Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przeprowadzenie prac konserwatorskich i rekonstrukcyjnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przeprowadzenie prac konserwatorskich i rekonstrukcyjnych

Data zamieszczenia: 2024-03-01
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymsko-Katolicka pw. Sw. Wawrzyńca
ul. Kościelna 6
89-100 Nakło nad Notecią
powiat: nakielski
Nr telefonu +48 509 467 525
Michad@o2.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Nakło nad Notecią
Wadium: ---
Nr telefonu: Nr telefonu +48 509
Termin składania ofert: 2024-03-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Opis przedmiotu zamówienia o Celem zapytania jest wyłonienie wykonawcy na przeprowadzenie prac konserwatorskich i rekonstrukcyjnych obejmujących: konserwacja i rekonstrukcja czterech detali architektonicznych w formie pełnoplastycznych waz z obustronnymi girlandami wieńczące nawy kościoła o Szczegółowy zakres prac został opisany w programie prac na którego została wydana decyzja WZN 204/2022 z dnia 3 sierpnia 2022 r. oraz decyzja WZN 260/2023 z dnia 22 listopada 2023 r. Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków stanowiący załącznik do niniejszego zapytanie.

Składanie ofert:
Termin i sposób składania ofert o Oferty należy złożyć za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: Parafia Rzymsko-Katolicka pw. Sw. Wawrzyńca, Ul. Kościelna 6, 89-100 Nakło nad Notecią lub w formie elektronicznej na adres: Michad@o2.pl w terminie do 31.03.2024 o Decyduje data wpływu.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia Od dnia podpisania umowy do dnia 22 listopada 2024 r.

Wymagania:
Wszystkie oferty, które wpłyną po terminie zostaną odrzucone i odesłane oferentom. Koperta powinna być opatrzona w nazwę i adres Oferenta z dopiskiem: ,,Konserwacja i rekonstrukcja detalu architektonicznego na elewacji kościoła św. Wawrzyńca w Nakle n. Notecią". o Oferent może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zamian jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.
3. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
L.p. Warunek udziału w postępowaniu Opis w jaki sposób zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunku
1. Wykonawca spełnia wymagania - bądź dysponuje osobą spełniającą wymagania - określone a art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 840). W oparciu o przedstawione kopie odpowiednich dokumentów (kserokopia dyplomu). Dokument należy dołączyć do oferty.
2. Wykonawca bądź osoba którą dysponuje (określona w pkt. 1) w przeciągu roku przed terminem składania ofert, wykonał w sposób należyty przynajmniej jedną usługę polegającą na pracach konserwatorskich i rekonstrukcyjnych w zakresie konserwacji kamienia naturalnego lub sztucznego o wartości min. 90 000 zł. (brutto). W oparciu o umowy o prace konserwatorskie. Dokumenty załączone do oferty.
3. Podmiot udzieli co najmniej 3 letniej gwarancji jakości na wykonane prace (od dnia zakończenia pracy). Nie podlega ocenie. Okres jednoznacznie wymagany przez Zamawiającego.
4. Podmiot dysponuje odpowiednim potencjałem kadrowym do wykonania przedmiotu zamówienia. W oparciu o przedstawione dokumenty (zgodne z pkt 1).
5. Kosztorys ofertowy na prace zostanie sporządzony według kryteriów opracowanych i zaleconych przez Ogólnopolską Radę Konserwatorów Dzieł Sztuki ZPAP - Zasady wynagradzania konserwatorów dzieł sztuki. Zasady wynagradzania są dostępne na stronie Związku Polskich Artystów Plastyków - Ogólnopolskiej Rady Konserwatorów Dzieł Sztuki: https://zpap-orkds.pl/zasady-wynagradzaniakonserwatorow-dziel-sztuki/ W oparciu o załączony kosztorys. W cenę wliczone są koszty transportu.
6. Podmiot nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 7. ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835). W oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenie będące załącznikiem do niniejszego zapytania.
4. Kryteria oceny ofert
Kryterium: cena (100% wagi)
Liczba punktów: cena Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie kryterium cena
100 Pc = (Cmin/Cc) x P max gdzie: Pc - ilość punktów, jakie otrzyma badana oferta za kryterium: cena Cmin - najniższa cena brutto spośród wszystkich badanych ofert Cc - cena brutto oferty badanej Pmax - maks. Ilość punktów, jakie można otrzymać za kryterium: cena (100)
Oferta, która uzyska łącznie największą ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
5. Informacje dodatkowe:
o Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
o Każdy wykonawca może składać tylko jedną ofertę.
o Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert
zmienić lub wycofać ofertę.
o Oferty złożone po terminie nie zostaną rozpatrzone.
o Zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 §1 k.c. k.c.
o Do przedmiotowego zamówienia nie stosuje się przepisów
Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.). Udzielenie
zamówienia publicznego następuje zgodnie z zasadą
konkurencyjności.
Wytyczne do o Oferenci uczestniczą w postępowaniu ofertowym na własne
Przygotowania ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu
oferty odstąpienia przez Zamawiającego od postępowania
ofertowego.
o Z tytułu odrzucenia oferty oraz wyników postępowania
wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia wobec
Zamawiającego.
o Zamawiający informuje, że jeżeli zaoferowana cena lub jej
istotne części składowe, będą się wydawać rażąco niskie w
stosunku do zapytania lub będzie budzić wątpliwości
Zamawiającego co do możliwości wykonania prac zgodnie z
wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym lub
wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający może
żądać od Wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w
zakresie wyliczenia ceny lub jej istotnych części składowych.
Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na składającym ofertę. o W związku ze złożonością prac i przeprowadzonymi pracami do tej pory zaleca się, aby każdy składający ofertę zapoznał się z obiektem w ramach wizji lokalnej.
Informacja dotycząca wyłączeń 1. Z udziału w postępowaniu (w celu uniknięcia konfliktu interesów) wykluczone są podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: o uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO, o pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, o pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. 2. Z udziału w postępowaniu wklucza się spółki jawne, komandytowe, komandytowo-akcyjne, których wspólnika lub komplementariusza, a w przypadku osób prawnych urzędujących członków organu zarządzającego prawomocnie skazano w szczególności za: o przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia; o przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową; o przestępstwo przeciwko środowisku; o przestępstwo przekupstwa; o przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub popełnione w celu osiągnięciu korzyści majątkowych jak i również przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającego na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego.
Warunki zmiany umowy W ramach zapytania ofertowego zamawiający podpisze umowę z wykonawcą który złożył najkorzystniejszą ofertę. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następującym zakresie:
a) zmiany harmonogramu realizacji umowy wynikającej z postanowień umowy zamawiającego z podmiotami dotującymi zakres prac objętych zapytaniem; b) zmiany przedmiotu umowy, w przypadku, gdy będzie ona następstwem konieczności wykonania prac dodatkowych lub zmian technologicznych, albo przerw w realizacji przedmiotu umowy, których strony nie mogły przewidzieć na etapie zawierania umowy (np. konieczność przeprowadzenia dodatkowych badań) c) dopuszczalna jest zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany w przypadku, jeżeli powstaną okoliczności będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, a okoliczności te uniemożliwią wykonanie przedmiotu umowy na warunkach określonych w dokumentacji zapytania d) zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty jest dopuszczalna w sytuacji, gdy nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisywania umowy, a ponadto jej dokonanie wskazane jest w szczególności, gdy: o nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w tym równie zmiana stawki wyceny określonej w ,,ZASADACH WYNAGRADZANIA ARTYSTÓW PLASTYKÓW KONSERWATORÓW-RESTAURATORÓW DÓBR KULTURY"; o wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony.
Informacje dodatkowe o Zamawiający zastrzega sobie prawa odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych Zamawiającemu w dniu sporządzenia niniejszego zapytania. o Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania uzupełnienia brakujących w ofercie dokumentów. o Zamawiający wykluczy z postępowania Oferentów, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu tj. nie wykażą doświadczenia w wykonania przedmiotu podobnego do przedmiotu zapytania o Zamawiający zastrzega sobie w toku prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Oferentów informacji. o Zamawiający wykluczy z postępowania Oferentów, co do których wskutek sprawdzenia wiarygodności oferty poweźmie informacje o zawarciu w złożonej ofercie danych niezgodnych z prawdą. Ofertę Oferenta wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
o Zamawiający zastrzega sobie prawo podjęcia negocjacji ze wszystkimi oferentami, którzy nie zostali wykluczeni z postępowania. o Z przeprowadzonych negocjacji sporządzony zostanie protokół. o Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej oferty z pośród najkorzystniejszych ofert, jeżeli oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od podpisania umowy na realizację przedmiotu niniejszego zamówienia. o Zamawiający zastrzega sobie możliwość modyfikacji treści zapytania ofertowego upubliczniając zmianę na właściwych stronach w tym stronie internetowej Zamawiającego.

Uwagi:
Klauzula informacyjna z art. 13. RODO 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Parafia Rzymskokatolicka p.w. Św. Wawrzyńca w Nakle nad Notecią. -Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu prowadzenia zgodnie z zasadą konkurencyjności przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia na przeprowadzenie prac restauratorkich i konserwatorskich oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień wynikający z Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 20142020. -dane osobowe będą przetwarzane przez okres prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz po jego zakończeniu zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji oraz trwałości projektu (jeżeli dotyczy), -przetwarzane dane osobowe mogą być pozyskiwane od wykonawców, których dane dotyczą lub innych podmiotów, na których zasoby powołują się wykonawcy, -przetwarzane dane osobowe obejmują w szczególności imię i nazwisko, adres, NIP, REGON, numer CEIDG, numer KRS oraz inne dane osobowe podane przez osobę składającą ofertę i inną korespondencję wpływającą do Zamawiającego w celu udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia, -dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania
władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących
działalność kontrolną wobec Zamawiającego,
-w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO;
Posiada Pani/Pan:
-na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
-na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*,
-na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Nie przysługuje Pani/Panu:
-w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.
20 RODO;
-na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub
państwa członkowskiego.

Kontakt:
Osoba do kontaktu Ks. prob. Michał Adamczyk
Nr telefonu+48 509 467 525
e-mail Michad@o2.pl
Informacji na temat zadania udziela ks. Michał Adamczyk - tel. +48 509 467 525

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.