Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zabezpieczenie, zachowanie i utrwalenie substancji zabytkowego kościoła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zabezpieczenie, zachowanie i utrwalenie substancji zabytkowego kościoła

Data zamieszczenia: 2024-02-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Jakuba Apostoła w Wielowiczu
Wielowicz 13
89-412 Sośno
powiat: sępoleński
Telefon: 52 389 76 91, tel.: 662 058 908
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Sośno
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 52 389 76 9
Termin składania ofert: 2024-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe
w ramach postępowania zakupowego Nr 1/2024 niepodlegające obowiązkowi stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.) - zgodnie z art. 4 i art. 5 ust. 1 oraz art. 6 tej ustawy
w sprawie zamówienia
na zabezpieczenie, zachowanie i utrwalenie substancji zabytkowego kościoła w Wielowiczu.
2.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu finansowanego w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków - edycja I (zwanego dalej ,,Projekt") pt. ,,Zabezpieczenie, zachowanie i utrwalenie substancji zabytkowego kościoła w Wielowiczu". Podmiotem udzielającym dofinansowania (dotacji) jest Gmina Sośno - na podstawie uchwały Nr LXIII/425/2023 Rady Gminy Sośno z dnia 21 grudnia 2023 r. w sprawie przyznania dotacji na prace konserwatorskie i restauratorskie w ramach zadania ,,Zabezpieczenie, zachowanie i utrwalenie substancji zabytkowego kościoła w Wielowiczu".
2.2. Zamówienie udzielane jest w trybie postępowania ofertowego.
2.3. Niniejsze zamówienie nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych.
2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn.
2.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień w szczególności w związku z weryfikacją oświadczeń złożonych przez oferentów.
2.6. W uzasadnionych wypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmodyfikować lub uzupełnić treść zaproszenia do składania ofert.
2.7. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy.
2.8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, ani ofert wariantowych.
2.9. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego.
2.10. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
3. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane przy zabytkowym budynku kościoła parafialnego pw. św. Jakuba Apostoła w Wielowiczu (Wielowicz 18).
Podczas realizacji przedsięwzięcia przewidziano następujące prace:
1) oczyszczenie i naprawa zaprawy tynkarskiej ścian kościoła (częściowe zbicie, uzupełnienie, wzmocnienie) oraz ich malowanie;
2) uzupełnienie ubytków zaprawy murarskiej w górnej części fundamentu ceglanego;
3) zabezpieczenie i konserwacja całego belkowania ścian szachulca kościoła;
4) wzmocnienie z częściową wymianą belkowania szachulca, przy fundamencie, od strony północnej kościoła (w części dobudowanej w 1910 r.);
5) uszczelnienie szczelin między belkami a tynkiem;
6) zabezpieczenie części dachu przy kalenicy przed opadami atmosferycznymi poprzez demontaż gąsiorów kalenicy i gradów oraz łat kalenicy, następnie montaż łat oraz montaż nowych taśm kalenicowych;
7) wzmocnienie i renowacja belek oraz uzupełnienie tynków i ich malowanie na wieży kościoła (gdy wystąpi taka potrzeba wymiana belki na wieży);
8) odświeżenie - malowania ścian wewnątrz i na zewnętrz budynku kostnicy przy kościele (zgodnie z kolorystyką kościoła);
9) wymiana drzwi kostnicy na nowe; wykonane z drewna w sposób identyczny jak dotychczasowe;
10) naprawa i konserwacja zamków drzwiowych oraz wstawienie okuć i klamek spójnych z obiektem zabytkowym (w zakrystii i drugiej przybudówce kościoła oraz kostnicy);
11) odświeżenie i wyczyszczenie figura Św. Jakuba Ap. przy plebanii, zgodnie z zaleceniami ujętymi w karcie Gminnej Ewidencji Zabytków
Zakres zamówienia określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
4. Warunki wykonania prac:
Prace zostaną wykonane w porozumieniu z Kujawsko-Pomorskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków.
Prace muszą zostać wykonane wyłącznie z użyciem materiałów wysokiej jakości, przeznaczonych do pracy przy zabytkach i dostosowanych do przedmiotu zamówienia. Oferenci zobowiązani są do przedstawienia na żądanie Zamawiającego listy materiałów (rodzaj materiału, producent oraz oznaczenie pozwalające jednoznacznie zidentyfikować materiał), które planują wykorzystać przy prowadzeniu prac. Weryfikacji dopuszczenia przedstawionych materiałów oraz ew. zamienników dokonana osoba z uprawnieniami. Dla uniknięcia wątpliwości dodaje się, że Zamawiający nie narzuca zastosowania materiałów konkretnych producentów, a badać będzie wyłącznie walory jakościowe propozycji oraz ich dostosowanie do przedmiotu zamówienia.
Złożenie oferty wiąże się z zobowiązaniem do wykonania prac zgodnie ze wszelkimi odnośnymi przepisami prawa (prawo budowlane, prawo ochrony zabytków, w tym przepisy wykonawcze dotyczące BHP, zabezpieczenia miejsca wykonywania prac, zastosowania stosownych oznaczeń itp.) oraz do fizycznego udziału w odbiorach.

Składanie ofert:
8. Sposób i termin złożenia oferty
Oferta wraz z załącznikami powinna być przesłana za pośrednictwem poczty lub dostarczona osobiście na adres :
Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Jakuba Apostola Wielowicz 13, 89-412 Sośno - w nieprzekraczalnym terminie do dnia 2 kwietnia 2024 r. do godz. 15.00.

Miejsce i termin realizacji:
Prace muszą zostać wykonane w terminie do 31.10.2024 r.

Wymagania:
2. Tryb udzielania zamówienia:
Oferent, w przypadku wyboru jego oferty, udzieli gwarancji umownej na wykonane prace na okres nie krótszy niż 5 lat.
5. Opis warunków udziału w postępowaniu (kryteria dostępu)
5.1. Doświadczenie w zakresie realizacji projektów zbliżonych do projektu będącego przedmiotem postępowania.
Powyższe kryterium będzie uznane za spełnione w przypadku wykazania, że oferent wykonał w ciągu ostatnich 15 lat co najmniej 1 projekt polegający na remoncie/przebudowie obiektu zabytkowego wpisanego do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków.
5.2. Dysponowanie kadrą niezbędną do realizacji zamówienia, przez co rozumie się skierowanie do wykonywania prac w ramach Projektu:
5.2.1. osoby posiadające uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
5.2.2. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz zasobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują kadrą z uprawnieniami mistrza murarza i mistrza dekarza.
6. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć oferenci w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków dopuszczających:
6.1. W zakresie określonym w podpunkcie 5.1. zapytania ofertowego - spełnia/nie spełnia w zależności od treści oświadczenia oraz dostarczenia odpowiednich dokumentów potwierdzających wiarogodność takiego oświadczenia (lista zrealizowanych usług wraz z potwierdzeniem ich należytego wykonania - np. w formie protokołów odbioru, zaświadczeń urzędowych, listów rekomendacyjnych, referencyjne podpisanych przez inwestora itp.)
6.2. W zakresie określonym w podpunkcie 5.2. zapytania ofertowego - spełnia/nie spełnia w zależności od treści oświadczenia oraz dostarczenia odpowiednich dokumentów potwierdzających wiarogodność takiego oświadczenia (dane wskazywanej osoby/wskazywanych osób wraz z kopią dokumentów potwierdzających uprawnienia).
Oferta, która nie spełnia któregokolwiek z warunków określonych w punkcie 5 zamówienia ofertowego, z uwzględnieniem sposobu ich udokumentowania zgodnie z opisem zawartym w niniejszym punkcie 6, zostanie odrzucona ze względów formalnych i nie będzie analizowana merytorycznie.
Zamawiający odrzuci również ofertę w przypadku, gdy na wezwanie Zamawiającego oferent nie dostarczy dokumentów potwierdzających wiarogodność oświadczeń. W przypadku odrzucenia oferty oferentowi nie przysługuje żadne roszczenie wobec Zamawiającego.
Zmiany i wyjaśnienia treści zapytania ofertowego oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia będą udostępniane na stronie internetowej:
- Gminy Sośno https://sosno.pl oraz
- na stronie: https://wielowicz.pl w zakładce --> organizacje --> Parafia św. Jakuba (także wywieszone na tablicy ogłoszeń przy kościele w Wielowiczu).
Oferty należy składać na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania. Osoba podpisująca ofertę musi być upoważniona do reprezentowania Oferenta. W przypadku, jeśli prawo reprezentacji nie wynika z publicznych rejestrów jak CEiDG albo KRS, oferta do której nie dołączono pełnomocnictwa będzie uznana nie nieważną.
Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą brały udziału w postępowaniu. Zamawiający nie ma obowiązku wezwania oferenta do uzupełnienia oferty o brakujące dokumenty.
Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby składające ofertę. Za termin złożenia oferty przyjmuje się termin dostarczenia oferty do Zamawiającego (nie decyduje data nadania listu poleconego), w tym godzinę dostarczenia.
9. Termin związania ofertą
Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
10. Kryteria wyboru ofert
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Waga
1. Cena całkowita oferty brutto 100%
11. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
11.1. Zamawiający ma prawo unieważnienia procedury o udzielenie zamówienia bez podania przyczyny, na każdym etapie postępowania aż do chwili zawarcia umowy.
11.2. Po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający poinformuje Wykonawcę, któremu zostanie udzielone zamówienie, o miejscu i terminie zawarcia umowy.
11.3. Wykonawca przed zawarciem umowy poda wszelkie informacje niezbędne do wypełnienia treści umowy na wezwanie Zamawiającego.
11.4. Zawiadomienie o złożonych ofertach i wyborze najkorzystniejszej zostanie umieszczone na stronach internetowych: https://sosno.pl i https://wielowicz.pl oraz na tablicy ogłoszeń przy kościele w Wielowiczu.
11.5. Przed wystąpieniem na drogę sądową Zamawiający zobowiązuje się do poddania ewentualnych sporów w relacjach z Wykonawcą/Wykonawcami o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.

Uwagi:
12. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ,,RODO"), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych:
1. Zamawiający informuje, że administratorem danych osobowych jest:
Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Jakuba Apostoła w Wielowiczu, Wielowicz 13, 89-412 Sośno
2. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z przepisami RODO, tzn. będą przetwarzane w celu/celach przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji tego zamówienia.
3. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
4. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
5. Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
7. Dane kontaktowe dla oferentów:
Ks. Proboszcz Janusz Dróżkowski, Wielowicz 13, 89-412 Sośno
tel.: 662 058 908

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.