Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich

Data zamieszczenia: 2024-03-01
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. Matki Boskiej Częstochowskiej i św. Wacława w Lubiczu Górnym
ul. Polnej 18
87-162 Lubicz Górny
powiat: toruński
518-014-734
kancelaria@parafialubicz.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Lubicz Górny
Wadium: ---
Nr telefonu: 518-014-734
Termin składania ofert: 2024-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE - postępowanie zakupowe
W imieniu Parafii Rzymsko-Katolickiej p.w. Matki Boskiej Częstochowskiej i św. Wacława w Lubiczu Górnym zapraszamy do składania ofert, na wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich kościoła filialnego św. Ignacego Loyoli w Młyńcu Drugim, w ramach zadania pn. ,,Impregnacja korpusu kościoła filialnego św. Ignacego Loyoli w Młyńcu Drugim",
dofinansowanego z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Polski Ład.
2.INFORMACJE DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA:
Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Impregnacja korpusu kościoła filialnego św. Ignacego Loyoli w Młyńcu Drugim" Adres: Młyniec Drugi, działka o nr 97.
2. Roboty obejmują:
1) Oczyszczenie gontu przy pomocy szczotek o średnicy twardości z użyciem nieagresywnych środków czyszczących;
2) Sprawdzenie mocowania gontu, uzupełnienia i wymiana pojedynczych elementów pokrycia,
3) Impregnacja pokrycia z gontu ,,Impregnatem lazurującym HK-Lazur 3 w
1;
4) Regulacja rynien, przegląd i uzupełnienie zamocowań; likwidacja przecieków na łączeniach segmentów rynien;
5) Oczyszczenie desek oszalowania ścian kościoła;
6) Wymiana pojedynczych rozwarstwionych i wypaczonych desek oszalowania;
7) Naprawa i uzupełnienie ubytków w oszalowaniu w strefach drzwi wejściowych i okien oraz na styku z połaciami dachu;
8) Uzupełnienia zamocowań oszalowania do ścian kościoła;
9) Impregnacja desek oszalowania ,,Impregnatem lazurującym HK - Lazur 3 w 1"
Przedmiar prac do wykonania w ramach zadania przedstawia przedmiar prac, stanowiący załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego (ZO).
Przedmiar prac stanowi podstawę do wyceny prac, których wartość należy podać w ofercie cenowej - wzór stanowi załącznik nr 2.
Prace należy wykonać zgodnie z decyzją, pozwoleniem Kujawsko -Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 12.01.2024r. (decyzja ZN/7/2024, stanowiącą załącznik nr 4 do ZO). Program prac konserwatorskich znajduje się w kancelarii parafialnej Zamawiającego i może być udostępniony do wglądu po uprzednim telefonicznym umówieniu się z przedstawicielem Zamawiającego - ks. Bogumił Leszcz Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane prace na okres co najmniej dwóch lat, od terminu zakończenia prac.

CPV: 45453100-8

Składanie ofert:
Termin i miejsce składania ofert. Oferty powinny być dostarczone osobiście bądź za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: Parafia Rzymsko-Katolicka M.B. Częstochowskiej i św. Wacława w Lubiczu Górnym z siedzibą: Ul. Polna 18, 87-162 Lubicz Górny, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 02.04.2024r w zaklejonej kopercie z napisem ,,Impregnacja korpusu kościoła filialnego św. Ignacego Loyoli w Młyńcu Drugim "

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia Od daty podpisania umowy z Wykonawcą do 30 grudnia 2024 r.

Wymagania:
O dacie złożenia oferty decyduje data wpływu oferty do zamawiającego. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty złożone niezgodnie z określonymi wymogami zostaną odrzucone.
Informacje dodatkowe Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji oraz zakresu prac w przypadku wystąpienia konieczności wykonania dodatkowych, nieoczekiwanych prac lub procesów technologicznych i/lub w przypadku wydania nowych wytycznych przez Kujawsko - Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Wydłużenie terminu realizacji zadania jest możliwe także w przypadku wystąpienia siły wyższej lub niesprzyjających warunków pogodowych, które uniemożliwiają wykonanie zadania w wyznaczonym umową terminie. Za termin zakończenia prac uznaje się datę odbioru końcowego prac przez Kujawsko - Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Toruniu, przy udziale Zamawiającego i Wykonawcy. Wykonawca zrealizuje roboty zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, przedmiarem i zakresem prac, decyzją (pozwoleniem Kujawsko -Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków) oraz programem prac konserwatorskich; wykona wszelkie towarzyszące prace i czynności niezbędne do zrealizowania całości zadania. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie, za jakość wykończenia, a także zgodność przeprowadzonych prac ze sztuką budowlaną i konserwatorską. Wynagrodzenie za wykonane prace będzie płatne po zakończeniu prac
na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury. Płatność wynagrodzenia nastąpi w terminie 60 dni od otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT, zgodnie z regulaminem naboru wniosków o dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Polski Ład, w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia odbioru końcowego inwestycji. Zamawiający może unieważnić postępowanie na każdym etapie bez podania przyczyny. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niepodpisania umowy z wyłonionym wykonawcą. W przypadku powstania pytań do ZO lub wątpliwości w zakresie przedmiotu zamówienia można skontaktować się telefonicznie z przedstawicielem Zamawiającego, ks. Bogumił Leszcz.
Tryb udzjelenia zamówienia. Postepowanie prowadzone jest w trybie postępowania zakupowego, zgodnie z regulaminem naboru wniosków o dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Polski Ład i nie podlega przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji w celu
ulepszenia treści ofert. Zamawiający poinformuje Wykonawców w sposób
pisemny o terminie i miejscu prowadzonych negocjacji.
W przypadku podjęcia decyzji o prowadzeniu negocjacji Zamawiający
poinformuje równocześnie o wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty, o
Wykonawcach, których oferty nie zostały odrzucone, oraz punktacji
przyznanej ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łącznej punktacji oraz o
Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone.
Zamawiający zaprosi maksymalnie 3 Wykonawców do negocjacji.
W toku negocjacji Wykonawca może złożyć ofertę dodatkową, która zawiera
nowe propozycje w zakresie treści oferty podlegających ocenie w ramach
kryteriów oceny ofert wskazanych przez Zamawiającego w pisemnej
informacji o terminie i miejscu negocjacji.
Oferta dodatkowa nie może być mniej korzystna w żadnym z kryteriów oceny
ofert wskazanych w pisemnej informacji o terminie i miejscu negocjacji niż
oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
W toku badania ofert Zamawiający może zwrócić się do wykonawcy celem
wyjaśnienia treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty, jeśli oferta jest niekompletna, nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, nie spełnia wymogów formalnych, jest niezgodna z zapytaniem lub zawiera rażąco niską cenę. Rażąco niska cena występuje w przypadku, gdy cena całkowita oferty jest niższa o co najmniej 30% od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania.
Zamawiający, w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwracać się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty, mających wpływ na wysokość ceny.
Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:
Warunek udziału w postępowaniu Opis w jaki sposób Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunku
Z postępowania zostaną wykluczone podmioty, które powiązane są z zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez: - Uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, - posiadanie co najmniej 10% udziałów lub akcji, - pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, - pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę oświadczenia stanowiącego załącznik 3 do ZO.
Posiadanie minimalnego doświadczenia w zakresie prac konserwatorskich i/lub restauratorskich przy obiektach architektury średniowiecznej. Warunek zostanie spełniony w przypadku wykazania, że Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) wykonał co najmniej 1 pracę konserwatorską i/lub restauratorską przy obiektach architektury średniowiecznej na
łączną kwotę co najmniej 100 000,00 zł brutto. Wykonawca powinien podać rodzaj, wartość, miejsce i datę wykonania prac, oraz nazwę podmiotu, na rzecz których prace zostały wykonane (wypełnić załącznik nr 5 do ZO). Na potwierdzenie wykonania prac Wykonawca dołączy do oferty dowody należytego wykonania prac. Dowodami należytego wykonania prac są: protokół odbioru konserwatorskiego prac (podpisany przez przedstawiciela Urzędu Ochrony Zabytków) lub referencje podmiotu, na rzecz którego prace zostały wykonane i faktura/kosztorys powykonawczy potwierdzające wartość wykonanych prac, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dopuszcza się wykazanie doświadczenia przez jednego z wykonawców.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie osobą uprawnioną do kierowania/samodzielnego wykonywania prac konserwatorskich, posiadającą uprawnienia, określone w art. 37 a Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, posiadającą co najmniej 6 miesięczne doświadczenie w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich. W oparciu o załączone do oferty dokumenty potwierdzające wymagane ustawą wykształcenie i doświadczenie: 1) dyplom ukończenia studiów na kierunku konserwacji i restauracji dzieł sztuki, w zakresie konserwacji i restauracji rzeźby kamiennej i elementów architektonicznych; 2) dokumenty potwierdzające co najmniej 9 miesięczny udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich: - świadectwa dotyczące odbytych praktyk zawodowych, dokumenty zaświadczające udział w tych pracach/badaniach, dokumenty zaświadczające zatrudnienie przy tych pracach/badaniach, wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej, na rzecz której te prace/badania były wykonywane, albo przez osobę pod której nadzorem były wykonywane lub
zaświadczenia wydane przez wojewódzkich konserwatorów zabytków.
Udzielenie co najmniej 2 lat gwarancji na wykonane prace. Warunki gwarancji: - termin gwarancji zaczyna biec od daty odbioru końcowego prac przez Kujawsko - Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Toruniu, - gwarancji nie podlegają uszczerbki wynikające z naturalnego ,,zużycia" obiektu, czy materiału zastosowanego przy pracach objętych zadaniem (spowodowanego warunkami atmosferycznymi lub znacznym upływem czasu), a także zniszczenia powstałe wskutek działania siły wyższej, czy ingerencji osób trzecich (np. akty wandalizmu) - wady zgłoszone w ramach gwarancji powinny zostać usunięte przez Wykonawcę wciągu miesiąca od daty ich zgłoszenia Wykonawcy Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy, co do terminu oferowanej gwarancji, złożonego w treści oferty.

Uwagi:
3.KRYTERIA OCENY OFERT:
Kryteria wyboru: 1). cena ofertowa (waga kryterium 100 %)
W toku badania ofert Zamawiający może zwrócić się do wykonawcy celem
wyjaśnienia treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która zdobędzie
największą ilość punktów.
Klauzula informacyjna z art. 13. RODO 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: a) Parafia Rzymsko-Katolicka M.B. Częstochowskiej i św. Wacława w Lubiczu Górnym
z siedzibą: ul. Polnej 18, 87-162 Lubicz Górny,
b) Wójt Gminy Lubicz (Gmina Lubicz), ul. Toruńska 21, 87-162 Lubicz Dolny, do ochrony danych osobowych został także powołany Inspektor Ochrony Danych Osobowych, Kinga Hoffmann, z którym można skontaktować się wysyłając wiadomość e-mail na adres: iod@lubicz.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia zgodnie z zasadą konkurencyjności przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia na przeprowadzenie prac restauratorskich i konserwatorskich oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień wynikający z Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach dofinansowania inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Polski Ład,
- dane osobowe będą przetwarzane przez okres prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz po jego zakończeniu zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji oraz trwałości projektu (jeżeli dotyczy),
- przetwarzane dane osobowe mogą być pozyskiwane od wykonawców, których dane dotyczą lub innych podmiotów na których zasoby powołują się wykonawcy,
- przetwarzane dane osobowe obejmują w szczególności imię i nazwisko, adres, NIP, REGON, numer CEIDG, numer KRS oraz inne dane osobowe podane przez osobę składającą ofertę i inną korespondencję wpływającą do Zamawiającego w celu udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia,
- dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego.
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*,
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18
ust. 2 RODO **,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO.
Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach dofinansowania inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Polski Ład oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Kontakt:
Osoba do kontaktu ks. Bogumił Leszcz - administrator parafii
Nr telefonu 518-014-734
Adres mailowy kancelaria@parafialubicz.pl
5.DODATKOWE INFORMACJE.
Opis sposobu obliczenia ceny. Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich (PLN). Należy podać cenę netto i brutto zamówienia. Cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
Opis sposobu przygotowania ofert. Dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do występowania w imieniu wykonawcy. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Ofertę należy złożyć wraz z wymaganymi załącznikami, potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu. W ofercie cenowej należy podać -nazwę firmy -adres firmy -cenę brutto - cenę netto - datę oraz miejsce sporządzenia oferty - numer NIP - osobę do kontaktu, numer telefonu oraz adres e-mail - oferowany termin gwarancji -osobę uprawnioną do kierowania/samodzielnego wykonywania prac konserwatorskich

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.