Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Odsłonięcie zabytkowych nawarstwień w nawie kościoła parafialnego oraz pełna...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Odsłonięcie zabytkowych nawarstwień w nawie kościoła parafialnego oraz pełna konserwacja i restauracja ich części we wschodniej partii nawy

Data zamieszczenia: 2024-02-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Narodzenia NMP w Jazowsku
Jazowsko 46
33-389 Jazowsko
powiat: nowosądecki
jazowsko@diecezja.tarnow.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Jazowsko
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Odsłonięcie zabytkowych nawarstwień w nawie kościoła parafialnego w Jazowsku (kontynuacja prac) oraz pełna konserwacja i restauracja ich części we wschodniej partii nawy"
5. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie i zamontowanie tablicy informacyjnej potwierdzającej współfinansowanie zadania (wzór i miejsce montażu tablicy wskaże Zamawiający).
6. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu trzech egzemplarzy powykonawczej dokumentacji konserwatorskiej, obejmującej część opisową i fotograficzną w wersji papierowej (wydruk) oraz jednej wersji elektronicznej w formacie ,,pdf, w terminie do 3 miesięcy od dnia protokolarnego odbioru końcowego robót będących przedmiotem zamówienia.
7. Realizacja prac winna odbywać się ze szczególną starannością z zastosowaniem technik zgodnych ze sztuką konserwatorską, wymaganiami bezpieczeństwa i higieny pracy, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami prawa regulującymi czynności danego rodzaju, w tym przepisami dotyczącymi ochrony konserwatorskiej oraz warunkami umowy.
8. Zakres prac wchodzących w skład przedmiotu zamówienia obejmuje również inne prace konieczne do jego wykonania a nie ujęte w zapytaniu lub załącznikach do niego, a które są niezbędne do wykonania ze względu na zasady wiedzy technicznej i konserwatorskiej oraz przepisy prawa.
9. Zamawiający zwraca uwagę na fakt, iż w obiekcie nie ma dostępu do bieżącej wody oraz sanitariatów. Stworzenie odpowiednich warunków do prowadzenia prac będzie należało do Wykonawcy.
10. Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do:
a) zabezpieczenia strefy prac z uwzględnieniem ciągłości udostępniania obiektu.
b) zabezpieczenia przed uszkodzeniem wszelkiej istniejącej infrastruktury technicznej, elementów zabytkowych oraz usunięcie wszelkich szkód powstałych z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia, poprzez przywrócenie uszkodzonych elementów do stanu niepogorszonego sprzed dnia rozpoczęcia prac.
c) przestrzegania przepisów BHP i ppoż,
d) uzyskania wszelkich wymaganych uzgodnień dot. wykonania przedmiotu zamówienia,
e) szczegółowy zakres praw i obowiązków Wykonawcy został określony we wzorze umowy.

Składanie ofert:
2. Wykonawca składa ofertę w terminie do dnia 29.03.2024 r. do godz. 12.00, w formie pisemnej, w zamkniętej, nieprzezroczystej kopercie poprzez złożenie jej osobiście, pocztą lub kurierem pod następującym adresem:
Rzymskokatolicka Parafia pw. Narodzenia NMP w Jazowsku, 33-389 Jazowsko 46.

Miejsce i termin realizacji:
12. Termin realizacji zamówienia: od podpisania umowy do 30 maja 2025 r.

Wymagania:
II. Tryb udzjelenia zamówienia:
1. Postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zmianami), zwanych dalej ustawą Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający nie jest zobowiązany do stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, na podstawie art. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 6 ustawy Pzp
3. Zamówienie jest współfinansowane z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych, co potwierdza wstępna promesa dotycząca dofinansowania inwestycji nr RPOZ/2022/12296/PolskiLad wystawiona dnia 25.07.2023 r. przez Bank Gospodarstwa Krajowego z siedzibą w Warszawie.
III. Istotne informacje na temat przedmiotu zamówienia:
1. Zadanie jest kontynuacją prac konserwatorskich prowadzonych przy polichromiach w kościele.
2. Z uwagi na wysoki stopień trudności prac wchodzących w skład przedmiotu zamówienia oraz fakt, że zadanie stanowi kontynuację działań podjętych w poprzednich latach, Zamawiający wymaga, aby Oferent dokonał wizji lokalnej obiektu, mającej na celu dokładne i szczegółowe rozpoznanie warunków związanych z realizacją zamówienia, jak również rozpoznanie możliwych ryzyk z nim związanych, wpływających na prawidłowe oszacowanie kosztów. Do oferty należy załączyć Zaświadczenie o odbyciu wizji lokalnej, które zostanie wydane każdemu z uczestników. Oferta Wykonawcy, który nie odbył wizji zostanie odrzucona.
3. Zamawiający ustala dwa terminy wizji lokalnej: 08.03.2024 od godz. 10.00 do godz. 12.00 oraz 22.03.2024 od godz. 10.00 do godz. 12.00. Na wizję lokalną należy przybyć z wypełnionym i wydrukowanym egzemplarzem Zaświadczenia, którego wzór zawarty jest w Załączniku nr 5 do niniejszego zapytania.
4. Zakres zadania obejmuje prace konserwatorskie w nawie kościoła, zgodnie z Załącznikiem nr 4 do niniejszego zapytania.
Pełna dokumentacja Projektu będzie dostępna do wglądu w siedzibie Zamawiającego, podczas wizji lokalnej.
11. Wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy.
13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyny.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków realizacji zamówienia z kilkoma lub jednym Oferentem, który/którzy złożył/złożyli najkorzystniejszą/najkorzystniejsze ofertę/oferty
i spełnia/spełniają warunki udziału w postępowaniu.
IV. Warunki udziału w konkursie ofert:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
1. Posiadają odpowiednie doświadczenie pozwalające na wykonanie zamówienia:
a) w ciągu ostatnich 5 lat zrealizowali prace konserwatorskie in situ przy konserwacji i restauracji, w tym odsłanianiu malowideł ściennych na podłożu mineralnym, w co najmniej 3 obiektach wpisanych do rejestru zabytków, przy czym ich wartość stanowiła nie mniej niż 500 000,00 zł brutto każda.
W celu potwierdzenia spełnienia wyżej określonych warunków oferent powinien prawidłowo wypełnić formularz WYKAZ PRAC KONSERWATORSKICH, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do mniejszego Zapytania.
2. Dysponują kadrą niezbędną do realizacji zamówienia, przez co rozumie się skierowanie do wykonywania prac w ramach Projektu:
a) Kierownikiem prac konserwatorskich - dyplomowanym konserwatorem dzieł sztuki, który:
o ukończył studia wyższe z zakresu konserwacji dzieł sztuki spełniającym wymagania o których mowa w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r. poz. 840 ze zmianami),
o posiada co najmniej 5 lat doświadczenia w kierowaniu pracami przy konserwacji i restauracji malowideł ściennych na podłożu mineralnym, przy czym okresy realizacji prac wykonanych w tym samym czasie nie sumują się. Wymagany okres doświadczenia zawodowego należy rozumieć jako okres wykonywania czynności w trakcie faktycznej realizacji prac. Okres doświadczenia zawodowego winien być liczony w miesiącach w ten sposób, że 1 rok doświadczenia oznacza 12 miesięcy aktywnego pełnienia funkcji. Wykazanie różnych usług lub prac przebiegających w tym samym okresie czasu, zostanie potraktowane jak wykonanie jednej usługi lub pracy konserwatorskiej w danym okresie czasu.
b) Konserwatorem dzieł sztuki - kierownikiem zespołu, który:
o ukończył studia wyższe z zakresu konserwacji dzieł sztuki spełniającym wymagania o których mowa w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r. poz. 840 ze zmianami),
o kierował zespołem konserwatorskim w przynajmniej 2 realizacjach polegających na konserwacji in situ przy polichromiach ściennych na podłożu mineralnym w obiektach wpisanych do rejestru zabytków,
c) Historykiem sztuki, który ukończył studia wyższe na kierunku historia sztuki.
W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków Oferent powinien prawidłowo wypełnić WYKAZ OSÓB SKIEROWANYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania.
3. Posiadają ważną i opłaconą polisę potwierdzającą, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę przynajmniej 100 000,00 zł. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku oferent powinien załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polisy.
4. Nie podlegają wykluczeniu:
a) na podstawie przesłanek, określonych w art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
b) na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
V. Kryteria stosowane przy wyborze najkorzystniejszej oferty:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (pkt)
1. Cena (Pc) 60 punktów
2. Doświadczenie zawodowe kadry - kierownik prac konserwatorskich (Pdk) 25 punktów
3. Doświadczenie Oferenta (Pdo) 15 punktów
Razem 100 punktów
2. Sposób dokonywania oceny:
a) Sposób oceny ofert kryterium ,,Cena": Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów
Gdzie:
Pc - liczba punktów
Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto; Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.
b) Sposób oceny ofert w kryterium doświadczenie zawodowe kierownika prac konserwatorskich (Pdk): W kryterium tym, sumarycznie punktowane będzie doświadczenie kierownika prac konserwatorskich, ujęte w prawidłowo wypełnionym formularzu WYKAZ OSÓB SKIEROWANYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3. Maksymalną ilość punków uzyska kierownik prac konserwatorskich, który;
- brał udział w pracach konserwatorskich in situ przy malowidłach na podłożu mineralnym w przynajmniej 2 obiektach wpisanych do rejestru zabytków:
o 2 obiekty - 0 pkt.
o 3-5 obiektów - 5 pkt.
o 6-7 obiektów - 10 pkt
o 8 obiektów lub więcej - 15 pkt.
- brał udział w pracach konserwatorskich in situ przy malowidłach na podłożu mineralnym w przynajmniej 1 obiekcie wpisanym do rejestru zabytków, w którym zastosowano rozwiązanie jednoczesnej aranżacji i ekspozycji kilku nakładających się nawarstwień malarskich:
o 1 obiekt - 0 pkt.
o 2-3 obiektów - 5 pkt.
o 4 obiektów lub więcej - 10 pkt.
c) Sposób oceny ofert w kryterium doświadczenie Oferenta (pdo): w kryterium tym, sumarycznie punktowane będzie doświadczenie Oferenta z ostatnich 5 lat, ujęte w prawidłowo wypełnionym formularzu WYKAZ PRAC KONSERWATORSKICH, zgodnie ze wzorem stanowiącym
Załącznik nr 2. Maksymalną ilość punków uzyska podmiot, który zrealizował prace konserwatorskie in situ przy polichromiach na podłożu mineralnym na łącznej powierzchni min. 2000 m2:
o do 2000 m2 - 0 pkt.
o Powyżej 2000 - 3000 - 5 pkt.
o Powyżej 3000 m2 - 15 pkt.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.
VI. Płatność.
Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie wypłacone zgodnie z warunkami wypłat dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
VII. Sposób przygotowania oferty:
1. Wykonawca złoży ofertę na formularzu, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania, wraz z obowiązkowymi załącznikami.
3. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres wykonawcy oraz napis:
OFERTA NA zamówienie p.n.:
,,Odsłonięcie zabytkowych nawarstwień w nawie kościoła parafialnego w Jazowsku (kontynuacja prac) oraz pełna konserwacja i restauracja ich części we wschodniej partii nawy".
4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów uzupełnienia dokumentów oraz wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
VIII. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy wraz z ofertą w celu potwierdzenia spełnienia warunków ich udziału w postępowaniu
Dokumenty wymagane
1) Uzupełniony załącznik nr 1 - Formularz ofertowy
2) Uzupełniony załącznik nr 2 - Wykaz prac konserwatorskich
3) Uzupełniony załącznik nr 3 - Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia,
4) Uzupełniony załącznik nr 4 - Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót,
5) Załącznik nr 5 - Zaświadczenie potwierdzające odbycie wizji lokalnej.
IX. Odrzucenie ofert/ Unieważnienie postępowania
1. Odrzuceniu podlegają oferty:
1) których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego tj. opisu przedmiotu zamówienia;
2) złożone przez oferenta niespełniającego warunków, określonych w niniejszym zapytaniu;
3) Zamawiający może odrzucić ofertę, która zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia. 2. Unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia może nastąpić w sytuacji, jeżeli:
1) nie złożono żadnej oferty,
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
X. Informacje o formalnościach:
1. Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, który spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania, a także którego oferta została wybrana jako naj korzystniej sza.
2. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego oraz na stronie internetowej Gminy Łącko i przesłane do Wykonawców biorących udział w postępowaniu.
3. Zamawiający zastrzega możliwość zamknięcia niniejszego postępowania bez wyboru którejkolwiek oferty.
4. W niniejszym postępowaniu nie przysługują Oferentom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Zamawiający zastrzega sobie zmianę treści Zapytania ofertowego.

Kontakt:
Kontakt z Zamawiającym możliwy drogą mailową na adres: jazowsko@diecezja.tarnow.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.