Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont zabytkowego budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont zabytkowego budynku

Data zamieszczenia: 2024-02-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Wszystkich Świętych w Krościenku nad Dunajcem
ul. Jana III Sobieskiego 2A
34-450 Krościenko nad Dunajcem
powiat: nowotarski
tel.: (18) 262-30-15, 608-073-740
inwestycje@kroscienko.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Krościenko nad Dunajcem
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: (18) 262-30-15
Termin składania ofert: 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE
DO ZŁOŻENIA OFERTY
Parafia Rzymskokatolicka pw. Wszystkich Świętych w Krościenku nad Dunajcem zaprasza
do złożenia oferty na zadanie pod nazwą Remont zabytkowego budynku starej plebanii
w Krościenku nad Dunajcem, realizowane w ramach programu Rządowy Fundusz Polski Ład
- Rządowy Program Odbudowy Zabytków.
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z renowacją i remontem
zabytkowego budynku starej plebanii, zlokalizowanego w centrum Krościenka nad
Dunajcem przy Ul. Rynek 32, na działkach nr 11 i 10502. Obiekt wpisany jest do Gminnej
Ewidencji Zabytków pod nr 38/1171.
2. W ramach zadania wykonane zostaną między innymi: remont cokołu kamiennego,
odwodnienie obiektu, remont balkonów, remont podcieni wejść, zagospodarowanie terenu,
a także pozostałe prace ujęte w programie prac konserwatorskich.
3. Szczegółowy zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa dokumentacja
projektowa oraz przedmiar robót stanowiące Załącznik nr 6 do niniejszego zapytania.
4. Zamawiający żąda 5-ciu lat okresu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia oraz 5-ciu lat
okresu gwarancji jakości, licząc od dnia podpisania Protokołu końcowego odbioru
przedmiotu zamówienia.
Uwaga:
1. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji postępowania opisując przedmiot zamówienia,
wskazano znaki towarowe, patenty, normy lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza
rozwiązania równoważne. Oferowane rozwiązania równoważne nie mogą mieć parametrów
gorszych niż opisane przez Zamawiającego oraz muszą bezwzględnie spełniać ten sam
poziom jakościowy, merytoryczny i gwarantujący taką samą funkcjonalność.
2. Wszystkie niezbędne materiały i urządzenia potrzebne do wykonania przedmiotu umowy
zapewni i dostarczy Wykonawca we własnym zakresie.
3. Wykonawca odpowiada za całokształt, w tym za przebieg, terminowe wykonanie
zamówienia, jakość oraz zgodność z warunkami określonymi dla przedmiotu zamówienia.

CPV: 45000000-7, 45453000-7, 45111291-4

Składanie ofert:
4. Miejsce składania ofert:
1) W wersji elektronicznej na adres e-mail: inwestycje@kroscienko.pl
2) Osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub za pośrednictwem posłańca na
adres: Urząd Gminy Krościenko n.D., Rynek 35, 35-450 Krościenko n.D., pokój nr 102.
5. TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 28.03.2024r., do godz. 1100 .

Miejsce i termin realizacji:
1. Wymagany termin realizacji zadania: do dnia 31 października 2024 roku.

Wymagania:
Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. 2023r., poz. 1605 ze zm.). Prowadzone jest w formie zapytania ofertowego
zgodnie z regulaminem programu.
2. Przez termin zakończenia realizacji zadania określony w ust. 1 rozumie się datę zgłoszenia
przez Wykonawcę gotowości do odbioru robót, wraz z przedłożeniem kompletnej
dokumentacji odbiorowej.
Warunki udziału w postępowaniu:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) Wykażą, że wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
prace konserwatorskie, restauracyjne bądź budowlane przy obiekcie wpisanym do
rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków, o wartości co najmniej 100 000,00
złotych, wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo
ukończone; nie można sumować zadań o mniejszej wartości, aby uzyskać 100 000,00
złotych,
2) Wykażą, że dysponują lub będą dysponowali osobami zdolnymi do realizacji zamówienia
tj. co najmniej jedną osobą, która pełniła będzie funkcję Kierownika Robót, posiadającą
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej (lub równoważne uprawnienia umożliwiające pełnienie tej
funkcji na przedmiotowej inwestycji) oraz która kierowała robotami budowlanymi, przy
co najmniej jednym obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków lub gminnej
ewidencji zabytków.
3) Posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia, o kwocie ubezpieczenia nie mniejszej
niż 100 000,00 złotych.
2. Celem udokumentowania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca
przedkłada razem z ofertą następujące dokumenty:
1) Wykaz robót budowlanych (Załącznik nr 3) wraz z dowodami potwierdzającymi należyte
wykonane robót budowlanych, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź
inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały
wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty,
2) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia (Załącznik nr 4),
potwierdzający dysponowanie osobami o wymaganych kwalifikacjach wraz z dowodami
potwierdzającymi należyte kierowanie robotami budowlanymi, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz
którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego
nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty,
3) Kopię polisy potwierdzającej posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Podstawy wykluczenia i odrzucenia Wykonawców:
1. W postepowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
w przypadkach opisanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r., poz. 835 ze zm.).
2. Wykluczeniu podlegają Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu.
3. Z udziału w postępowaniu wyklucza się również Wykonawców, którzy posiadają powiązania
osobowe lub kapitałowe z Zamawiającym.
4. Odrzuceniu podlegają oferty, których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
w szczególności opisu przedmiotu zamówienia.
5. Odrzuceniu podlegają oferty podpisane przez osobą nieupoważnioną do reprezentowania
Wykonawcy.
Kryteria oceny ofert, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz
z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie stosował następujące kryteria
i ich znaczenie: Cena - 100 %
2. Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryterium ,,Ceny" na następujących zasadach:
1) Podstawą oceny ofert w tym kryterium będzie cena brutto za wykonanie przedmiotu
zamówienia, podana przez Wykonawcę w formularzu oferty,
2) Oferta najtańsza spośród ofert nie odrzuconych otrzyma 100 punktów, pozostałe oferty
proporcjonalnie mniej, według następującej formuły:
Cn
Pc = ------ x 100
Cb
gdzie:
Pc - liczba punktów otrzymanych w kryterium ,,Cena"
Cn - cena najniższej oferty
Cb - cena oferty badanej
3) Ilość punktów obliczona według powyższej formuły zostanie zaokrąglona do dwóch
miejsc po przecinku.
3. Jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców,
którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert
dodatkowych.
4. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż
zaoferowane w złożonych ofertach.
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawartej umowy
w sprawie zamówienia publicznego:
1. Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa, której wzór
stanowi Załącznik nr 5 do niniejszego zapytania.
2. Postanowienia zawarte we wzorze umowy, o którym mowa w ust. 1, nie podlegają
negocjacjom.
3. Wykonawca akceptuje treść wzoru umowy, o którym mowa w ust. 1, stosownym
oświadczeniem zawartym w treści formularza oferty.
4. W przypadku, gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym,
możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami, a także
wskazanie osób uprawnionych do kontaktu w imieniu Zamawiającego:
1. Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania.
Pytania Wykonawców muszą być formułowane na piśmie i przesłane na adres e-mail:
inwestycje@kroscienko.pl
2. Treść zapytania i wyjaśnienia zostaną umieszczone na stronie internetowej Zamawiającego,
bez ujawnienia źródła zapytania, jednak nie później niż na 3 dni przed upływem terminu
składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego
wpłynie do Zamawiającego nie później niż na 8 dni, przed upływem terminu składania ofert.
3. Przed upływem terminu składania ofert, w uzasadnionych przypadkach Zamawiający może
zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Informacja ta, zostanie umieszczona na stronie
Zamawiającego. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert o czas niezbędny do
wprowadzenia zmian w ofertach.
4. Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się z Wykonawcami za pomocą telefonu.
6. Wnioski, zawiadomienia, inne informacje oraz pytania do Zamawiającego należy kierować
na adres poczty elektronicznej: inwestycje@kroscienko.pl
Sposób oraz termin i miejsce składania ofert:
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
3. Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej (tzn. podpisaną podpisem elektronicznym,
profilem zaufanym albo podpisem osobistym) lub w formie pisemnej podpisaną
własnoręcznym podpisem, osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub
za pośrednictwem posłańca.
6. Wykonawca wraz z ofertą składa:
1) Kosztorys ofertowy,
2) Oświadczenie Wykonawcy (Załącznik nr 2),
3) Wykaz robót (Załącznik nr 3) wraz z dowodami,
4) Wykaz osób (Załącznik nr 4) wraz z dowodami,
5) Kopię polisy ubezpieczeniowej, potwierdzonej za zgodność z oryginałem,
6) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie
w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego
rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy.
7. Oferta złożona w terminie składania ofert będzie podlegać rejestracji przez Zamawiającego,
zostanie opatrzona numerem według kolejności składania ofert oraz terminem jej złożenia.
Termin związania ofertą:
Termin związania ofertą wynosi 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.
Pozostałe informacje i postanowienia:
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do wyjaśnienia lub
uzupełnienia dokumentów złożonych w przedmiotowym postępowaniu.
4. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą zamówienia odbywać się będą
w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych.
5. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny,
na każdym jego etapie.
7. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do
zawarcia umowy.
8. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi poprzez przesłanie informacji
do Wykonawców biorących udział w postępowaniu.

Uwagi:
Informacja dotycząca danych osobowych Wykonawców (RODO):
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016r., str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem danych osobowych jest Parafia Rzymskokatolicka pw. Wszystkich
Świętych w Krościenku nad Dunajcem, ul. Jana III Sobieskiego 2A, 34-450 Krościenko
nad Dunajcem, tel. (18) 262-30-15, e-mail: kroscienko@diecezja.tarnow.pl
2) Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych dla Diecezji Tarnowskiej możliwy
jest pod adresem e-mail: notariusz@diecezja.tarnow.pl, tel. (14) 63-17-307.
3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z niniejszym postępowaniem,
4) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania zgodnie z zapisami prawa,
5) Dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede
wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji
kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania
archiwów zakładowych chyba, że przepisy szczególne stanowią inaczej,
6) Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio jego
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy,
7) W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
2. Wykonawca posiada:
1) Na podstawie art. 15 RODO - prawo dostępu do danych osobowych jego dotyczących,
do potwierdzenia czy te dane są wciąż przetwarzane oraz do uzyskania kopii danych
podlegających przetwarzaniu. W przypadku gdy wykonanie powyższych obowiązków,
po stronie Zamawiającego wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający
może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających
na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego,
2) Na podstawie art. 16 RODO - prawo do sprostowania jego dotyczących danych
osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie
może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),
3) Na podstawie art. 18 RODO - prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu
ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego). Wystąpienie z żądaniem
ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie powoduje ograniczenia przetwarzania do
czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
4) Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza
przepisy RODO.
3. Wykonawcy nie przysługują następujące uprawnienia:
1) W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
2) Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
3) Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
4. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub
uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
5. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania.
6. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez
Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO Zamawiający
może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji,
mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
zamówienia.
7. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do
sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie
może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.
Zadanie dofinansowane w ramach programu: Rządowy Fundusz Polski Ład
- Rządowy Program Odbudowy Zabytków

Kontakt:
5. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
1) W zakresie procedury udzielenia zamówienia: Krystyna Knutelska - Pracownik U.G.
? e-mail: inwestycje@kroscienko.pl
2) W zakresie przedmiotu zamówienia: Krystyna Kubik - Kierownik Referatu Inwestycji
? e-mail: fundusze@kroscienko.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.