Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie prac konserwatorsko - restauratorskich związanych z remontem organów...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie prac konserwatorsko - restauratorskich związanych z remontem organów piszczałkowych

Data zamieszczenia: 2024-03-01
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafa Rzymskokatolicka Sw. Anny w Nowym Mieście
ul. Kościelna 18A
09-120 Nowe Miasto
powiat: płoński
23 661 49 40
jmalecka@ugnowemiasto.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Nowe Miasto
Wadium: ---
Nr telefonu: 23 661 49 40
Termin składania ofert: 2024-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie prac konserwatorsko - restauratorskich związanych z remontem organów piszczałkowych w ramach inwestycji ,,Remont organów w kościele św. Trójcy w Nowym Mieście" dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu organów piszczałkowych w kościele św. Trójcy w Nowym Mieście
Uzyskanie wszelkich pozwoleń na przeprowadzenie prac konserwatorskich. Wykonanie prac konserwatorskich, restauratorskich organów znajdujących się w' kościele poprzez czyszczenie i konserwacje wszystkich podzespołów organów, zasilania organów, wiatrownic, traktury oraz stołu do gry organów, części brzmienia organów', szafy organowej oraz innych części organów niezbędnych do prawidłowego ich działania.
LI Szczegółowy opis zamówienia
W ramach zamówienia realizowane jest zadanie polegające na uzyskaniu wszelkich pozwoleń na przeprowadzenie badań konserwatorskich, a następnie prac konserwatorskich i restauratorskich, wykonanie programu prac konserwatorskich zatwierdzenie programu u konserwatora zabytków. Wykonanie prac konserwatorskich, restauratorskich organów znajdujących się w kościele poprzez czyszczenie, konserwację, naprawę, wymianę podzespołów organów. Wykonanie badań konserwatorskich, a następnie prac konserwatorskich j restauratorskich prac konserwatorskich szafy organowej, prospektu.
Zasilania organów
- nowe oskórowanie miecha pływakowego,
- konserwacja obudowy miecha (środkami trującymi drewno jady, lakiery)
- nowe obciążenie miecha.
Wiatrownice traktury, stół gry' organów
- materiał uszczelnienia pod klocami (skóra, flanela lub filc).
- filce, skórki i kaszmir pod klawiatury manuałów,
- kaszmirowanie otworów gniazd sztyfów prowadzących klawisze w celu likwidacji luzów.
- nowe filce tłumiące,
- wykonanie i zamontowanie wszystkich nowych nakładek w klawiaturze pedałowej (nożnej),
- nowe nakładki na klawiaturach manuałów.
- materiał membranki połączeniowe,
- renowacja ławeczki dla grającego,
- sprawdzenie szczelności i ewentualna renowacja zaworków tonowych w wiatrownicach oraz rejestry,
- mieszki klinowe na listwach tonowych, rejestrach i w konturze (około 1000 sztuk).
- renowacja wszystkich rurek traktury pneumatycznej.
Części brzmienia organów
- naprawa piszczałek metalowych oraz drewnianych,
- intonacja i strojenie wszystkich głosów.
Szafa organowa
- wykonanie naprawy, wymiana niezbędnych elementów drewnianych, uzupełnienie ubytków', oczyszczenie środkami czyszczącymi drewno, konserwacja środkami przeciw drewnojadom i szkodnikom, przywrócenie szafie organowej i prospektowi historycznej kolorystyki na podstawie uprzednio wykonanych badań konserwatorskich zabytku.
Sporządzenie konserwatorskiej dokumentacji powykonawczej.
Inne prace nieprzewidziane a niezbędne do uzyskania pożądanego efektu

CPV: 45453000-7

Dokument nr: 4/2024

Składanie ofert:
TERMIN, SPOSÓB I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
TERMIN SKŁADANIA ofert do dnia 02.04.2024 do godz. 10:00
Dopuszcza się złożenie oferty:
!. w formie papierowej za pośrednictwem poczty polskiej lub kuriera.
Miejsce składania ofert: Urząd Miasta i Gminy Nowe Miasto, Ul. Apteczna 8. sekretariat pok. nr. 3, sekretariat czynny jest od poniedziałku do piątku w godz.ch 8.00 - 16.00

Miejsce i termin realizacji:
Lokalizacja obiektu: Kościół św. Trójcy w Nowym Mieście, Ul. Kościelna 16, 09-120 Nowe Miasto
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia: w terminie do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. MIEJSCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
ul. Kościelna 16. 09-120 Nowe Miasto, prace niemożliwe do wykonania na miejscu mogą być wykonywane w warsztacie organmistrzowskim po uzgodnieniu z księdzem Proboszczem oraz organistą.

Wymagania:
SPOSÓB i MIEJSCE PUBLIKACJI ZAMÓWIENIA
Upublicznienie zapytania ofertowego poprzez umieszczenie zapytania na stronie internetowej
INFORMACJE OGÓLNE
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o Dofinasowdnie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
2. Do niniejszego zaproszenia do składania ofert nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września 2j) 19 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1605 z późn. zin.)
3. Dane osobowe przekazane Zamawiającemu w toku prowadzenia postępowania będą przetwarzane zgodnie z regulacjami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływa takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej Rozporządzenie RODO). Szczegółowe informacje w tym zakresie znajdują się w Klauzuli informacyjnej RODO stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszego zapylania ofertowego.
4. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2023 póz. 1610).
5. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
6. Na czas realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności
2. Okres gwarancji
Wykonawca zobowiązuje się do udzjelenia min. 48 miesięcy gwarancji za wady na wykonane roboty budowlane, objęte niniejszym zamówieniem.
3. Odbiór robót dokonywany będzie przez przedstawiciela Zamawiającego przy udziale Wykonawcy oraz przy przedstawiciela WUOZ.
4. Nieruchomość, której dotyczy zamówienie zlokalizowana jest przy ul. Kościelnej 16 w Nowym Mieście. Zaleca się, aby każdy z Wykonawców ubiegających się o wykonanie zamówienia dokonał wizji lokalnej w celu dokładnego zapoznania się z miejscem realizacji
prac oraz oceny warunków związanych z wykonaniem prac stanowiących przedmiot zamówienia i ujęcia w ofercie ewentualnych prac koniecznych do prawidłowego wykonania całego przedmiotu zamówienia. Wizja lokalna nie jesl obowiązkowa. Szczegółowe informacje dotyczące wizji lokalnej można uzyskać u do Pana Jarosława Wróblewskiego e-mail: wroblewskij@o2.pl. tel. 606 484 799
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
a. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności - legitymują się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, wykształceniem i doświadczeniem niezbędnym do wykonania zamówienia tj.
- do instrumentu
Zgodnie z ustawą o ochronią zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2022 póz. 840 z późn. zm.) w związku z art. 37a. 2. W dziedzinach nieobjętych programem studiów wyższych, o których mowa w ust. 1, pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskim! lub badaniami konserwatorskimi, prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru albo na Listę Skarbów Dziedzictwa, kieruje osoba, która posiada:
1) świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie lub średnie branżowe i dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych w zawodach odpowiadających danej dziedzinie
lub
2) dyplom mistrza w zawodzie odpowiadającym danej dziedzinie - oraz która przez co najmniej 4 tata brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, na Listę Skarbów Dziedzictwa, do inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub innych zabytkach zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2. Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2022 póz. 840 z późn. zm.).
- do prospektu
Pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskim! lub badaniami konserwatorskimi, prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru kieruje osoba, która ukończyła studia drugiego stopnia tub
jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2022 póz. 840 z późn. zm.j.
b. Posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywania niniejszego zamówienia -
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy' - w tym okresie wykonał należycie, co najmniej jedną prace konserwatorsko - restauratorską organów piszczałkowych, wpisanych do rejestru zabytków zakończonych pozytywną weryfikacją prac dokonaną przez Służbę Ochrony Zabytków oraz załączenie dowodów potwierdzających że zamówienie zostało wykonane należycie.
Wykaz wykonanych robót, zawierający nazwę zadania, adres inwestycji, nazwę i adres Zamawiającego, tennin realizacji robót powinien stanowić załącznik do złożonej oferty. Ww. wykaz wykonanych robót powinien zostać sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanych terminach.
d. Zagwarantują, że okres gwarancji za wady dla przedmiotu zamówienia wynosi 48 miesięcy od dnia odbioru końcowego.
Powyższe warunki uznaję się za spełnione jeżeli, jeżeli Oferent złoży oświadczenie w powyższym zakresie.
Warunek wskazany w pkt b uznaje się za spełniony, jeśli Oferent złoży' oświadczenie w powyższym zakresie oraz przedłoży, jako załącznik do oferty Wykaz wykonanych prac potwierdzający spełnienie powyższego warunku, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego. Do oferty możca załączyć protokoły odbioru rfrbót wystawione przez właściwego konserwatora zabytków.
MINIMALNY ZAKRES OFERTY
Oferta powinna być złożona zgodnie ze wzorem oferty' (formularz ofertowy), stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
Do oferty należy dołączyć:
- Ofertę zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik I do zapytania ofertowego.
- wykaz wykonanych prac zgodnie z załącznikiem nr 4 do zapytania ofertowego,
- oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 6.
- oświadczenie wykonawcy o braku powiązań z Zamawiającym załącznik nr 7,
- oświadczenie wykonawcy o braku wykluczenia z postępowania załącznik nr 5.
- klauzula dotycząca ochrony danych osobowych zgodnie z RODO - zał. nr 3,
- uprawnienia do pracy przy instrumentach zabytkowych - żal. nr 3,
- wykaz osób biorących udział przy realizacji zadania wraz z określeniem posiadanych uprawnień załącznik nr 8 do zapytania ofertowego.
- przedstawienie kopii dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia.
KRYTERIA OCENY OFERTY I OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI
1. Wszystkie oferty jakie wpłyną do Zamawiającego w odpowiedzi na zapytanie ofertowe zostaną poddane weryfikacji pod kątem zgodności z przedmiotem zamówienia. Oferta, która nie będzie zgodna z przedmiotem zamówienia lub taka która zostanie przedstawiona w formie uniemożliwiającej weryfikację tych informacji zostanie odrzucona jako niezgodna z przedmiotem zamówienia.
2. Zamawiający dokona oceny punktowej ofert, które:
a) zostały złożone w terminie
b) są zgodne z przedmiotem zamówienia,
c) spełniają warunki udziału w postępowaniu,
3. Ocena punktowa zostanie dokonana na podstawie oceny kryterium cena - 100%, zgodnie z poniższym wyjaśnieniem
Punktacja oraz waga procentowa kryteriów' oceny ofert, ich znaczenie oraz sposób przyznawania punktacji:
1 - cena 100 %
Ocenie podlega cena brutto danej ofert. Maksymalna punktacja dla danej oferty z najniższą ceną brutto to 100 pkt. Kolejne oferty oceniane są proporcjonalnie do podanej ceny brutto zgodnie z e wzorem: (cena brutto najniższa/ cena brutto danej oferty) * 100 pkt
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej ofert zgodnie z przedstawionymi kryterium wg wzoru:
W -- C (cena) gdzie:
W - Wybrana oferta C - najkorzystniejsza oferta
4. Oferta z największą ilością punktów zostanie wyłoniona jako najbardziej korzystna.
7. W przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy budżet inwestycji zaplanowany na realizację roboty budowalnej, Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia całego postępowania objętego niniejszym zapytaniem ofertowym lub prawo do negocjowania ceny z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejsza ofertę. W' przypadku podjęcia negocjacji, gdy negocjacje nie przyniosą efektu, Zamawiający unieważni wybór wyłonionego Wykonawcy i będzie rozpatrywał oferty kolejnych Wykonawców znajdujących się na liście rankingowej.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zamówienia bez podanie przyczyny.
Liczy się dzień j godzina wpływy, a nie nadania oferty czy też jej sporządzenia.
Oferta powinna być złożona w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Oferta na zadanie remont organów w kościele św. Trójcy w Nowym Mieście" nie otwierać przed dniem 02.04.2024 r. godz. 10:00
Informacja z otwarcia ofert zostanie opublikowana na stronie Zamawiającego
Za pośrednictwem Biuletynu Informacji Publicznej Miasta i Gminy Nowe Miasto
Stronie internetowej Miasta i Gminy Nowe Miasto https:
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Zamawiający nie zwraca przesłanych ofert.

Kontakt:
OSOBA DO KONTAKTU W SPRAWIE OGŁOSZENIA
Pytania dotyczące przedmiotu zamówienia proszę kierować do Proboszcza Ks. Wojciecha Brzozowskiego lub do Pana Jarosława Wróblewskiego w formie pisemnej na e-mail: wroblewskij@o2.pl. Pytania w zakresie zagadnień proceduralnych proszę kierować do Pani Justyny Małeckiej, email: jmalecka@ugnowemiasto.pl. tek. 23 661 49 40

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.