Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich

Data zamieszczenia: 2024-03-01
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia pw. NMP Pocieszenia i św. Mikołaja
Długa 1
64-000 Kościan
powiat: kościański
65 511-08-02, 609-686-990
ks.jacek.markowski@wp.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kościan
Wadium: ---
Nr telefonu: 65 511-08-02, 609-68
Termin składania ofert: 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z prowadzonym przez parafię pod wezwaniem Matki Boskiej Pocieszenia i św. Mikołaja w Starych Oborzyskach zapytaniem ofertowym, zapraszam do złożenia oferty na wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich w ww. kościele w Starych Oborzyskach.
Przedmiot zamówienia został przedstawiony w kosztorysie i dokumentacji projektowej zgodnie z załącznikiem nr 1, 2 i 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
1. Wykonawca gwarantuje, że posiada uprawnienia i kwalifikacje do wykonania prac remontowych, będących przedmiotem niniejszego postępowania.
2. Wykonawca przedłoży zamawiającemu - na jego żądanie - wszelkie niezbędne atesty, deklaracje zgodności i certyfikaty na materiały wykorzystane do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.

Składanie ofert:
18. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 29.03.2024r. o godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji zamówienia przewidziany do: 16.09.2024 r. zgodny z podpisaną wynegocjowaną umową,

Wymagania:
4. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności
cywilnej,na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł której kopię przedłoży zamawiającemu wraz z formularzem ofertowym
5. Wykonawca zgłosi pisemnie gotowość do odbioru końcowego robót, w terminie co najmniej trzech dni roboczych przed planowanym odbiorem. Z odbioru końcowego zostanie sporządzony protokół. Za zakończenie robót uznaje się dzień, w którym zostanie sporządzony i obustronnie podpisany protokół końcowego odbioru robót,. W odbiorach będą uczestniczyć przedstawiciele Beneficjenta - Gminy Kościan.
6. Podstawą do przedłożenia zamawiającemu faktury jest bezusterkowy protokół końcowego odbioru robót (Płatność jedną faktura po zakończeniu prac). Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki w wysokości 2 % wynagrodzenia należnego wykonawcy. (Zapłata zaliczki nastąpi na podstawie faktury zaliczkowej wystawionej przez Wykonawcę).
7. Termin płatności faktury ustala się na 30 dni od daty wpływu faktury wraz z protokołem odbioru robót do siedziby zamawiającego.
8. Płatność zostanie zrealizowana na rachunek bankowy wykonawcy wskazany na fakturze.
9. Wykonawca zapłaci zamawiającemu kary umowne w następujących sytuacjach:
a) za odstąpienie od umowy z winy wykonawcy -- 10% wartości brutto umowy;
b) za niedotrzymanie terminu realizacji przedmiotu umowy - 0,5 % wartości brutto umowy za każdy dzień opóźnienia;
10. Konieczność wykonania prac dodatkowych, niemożliwych do przewidzenia na etapie przygotowawczym do realizacji przedmiotowego zamówienia, a które są niezbędne do jego prawidłowego wykonania oraz zakończenia, wymaga odrębnego pisemnego zlecenia zamawiającego. Koszt prac dodatkowych wykonanych bez pisemnego zlecenia zamawiającego ponosi wykonawca.
11. Wykonawca na cały przedmiot zamówienia gwarantuje jakość i przyjmuje odpowiedzialność za wady i usterki przez udzielenie gwarancji. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty sporządzenia bezusterkowego protokołu odbioru robót. Wykonawca udzieli 60 miesięcy gwarancji.
12. Zamawiający, w celu uzyskania wszelkich niezbędnych informacji potrzebnych do sporządzenia oferty zaleca dokonanie wizji lokalnej. Termin dokonania wizji należy uzgodnić z osobą wskazaną do kontaktu.
13. Termin ważności oferty: 30 dni
14. Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy z uwagi na fakt, że zostały złożone oferty o takiej samej wartości, oraz doświadczeniu zawodowym zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż w złożonych wcześniej ofertach. Zamawiający może prowadzić dodatkowe negocjacje
15. Wykonawca potwierdza, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia tj.:
Wykonał w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
o Co najmniej 3 zadanie obejmujące realizację robót budowlanych o wartości minimum 800.000,00 zł brutto każda z nich, polegających na przebudowie i/lub remoncie budynku zabytkowego, wpisanego do rejestru zabytków prowadzonego przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
o Co najmniej 3 zadanie obejmujące realizację robót budowlanych polegających na wykonaniu prac restauracyjne -konserwatorskich w obiekcie sakralnym
o Dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
- co najmniej 1 osobę na stanowisku kierownika budowy, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno- budowlanym bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz stosowne kwalifikacje do kierowania robotami budowlanymi w obiektach wpisanych do rejestru zabytków- zgodnie z art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2022 r. póz. 840 ze zm.) Min. 2 lata doświadczenia oraz wykaże się min. 5 budowami które były realizowane na budynku wpisanym do rejestru zabytków prowadzonego przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na których pełnił funkcję kierownika budowy. Każda z tych budów powinna swoim zakresie obejmować wszystkie elementy podstawowe założeń inwestycji oraz być za min. 600.000zł brutto.
16. Na ofertę składają się następujące dokumenty:
a) wypełniony i podpisany druk formularza ofertowego
b) wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy,
c) kopia polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej.
d) Listę zrealizowanych obiektów zgodnych z kryterium wyszczególnionych w punkt. 15 zapytania ofertowego

Kontakt:
Osobą wskazaną do kontaktu zapytanie ofertowego jest: ks. Jacek Markowski tel. 609 686 990.
17. Wykonawca składa ofertę, przygotowaną zgodnie z informacją zawartą w pkt 16 i przesyłają drogą
elektroniczną, na adres ks.jacek.markowski@wp.pl, numer telefonu 609 686 990.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.