pomorskie (Rumia)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Odnowienie dachu na kościele |
Data zamieszczenia: | 2024-02-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Parafia Św. Jozafata w Gęsi Gęś 64 21-205 Jabłoń powiat: parczewski Tel.: 501626287 oledzkijerzy0@gmail.com |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Jabłoń |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel.: 501626287 |
Termin składania ofert: | 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II. Nazwa Projektu Zamawiający informuje, iż zamówienie jest dofinansowane ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków w wysokości 83,33 % wartości Inwestycji. Numer wniosku o dofinansowanie: RPOZ/2022/4265/PolskiLad III. Tryb postępowania Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego. IV. Opis przedmiotu zamówienia Nazwa zadania: Odnowienie dachu na kościele w Parafii Rzymskokatolickiej p.w. Św. Jozafata w Gęsi Opis Inwestycji: W ramach zadania planowane są następujące działania: wymiana desek pod poszyciem, odtworzenie pokrycia dachowego i wszelkie roboty z tym związane. Odtworzone pokrycie będzie wykonane z miedzi, dodatkowo wymienione zostaną rynny i rury spustowe. Prace będą prowadzone od strony północnej kościoła.. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej oraz przedmiarze robót. Dokument nr: 1/2024 Składanie ofert: Ofertę, należy złożyć do dnia 05.04.2024 r. do godz. 11:00 wraz z oświadczeniami i dokumentami, o których mowa w pkt. 9.11, osobiście, za pomocą poczty, kuriera, posłańca na adres Parafia Św. Jozafata w Gęsi, Gęś 64, 21-205 Jabłoń, woj. Lubelskie w kopercie/opakowaniu i zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z jej zawartością bez naruszenia zabezpieczeń przed upływem terminu otwarcia ofert. Na kopercie/opakowaniu (w tym opakowaniu poczty kurierskiej) należy umieścić następujące oznaczenia: Oferta w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego pn. ,,Odnowienie dachu na kościele w Parafii Rzymskokatolickiej p.w. Św. Jozafata w Gęsi" [1/2024] - nie otwierać przed dniem 5 kwietnia 2024 r. przed godz. 11.15 Miejsce i termin realizacji: V. Termin realizacji zamówienia: Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w nieprzekraczalnym terminie do 30.11.2024 r. Wymagania: VI. Warunki udziału w postępowaniu i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu Poniższe warunki udziału w postępowaniu stanowią warunki dostępowe i będą oceniane na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia / nie spełnia. 1. Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz posiadać potencjał techniczny zapewniające terminowe i zgodne z wymaganiami wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu na wzorze określonym w Załączniku nr 3 do Zapytania ofertowego. 2. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane: ? z których minimum jedna polegała na przebudowie1 lub remoncie2 obiektu zabytkowego wpisanego do rejestru zabytków3 lub gminnej ewidencji zabytków4 o wartości robót minimum 100 000,00 zł brutto Sposób oceny warunku: Weryfikacja nastąpi w oparciu o wykaz zrealizowanych robót budowlanych wraz z dowodami określającymi czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do Zapytania ofertowego.. 3. Zamawiający zastrzega możliwość sprawdzenia powyższych informacji. 2. Do oferty należy dołączyć: - Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do Zapytania (z podpisem Wykonawcy) - Załącznik nr 1, - Oświadczenia (z podpisem Wykonawcy) o spełnieniu warunków oraz braku podstaw do wykluczenia - wzór oświadczeń stanowią Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego. - Wykaz robót wraz z dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie - Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego - Kosztorys ofertowy - Dokument potwierdzający umocowanie do podpisania oferty (jeśli dotyczy) 3. Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę. 4. Oferty niekompletne oraz oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane. 3. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. 4. Zapytanie ofertowe dostępne jest na stronie: https://ugjablon.bip.lubelskie.pl/index.php?id=68 5. Konsekwencje nieprawidłowego zaadresowania oferty lub jej przekazania niezgodnie z treścią zapytania lub z instrukcją składania ofert będą obciążały Wykonawcę (w tym konsekwencje zapoznania się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert w sytuacji, gdy na skutek braku oznaczenia koperty zostanie ona rozpieczętowana i pracownicy Zamawiającego zapoznają się z jej treścią nie wiedząc o tym, że jest to ofert złożona w postępowaniu). 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika. Oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jak oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7. Termin związania ofertą upływa w dniu 4 maja 2024 r. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 8. W przypadku, gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie nastąpi przed upływem terminu związania ofertą, o którym mowa w pkt 7 Zamawiający przed upływem terminu związania ofertą, zwróci się jednokrotnie do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o wskazywany przez niego okres, nie dłuższy niż 30 dni. 9. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w dokumentach zamówienia. 10. Jeżeli termin związania ofertą upłynął przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty. 11. W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt 10. Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania. 12. Wykonawca może złożyć jedną ofertę, na realizację zamówienia. Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie w formularzu oferty ceny brutto za wykonanie całego zamówienia. Cenę podaną w formularzu oferty Wykonawca wylicza w oparciu o Zapytanie ofertowe wraz z załącznikami. 13. Cena ofertowa to cena ryczałtowa należna Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje ryzyko Wykonawcy i jego odpowiedzialność za prawidłowe oszacowanie ilości prac oraz materiałów, robocizny i sprzętu koniecznych do wykonania Przedmiotu umowy. Ryzyko zmiany stawki podatku VAT obciąża Wykonawcę. 14. Wynagrodzenie, o którym mowa w pkt 11.2 Zapytania ofertowego obejmuje kompleksową realizację przedmiotu zamówienia określonego w dokumentacji technicznej, z materiałami/ urządzeniami, kosztami ubezpieczeń, kosztami zużycia wody i energii elektrycznej oraz wszelkimi kosztami związanymi z przekazaniem do użytkowania i sporządzeniem dokumentacji powykonawczej. 15. Dla porównania i oceny ofert Zamawiający przyjmie całkowitą cenę brutto, jaką poniesie na realizację przedmiotu zamówienia. 16. W formularzu oferty Wykonawca podaje cenę, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 1 i ust, 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług ( Dz. U z 2019 r., poz. 178 ze zm.) za którą podejmuję się zrealizować przedmiot zamówienia. 17. Zamawiający poprawi w ofercie: a) oczywiste omyłki pisarskie; b) oczywiste omyłki rachunkowe; c) inne omyłki polegające na niezgodności ofert z Zaproszeniem do składania ofert, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 18. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 19. Zamawiający zastrzega możliwość negocjowania ceny w złożonych ofertach. 20. Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące wszelkich wątpliwości związanych z treścią niniejszego zapytania ofertowego, sposobem przygotowania i złożenia ofert, kierując swoje pytania do Zamawiającego. Zamawiający udzieli odpowiedzi na wszelkie zapytania związane z prowadzonym postępowaniem. 21. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na dwa dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. 22. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści zapytania ofertowego zostanie opublikowana w udostępnionego zapytania ofertowego. Informacja ta będzie zawierać, co najmniej: datę upublicznienia zmienianego zapytania ofertowego, a także opis dokonanych zmian. Zamawiający przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli będzie to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian. VIII. Zamawiający nie dopuszcza złożenie oferty częściowej. IX. Zamawiający nie dopuszcza złożenie oferty wariantowej. X. Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane XI. Ocena oferty Oferty będą oceniane według kryterium - cena (waga 100) P1=(CN/COB )* (100) gdzie poszczególne symbole oznaczają: P1 - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za zaoferowaną cenę CN - najniższa zaoferowana cena w postępowaniu COB - cena zaoferowana w ofercie badanej Wygrywa oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów do zdobycia wynosi 100. Jeżeli cena oferty wyda się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i wzbudzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, Zamawiający ma prawo zwrócić się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzą, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy kilka ofert uzyska taką samą liczbę punktów, Zamawiający wybierze ofertę korzystniejszą w zakresie dostępności czy oddziaływania na środowisko, na podstawie opisów przedstawionych (na wezwanie Zamawiającego) przez Wykonawców. XII. WARUNKI UMOWY 1. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszego zapytania ofertowego oraz danych zawartych w ofercie. 2. W przypadku, odstąpienia od podpisania umowy przez wybranego wykonawcę, możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie Zamówienia publicznego uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów i jego oferta nie podlegała odrzuceniu. 3. Zamawiający przewiduje jedną płatność po zakończeniu realizacji zamówienia. XIII. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY 1. Umowa w sprawie wykonania zamówienia, którego przedmiot został określony w niniejszym zapytaniu ofertowym, zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści zapytania ofertowego oraz danych zawartych w ofercie. 2. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę z punktu widzenia kryteriów przyjętych w niniejszym zapytaniu ofertowym. XV.Dodatkowe informacje 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany warunków określonych w niniejszym Zapytaniu ofertowym. W takim przypadku Zamawiający może oznaczyć inny termin składania ofert. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia (zamknięcia, unieważnienia) postępowania o udzielenie zamówienia bez dokonywania wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert, na każdym jego etapie, bez uprzedniego informowania Wykonawców oraz bez podawania przyczyn takiego zakończenia postępowania. 3. W przypadku braków formalnych, oferta podlega jednokrotnemu uzupełnieniu przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego. Nieuzupełnienie oferty w zakresie wskazanym przez Zamawiającego lub w wyznaczonym przez niego terminie skutkować będzie odrzuceniem oferty. 4. Zamawiający nie przewiduje dla uczestników postępowania środków odwoławczych od rozstrzygnięcia Zamawiającego, podejmowanych w ramach postępowania o udzielenie zamówienia. Uwagi: OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1) jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu; 2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: ,,Odnowienie dachu na kościele w Parafii Rzymskokatolickiej p.w. Św. Jozafata w Gęsi":" prowadzonym w trybie zapytania ofertowego; 3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będzie Parafia w Gęsi 4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. 5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 7) Wykonawca posiada: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO; 8) Wykonawcy nie przysługuje: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Kontakt: 5. Osoba do kontaktów w sprawie zamówienia jest: Ksiądz Jerzy Olędzki tel.: 501626287, adres e-mail: oledzkijerzy0@gmail.com |
© eurobudowa.pl 2004-2024