Warunki płatności: na konto bankowe w terminie do 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej FV. 10. Faktura może zostać wystawiona po protokolarnym potwierdzeniu przez Zamawiającego należytego wykonania usługi. Kontakt: 2. Dane do kontaktu: ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście. wiz@um.swinoujscie.pl, lkozlowski@um.swinoujście.pl, tel. 91 3278675. |
© eurobudowa.pl 2004-2024