Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
22484z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Roboty budowlane

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Roboty budowlane

Data zamieszczenia: 2024-03-01
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. Wniebowzięcia Najświętszej Marii Panny
ul. Ks. Franciszka Duszy 31
47-303 Krapkowice
powiat: krapkowicki
Telefon: 77/ 44 66 300, Faks: 77/ 44 66 300, tel. 77 44 66 872
f.bielec@krapkowice.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Krapkowice
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 77/ 44 66 3
Termin składania ofert: 2024-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zamawiający zaprasza do składania ofert na realizację zadania pn.:
,,Przygotowanie kościoła pw. Wniebowzięcia N.M.P. w Krapkowicach Otmęcie do obchodów 800-lecia
poprzez renowację elewacji i wymianę orynnowania"
Inwestycja dofinansowana z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
2. Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont fragmentów tynków zewnętrznych, malowanie całej elewacji
kościoła oraz wymiana części orynnowania w kościele p.w. Wniebowzięcia Najświętszej Marii Panny
w Krapkowicach-Otmęcie.
1) Roboty budowlane będą polegały na:
o przygotowaniu, wzmocnienie i malowanie tynków strukturalnych i gładkich,
o demontażu rynien i haków wraz z ołaceniem oraz montaż nowych rynien,
o oczyszczeniu, uszczelnienie i impregnacja pokrycia dachówki,
o montażu i demontaż rusztowań elewacyjnych,
o ponadto w ramach w/w robót należy skalkulować zakup i montaż tablicy informacyjnej. (Obowiązki
w zakresie podejmowanych przez Beneficjentów działań informacyjnych zostały określone w § 10
uchwały Rady ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021r. ze zm. Działania informacyjnej powinny
być podejmowane z uwzględnieniem przepisów rozporządzenia Rady ministrów dnia 7 maja 2021r.
w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania
finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych
(Dz.U.poz.953 z póź.zm.)
2) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją t.j.:
o pozwoleniem konserwatorskim nr 58/N/2023
o decyzją pozwolenie na budowę nr 49/2023
o zakresem prac renowacyjnych
o dokumentacją projektową autorstwa dr inż. Dawida Wójcik pn.: ,,Renowacja elewacji i wymiana
orynnowania budynku kościoła pw. Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny w Krapkowicach
Otmęcie" z dnia 25.01.2023 r., uzgodnionego dnia 16.02.2023r.o przedmiarem robót.

Składanie ofert:
7. Miejsce i termin składania ofert.
1. Kompletną ofertę należy złożyć w terminie do dnia 02.04.2024 r. do godz. 15.30
o elektronicznie na adres e-mail: f.bielec@krapkowice.pl
o dostarczyć/przesłać na adres Urząd Miasta i Gminy Krapkowice Ul. 3 Maja 17, 47-303 Krapkowice w
Punkcie Obsługi Klienta na parterze, w zamkniętej kopercie z opisem:
,,Oferta w ramach postępowania pn.: ,,Przygotowanie kościoła pw. Wniebowzięcia N.M.P
w Krapkowicach Otmęcie do obchodów 800 - lecia poprzez renowację elewacji i wymianę orynnowania"
2. Za termin złożenia oferty uznaje się termin jej wpływu do Zamawiającego.

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji zamówienia.
Termin realizacji zamówienia do 30.11.2024 r.

Wymagania:
4. Warunki udziału w postępowaniu
1. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą posiadać odpowiednie doświadczenie, co pozwoli na potwierdzenie zdolności technicznej do wykonania przedmiotu zamówienia.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane, których przedmiotem było wykonanie robót budowlanych lub prac
konserwatorskich przy obiektach zabytkowych wpisanych do Wojewódzkiego Rejestru Zabytków lub
Wojewódzkiej Ewidencji Zabytków o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 złotych brutto każda.
Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej
wartości porównywalnej. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały
wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
W celu potwierdzenia w/w Wykonawca przedstawi wraz z ofertą ,,Wykaz robót" wg wzoru - załącznika nr
2 do ZO.
2.Prace konserwacyjne objęte przedmiotem zamówienia muszą być przeprowadzone pod kierownictwem
osoby spełniającej wymagania o których mowa w art. 37 a ustawy z dnia 23 lipca 2003r. (Dz.U. z 2022 r.
poz. 840) o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
3.Roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia muszą być przeprowadzone pod kierownictwem
osoby spełniającej wymagania o których mowa w art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003r. (DZ.U. z 2022r.
poz.840) o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
4.Przed przystąpieniem do udziału w powyższym postępowaniu (przed złożeniem oferty) Wykonawca, ma obowiązek zapoznania się z przedmiotem zamówienia poprzez przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie budowy w celu oszacowania przez Wykonawcę na jego własną odpowiedzialność, kosztów i ryzyka oraz wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty na wykonanie robót będących przedmiotem zamówienia. Przeprowadzenie ewentualnej wizji lokalnej terenu budowy odbywa się na koszt własny Wykonawcy. Termin wizyty należy uzgodnić z Zamawiającym. Odbycie wizji lokalnej zostanie potwierdzone przez Zamawiającego oraz Wykonawcę za pośrednictwem stosownego oświadczenia.
5.Spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa powyżej Zamawiający zweryfikuje na
podstawie oświadczeń zawartych w formularzu ofertowym oraz dokumentów dołączonych do oferty.
6. Opis sposobu przygotowania oferty.
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim
3. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania.
4. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.
5. Oferta oraz wszystkie załączniki do oferty powinny być podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do
reprezentowania wykonawcy.
6. Wykaz dokumentów składających się na ofertę:
1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do ZO.
Cena oferty winna obejmować wycenę całego zamówienia wraz z zakupem i montażem tablicy
informacyjnej. Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty wszelkie koszty niezbędne dla
prawidłowego i pełnego wykonania zamówienia, w tym ewentualną wizję lokalną oraz wszelkie
opłaty i podatki wynikające z obowiązujących przepisów. Podana przez Wykonawcę cena jest ceną
ostateczną za zrealizowanie całości przedmiotu zamówienia.
2) Wykaz robót - wg załącznika nr 2 do ZO. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że
roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
3. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana jak
i wycofanie oferty wymagają formy pisemnej.
4. Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą podlegały ocenie.
5. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
6. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego.
Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu
składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego wpłynął do
Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.
7. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego
postępowania.
8. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą po złożeniu ofert odbywać się będzie drogą
mailową.
9. Pozostałe informacje.
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. Wynagrodzenie i warunki płatności - zgodnie z postanowieniami umowy (załącznik nr 3 do ZO).
5. Kary umowne - zgodnie z postanowieniami umowy (załącznik nr 3 do ZO).
6 Warunki dokonywania zmian w umowie - zgodnie z postanowieniami umowy (załącznik nr 3 do ZO).
7. Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści
złożonych ofert lub treści złożonych oświadczeń lub dokumentów, a także zażądać uzupełnienia
oświadczeń lub dokumentów jeżeli oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub
budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia,
poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo
konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
8. Zapytanie ofertowe może zostać zmienione przed upływem terminu składania ofert przewidzianym
w zapytaniu ofertowym.

Uwagi:
5. Ocena ofert.
1. Ocenie według poniższych kryteriów będą podlegać tylko oferty nieodrzucone oraz spełniające wszystkie wymogi formalne określone w zapytaniu ofertowym.
2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione poniżej kryteria:
K1 - Cena oferty brutto za całość zamówienia - 60%
K2 - Okres gwarancja w miesiącach - (40%)
3. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów wynikającą
z działania:
C = Cmin/Cbad x 60 gdzie:
C - liczba punktów jakie otrzyma oferta za kryterium ,,cena",
Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert,
Cbad - cena oferty badanej spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert.
G= Go/ G n x 40
Go - okres gwarancji badanej
G n - najdłuższy okres gwarancji spośród złożonych ofert
Uwaga:
Minimalny okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesięcy. W przypadku, gdy wykonawca
zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesięcy, jego oferta zostanie odrzucona. Okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach. Maksymalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy.
4. Maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oceniana oferta to 100 pkt.
5. Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt.
6. Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna ofertę, która otrzyma łącznie (K1 + K2 ) największą liczbę punktów obliczonych wg powyższych zasad.
7. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert, zostały złożone o takiej samej cenie Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści
złożonych ofert.
9. Zamawiający poprawi w treści oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe.
10. Klauzula informacyjna
Wypełniając obowiązek określony w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informuję, że:
Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest: Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. Wniebowzięcia NMP w Krapkowicach-Otmęcie, którą reprezentuje proboszcz ks. Jerzy Mądry, z siedzibą w Krapkowicach (47-303), ul. Ks. Franciszka Duszy 31 oraz Gmina Krapkowice, którą reprezentuje Burmistrz Krapkowic, z siedzibą w Krapkowicach (47-303), przy ul. 3 Maja 17.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Parafia Wniebowzięcia NMP z siedzibą w Krapkowicach przy
ul. Księdza Duszy 31, reprezentowana przez proboszcza ks. Jerzego Mądrego;
Kontakt do Inspektora ochrony danych w Diecezji Opolskiej to: tel. 77 454 38 37, e-mail: iod@diecezja.opole.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu zapewnienia bezpieczeństwa usług, celu informacyjnym oraz pomiarów statystycznych;
Przetwarzanie danych jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności, gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem;
Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych jest Parafia Wniebowzięcia NMP oraz Redaktor Strony.
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do publicznej kościelnej osoby prawnej mającej siedzibę poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
Pani/Pana dane osobowe z uwagi na nasz uzasadniony interes będziemy przetwarzać do czasu ewentualnego
zgłoszenia przez Pana/Panią skutecznego sprzeciwu;
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania zgodnie z Dekretem;
Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Kościelnego Inspektora Ochrony Danych (adres: Skwer kard. Stefana
Wyszyńskiego 6, 01-015 Warszawa, e-mail: kiod@episkopat.pl), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy Dekretu;
Przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany, ale dane nie będą profilowane.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Krapkowice, ul. 3 Maja 17, 47-303 Krapkowice,
e-mail: umig@krapkowice.pl , tel. 77 44 66 833, fax. 77 44 66 888
Inspektorem ochrony danych osobowych jest w Gminie Krapkowice jest Pani Agnieszka Kaczmarczyk, kontakt:
ido@krapkowice.pl
Administrator danych osobowych wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować
poprzez email: iod@krapkowice.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania
danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadań ustawowych/własnych Gminy zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
a. IT GOAL - w zakresie obsługi informatycznej,
b. Netkoncept - w zakresie obsługi strony internetowej biuletynu informacji publicznej,
c. Wszystkie osoby, które będą zainteresowane rozstrzygnięciem przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia.
Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym na mocy przepisów prawa (np. Policja, Sąd itp.).
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji oraz profilowaniu.
Pani/Pana dane osobowe pozyskujemy bezpośrednio od osób zainteresowanych.
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia,
ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia
zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na
podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy obowiązującego prawa.
Zamawiający informuje, iż do wyboru oferty najkorzystniejszej nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych

Kontakt:
8. Kontakt z Zamawiającym.
1. Osoby do kontaktu w sprawach dotyczących niniejszego zapytania ofertowego:
1) sprawy formalne: Fabiola Bielec, tel. 77 44 66 837 e-mail: f.bielec@krapkowice.pl
2) sprawy merytoryczne: : proboszcz ks. Jerzy Mądry tel. 77 44 66 300, Justyna Torka, tel. 77 44 66 872
e-mail: j.torka@krapkowice.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.