Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Prace restauratorskie i konserwatorskie przy zabytkowych elementach ołtarza oraz...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prace restauratorskie i konserwatorskie przy zabytkowych elementach ołtarza oraz rekonstrukcja brakujących elementów

Data zamieszczenia: 2024-02-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Najświętszej Maryi Panny Wspomożenia Wiernych w Miastku
ul. Bolesława Chrobrego 9
77-200 Miastko
powiat: bytowski
tel.: 606 490 718
darjastr@koszalin.opoka.org.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Miastko
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 606 490 718
Termin składania ofert: 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe - Rządowy Program Odbudowy Zabytków
ZAPRASZAMY
do złożenia oferty cenowej na wykonanie zamówienia pn.:
,,KONSERWACJA I RESTAURACJA OŁTARZA W KOŚCIELE
PW. NMP WSPOMOŻENIA WIERNYCH W MIASTKU"
dofinansowanego z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
nr Edycja2RPOZ/2023/5435/PolskiLad.
I. Przedmiot zamówienia: prace restauratorskie i konserwatorskie
II. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są prace restauratorskie i konserwatorskie przy zabytkowych elementach
ołtarza oraz rekonstrukcja brakujących elementów.
2.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia
1) wykonanie projektu rekonstrukcji ołtarza,
2) wykonanie nastawy ołtarzowej drewnianej,
3) wykonanie retabulum ołtarzowego,
4) wykonanie predelli ołtarza,
5) wykonanie mensy ołtarza,
6) wykonanie prac rzeźbiarsko-snycerskich,
7) wykonanie prac złotniczych,
8) wykonanie prac polichromowania elementów,
9) montaż ołtarza.
2.2.Prace muszą zostać wykonane zgodnie z pozwoleniem Pomorskiego Wojewódzkiego
Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac przy zabytku - Decyzja z dnia 15 grudnia 2021 r.
Wykonawcy wytypowani do przeprowadzenia remontu, przed jego rozpoczęciem winni
uwzględnić wszystkie informacje zawarte w decyzji Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora
Zabytków.
2.3.Prace muszą zostać wykonane wyłącznie z użyciem materiałów wysokiej jakości, przeznaczonych
do pracy przy zabytkach i dostosowanych do przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany
jest do przedstawienia na żądanie Zamawiającego listy materiałów (rodzaj materiału, producent
oraz oznaczenie pozwalające jednoznacznie zidentyfikować materiał), które planuje wykorzystać
przy prowadzeniu prac. Weryfikacja dopuszczenia przedstawionych materiałów lub materiałów
równoważnych dokonana zostanie przez inspektora nadzoru inwestorskiego. Dla uniknięcia
wątpliwości dodaje się, że Zamawiający nie narzuca zastosowania materiałów konkretnych
producentów, a badać będzie wyłącznie walory jakościowe propozycji oraz ich dostosowanie
do przedmiotu zamówienia.
2.4. Złożenie oferty wiąże się z zobowiązaniem do wykonania prac zgodnie ze wszelkimi odnośnymi
przepisami prawa (prawo ochrony zabytków, w tym przepisy wykonawcze dotyczące BHP,
zabezpieczenia miejsca wykonywania prac, zastosowania stosownych oznaczeń itp.) oraz do
fizycznego udziału w odbiorach. Po stronie Zamawiającego leży wyłącznie wykonywanie
obowiązków inwestora, które zgodnie z prawem nie mogą być wykonywane przez inny podmiot.

Dokument nr: 2/2024

Otwarcie ofert: IX. Miejsce i termin otwarcia oferty
9.1. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 29 marca 2024 r. o godz. 1015 w siedzibie
zamawiającego t.j. Parafii Rzymskokatolickiej pw. N.M.P. Wspomożenia Wiernych,
ul. Bolesława Chrobrego 9, 77-200 Miastko.
9.2. Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego.

Składanie ofert:
VIII. Miejsce i termin złożenia oferty cenowej
8.1. Oferty można składać wyłącznie osobiście w siedzibie Parafii Rzymskokatolickiej pw. N.M.P.
Wspomożenia Wiernych, Ul. Bolesława Chrobrego 9, 77-200 Miastko (po uprzednim
telefonicznym uzgodnieniu) lub listownie, w terminie do dnia 29 marca 2024 r. do godz. 1000.
8.2. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego i Wykonawcy oraz napis:
Oferta na wykonanie zadania
,,KONSERWACJA I RESTAURACJA OŁTARZA W KOŚCIELE
PW. NMP WSPOMOŻENIA WIERNYCH W MIASTKU"
- nie otwierać do dnia 29 marca 2024 r. do godz. 1000

Miejsce i termin realizacji:
III. Wymagany termin realizacji zamówienia:
Zamawiający wymaga wykonania przedmiotu zamówienia w terminie 10 miesięcy od zawarcia
umowy.
1) Termin realizacji - 10 miesięcy od zawarcia umowy;

Wymagania:
Niniejsze postępowanie przeprowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w szczególności
z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o Dofinansowanie z Rządowego
Programu Odbudowy Zabytków. Do niniejszego zaproszenia do składania ofert nie stosuje się Ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz.1605).
IV. Warunki udziału w postępowaniu wymagane od wykonawców
4.1. Posiadanie wiedzy i doświadczenia zapewniających wykonanie zamówienia. Za spełnienie
powyższego wymogu uważa się należyte wykonanie w przeciągu ostatnich 5 lat:
1) co najmniej 2 zadań polegających na pracach konserwatorskich i restauratorskich ołtarza,
2) co najmniej 1 zadania polegającego na zaprojektowaniu i na tej podstawie wykonaniu
ołtarza
potwierdzonych protokołem odbioru prac przez komisję konserwatorską.
4.2. Dysponowania kadrą niezbędną do realizacji zamówienia, przez co rozumie się skierowanie
do wykonywania prac w ramach projektu osoby posiadającej kwalifikacje dopuszczające
określone w art. 37a. ust. 1 Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad
zabytkami (Dz.U. 2022 r. poz. 840 z późń. zm).
4.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej - w celu spełnienia tego warunku Wykonawca
zobowiązany jest do wskazania, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie
mniejszą niż 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych).
4.4. Wykonawca udzieli 5 letniej gwarancji na wykonany przedmiot umowy.
4.5. Niepodleganie wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz.835).
V. Kryterium wyboru oferty:
5.1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami
Cena - 100 %
5.2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną, obejmującą realizację całości
zamówienia oraz spełniającą wszystkie wymogi formalne i merytoryczne określone
w Zapytaniu ofertowym.
5.3. Jeżeli w postępowaniu ofertowym zostaną złożone oferty o takiej samej cenie Zamawiający
wzywa Wykonawców, którzy je złożyli, do złożenia w terminie określonym przez
Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą
zaoferować cen wyższych niż zaoferowanych w złożonych ofertach.
VI. Opis sposobu obliczenia ceny oferty
Cena oferty powinna uwzględniać wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem
zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego, musi być podana w PLN cyfrowo
i słownie z wyodrębnieniem należytego podatku VAT- jeżeli występuje. Cena może być tylko jedna
za oferowany przedmiot zamówienia.
VII. Opis sposobu przygotowania oferty:
7.1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty
wariantowej spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
7.2. Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym zgodnie z załącznikiem nr 1 zaproszenia.
7.3. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
1) wykaz co najmniej 2 projektów polegających na pracach konserwatorskich
i restauratorskich ołtarza zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat zgodnie z załącznikiem
nr 2,
2) wykaz co najmniej 1 zadania polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu na tej
podstawie ołtarza w okresie ostatnich 5 lat zgodnie z załącznikiem nr 3,
3) wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia, spełniających warunki określone
w art. 37a. ust. 1 Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
(Dz.U. 2022 r. poz. 840 z późń. zm.) zgodnie z załącznikiem nr 4.
7.4. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
7.5. Każdy dokument składający się na ofertę musi być czytelny.
7.6. Oferta musi być podpisana przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy
i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, figurującą we właściwym rejestrze. Jeżeli
oferta będzie podpisana przez inna osobę niż wymieniona powyżej, do oferty należy dołączyć
prawidłowo podpisane pełnomocnictwo określające jego zakres oraz podpisanie przez osobę
uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy figurująca w rejestrze lub wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej.
7.7. Podpis Wykonawcy winien być czytelny bądź opatrzony pieczęcią identyfikującą osobę
składającą podpis.
7.8. Oferty niekompletne (tj. niezawierające wszystkich obowiązkowych elementów) lub złożone
po wyznaczonym terminie nie będą brały udziału w postępowaniu. Zamawiający nie ma
obowiązku wezwania Wykonawcy do uzupełnienia oferty o brakujące dokumenty.
7.9. Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby
składające ofertę.
7.10. Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub
uzupełnienia treści niniejszego zapytania ofertowego. W tej Wykonawcy, którzy złożyli
już ofertę zostaną poinformowani o dokonanej zmianie treści zapytania ofertowego
i o ewentualnym nowym terminie składania ofert.
8.3. Oferta złożona po wyznaczonym terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.
Za termin złożenia oferty przyjmuje się termin dostarczenia oferty do Zamawiającego (nie
decyduje data nadania listu poleconego), w tym godzinę dostarczenia.
8.4. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie propozycję przed
upływem terminu wyznaczonym na jej składanie.
9.3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
9.4. Zamawiający nie zwraca przesłanych ofert.
9.5. Po zakończeniu badania ofert Zamawiający dokona wyboru oferty Wykonawcy,
który zaproponuje najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia na zasadach
określonych w niniejszym postępowaniu lub może unieważnić postępowanie.
9.6. Wykonawcy nie przysługuje możliwość zaskarżenia decyzji wyboru oferty lub unieważnienia
postępowania.
9.7. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej zostanie przesłana drogą elektroniczną
za pośrednictwem wiadomości e-mail.
X. Termin związania ofertą
Wykonawcy pozostają związani ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.
XII. Informacje dotyczące zawierania umowy:
12.1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł umowę w sprawie zamówienia
publicznego na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5
do zapytania ofertowego.
12.2. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą
zobowiązany będzie do:
1) W przypadku Wykonawcy składającego ofertę wspólną dostarczenia Zamawiającemu,
w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę ,,za zgodność
z oryginałem" - umowy konsorcjum (jeżeli dotyczy),
2) Przedłożenia Zamawiającemu umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem
zamówienia (polisę) oraz dowód opłacenia składki ubezpieczeniowej. Ubezpieczenie
będzie kontynuowane przez cały okres trwania umowy. W przypadku, gdy
przedstawiona polisa posiada okres ubezpieczenia krótszy niż okres trwania umowy,
Wykonawca zobowiązuje się do jej kontynuacji przez okres trwania umowy
i każdorazowego dostarczania kopii wznowionej polisy wraz z dowodem
potwierdzającym opłacenie składek.
12.3. Zamawiający określi termin i miejsce złożenia ww. dokumentów oraz termin i miejsce
podpisania umowy. Niedostarczenie dokumentów, o których mowa w pkt 12.2.
w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie spowoduje, iż zawarcie umowy w sprawie
zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
12.4. Osoby reprezentujące Wykonawcę, przed podpisaniem umowy, winne przedstawić
Zamawiającemu dokumenty, potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile
umocowanie to nie wynika z dokumentów załączonych do oferty (np. odpis z właściwego
rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, pełnomocnictwo,
itp.).
XIII. Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną przez niego wprowadzone do treści
umowy:
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie,
bez podania przyczyn;
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym
dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień w szczególności w związku
z weryfikacją oświadczeń złożonych przez oferentów;
4) W uzasadnionych przypadkach, na każdym etapie, przed upływem terminu składania
ofert Zamawiający może zmodyfikować lub uzupełnić treść zaproszenia do składania
ofert;
5) Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia
umowy;
6) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.
7) Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego
zapytania ofertowego;
8) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę;
9) Ewentualne spory w relacjach z Wykonawcami o roszczenia cywilnoprawne
w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, poddane zostaną mediacjom
lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym
przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo
osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.

Kontakt:
XI. Osoba/y uprawniona/e do kontaktów z wykonawcami
Ks. Infułat dr Dariusz Jastrząb
e-mail: darjastr@koszalin.opoka.org.pl
tel.: 606 490 718

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.