Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont elewacji i dachu zabytkowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont elewacji i dachu zabytkowego

Data zamieszczenia: 2024-02-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Teatr Zdrojowy im. Henryka Wieniawskiego
Kościuszki 19
58-310 Szczawno-Zdrój
powiat: wałbrzyski
sekretariat@teatr-zdrojowy.pl
https://teatrzdrojowy.ezamawiajacy.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Szczawno-Zdrój
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Remont elewacji i dachu zabytkowego Teatru Zdrojowego przy Ul. T. Kościuszki 19 w Szczawnie - Zdroju".
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn.: ,,Remont elewacji i dachu zabytkowego Teatru Zdrojowego przy Ul. T. Kościuszki 19 w Szczawnie - Zdroju".
2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
2.1. wymianę obróbki blacharskiej ( pasa nadrynnowego) niskiej części obiektu,
2.2. wymianę rynien i rur spustowych,
2.3. odbicie zmurszałych i luźnych tynków powyżej strefy cokołowej z wymianą na nowe,
2.4. odbicie tynków w 100 % w strefach cokołowych i wymiana na tynki renowacyjne,
2.5. wykonanie przepony poziomej ( poziomej izolacji ) w formie iniekcji,
2.6. wykonanie cokołu na części elewacji frontowej z płytek granitowych,
2.7. oczyszczenie istniejącego cokołu z płytek granitowych na elewacji frontowej,
2.8. odtworzenie części gzymsów w formie ciągnionej,
2.9. naprawy i odtworzenie betonowych okapów i elementów podcienia betonowego nad głównym wejściem,
2.10. szpachlowanie powierzchni płaskich gładzią wapienną z włóknem wraz ze wzmocnieniem zatopioną siatką z włókna szklanego,
2.11. odtworzenie części cokołów betonowych z montażem obróbki blacharskiej ( elewacja tylna),
2.12. malowanie remontowanych części elewacji dyfuzyjną farbą silikatową wg kolorystyki elewacji wskazanej w
części graficznej ,
2.13. oczyszczenie istniejących drzwi drewnianych ze starej malatury i odtworzenie malowania;
3. Szczegółowy zakres i warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają:
3.1. Dokumentacja Projektowa:
a) Tom I Projekt budowlany ,,Remont elewacji i dachu zabytkowego Teatru Zdrojowego przy Ul. Tadeusza Kościuszki 19 w Szczawnie-Zdroju ;
b)Tom II Projekt wykonawczy ,,Remont elewacji i dachu zabytkowego Teatru Zdrojowego przy Ul. Tadeusza Kościuszki 19 w Szczawnie-Zdroju;
c) Tom III Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ;
3.2. Specyfikacja Warunków Zamówienia (zwana w dalszej treści postępowania ,,SWZ") wraz z ewentualnymi wyjaśnieniami Zamawiającego do SWZ i zmianami SWZ;
3.3. Decyzja nr 493/2021 z dnia 05.05.2021 r. Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu Delegatura w Wałbrzychu, 58-300 Wałbrzych, Ul. Zamkowa 3,
3.4. Decyzja nr 335/2021 z dnia 14.06.2021r. o pozwoleniu na budowę ,,Remont elewacji i dachu zabytkowego Teatru Zdrojowego przy Ul. T. Kościuszki 19 w Szczawnie-Zdroju na dz. nr 538/2 obr nr 0001 Szczawno-Zdrój 1",
3.5. Decyzja nr 289/2023 z 07.08.2023 o przeniesieniu decyzji nr 335/2021 z 14.06.2021r. na rzecz Teatru Zdrojowego im. Henryka Wieniawskiego, Ul. Tadeusza Kościuszki 19, 58-310 Szczawno-Zdrój.
3.6. Projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.

CPV: 45000000-7

Dokument nr: 2024/BZP 00222697, TZ.1.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-05 10:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://teatrzdrojowy.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 2.1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2.2. Oferty należy sporządzić w języku polskim pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.1.W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:
3.1.1. Za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://teatrzdrojowy.ezamawiajacy.pl w sekcji ,,Korespondencja".
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 8. Zgodnie z 67 ustawy p.z.p., Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - techniczne umożliwiające prace na Platformie Zakupowej tj.:
8.1.Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
8.2.Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
8.3.Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
8.4.Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
9. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps,odt,ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://teatrzdrojowy.ezamawiajacy.pl
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-05 10:00
Miejsce składania ofert: 1. Oferty należy składać za pośrednictwem Platformy Zakupowej

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Wymagania:
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 3.000,00 zł.
1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego:
Teatr Zdrojowy im. Henryka Wieniawskiego
PKO BP SA o/ Wałbrzych RACH.POMOCNICZY MSP 59102050950000540201790971
z adnotacją ,,Wpłata wadium - numer sprawy TZ.1.2024"
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
4.1 musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp.
4.2 z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
4.3 powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego;
4.4 termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert, a gwarant poręczyciel miał obowiązek wypłacenia Zamawiającemu kwoty wadium, o ile tylko przesłanka zatrzymania wadium zaistnieje w okresie związania oferta);
4.5 w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
4.6 beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Zamawiający.
4.7 w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
5. Złożenie wadium w innej formie niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą. Wadium w formie innej niż pieniężna musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu.
6. W przypadku wadium wnoszonego w formie poręczenia Zamawiający wymaga, aby poręczenie miało charakter solidarny.
7. W przypadku dokonywania przez Wykonawcę wpłaty wadium na rachunek Zamawiającego za pośrednictwem systemów płatności internetowych pośredniczących w dokonywanych transakcjach bankowych w celu prawidłowego wniesienia wadium zaleca się w tytule przelewu wskazanie osoby/ nazwy firmy dokonującej wpłaty wadium oraz jej adresu.
8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
9. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TZ.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn.: ,,Remont elewacji i dachu zabytkowego Teatru Zdrojowego przy ul. T. Kościuszki 19 w Szczawnie - Zdroju".
2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
2.1. wymianę obróbki blacharskiej ( pasa nadrynnowego) niskiej części obiektu,
2.2. wymianę rynien i rur spustowych,
2.3. odbicie zmurszałych i luźnych tynków powyżej strefy cokołowej z wymianą na nowe,
2.4. odbicie tynków w 100 % w strefach cokołowych i wymiana na tynki renowacyjne,
2.5. wykonanie przepony poziomej ( poziomej izolacji ) w formie iniekcji,
2.6. wykonanie cokołu na części elewacji frontowej z płytek granitowych,
2.7. oczyszczenie istniejącego cokołu z płytek granitowych na elewacji frontowej,
2.8. odtworzenie części gzymsów w formie ciągnionej,
2.9. naprawy i odtworzenie betonowych okapów i elementów podcienia betonowego nad głównym wejściem,
2.10. szpachlowanie powierzchni płaskich gładzią wapienną z włóknem wraz ze wzmocnieniem zatopioną siatką z włókna szklanego,
2.11. odtworzenie części cokołów betonowych z montażem obróbki blacharskiej ( elewacja tylna),
2.12. malowanie remontowanych części elewacji dyfuzyjną farbą silikatową wg kolorystyki elewacji wskazanej w
części graficznej ,
2.13. oczyszczenie istniejących drzwi drewnianych ze starej malatury i odtworzenie malowania;
3. Szczegółowy zakres i warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają:
3.1. Dokumentacja Projektowa:
a) Tom I Projekt budowlany ,,Remont elewacji i dachu zabytkowego Teatru Zdrojowego przy ul. Tadeusza Kościuszki 19 w Szczawnie-Zdroju ;
b)Tom II Projekt wykonawczy ,,Remont elewacji i dachu zabytkowego Teatru Zdrojowego przy ul. Tadeusza Kościuszki 19 w Szczawnie-Zdroju;
c) Tom III Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ;
3.2. Specyfikacja Warunków Zamówienia (zwana w dalszej treści postępowania ,,SWZ") wraz z ewentualnymi wyjaśnieniami Zamawiającego do SWZ i zmianami SWZ;
3.3. Decyzja nr 493/2021 z dnia 05.05.2021 r. Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu Delegatura w Wałbrzychu, 58-300 Wałbrzych, ul. Zamkowa 3,
3.4. Decyzja nr 335/2021 z dnia 14.06.2021r. o pozwoleniu na budowę ,,Remont elewacji i dachu zabytkowego Teatru Zdrojowego przy ul. T. Kościuszki 19 w Szczawnie-Zdroju na dz. nr 538/2 obr nr 0001 Szczawno-Zdrój 1",
3.5. Decyzja nr 289/2023 z 07.08.2023 o przeniesieniu decyzji nr 335/2021 z 14.06.2021r. na rzecz Teatru Zdrojowego im. Henryka Wieniawskiego, ul. Tadeusza Kościuszki 19, 58-310 Szczawno-Zdrój.
3.6. Projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 9
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
b) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
c) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
d) Zdolności technicznej lub zawodowej - o udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się może Wykonawca, który:
- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał (zakończył): co najmniej 1 zadanie obejmujące remont budynku, przebudowę, rozbudowę, renowację budynku mieszkalnego lub użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto; obiektu wpisanego do rejestru zabytków lub znajdującego się na terenie wpisanym do rejestru zabytków;
- dysponuje lub będzie dysponować następującą osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia:
o kierownikiem budowy; posiadającym:
a) uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz spełniającym wymagania, o których mowa w art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami tj.: który przez co najmniej 18 miesięcy brał udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury;
b) minimalne doświadczenie: minimum 5 lat pracy w charakterze kierownika budowy licząc od daty uzyskania uprawnień.
Wymagane uprawnienia powinny być wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.- Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2021 r.poz.1646 ze zm.).
5. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 3.000,00 zł.
1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego:
Teatr Zdrojowy im. Henryka Wieniawskiego
PKO BP SA o/ Wałbrzych RACH.POMOCNICZY MSP 59102050950000540201790971
z adnotacją ,,Wpłata wadium - numer sprawy TZ.1.2024"
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
4.1 musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp.
4.2 z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
4.3 powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego;
4.4 termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert, a gwarant poręczyciel miał obowiązek wypłacenia Zamawiającemu kwoty wadium, o ile tylko przesłanka zatrzymania wadium zaistnieje w okresie związania oferta);
4.5 w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
4.6 beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Zamawiający.
4.7 w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
5. Złożenie wadium w innej formie niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą. Wadium w formie innej niż pieniężna musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu.
6. W przypadku wadium wnoszonego w formie poręczenia Zamawiający wymaga, aby poręczenie miało charakter solidarny.
7. W przypadku dokonywania przez Wykonawcę wpłaty wadium na rachunek Zamawiającego za pośrednictwem systemów płatności internetowych pośredniczących w dokonywanych transakcjach bankowych w celu prawidłowego wniesienia wadium zaleca się w tytule przelewu wskazanie osoby/ nazwy firmy dokonującej wpłaty wadium oraz jej adresu.
8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
9. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 niniejszej SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi (w zależności od tego co jest przedmiotem postępowania) wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, jeśli są wymagane, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Projekcie Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w Projekcie Umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-04

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.