Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup energii elektrycznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup energii elektrycznej

Data zamieszczenia: 2024-02-23
Dane kontaktowe Zamawiającego: Usługi Komunalne Sp. z o.o
ul. Nad Strugą 8
63-000 Środa Wielkopolska
powiat: średzki
Telefon: +48612854068
sekretariat@uk-sroda.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Środa Wielkopolska
Wadium: 40.000,00 zł
Nr telefonu: Telefon: +4861285406
Termin składania ofert: 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakup energii elektrycznej do obiektów Gminy Środa Wielkopolska na okres od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r
4.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do 283 obiektów Gminy Środa Wielkopolska (punktów poboru energii elektrycznej zwanych PPE) wymienionych w SWZ III - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (Wykaz PPE), położonych na terenie Miasta i Gminy Środa Wielkopolska. Zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. maksymalnie wynosi: 2.282,765 MWh (słownie MWh: dwa tysiące dwieście osiemdziesiąt dwa 765/1000), dotyczy grup taryfowych C11, C11o, C12a, C12b, C21, G11 i ma jedynie charakter orientacyjny oraz szacunkowy, służący tylko do porównania ofert. Nie stanowi ono dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. DOSTAWA energii elektrycznej będzie przebiegać w sposób ciągły w całym okresie objętym zamówieniem. 4.2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w SWZ III - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (Wykaz PPE), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy sprzedaży energii elektrycznej - SWZ IV - Projektowane postanowienia umowy. 4.3. DOSTAWA energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną. Parametry jakościowe energii elektrycznej w części dystrybucyjnej reguluje Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego. 4.4. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (zwany OSD) - dane OSD zawarte są w SWZ III - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (Wykaz PPE). Sprzedawcą energii w roku 2024r. jest: Enea S.A. 4.5. Wymagania (obowiązki) stawiane Wykonawcy, opisane zostały w projektowanych postanowieniach umowy sprzedaży stanowiących SWZ IV - Projektowane postanowienia umowy. Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego SWZ IV - Projektowane postanowienia umowy do Umowy sprzedaży energii elektrycznej, zwanej dalej Umową. Zamawiający udzieli wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy pełnomocnictwa do: 4.5.1. Powiadomienia właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD) o zawarciu Umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz o planowanym terminie rozpoczęcia sprzedaży energii elektrycznej, wraz ze wskazaniem wybranego przez Mocodawcę sprzedawcy rezerwowego. 4.5.2. Złożenia wypowiedzeniu dotychczas obowiązującej umowy kompleksowej (sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji), umowy sprzedażowej, umowy dystrybucyjnej lub złożenia oświadczenia o rozwiązaniu umowy kompleksowej (sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji), umowy sprzedażowej, umowy dystrybucyjnej w trybie zgodnego porozumienia stron 4.5.3. Zawarcia Umowy o Świadczenie Usług Dystrybucji, w tym przez złożenie Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego wyłącznie wymaganego oświadczenia według wzoru skutkującego zawarciem takiej umowy pomiędzy mocodawcą i Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. Powołane oświadczenie złożone przez pełnomocnika w imieniu mocodawcy zawierać będzie m.in. bezwarunkową zgodę na zawarcie pomiędzy mocodawcą, a Operatorem Systemu Dystrybucyjnego umowy na czas nieoznaczony na warunkach wynikających ze wzoru umowy zamieszczonego na stronie internetowej Operatora Systemu Dystrybucyjnego oraz na warunkach obowiązującej taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego i Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej jak również w zakresie warunków technicznych świadczenia usługi dystrybucji, grupy taryfowej, okresu rozliczeniowego aby były to warunki dotychczasowe. Powołane oświadczenie zawierać będzie także zobowiązanie o przestrzeganiu przez mocodawcę warunków korzystania z usług dystrybucji energii elektrycznej oraz zobowiązanie do terminowej zapłaty należności za usługi dystrybucyjne świadczone przez OSD. Należności za usługi dystrybucji z zawartej umowy uiszcza sam mocodawca, i mocodawca oraz inne podmioty, którym pełnomocnictwo zostanie przedłożone, przyjmują do wiadomości że pełnomocnik nie udziela za nie poręczenia, w tym w zakresie długu przyszłego, i składanego oświadczenia nie można rozumieć w ten sposób, że pełnomocnik takiego poręczenia udzielił. 4.5.4. Reprezentowania zamawiającego w kontaktach z dotychczasowym Sprzedawcą energii elektrycznej lub Operatorem Systemu Dystrybucji w sprawach związanych z procesem zmiany Sprzedawcy dotyczy punktów poboru zamieszczonych w Załączniku nr 1 do SWZ IV - Projektowane postanowienia umowy. 4.5.5. Reprezentowania zamawiającego w kontaktach z Operatorem Systemu Dystrybucji w sprawach związanych z procesem zgłoszenia Sprzedawcy dla nowych punktów poboru energii elektrycznej, na które zamawiający otrzymał od OSD numer umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej. 4.6. Zgodnie z aktualnie zawartą umową, od dnia 01.01.2024 r. do 31.12.2024r. sprzedaż energii elektrycznej dla punktów poboru energii elektrycznej zawartych w SWZ III - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (Wykaz PPE) świadczy sprzedawca wybrany w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie przetargu nieorganicznego na podstawie art. art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), : Enea S.A. Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu, pod adresem: Ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań 4.7. W SWZ III - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (Wykaz PPE) informacyjnie wskazano aktualne parametry (grupa taryfowa/moce umowne), które mogą podlegać zmianie w trakcie trwania umowy energii elektrycznej

5. Część zamówienia

Część zamówienia: LOT-0001
Tytuł: Zakup energii elektrycznej do obiektów Gminy Środa Wielkopolska na okres od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
Opis: 4.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do 283 obiektów Gminy Środa Wielkopolska (punktów poboru energii elektrycznej zwanych PPE) wymienionych w SWZ III - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (Wykaz PPE), położonych na terenie Miasta i Gminy Środa Wielkopolska. Zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. maksymalnie wynosi: 2.282,765 MWh (słownie MWh: dwa tysiące dwieście osiemdziesiąt dwa 765/1000), dotyczy grup taryfowych C11, C11o, C12a, C12b, C21, G11 i ma jedynie charakter orientacyjny oraz szacunkowy, służący tylko do porównania ofert. Nie stanowi ono dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. DOSTAWA energii elektrycznej będzie przebiegać w sposób ciągły w całym okresie objętym zamówieniem. 4.2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w SWZ III - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (Wykaz PPE), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy sprzedaży energii elektrycznej - SWZ IV - Projektowane postanowienia umowy. 4.3. DOSTAWA energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną. Parametry jakościowe energii elektrycznej w części dystrybucyjnej reguluje Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego. 4.4. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (zwany OSD) - dane OSD zawarte są w SWZ III - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (Wykaz PPE). Sprzedawcą energii w roku 2024r. jest: Enea S.A. 4.5. Wymagania (obowiązki) stawiane Wykonawcy, opisane zostały w projektowanych postanowieniach umowy sprzedaży stanowiących SWZ IV - Projektowane postanowienia umowy. Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego SWZ IV - Projektowane postanowienia umowy do Umowy sprzedaży energii elektrycznej, zwanej dalej Umową. Zamawiający udzieli wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy pełnomocnictwa do: 4.5.1. Powiadomienia właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD) o zawarciu Umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz o planowanym terminie rozpoczęcia sprzedaży energii elektrycznej, wraz ze wskazaniem wybranego przez Mocodawcę sprzedawcy rezerwowego. 4.5.2. Złożenia wypowiedzeniu dotychczas obowiązującej umowy kompleksowej (sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji), umowy sprzedażowej, umowy dystrybucyjnej lub złożenia oświadczenia o rozwiązaniu umowy kompleksowej (sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji), umowy sprzedażowej, umowy dystrybucyjnej w trybie zgodnego porozumienia stron 4.5.3. Zawarcia Umowy o Świadczenie Usług Dystrybucji, w tym przez złożenie Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego wyłącznie wymaganego oświadczenia według wzoru skutkującego zawarciem takiej umowy pomiędzy mocodawcą i Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. Powołane oświadczenie złożone przez pełnomocnika w imieniu mocodawcy zawierać będzie m.in. bezwarunkową zgodę na zawarcie pomiędzy mocodawcą, a Operatorem Systemu Dystrybucyjnego umowy na czas nieoznaczony na warunkach wynikających ze wzoru umowy zamieszczonego na stronie internetowej Operatora Systemu Dystrybucyjnego oraz na warunkach obowiązującej taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego i Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej jak również w zakresie warunków technicznych świadczenia usługi dystrybucji, grupy taryfowej, okresu rozliczeniowego aby były to warunki dotychczasowe. Powołane oświadczenie zawierać będzie także zobowiązanie o przestrzeganiu przez mocodawcę warunków korzystania z usług dystrybucji energii elektrycznej oraz zobowiązanie do terminowej zapłaty należności za usługi dystrybucyjne świadczone przez OSD. Należności za usługi dystrybucji z zawartej umowy uiszcza sam mocodawca, i mocodawca oraz inne podmioty, którym pełnomocnictwo zostanie przedłożone, przyjmują do wiadomości że pełnomocnik nie udziela za nie poręczenia, w tym w zakresie długu przyszłego, i składanego oświadczenia nie można rozumieć w ten sposób, że pełnomocnik takiego poręczenia udzielił. 4.5.4. Reprezentowania zamawiającego w kontaktach z dotychczasowym Sprzedawcą energii elektrycznej lub Operatorem Systemu Dystrybucji w sprawach związanych z procesem zmiany Sprzedawcy dotyczy punktów poboru zamieszczonych w Załączniku nr 1 do SWZ IV - Projektowane postanowienia umowy. 4.5.5. Reprezentowania zamawiającego w kontaktach z Operatorem Systemu Dystrybucji w sprawach związanych z procesem zgłoszenia Sprzedawcy dla nowych punktów poboru energii elektrycznej, na które zamawiający otrzymał od OSD numer umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej. 4.6. Zgodnie z aktualnie zawartą umową, od dnia 01.01.2024 r. do 31.12.2024r. sprzedaż energii elektrycznej dla punktów poboru energii elektrycznej zawartych w SWZ III - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (Wykaz PPE) świadczy sprzedawca wybrany w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie przetargu nieorganicznego na podstawie art. art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), : Enea S.A. Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu, pod adresem: Ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań 4.7. W SWZ III - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (Wykaz PPE) informacyjnie wskazano aktualne parametry (grupa taryfowa/moce umowne), które mogą podlegać zmianie w trakcie trwania umowy energii elektrycznej.
Wewnętrzny identyfikator: UK/01/2024
Główna klasyfikacja (cpv): 09310000 Elektryczność
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 09300000 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

CPV: 09310000, 09300000,

Dokument nr: 115405-2024, UK/01/2024

Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 28/03/2024 11:00:00 (UTC+1)
Miejsce: e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-efe9d058-d09b-11ee-875e-a22221c84ba7

Specyfikacja:
Dokumenty zamówienia
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
Adres dokumentów zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-efe9d058-d09b-11ee-875e-a22221c84ba7
Kanał komunikacji ad hoc:
Nazwa: e-Zamówienia
Adres URL: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-efe9d058-d09b-11ee-875e-a22221c84ba7

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 28/03/2024 10:00:00 (UTC+1)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dzień

Miejsce i termin realizacji:
Miejsce realizacji
Podpodział krajowy (NUTS): Poznański (PL418)
Kraj: Polska
Informacje dodatkowe: Opis przedmiotu zamówienia c.d.: 4.8. W toku realizacji umowy zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej łącznej ilości energii elektrycznej, nie mniej jednak niż 70%, wolumenu energii elektrycznej wskazanego w ust 4.1. Zaistnienie okoliczności, o których mowa powyżej, spowoduje zmniejszenie wynagrodzenia należnego wykonawcy z tytułu realizacji zamówienia. Zmniejszenie ilości energii elektrycznej nie stanowi podstawy do jakichkolwiek roszczeń ze strony wykonawcy. Zakres i zasady dokonania zmian: 4.8.1. zmniejszenie ilości energii elektrycznej wynikające ze zużycia energii elektrycznej wg bieżących odczytów z licznika, które będzie różne od ilości energii elektrycznej wskazanej w ust. 4.1., odbywa się automatycznie, na podstawie bieżącego zużycia energii elektrycznej na wystawianych fakturach a Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w przetargu ceny energii, co oznacza, że Wykonawca nie może dochodzić od Zamawiającego roszczeń finansowych (np. odszkodowania), jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający zakupi od Wykonawcy mniejszą ilość energii elektrycznej niż prognozowana ilość energii, wskazana w ust. 4.1. 4.8.2. zmniejszenie (odjęcie) lub zwiększenie (dodanie) ilości PPE - wymaga złożenia przez zamawiającego jednostronnego oświadczenia woli. Zmiana ilości PPE wynikać może w szczególności z utworzenia nowego lub likwidacji PPE, zmiany właściwości technicznych PPE, podwójnego fakturowania w szczególności w przypadku świadczenia usługi sprzedaży energii elektrycznej na danym PPE przez innego sprzedawcę, zmiany stanu prawnego lub technicznego PPE, zmiany w zakresie nabywcy, odbiorcy, płatnika w szczególności przeniesienia praw i obowiązków związanych z obiektem, przy którym znajduje się dane PPE, zaistnienia przeszkód prawnych i formalnych uniemożliwiających przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy. 4.9. Zamawiający ma prawo, w okresie obowiązywania umowy do zmiany grup taryfowych, mocy umownej dla poszczególnych PPE określonych w załączniku nr 1 do umowy (SWZ III - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia -Wykaz PPE) po uprzednim uzgodnieniu warunków technicznych dokonania tych zmian z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, zwanym dalej OSD. Zmiany w umowie następować będą na pisemne zgłoszenie Zamawiającego do Wykonawcy począwszy od dokonania zmiany przez OSD. Powyższe zmiany będą przeprowadzone na zasadach określonych w taryfie operatora systemu dystrybucyjnego odpowiedniego dla zamawiającego i będą dotyczyły, w szczególności zapewnienia danemu obiektowi poprawnego funkcjonowania (zgodne z jego przeznaczeniem) i/lub obniżenie kosztów na usłudze dystrybucji. 4.10. Zamawiający przekaże wykonawcy wyłonionemu w niniejszym postępowaniu niezbędne dane i dokumenty do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy, niezwłocznie po podpisaniu umowy. 4.11. Zamawiający zawrze jedną umowę na sprzedaż energii elektrycznej z wyłonionym w niniejszym postępowaniu Wykonawcą. Umowa sprzedaży energii elektrycznej z wyłonionym wykonawcą zostanie podpisana w formie pisemnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera : - SWZ III - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (Wykaz PPE); - SWZ IV - projektowane postanowienia umowne 4.12. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 09000000-3 - produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii 09300000-2 - energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 09310000-5 - elektryczność. 4.13. Zgodnie z art. 101 ust. 4 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w SWZ za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, jeżeli pozwolą one uzyskać cechy lub parametry nie gorsze niż przywołane. 4.14. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. 4.15. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań. 4.16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części. Uzasadnienie braku podziału zamówienia na części: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o ustalonych standardach jakościowych. Cena nie ma tu wpływu na jakość wykonywanej usługi tj. dostawy energii elektrycznej. Energia elektryczna nie może być dostosowana do specyficznych wymagań Zamawiającego - jest ona znormalizowana i oferowana w powszechnie przyjętych standardach. Zasady funkcjonowania systemu elektroenergetycznego zostały określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r., natomiast zasady kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną określa Rozporządzenie Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną. Oznacza to, że dostawa energii elektrycznej to dostawa tego samego rodzaju. Energia elektryczna kupowana przez Zamawiającego ma takie samo przeznaczenie bez względu na obiekty, do których jest dostarczana. Ponadto całość dostawy może być świadczona przez jednego Wykonawcę w jednym czasie. Jakakolwiek próba podzielnia zamówienia na części np. wg liczników, grup taryfowych spowoduje, że wykonanie częściowe zamówienia nie będzie opłacalne dla żadnego z Wykonawców, z uwagi na mały wolumen energii elektrycznej w części zamówienia. Im większa ilość energii elektrycznej w zamówieniu tym oferta jest bardziej atrakcyjna do potencjalnego Wykonawcy. 4.17. Zamawiający jest odbiorcą uprawnionym w rozumieniu ustawy z dnia 27 października 2022 r. o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu niektórych odbiorców w 2023 roku [...]

Miejsce realizacji
Miejscowość: Środa Wielkopolska
Kod pocztowy: 63-000
Podpodział krajowy (NUTS): Poznański (PL418)
Kraj: Polska
Informacje dodatkowe: Gmina Środa Wielkopolska

Szacowany okres obowiązywania
Data początkowa: 01/01/2025
Data zakończenia trwania: 31/12/2025

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach

Kontakt:
Oficjalna nazwa: Usługi Komunalne Sp. z o.o.
Numer rejestracyjny: REGON: 365822140
Adres pocztowy: ul. Nad Strugą 8
Miejscowość: Środa Wielkopolska
Kod pocztowy: 63-000
Podpodział krajowy (NUTS): Poznański (PL418)
Kraj: Polska
E-mail: sekretariat@uk-sroda.pl
Telefon: +48612854068
Adres strony internetowej: http://uk-sroda.pl
Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): http://uk-sroda.pl
Role tej organizacji:
Nabywca
Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat postępowania o udzielenie zamówienia
Organizacja zapewniająca dostęp offline do dokumentów zamówienia
Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału
Organizacja rozpatrująca oferty

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.