Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Rewitalizacja wnętrza kościoła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Rewitalizacja wnętrza kościoła

Data zamieszczenia: 2024-02-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka Maryi Wspomożenia Wiernych w Lipinkach Parafia Rzymskokatolicka Maryi Wspomożenia Wiernych w Lipinkach
Lipinki 10
86-160 Warlubie
powiat: świecki
tel. 52 33 28 611, 692 485 677
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Warlubie
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 52 33 28 611, 6
Termin składania ofert: 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Rewitalizacja wnętrza kościoła Maryi Wspomożenia Wiernych w Lipinkach
Przedmiot zamówienia jest zadaniem dofinansowanym z budżetu Państwa w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
1. Nazwa zamówienia:
Rewitalizacja wnętrza kościoła Maryi Wspomożenia Wiernych w Lipinkach.
Zadanie będzie realizowane przy udziale środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków w ramach udzielonej dotacji przez Gminę Warlubie (tj. wnioskodawcy, któremu udzielono dofinansowania z RPOZ z przeznaczeniem na udzielenie dotacji Zamawiającemu).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlano - renowacyjnych wewnątrz kościoła przywracających pierwotny wygląd świątyni,
Prace konserwatorskie obejmować będą:
a. Ściany nawy głównej wraz z łukiem tęczowym, prezbiterium oraz kruchty
b. Sklepienie prezbiterium
c. Sufit kruchty
d. Naprawę schodów na chór
Kościół wpisany jest do rejestru zabytków Województwa Kujawsko - Pomorskiego pod nr A/1609 decyzją z dnia 26.03.2012 R. WUOZ.T.WRD.5140.22.2012.AR
Prace konserwatorskie należy wykonać zgodnie z Decyzją Kujawsko - Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr WZN. 17/2024 z dnia 06.02.2024 r.
Wykonanie tablicy informacyjnej lub plakatu informacyjnego zgodnie z przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określania działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowe lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych.

Składanie ofert:
12. Miejsce i sposób złożenia oferty:
Oferty w formie pisemnej należy złożyć:
- pocztą na adres Parafii: Lipinki 10, 86-160 Warlubie Lub
- osobiście na adres j.w.
13. Termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 29 marca 2024 r. do godz. 15:00

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji zamówienia: do dnia 31.10.2024 r.

Wymagania:
4. Termin związania ofertą': 30 dni
5. Gwarancja: Wykonawca zobowiązany jest do udzjelenia gwarancji i rękojmi za wady na wykonane prace na okres 36 miesięcy.
Szczegółowe zapisy dot. Gwarancji zawiera projekt umowy.
6. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b. Posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonania niniejszego zamówienia;
c. Posiadają doświadczenie w zakresie wykonywania niniejszego zamówienia;
d. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
e. Znajdują siew sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanych terminach.
Powyższe warunki uznaje się za spełnione, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie w powyższym zakresie.
7. Wykaz dokumentów i oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w
postępowaniu zakupowym:
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wykazanie, iż Wykonawca w okresie ostatnich 6 lat wykonał co najmniej dwie usługi konserwatorskie zbliżone do przedmiotu zamówienia ( w celu potwierdzenia warunku należy wraz z ofertę załączyć wykaz wykonanych usług konserwatorskich wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez przedmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy).
8. Sposób obliczania ceny oferty:
Przygotowując ofertę Wykonawcy mają obowiązek zapoznać się z niniejszym ogłoszenie, oraz załączonymi do niego dokumentami.
W cenie oferty należy ująć wszystkie roboty budowlane, dostawy i usługi niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, niniejszego ogłoszenia i załączonych do niego dokumentów.
W celu przedstawienia ceny wymagane jest podanie w Formularzu Oferty ceny netto, wartości podatku VAT i ceny brutto za całość zamówienia.
Cena oferty brutto powinna być podana cyfrowo i słownie - według wzoru Formularza Oferty stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania. Cenę należy określić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający złożył do niniejszego ogłoszenia przedmiar prac. Przedmiar ma charakter pomocniczy.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Należy podać cenę oferty za całość zamówienia będącego przedmiotem postępowania.
9. Opis przygotowania oferty:
Ofertę należy przygotować w formie pisemnej, zgodnie z załączonym do niniejszego ogłoszenia Formularzem Oferty.
Oferta powinna zawierać:
- pełne dane Wykonawcy wraz z adresem siedziby, adresem mailowym, numerem telefonu do kontaktu
- imię i nazwisko osoby bądź osób upoważnionych ze strony Wykonawcy do podpisania umowy
- cenę ofertową netto, brutto wraz z podaniem podatku VAT
- termin wykonania zamówienia
- termin związania ofertą
10. Wraz z Formularzem oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
- odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zawarte jako wzór Formularza oferty stanowiącej załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
- kosztorys ofertowy.
11. Sposób płatności:
a. Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki, która zostanie wypłacona zgodnie z warunkami wypłat dofinansowania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, tj. Wykonawcy zostanie udzielona zaliczka w wysokości 2% wynagrodzenia należnego Wykonawcy w terminie do 30 dni od dnia przekazania przedmiotu umowy do realizacji na konto wskazane przez Wykonawcę,
b. Dokładna kwota zaliczki będzie wyliczona na podstawie złożonej oferty,
c. Po otrzymaniu zaliczki Wykonawca jest zobowiązany wystawić i przekazać Zamawiającemu fakturę zaliczkową.
d. Pozostała część wynagrodzenia zostanie wypłacona po zakończeniu realizacji zamówienia;
e. Zapłata wynagrodzenia Wykonawcy w całości nastąpi po wykonaniu zamówienia i dokonaniu odbioru prac przez Zamawiającego, potwierdzonych protokołem odbioru;
f. Szczegółowe warunki płatności zawiera projekt umowy załączony do ogłoszenia.
Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane, decyduję data złożenia oferty u Zamawiającego.
14. Kryteria oceny ofert:
Wybór oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
- 60% cena
- 40% gwarancja
15. Informacje dotyczące wyboru oferty;
O wyborze oferty Zamawiający niezwłocznie telefonicznie zawiadomi wybranego Wykonawcę.
W toku badań ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień do złożonej oferty.
W sytuacji zaistnienia szczególnych okoliczności, Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
17. Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2023 póz. 1605 z póżn. zm.). postępowanie jest prowadzone zgodnie z Regulaminem Naboru Wniosków o dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.

Kontakt:
16. Szczegółowe wyjaśnienia i informację w sprawie zapytania zakupowego udzielają: Proboszcz Parafii Ksiądz Krzysztof Ostasz tel. 52 33 28 611, 692 485 677

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.