Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Konserwacja ołtarza bocznego kościoła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Konserwacja ołtarza bocznego kościoła

Data zamieszczenia: 2024-03-01
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Dziesięciu Tysięcy Męczenników
Turkowy 2
63-642 Perzów
powiat: kępiński
tel. 627861092
rafalhacia33@wp.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Perzów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 627861092
Termin składania ofert: 2024-04-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Konserwacja ołtarza bocznego kościoła pw. Dziesięciu Tysięcy Męczenników w Turkowach
2. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
" Konserwacja ołtarza bocznego kościoła pw. Dziesięciu Tysięcy Męczenników w Turkowach".
Prace konserwatorskie będą obejmowały pełną konserwację (techniczną oraz estetyczną) wszystkich elementów: szafy ołtarzowej, snycerskich, tabernakulum jak i obraz. Jednocześnie zostanie wykonana nowy stipes, oraz podwyższenie pod ołtarz.
Szczegółowy zakres rzeczowy prac określony został w programie prac konserwatorskich pn.: ,,Program prac konserwatorskich ołtarza bocznego z przedstawieniem Matki Bożej Bolesnej w Turkowach." zatwierdzony decyzją nr 4/2024/B z dnia 26.01.2024. Prace muszą zostać wykonane zgodnie z programem prac konserwatorskich, pozwoleniem na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytku. Przedmiot umowy należy zrealizować przy użyciu materiałów, wyrobów i urządzeń o parametrach i standardach zgodnych z programem prac. Pełna dokumentacja projektu jest dostępna do wglądu w siedzibie zamawiającego . Podmiotom zainteresowanym udziałem w postępowaniu Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca objętego zamówieniem, w ustalonych terminach celem poznania specyfiki zamówienia.
Wszystkie komisje konserwatorskie będą odbywały się na terenie parafii. Ewentualne zmiany w programie muszą być uzgodnione z autorem programu prac.

Dokument nr: ZO1/T/2024

Składanie ofert:
7) Miejsce i termin złożenia oferty
1) Ofertę w zamkniętej kopercie, z dopiskiem : oferta na zadanie ,,Konserwacja ołtarza bocznego kościoła pw. Dziesięciu Tysięcy Męczenników w Turkowach" należy dostarczyć w formie pisemnej (osobiście, pocztą tradycyjną, za pośrednictwem firm kurierskich na adres: Parafia pw. Dziesięciu Tysięcy Męczenników, Turkowy 2, 63-642 Perzów
2) TERMIN SKŁADANIA ofert upływa 02.04.2024 r. o godz. 10.00 ~ decyduje data i godz. wpływu oferty do siedziby Zamawiającego.

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin wykonania zamówienia:
Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 30.11.2024 r.

Wymagania:
1. Tryb udzielania zamówienia
1) Zamawiający realizuje projekt ,,Konserwacja ołtarza bocznego kościoła pw. Dziesięciu Tysięcy Męczenników w Turkowach", który pozyskał dofinansowanie (wstępna promesa) z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków w ramach Rządowego Funduszu Polskiego Ładu Program Inwestycji Strategicznych. Podmiotem udzielającym dofinansowania jest Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa oraz Gmina Perzów
2) Zamówienie udzielane jest w trybie postępowania ofertowego.
3) Niniejsze zamówienie nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych.
4) Zamawiający informuje, iż realizacja niniejszej inwestycji współfinansowana jest z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków i w związku z powyższym strony umowy oświadczają, co następuje:
a)Zasady wypłaty wynagrodzenia wykonawcy wskazane w niniejszej umowie zostały ustalone zgodnie z zasadami wskazanymi w uchwale Rady Ministrów nr 232/2022 z dnia 23 listopada 2022 r. w sprawie utworzenia Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, w tym w Szczegółowych zasadach i trybie udzielania dofinansowania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, o którym mowa w § 5 powołanej wyżej uchwały.
b)Będąc świadomymi treści ww dokumentów, godzą się na zasady wypłaty wynagrodzenia wykonawcy wskazane w umowie oraz dokumentach wskazanych w pkt 1 tj. wynagrodzenie nastąpi w dwóch transzach - pierwsza w wysokości nie wyższej niż 2 % wynagrodzenia określonego w umowie po realizacji określonego etapu prac, druga transza w wysokości pozostałej do zapłaty kwoty po otrzymaniu dofinansowania zgodnie z okienkami płatniczymi BGK
c)Zasady wypłaty wynagrodzenia wskazane w niniejszej umowie nie będą podlegały zmianom, które byłyby niezgodne z ww dokumentami.
5)Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia finansowania inwestycji na czas poprzedzający wypłatę z dofinansowania z Programu w ramach udzielonej wstępnej Promesy. 6)Wytyczne do programu Polski Ład dostępne są pod adresem
https://www.bgk.pl/programy-i-fundusze/proRiamv/rzadowv-program-odbudowv-zabvtkow/ 7)Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzące do wyboru oferenta -Wykonawcy inwestycji zostaje upublicznione za pośrednictwem strony internetowej Gminy Perzów.
4. Informacja o możliwości składania ofert częściowych i wariantowych
1) Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Warunki udziału w postępowaniu
0 udzielenie niniejszego zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia zgodne z ustawą o ochronie zabytków oraz decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
2) Posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie:
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert:
a) wykonał co najmniej trzy prace konserwatorskie o wartości min. 250 000 złotych brutto każda, dotyczące konserwacji ołtarza drewnianego, pozłacanego i polichromowanego wpisanego do rejestru zabytków (wymagana jest realizacja złoceń i srebrzeń w technice pulmentowej "na poler" złotem płatkowym, srebrem płatkowym).
b) wykonał co najmniej jedną pracę o wartości min 70 000zł brutto, dotyczącą konserwacji obrazów wykonanych na podłożu płóciennym.
c) posiada doświadczenie związane z rozmiarem wykonanych prac tożsamych z przedmiotem zamówienia - doświadczenie punktowane w zależności od powierzchni wykonanej pracy Wykonawca w celu wykazania, że posiada wiedzę i doświadczenie złoży na formularzu ofertowym stosowne oświadczenie oraz załączy dokumenty (jak: protokoły, referencje, faktury, kosztorysy powykonawcze) potwierdzające, że prace, o których mowa wyżej, zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki konserwatorskiej i prawidłowo ukończone. Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji powyższych informacji.
3) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca oświadczy, iż osoba skierowana do kierowania pracami posiada minimum 10-letnie doświadczenie w kierowaniu pracami konserwatorskimi i restauratorskimi przy zabytkach tożsame z opisem przedmiotu zamówienia.
4) Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane prace na okres nie krótszy niż 5 lat.
5) Uczestnictwo w wizji lokalnej osobiście przez wykonawcę.
W tym celu należy ustalić indywidualnie z Księdzem Proboszczem czas wizji lokalnej w jednym dwóch wyznaczonych terminach 11.03 lub 25.03 od godziny 8.00 do 11.00.. Na wizję należy przybyć z wypełnionym i wydrukowanym egzemplarzem Zaświadczenia, którego wzór zawarty jest z Załączniku nr 4 do niniejszego zapytania.
6) Zdolności finansowej w kwocie min 100 000 zł. w postaci wyciągu z konta firmowego lub poręczenie bankowe..
7) Posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w kwocie ubezpieczenia na kwotę nie niniejszą wartość oferty Wykonawcy. W okresie ubezpieczenia ważnego w całym czasie trwania umowy Należy dołączyć kopię owej polisy wraz z dowodem opłacenia składki.
8) Ewentualny podwykonawca wskazany przez Wykonawcę musi posiadań uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia zgodne z ustawą o ochronie zabytków.
9) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
6. Opis sposobu przygotowania oferty
Oferta musi zawierać:
1) Prawidłowo wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do zaproszenia.
2) Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganie wykluczeniu z udziału w postępowaniu wymienione w punkcie 5 niniejszego zapytania ofertowego.
3) Każdy z Oferentów może złożyć tylko jedną ofertę w ramach postępowania.
4) Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty
5) Ofertę należy złożyć w formie papierowej, kserokopie dokumentów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem.
6) Oferty nieposiadające wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.
7) Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu.
8) Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
9) Oferty złożone po terminie lub nieodpowiadające wymogom formalnym nie zostaną rozpatrzone.
10) Ocena zgodności ofert z wymaganiami Zamawiającego przeprowadzona zostanie na podstawie analizy dokumentów i materiałówjakie Oferent zawarł w swojej ofercie. Ocenie podlegać będzie zarówno formalna jak i merytoryczna zgodność oferty z wymaganiami.
11) Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Oferentów dokumentów, wykazów, danych i informacji.
12) Warunkiem udziału w konkursie jest udział osobisty wykonawcy w wizji lokalnej w wyznaczonych terminach.
13) Wykaz wykonanych prac zał. 3.
14) Załączniki do oferty:
a) szczegółowy kosztorys ofertowy z obmiarem (wykonany na podstawie: Zasady Wynagradzania Artystów Plastyków Konserwatorów- Restauratorów Dóbr Kultury Biuletyn Informacyjny Konserwatorów Dzieł Sztuki, nr 1/2001 r.)
b) wyciąg z aktu utworzenia jednostki potwierdzający, że profil działania Oferenta odpowiada przedmiotowi zapytania ofertowego,
c) kserokopia polisy ubezpieczenia firmy
d) referencje od poprzednich Inwestorów, protokoły odbioru
e) kopia stosownych uprawnień do wykonania zamówienia,
f) informacja o zdolności finansowej
3) Oferty złożone po wyznaczonym terminie zostaną odesłane Wykonawcom bez ich otwierania.
8) Odrzucenie oferty
Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli:
1) Jest sprzeczna z niniejszym zaproszeniem,
2) Wykonawca nie spełnia minimalnych warunków udziału w postępowaniu
3) Wykonawca nie przedłożył wymaganych dokumentów,
4) Wykonawca nie uczestniczył osobiście w wyznaczonym terminie wizji lokalnej.
9) Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
10). Ocena ofert (przebieg niejawny). Elementy ofert podlegające ocenie:
1. Przy ocenie oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami.
1) Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia - waga 50 %
2) Doświadczenie waga 30 %
3) Powierzchnia wykonanych prac waga 20 %
2. Sposób obliczania wartości punktowej dla poszczególnych kryteriów:
1) kryterium ,,cena" Kc - Ilość punktów w kryterium cena zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
Cena min.
Kc =---------------------x 50%
Cena badana
gdzie: Kc - ilość punktów w kryterium cena,
Cena min - najniższa cena brutto spośród ofert nie podlegających odrzuceniu, Cena bad. - cena brutto oferty badanej,
2)kryterium ,,doświadczenie" Kd
a)Wykonane (zgodnie z wymogami ust 3 pkt 5 ppkt 2)3 prace - 20 pkt
b)Wykonane 4 prace - 25 pkt
c)Wykonane 5 prace i więcej - 30 pkt
Punktowany wymóg doświadczenia - wykonawca, który wykaże że wykonał więcej niż 3 prace, musi wykazać, że wśród nich minimum trzy prace spełnia wymóg wartościowy
3)Kryterium Kp ,,powierzchnia wykonanych prac" m2
a) wykonane prace na powierzchni powyżej 200 m2 1 Opkt
b) wykonane prace na powierzchni powyżej 300 m2 -15 pkt c)wykonane prace na powierzchni powyżej 400 m2 - 20 pkt
Każdej ofercie zostanie przyznana liczba punktów wg wzoru: K= Kc+Kd+Kp, gdzie:
Kc - ilość punktów w kryterium ,,cena:, obliczona zgodnie z pkt 2 ppktl
Kd - ilość punktów w kryterium ,,doświadczenie", obliczona zgodnie z przydzieloną punktacją pkt 2 ppkt2
Kp - ilość punktów w kryterium ,,powierzchnia prac", obliczona zgodnie z przydzieloną punktacją pkt 2 ppkt 3
Za najkorzystniejszą uznaje się ofertę, która zdobyła największą ilość punktów. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
11). Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji warunków wykonania przedmiotu zamówienia, a w szczególności ceny, o ile uzna to za konieczne do prawidłowego przeprowadzenia postępowania.
Negocjacje maja charakter poufny,
Wszelkie ustalenia z negocjacji wprowadzane zostają do protokołu, a oferta staje się ważna wraz ze zmianami wprowadzonymi przez oferenta do niniejszego protokołu.
12).Wybór oferty
1) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu zakupowym i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
2) Ocena zgodności ofert z wymaganiami Zamawiającego przeprowadzona zostanie na podstawie analizy dokumentów i materiałów, jakie Oferent zawarł w swojej ofercie. Ocenie podlegać będzie zarówno formalna jak i merytoryczna zgodność oferty z wymaganiami.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez oferentów dokumentów, danych i informacji.
4) W przypadku, gdy co najmniej dwóch oferentów spełniających kryteria dostępu złoży oferty na tę samą kwotę wynagrodzenia, zostaną poproszeni o złożenie ofert dodatkowych
5) Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty:
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający niezwłocznie zawiadomi pocztą elektroniczną wybranego oferenta oraz stosowną informację zamieści także na tablicy ogłoszeń Parafii, a także w Biuletynie Informacji Gminy Perzów (tj. wnioskodawcy ubiegającego się o dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków z przeznaczeniem na udzielenie dotacji).
6) W toku badań ofert Zamawiający może żądać od oferenta wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
7) Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
2. Każdy Wykonawca ponosi ryzyko związane z ewentualną wadliwością informacji uzyskanych od osób trzecich, niewymienionych w pkt. 1.
3. Wszystkie informacje dotyczące postępowania o zamówieniu publicznym będą przekazywane Wykonawcom przez Zamawiającego drogą elektroniczną
4. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania. Zamawiający może udzielić wyjaśnień jeżeli uzna, że zapytanie będzie miało wpływ na treść składanej oferty.
14) Informacje dodatkowe:
1. Oferent składając ofertę jest z nią związany przez 30 dni. Biega terminu związania z ofertą rozpoczyna się w dniu wskazanym jako termin składania ofert.
2. Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści niniejszego zapytania ofertowego. W tej sytuacji potencjalni oferenci, którzy złożyli już ofertę zostaną poinformowani o dokonanej zmianie treści zapytania ofertowego i o ewentualnym nowym terminie składania ofert.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w ramach zapytania ofertowego bez podania przyczyny - na każdym jego etapie - bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu składania ofert w ramach zapytania ofertowego.
5. Zamawiający może żądać od oferentów w toku badania i oceny ofert wyjaśnień, dodatkowych dokumentów i informacji dotyczących treści złożonych ofert, bądź uzupełnienia braków w złożonej ofercie wyznaczając oferentowi odpowiedni termin. W przypadku nieuzupełnienia oferty lub niezłożenia pełnych wyjaśnień, Zamawiający uprawniony będzie do odrzucenia oferty.
6. W przypadku wystąpienia podejrzenia lub/i przesłanek, które mogą wskazywać, że złożone oświadczenia lub dokumenty w ofercie są nieprawdziwe, Zamawiający może żądać od oferenta stosownych wyjaśnień na każdym etapie oceny oferty, również po wyborze oferenta - wykonawcy oraz po podpisaniu umowy. W przypadku niezłożenia w wyznaczonym terminie pełnych wyjaśnień oraz braku udowodnienia, że informacje w złożonej ofercie są zgodne z prawdą, Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty, a także do rozwiązania umowy na etapie jej realizacji.
7. Zamawiający, w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwracać się do oferenta o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
8. Z tytułu odrzucenia oferty, oferentowi nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
9. Zamawiający po dokonaniu oceny ofert opublikuje ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty na stronie prowadzącego zamówienie.
10. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie oferentowi, którego ofertę wybrano.
11. Ewentualne spory w relacjach z oferentami o roszczenia cywilnoprawne, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, będą poddane mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne metody rozwiązania sporów.
12. Terminem rozpoczęcia realizacji zamówienia jest data podpisania umowy z oferentem -Wykonawcą, a terminem zakończenia data protokołu odbioru końcowego zamówienia podpisana przez Zamawiającego.
13. Ewentualne roboty dodatkowe, które wystąpią podczas procesu realizacji zamówienia mogą być przedmiotem zmiany wartości umowy.
14. Przez zamówienie dodatkowe należy rozumieć takie zamówienie, które nie zostało ujęte w opisie przedmiotu zamówienia określający przedmiot zamówienia podstawowego oraz objęte treścią zapytania ofertowego a jego wykonanie jest niezbędne do zapewnienia prawidłowości całego zamówienia, a oferent nie był w stanie ich przewidzieć. Zakres wskazanych robót musi
wynikać ze sporządzonego i zatwierdzonego protokołu konieczności wystąpienia robót, natomiast warunki udzjelenia zamówienia muszą być równoważne do warunków zamówienia podstawowego.
15. Ewentualne roboty, które nie zostały ujęte w opisie przedmiotu zamówienia związanym z niniejszym zapytaniem ofertowym, a są naturalną konsekwencją procesu budowlanego i w naturalny sposób z niego wynikają, uznaje się, że oferenta robót dysponując opisem przedmiotu zamówienia powinien przewidzieć je jako konieczne do wykonania mimo, że opis przedmiotu zamówienia literalnie ich nie wymienia. De facto roboty te są ściśle związane z przedmiotem zamówienia. Wynika to z zawodowego charakteru wykonywanych przez oferenta - Wykonawcę robót budowlanych czynności i przypisanego do nich określonego poziomu wiedzy i doświadczenia zawodowego. Tego typu roboty muszą zostać zrealizowane w ramach zaoferowanej ceny ryczałtowej.
16. Za roboty dodatkowe nie można uznać robót, które wynikają z wykonania większych ilości robót, niż to wynika z opisu przedmiotu zamówienia wskazanego na etapie zapytania ofertowego, gdyż w istocie to roboty, które stanowią przedmiot zamówienia. W interesie oferenta - Wykonawcy leży własna ocena robót budowlanych przewidzianych do wykonania oraz uwzględnienie wszelkich innych okoliczności które mogą mieć wpływ na cenę. Takie roboty oferent ma obowiązek wykonać w ramach oferowanej ceny ryczałtowej.

Kontakt:
13). Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
1.Osobą upoważniona przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest ks. Rafał Hącia, tel. 627861092, e-mail: rafalhacia33@wp.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.