Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie prac konserwatorskich

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie prac konserwatorskich

Data zamieszczenia: 2024-02-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Apostołów Piotra i Pawła w Namysłowie
ul. Kościelna 3
46-100 Namysłów
powiat: namysłowski
tel. +48 77 419-03-58,, tel. +48 77 410-02-34 lub 504 232 750
zamowienia@namyslow.eu.
Województwo: opolskie
Miasto: Namysłów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. +48 77 419-03-5
Termin składania ofert: 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
NAZWA ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie VI etapu prac konserwatorskich przy organach piszczałkowych w zakresie stołu gry, w tym przy obudowie stołu gry, urządzeniach technicznych wnętrza stołu gry oraz szyldach rejestrowych i przełącznikach w ramach inwestycji pt. ,,Konserwacja i restauracja organów firmy Berschdorf z Nysy w kościele pw. św. Apostołów Piotra i Pawła w Namysłowie" dofinasowcmej z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków na podstawie wstępnej promesy NR RPOZ/2022/11588/PolskiLad.

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie VI etapu prac konserwatorskich i restauratorski eh przy zabytkowych organach z 1927 roku firmy Berschdorf z Nysy, zlokalizowanych w kościele pw. św. Apostołów Piotra i Pawła w Namysłowie, posiadających 42 głosy, trzy manuały i pedał, pneumatyczną trakturę grającą i rejestrową typu rurkowego, wiatrownice upustowe systemu kieszonkowego ze stojącymi kieszonkami, tzw. Taschenlade. Instrument umiejscowiony jest na balkonie muzycznym naprzeciw ołtarza, w szafie organowej w stylu neogotyckim pochodzącej z okresu budowy instrumentu.
Zakres etapu VI prac konserwatorskich i restauratorski eh obejmuje prace przy stole gry, w tym:
1. Prace konserwatorskie i restauratorskie przy obudowie stołu gry, w tym:
o demontaż obudowy i wszystkich urządzeń konstrukcyjnych stołu gry i przewiezienie do warsztatu organmistrzowskiego;
o posegregowanie i uporządkowanie zdemontowanych elementów. Staranne oczyszczenie wszystkich urządzeń stołu gry oraz ich impregnacja środkiem przeciw szkodnikom drewna;
o oczyszczenie, uzupełnienie uszkodzeń drewna, oksydowanie zawiasów, odnowienie politury, stosując ręcznie wcierany szelak na spirytusie;
o likwidacja obecnych włączników elektrycznych;
o oczyszczenie, konserwacja i odnowienie pulpitu do nut;
o konserwacja obudowy stołu gry. Staranne oczyszczenie wewnętrznej strony obudowy. Impregnacja środkiem przeciw szkodnikom drewna wewnętrznej strony obudowy stołu gry. Zabezpieczenie wewnętrznej strony obudowy naturalnym olejem lnianym;
o odnowienie meblowej wewnętrznej strony stołu gry (przestrzenie wokół klawiatur manuałowych), uzupełnienie okleiny (fornir z właściwego materiału);
o odnowienie politury, stosując ręcznie wcierany szelak na spirytusie. Przestrzenie wokół klawiatur manuałowych;
o nowe filce ozdobne w kolorystyce identycznej jak historyczna;
o oczyszczenie, impregnacja środkiem przeciw szkodnikom drewna żaluzji zamykającej dostęp do klawiatur manuałowych. W wypadku stwierdzenia znaczących uszkodzeń spowodowanych działaniem szkodników drewna - rekonstrukcja w stylu budowniczego;
o odrestaurowanie płyciny nad klawiaturą pedałową. Nowa deska spoczynkowa dla nóg;
o oczyszczenie desek podłogi pod klawiaturą pedałową, impregnacja środkiem przeciw szkodnikom drewna, w razie konieczności uzupełnienie uszkodzeń drewna;
o odnowienie boków konstrukcyjnych stołu gry, likwidacja uszkodzeń drewna;
o odnowienie zewnętrznej obudowy stołu gry. Wymiana drewnianych elementów uszkodzonych przez działanie szkodników drewna. Nowa politura szelakowa;
o dostarczenie i montaż kluczy do zamków zamykających dostęp do urządzeń stołu gry. Zamki pozostaną stare, oryginalne;
o likwidacja, przeniesienie, modernizacja niewłaściwie i nieestetycznie zamontowanych technicznych urządzeń (mikrofon, wzmacniacz, głośniki);
o nowe estetycznie wkomponowane włączniki wentylatora i oświetlenia pulpitu do nut wmontowane we właściwym dla estetyki i funkcjonalności miejscu (poza stołem gry);
o montaż urządzeń we wnętrzu stołu gry oraz montaż stołu gry w miejscu przeznaczenia. Regulacja urządzeń.
2. Prace konserwatorskie i restauratorskie przy urządzeniach technicznych wnętrza stołu
gry, w tym:
o kompleksowy demontaż;
o posegregowanie i uporządkowanie zdemontowanych elementów. Staranne oczyszczenie wszystkich urządzeń wnętrza stołu gry oraz ich impregnacja środkiem przeciw szkodnikom drewna;
o kompleksowe odrestaurowanie pneumatycznych urządzeń sterujących trakturą grającą i rejestrową znajdujących się we wnętrzu stołu gry: demontaż na drobne podzespoły,
oczyszczenie, uszczelnienie, impregnacja, wymiana skórzanych i filcowych części zużytych i zniszczonych, impregnacja drewnianych elementów środkiem przeciw szkodnikom drewna, nowe skórzane części w miej sce uszkodzonych i zużytych, wymiana rurek z igelitu na ołowiane o właściwym przekroju, nowe drewniane elementy w miejsce uszkodzonych i zużytych, nowe membrany wykonane ze skóry szpaltowej, (Spaltleder).
o wszystkie części wymagające wymiany należy zrekonstruować w historycznym stylu, stosując historyczne techniki wykonawcze oraz materiały. Należy zachować oryginalną stylistykę wnętrza stołu gry;
o wstępny warsztatowy montaż;
o pakowanie i transport na miej sce przeznaczenia;
o montaż i regulacja w kościele.
3. Prace konserwatorskie i restauratorskie przy porcelanowych szyldach i przełącznikach
rejestrowych, w tym:
o demontaż przełączników rejestrowych;
o staranne oczyszczenie i impregnacja środkiem przeciw szkodnikom drewna;
o czyszczenie nakładek;
o odnowienie napisów i złotego rantu na porcelanowych szyldach rejestrowych;
o nowe filce tłumiące i ozdobne;
o zlikwidowanie luzów na osiach przełączników;
o montaż w stole gry i regulacja.

Dokument nr: RPOZ/2022/11588/PolskiLad

Specyfikacja:
SPOSÓB I MIEJSCE PUBLIKACJI ZAMÓWIENIA
Upublicznienie zaproszenia do składania ofert poprzez umieszczenie zaproszenia do składania ofert na stronie internetowej Wnioskodawcy: www.namyslow.eu, www.bip.namyslow.eu.

Składanie ofert:
TERMIN, SPOSÓB I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
TERMIN SKŁADANIA ofert do dnia 3 kwietnia 2024 r. do godz. 15:00 (decyduje data wpływu). Ofertę należy złożyć w formie papierowej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście, w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Oferta - Konserwacja i restauracja organów firmy Berschdorf z Nysy w kościele pw. św. Apostołów Piotra i Pawła w Namysłowie ".
Miejsce składania ofert: Urząd Miejski w Namysłowie, Ul. Stanisława Dubois 3,
46-100 Namysłów, budynek A, sekretariat.

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Planowany termin rzeczowej realizacji zamówienia:
o zakończenie realizacji inwestycji w terminie do 01.12.2024 r.
Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie tylko w uzasadnionych okolicznościach oraz pod warunkiem otrzymania zgody Prezesa Rady Ministrów w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.

Wymagania:
TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o Dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
2. Do niniejszego zaproszenia do składania ofert nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. póz. 1605, z póżn. zm.).
3. Dane osobowe przekazane Zamawiającemu w toku prowadzenia postępowania będą przetwarzane zgodnie z regulacjami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (HE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (dalej Rozporządzenie RODO). Szczegółowe informacje w tym zakresie znajdują się w Klauzuli informacyjnej RODO stanowiącej załącznik nr 3 do formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia do składania ofert.

Organy po przeprowadzonych pracach konserwatorskich i restauratorski eh funkcjonować będą zarówno jako instrument liturgiczny, jak również koncertowy, w tym solowy oraz współdziałający z zespołami wokalnymi i instrumentalnymi w ramach organizowanych Namysłowskich Letnich Koncertów Organowych.
Wykonawca zrealizuje prace zgodnie z zasadami sztuki organmistrzowskiej, z uwzględnieniem założeń konserwatorskich opartych na decyzji Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 19/R/2020 z dnia 15.12.2020 r.
Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia szczegółowej dokumentacji na wszystkich etapach prowadzenia prac, a także do wykonania powykonawczej dokumentacji fotograficznej i opisowej.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę. Złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania wariantowe albo alternatywne spowoduje jej odrzucenie.
Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Na czas realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże:
że w okresie ostatnich 3 lat wykonał co najmniej jedną usługę, której przedmiotem było wykonanie prac z zakresu:
prac konserwatorskich, restauratorskich i rekonstrukcyjnych przy zabytkowych organach
o systemie pneumatycznym (upustowym - kieszonkowym opartym o kieszonki systemu stojącego) dwu i/lub trzymanuałowych.
Ocenie punktowej podlegać będzie liczba wykonanych prac konserwatorskich, restauratorskich i rekonstrukcyjnych przy organach systemu kieszonkowego, dwu i/lub trzymanuałowych.
1 wykonana praca jw. = 5 pkt. Liczba maksymalna punktów - 15 pkt.
Wykonawca dołączy do oferty wykaz prac konserwatorskich, restauratorskich i rekonstrukcyjnych przy organach systemu kieszonkowego, dwu i/lub trzymanuałowych.
restaurowania zabytkowego instrumentu organowego, który po zakończeniu ww. prac służył organizacji koncertów organowych w formie festiwalu lub innego rodzaju cyklicznego wydarzenia organowego.
Ocenie punktowej podlegać będzie ilość festiwali/innych cyklicznych wydarzeń organowych organizowanych na organach objętych pracami konserwatorskimi, restauratorskim! i rekonstrukcyjnymi przeprowadzonymi przez Wykonawcę, przy czym do oceny brana będzie pod uwagę nie liczba kolejnych edycji tego samego festiwalu/innego cyklicznego wydarzenia organowego, lecz liczba różnych festiwali/innych cyklicznych wydarzeń organowych.
1 festiwal/cykliczne wydarzenie organowe = 5 pkt. Liczba maksymalna punktów - 15 pkt. Wykonawca dołączy do oferty dowody potwierdzające organizację na odrestaurowanych przez niego organach festiwali/innych cyklicznych wydarzeń organowych, tj. foldery, plakaty, zaproszenia - jeśli są w posiadaniu Wykonawcy lub odnośniki do stron internetowych poświęconych ww. festiwalom/ innym cyklicznym wydarzeniom organowym.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek udziału w postępowaniu musi być spełniony przez co najmniej jednego z tych Wykonawców.
o że dysponuje lub będzie dysponował niżej wymienionymi osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, tj. zespołem składającym się z:
osoby do kierowania pracami konserwatorskimi w zakresie prac konserwatorskich i restauratorskich lub samodzielnego ich wykonania w ramach zamówienia osoby, która posiada tytuł mistrza w zawodzie organmistrz potwierdzony stosownym dyplomem zgodnie z art. 37'a ust. 2 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2022 poz.840, z późn. zm.) albo innym równoważnym dokumentem uprawniającym do wykonywania zawodu organmistrza, zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w kraju zamieszkania lub pochodzenia, oraz która przez co najmniej 10 lat brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich prowadzonych przy zabytkach ruchomych wpisanych do rejestru zabytków;
co najmniej 1 osoby z tytułem czeladnika w zawodzie organmistrz potwierdzonym stosownym świadectwem czeladniczym albo innym równoważnym dokumentem uprawniającym do wykonywania zawodu organmistrza, zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w kraju zamieszkania lub pochodzenia, która posiada doświadczenie w pracach konserwatorskich, restauratorskich i rekonstrukcyjnych przy organach o systemie pneumatycznym (upustowym - kieszonkowym opartym o kieszonki systemu stojącego);
Ocenie punktowej podlegać będzie każda osoba jw.,
tj. 1 czeladnik - organmistrz = 5 pkt. Liczba maksymalna punktów - 15 pkt.
Wykonawca dołączy do oferty wykaz czeladników-organmistrzów.
co najmniej 1 osoby z tytułem czeladnika w zawodzie stolarz potwierdzonym stosownym świadectwem czeladniczym albo innym równoważnym dokumentem uprawniającym do wykonywania zawodu stolarza, zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w kraju zamieszkania lub pochodzenia, która posiada doświadczenie w pracach konserwatorskich przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków.
Ocenie punktowej podlegać będzie każda osoba jw., tj. 1 czeladnik-stolarz = 5 pkt. Liczba maksymalna punktów - 15 pkt.
Wykonawca dołączy do oferty wykaz czeladników-stolarzy.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek udziału w postępowaniu musi być spełniony łącznie przez tych Wykonawców.
Zamawiający dopuszcza możliwość wskazania w ramach zespołu tych samych osób (jednej lub więcej) w ramach wykazania spełnienia ww. warunku, pod warunkiem posiadania przez tę/te osobę/osoby wymaganych kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia.
Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, przez co może wezwać Wykonawcę do przedłożenia:
a) kopii protokołów odbioru lub zaświadczeń lub referencji lub innych dokumentów
potwierdzających wykonanie prac konserwatorskich, restauratorskich
i rekonstrukcyjnych przy organach o systemie pneumatycznym (upustowym-kieszonkowym opartym o kieszonki systemu stojącego),
b) kopii dyplomów/świadectw potwierdzających kwalifikacje zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia.
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę.
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
WYKAZ DOKUMENTÓW WYMAGANYCH OD WYKONAWCY
Oferta wraz z załącznikami, tj.:
o wykaz usług wykonanych (wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do formularza ofertowego) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie odpowiadających wymaganiom określonym w punkcie WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU zaproszenia do składania ofert.
Okres wyrażony w latach, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.
o wykaz osób (wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do formularza ofertowego) przewidzianych do realizacji zamówienia, obejmujący co najmniej osoby spełniające wymagania określone w punkcie WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU zaproszenia do składania ofert;
o klauzula informacyjna RODO.
musi być zgodna ze wzorem stanowiącym załącznik 1 do zaproszenia do składania ofert.

Won - wskaźnik oceny ofert
Zamówienie publiczne zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów.
3. W przypadku, kiedy Wykonawcy otrzymają identyczną liczbę punktów tj. podali taką samą najniższą cenę, Zamawiający zwróci się do tych podmiotów z prośbą o przedłożenie ponownie ofert zawierających cenę we wskazanym przez Zamawiającego terminie, po czym Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ponownie złożonych ofert.
4. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie upubliczniona na stronie internetowej Wnioskodawcy: www.namyslow.eu,www.bip.namyslow.eu.
5. W przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy budżet projektu zaplanowany na realizację usługi, Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia całego postępowania objętego mniej szym zaproszeniem do składania ofert lub prawo do negocjowania ceny z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę. W przypadku podjęcia negocjacji, gdy negocjacje nie przyniosą efektu, Zamawiający będzie rozpatrywał oferty kolejnych Wykonawców znajdujących się na liście rankingowej.
SPOSÓB OBLICZENIA CENY
1. Cena przedmiotu zamówienia powinna być rozumiana jako cena w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług.
2. Cenę oferty należy podać w formie ryczałtu w złotych (PLN), cyfrowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zaoferowana cena powinna być zaokrąglona według zasad tj .jeśli trzecia cyfra po przecinku wynosi 5 lub więcej zaokrągla się w ,,górę", w przeciwnym przypadku zaokrągla się ,,w dół".
3. Cena ofertowa winna zawierać podatek VAT. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług.
4. Jeżeli w postępowaniu złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi,
których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, wartość bez kwoty podatku oraz stawkę podatku od towarów i usług, która będzie miała zastosowanie.
5. Cenę oferty należy określić z należytą starannością, na podstawie przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wszystkich kosztów związanych z realizacją zadania wynikających z zakresu prac, niezbędnych do wykonania zadania i doliczyć do powstałej kwoty inne składniki wpływające na ostateczną cenę.
6. Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost ze SWZ. a niezbędne do wykonania zadania m.in.:
- wartość przedmiotu zamówienia,
- podatek od towarów i usług,
- koszty oznakowania i zabezpieczenia prac na czas ich trwania,
- koszty związane z rozwiązaniem wszelkich kolizji wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia,
- koszty napraw napotkanych i uszkodzonych urządzeń obcych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia,
- koszty pełnej odpowiedzialności za ewentualne zakłócenia oraz szkody i straty powstałe w wyniku prowadzenia prac,
- koszty wywozu odpadów i uprzątnięcia po zakończeniu prac,
- wszelkie opłaty i odszkodowania za szkody, koszty oraz straty wynikłe w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
Następnie Wykonawca od tej kwoty odejmuje wszelkie zniżki i bonifikaty. Tak wyliczoną cenę zamieszcza w ofercie. Cena ta będzie brana pod uwagę przez Komisję Przetargową w trakcie wyboru najkorzystniejszej oferty.
W trakcie wyboru najkorzystniejszej oferty będzie brana pod uwagę cena ogółem zamówienia.
Liczy się dzień i godzina wpływu oferty, a nie nadania oferty czy też jej sporządzenia.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Zamawiający nie zwraca przesłanych ofert.
Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Termin związania ofertą: 30 dni kalendarzowych.
2. Minimalny zakres oferty:
- pełna nazwa i adres Wykonawcy;
- cena ryczałtowa brutto;
- data sporządzenia oferty.
3. Oferta nie posiadająca minimalnego zakresu wskazanego powyżej nie będzie brana pod uwagę podczas wyłaniania Wykonawcy.
4. Oferta powinna być złożona zgodnie ze wzorem oferty (formularz ofertowy), stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia do składania ofert.
5. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
6. Oferta oraz składane łącznie z nią dokumenty muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, a podpisy muszą umożliwić identyfikację tożsamości osób je składających tj. podpis powinien być złożony wraz z imienną pieczątką lub podpis powinien być czytelny z podaniem imienia i nazwiska przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEIDG). Jeżeli osoba/osoby podpisująca/e ofertę nie wynika z KRS lub z ewidencji działalności gospodarczej (CEIDG), to należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla tej osoby. Pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienia tej osoby do składania oświadczeń woli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, np. do podpisania oferty.
7. Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści niniejszego zaproszenia do składania ofert. W tej sytuacji potencjalni
Wykonawcy, którzy złożyli już ofertę zostaną poinformowani o dokonanej zmianie treści zaproszenia do składania ofert i o ewentualnym nowym terminie składania ofert.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w ramach zaproszenia do składania ofert bez podania przyczyny - na każdym jego etapie - bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu składania ofert w ramach zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
10. Zamawiający może żądać od Wykonawców w toku badania i oceny ofert wyjaśnień, dodatkowych dokumentów i informacji dotyczących treści złożonych ofert, bądź uzupełnienia braków w złożonej ofercie wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin. W przypadku nieuzupełnienia oferty lub niezłożenia pełnych wyjaśnień, Zamawiający uprawniony będzie do odrzucenia oferty.
11. Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty, jeśli oferta jest niekompletna, nie zawiera wszystkich wymaganych zaproszeniem do składania ofert dokumentów lub dokumenty te zawierają błędy, nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, nie spełnia wymogów formalnych, jest niezgodna z zaproszeniem do składania ofert.
12. Z tytułu odrzucenia oferty, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
13. Podana cena w ofercie stanowi cenę ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Podana cena ofertowa będzie niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy.
14. Podana cena w ofercie jest ceną brutto i musi być podana w polskich złotych (PLN).
DODATKOWE INFORMACJE
Wykonawca przed zawarciem umowy dostarczy Zamawiającemu dokumenty osób,
skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia potwierdzające fakt posiadania
przez nich stosowanych uprawnień określonych w rozdziale WARUNKI UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU niniejszego zaproszenia do składania ofert.

Kontakt:
OSOBA DO KONTAKTU W SPRAWIE OGŁOSZENIA
w zakresie merytorycznym: ks. Piotr Nowicki - Proboszcz Parafii Rzymskokatolickiej pw. św. Apostołów Piotra i Pawła w Namysłowie, tel. +48 77 410-02-34 lub 504 232 750, e-mail: namysłow@archidiecezja.wroc.pl
w zakresie proceduralnym: Anita Kolat-Walkowicz, tel. +48 77 419-03-58,
e-mail zamowienia@namyslow.eu.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.