Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Prace remontowo-konserwatorskie

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prace remontowo-konserwatorskie

Data zamieszczenia: 2024-02-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafa Rzymskokatolicka p.w. Św. Bartłomieja Apostoła w Morawicy
Morawica 5
32-084 Morawica
powiat: krakowski
ug@liszki.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Morawica
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-03-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe pn. Prace remontowo-konserwatorskie w budynku starej plebani z zachowanym romańskim palatium z XII w. przy kościele pw. Św. Bartłomieja Apostoła w Morawicy - etap I.

IV. Nazwa Inwestycji:
Prace remontowo-konserwatorskie w budynku starej plebani z zachowanym romańskim palatium z XII w. przy kościele pw. Św. Bartłomieja Apostoła w Morawicy - etap I. Zamówienie jest dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Nr Edycja2RPOZ/2023/4297/PolskiLad.

V. Opis przedmiotu zamówienia:

Inwestycja obejmuje prace remontowo-konserwatorskie w budynku starej plebani z zachowanym romańskim palatium z XII w. przy kościele pw. Św. Bartłomieja Apostoła w Morawicy wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi.
Szczegółowy zakres prac określony jest w Wyciągu z Programu prac konserwatorskich dotyczących romańskich struktur murowych, zapraw technicznych, drewna historycznego, tynków oraz dwudziestowiecznych polichromii i fladrowej stolarki we wnętrzach obiektu, który stanowi załącznik nr 4 do zapytania ofertowego oraz w Pozwoleniu Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków ZR.5144.34.2023 z dnia 3 stycznia 2021 r.
W ramach niniejszego zapytania przewidziane do wykonania są następujące prace/ koszty:

1) Dokumentacja pomieszczeń i ścian z romańskim wątkiem murowym oraz dwudziestowiecznymi malowidłami ściennymi przed konserwacją prowadzoną metodą skanowania w szacowanej ilości 110 godzin;

2) Badania specjalistyczne (chemiczno-fizyczne i mineralogiczno-petrograficzne) prób zapraw, tynków i warstw malarskich w szacowanej ilości 60 godzin;

3) Pełna konserwacja wątków ścian i sklepień z pozostałościami zapraw technicznych:

a) pomieszczenie 0.3: sklepienie: 2 940,00 dcm2; ściany: 4 178,00 dcm2,

b) pomieszczenie 0.4: ściana E: 1 356,00 dcm2,

c) parter klatka schodowa: ściana N: 1 080,00 dcm2,

d) I piętro klatka schodowa: ściana N: 1 682,00 dcm2,

e) pomieszczenie 1.2: fragment ściany N: 115,00 dcm2,

f) pomieszczenie 1.3: fragment ściany W: 864,00 dcm2,

g) pomieszczenie 1.4: fragment ściany E: 288,00 dcm2,

h) I piętro kuchnia: fragment ściany N: 80,00 dcm2;

4) Pełna konserwacja tynkowanych ościeży okienka romańskiego: pomieszczenie 0.3: 100,00 dcm2;

5) Konserwacja stolarki zabytkowej - nadproże i fragment parapety okienka romańskiego w pomieszczeniu 0.3, poł XII w.: 100,00 dcm2;

6) Koszt rusztowań we wnętrzach w okresie realizacji zamówienia.

4. Lokalizacja obiektu: Kościół p.w. Św. Bartłomieja Apostoła w Morawicy znajduje się w miejscowości Morawica, Gmina Liszki, w granicach działki ewidencyjnej numer 810/2 położnej w Morawicy. Obiekt wpisany jest do Rejestru Zabytków: nr rej. Plebania z otoczeniem nr A-169 z 22.01.1970 r.

5. Działania objęte przedmiotem zamówienia:

1) Prace należy wykonać zgodnie z programem prac konserwatorskich, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi i aktualną wiedzą techniczną oraz na warunkach określonych w projekcie umowy.

2) Wykonawca zobowiązany jest wykonać dokumentację z przeprowadzonych prac.

3) Opracowanie kosztorysu ofertowego opracowanego metodą kalkulacji uproszczonej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz. U. Nr 80, poz. 867) w terminie 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy na realizację prac objętych niniejszym zapytaniem. Wyliczona w tym kosztorysie cena całkowita musi być zgodna z ceną przedstawioną w zapytaniu ofertowym.

4) Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na wykonane prace na okres 60 miesięcy.

Dokument nr: 1.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert w dniu 28.03.2024 r. godz. 13:30.

Składanie ofert:
Ofertę należy składać do dnia 28.03.2024 r., do godz. 13:00 na adres e-mail: ug@liszki.pl.

Miejsce i termin realizacji:
VI. Termin realizacji zamówienia.
Do 7 miesięcy od podpisania umowy.

Wymagania:
III. Tryb udzielenia zamówienia:

Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego.

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz oświadczenia lub dokumenty, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

1. W zakresie kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia:

Minimalny poziom warunku

Wykonawca spełni warunek w zakresie kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, pełniącą funkcję kierownika prac konserwatorskich, spełniającą wymogi określone w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (teks jedn. z 2023 r. poz. 840) .

Dokumenty potwierdzające spełnianie warunku - należy załączyć do oferty

Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - dotyczy osoby wskazanej w warunku. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
Dokument potwierdzający kwalifikacje zawodowe kierownika prac konserwatorskich.
W zakresie doświadczenia:

Minimalny poziom warunku

Wykonawca spełni warunek w zakresie doświadczenia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie lub robotach (pracach) konserwatorskich lub restauratorskich zabytkowych kamienno-ceglanych wątków murowych o wartości nie mniejszej niż 450 000,00 zł brutto.

Dokument potwierdzający spełnianie warunku - należy załączyć do oferty

Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.

3. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Minimalny poziom warunku

Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 450 000,00 zł.

Dokument potwierdzający spełnianie warunku - należy załączyć do oferty

Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.

IX. Warunki realizacji zamówienia.

Zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.

X. Miejsce, sposób i termin składania ofert:

Ofertę należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania - formularzem ofertowym. Ofertę i załączniki do oferty można złożyć zarówno w formie dokumentu podpisanego elektronicznie, jak i wersji skanu lub zdjęcia podpisanego dokumentu.
Do oferty należy załączyć następujące dokumenty:

1) Formularz ofertowy,

2) KRS lub wypis z CEIDG,

3) Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy,

4) Wykaz osób wraz z dokumentem potwierdzającym kwalifikacje zawodowe kierownika prac konserwatorskich,

5) Wykaz robót wraz z dowodami określającymi, czy roboty budowlane zostały wykonane należycie;

6) Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.

XI. Termin związania z ofertą:

30 dni od upływu terminu składania ofert.
XII. Informacja o wyniku postępowania:
Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie przesłany pocztą elektroniczną do Wykonawców, którzy złożą ofertę oraz zamieszczony na stronie internetowej Gminy Liszki.
XIII. Dodatkowe informacje:

Dodatkowych informacji udziela Ks. Kanonik Artur Chrostek, tel. +48 601833479, e-mail: morawica.bartlomiej@gmail.com.
Zamawiający zastrzega, że przysługuje mu prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Oferta złożona po terminie zostanie odrzucona bez jej rozpatrzenia.
Zamawiający może żądać wyjaśnień lub uzupełnień oferty lub złożonych do niej dokumentów.

Uwagi:
VIII. Kryteria oceny ofert: Cena brutto zamówienia - 100%.

Podana cena brutto całości zamówienia będzie podstawą porównania i oceny złożonych ofert.
Oferowana cena jest ceną ryczałtową, nie podlega zmianie ani waloryzacji i obowiązywać będzie do końca wykonania przedmiotu zamówienia. Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości, a także inne koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia.
Cena oferty ma być wyrażona w PLN, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.
W przypadku ofert o takiej samej cenie Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia, w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych, z zastrzeżeniem, iż Wykonawcy nie mogą zaoferować cen wyższych niż pierwotnie zaoferowane w złożonych ofertach.
XIV. Klauzula informacyjna:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanego dalej ,,RODO", informuję, że:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Parafia Rzymskokatolicka p.w. Św. Bartłomieja Apostoła w Morawicy, 32-084 Morawica 5; tel. 601833479, e-mail: morawica.bartlomiej@gmail.com;

2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;

3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy o dostępie do informacji publicznej oraz finansach publicznych;

4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania zawartej umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a po jej zakończeniu przez okres wymagany do archiwizacji tego typu dokumentów, zgodnie z przepisami prawa;

5) podanie przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest warunkiem koniecznym do ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego; konsekwencją niepodania określonych danych będzie nieuwzględnienie złożonej oferty w postępowaniu;

6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;

7) posiada Pani/Pan:

- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielnie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z zasadami udzielenia zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);

- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);

- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

8) nie przysługuje Pani/Panu:

- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.