Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont elewacji budynku Kościoła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont elewacji budynku Kościoła

Data zamieszczenia: 2024-03-01
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Świętego Wojciecha B.M. w Bielinach
ul. Św. Wojciecha 29
37-410 Ulanów
powiat: niżański
tel (+48) 158764105, kom: 530 039 977
ws@sandomierz.opoka.org.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Ulanów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel (+48) 158764105,
Termin składania ofert: 2024-03-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE

dotyczące realizacji zamówienia pn.

,,Remont elewacji budynku Kościoła Parafialnego p.w. Świętego Wojciecha B.M.
w Bielinach"
III. Istotne informacje na temat przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zadania jest konserwacja techniczna i estetyczna w zakresie Remont elewacji budynku Kościoła Parafialnego p.w. Świętego Wojciecha B.M. w Bielinach. Z uwagi na wysoki stopień trudności oraz fakt, że zadanie stanowi kontynuację działań podjętych w poprzednich latach, Zamawiający wymaga, aby Oferent dokonał wizji lokalnej obiektu, mającej na celu dokładne i szczegółowe rozpoznanie warunków związanych z realizacją zamówienia, jak również rozpoznanie możliwych ryzyk z nim związanych, wpływających na prawidłowe oszacowanie kosztów. Do oferty należy załączyć Zaświadczenie o odbyciu wizji lokalnej.
2. Zamawiający ustala dwa terminy wizji lokalnej: 07-03-2024 r. o godz. 11:00 oraz 21-03-2024 r. o godz. 11:00. Na wizję lokalną należy przybyć z wypełnionym i wydrukowanym egzemplarzem Zaświadczenia, którego wzór zawarty jest w Załączniku nr 5 do niniejszego zapytania.
3. Prace konserwatorskie, których przedmiar przedstawiony został w Załączniku nr 4 do niniejszego zapytania, obejmują
a) Postawienie rusztowań,
b) Oczyszczenie ze starej farby,
c) Naprawa gzymsów,
d) Malowanie elewacji kościoła
4. Zakres przewidzianych czynności obejmuje:
1. Rusztowania zewnętrzne : dla wykonania robót remontowych na elewacjach budynku na całych ich wysokościach. Nad wejściami do budynku muszą być wykonane daszki ochronne ze spadkiem w kierunku ścian budynku,
2. Zabezpieczenie folią otworów okiennych i drzwiowych,
3. Zeskrobanie i zmycie starej farby na powierzchni ścian , gzymsów i obramień okiennych,
4. Odbicie zmurszałych i uszkodzonych tynków do wysokości ok 1,10 m,
5. Osuszenie ścian w miejscach odbitych tynków
6. W miejscach odbitych tynków wykonanie tynków uzupełniających cementowo - wapiennych kat. III,
7. Naprawa ubytków w gzymsach z zastosowaniem specjalistycznych zapraw renowacyjnych,
8. Malowanie elewacji: dwukrotne malowanie elewacji farbą silikatową z zachowaniem istniejących kolorów .
5. Pełna dokumentacja Projektu jest dostępna do wglądu w siedzibie Zamawiającego, podczas wizji lokalnej.
6. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie i zamontowanie tablicy informacyjnej potwierdzającej współfinansowanie zadania (wzór i miejsce montażu tablicy wskaże Zamawiający).
7. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu trzech egzemplarzy powykonawczej dokumentacji konserwatorskiej, obejmującej część opisową, rysunkową i fotograficzną w wersji papierowej (wydruk) oraz jednej wersji elektronicznej w formacie ,,pdf", (na nośniku CD lub DVD) w terminie do 3 miesięcy od dnia protokolarnego odbioru końcowego robót będących przedmiotem zamówienia.
8. Realizacja prac winna odbywać się ze szczególną starannością z zastosowaniem technik zgodnych ze sztuką konserwatorską, wymaganiami bezpieczeństwa i higieny pracy, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami prawa regulującymi czynności danego rodzaju, w tym przepisami dotyczącymi ochrony konserwatorskiej oraz warunkami umowy.
9. Zakres prac wchodzących w skład przedmiotu zamówienia obejmuje również inne prace konieczne do jego wykonania, a nieujęte w zapytaniu lub załącznikach do niego, a które są niezbędne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej i przepisy prawa.
10. Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do:
a) zabezpieczenia strefy prac z uwzględnieniem ciągłości udostępniania obiektu,
b) zabezpieczenia przed uszkodzeniem wszelkiej istniejącej infrastruktury technicznej, elementów zabytkowych oraz usunięcie wszelkich szkód powstałych z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia, poprzez przywrócenie uszkodzonych elementów do stanu niepogorszonego sprzed dnia rozpoczęcia prac,
c) przestrzegania przepisów BHP i ppoż,
d) uzyskania wszelkich wymaganych uzgodnień dot. wykonania przedmiotu zamówienia.
11. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy.

Składanie ofert:
2. Wykonawca składa ofertę w terminie do dnia 31-03-2024 r. do godz. 15.00, w formie pisemnej, w zamkniętej, nieprzezroczystej kopercie poprzez złożenie jej osobiście, pocztą lub kurierem pod następującym adresem:
3. Parafia Rzymskokatolicka p.w. Świętego Wojciecha B.M. w Bielinach Ul. Św. Wojciecha 29 37-410 Ulanów
Na kopercie należy umieścić nazwę i adres wykonawcy oraz napis:

OFERTA

,,Remont elewacji budynku Kościoła Parafialnego p.w. Świętego Wojciecha B.M.
w Bielinach".

Miejsce i termin realizacji:
12. Termin realizacji zamówienia:
a) 30-10-2024

Wymagania:
II. Tryb udzielenia zamówienia:
1. Postępowanie nie podległa przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z2023r.poz.1605 ze zmianami), zwanych dalej ustawą Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający nie jest zobowiązany do stosowania przepisów ustawy z dnia11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, na podstawie art. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Zamówienie jest realizowane przez Parafię Rzymskokatolicką pw. Świętego Wojciecha B.M w Bielinach , w ramach umów zawartych z Starostwem Powiatowym w Nisku .
4. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z postanowieniami Załącznika do uchwały nr 232/2022 Rady Ministrów z dnia 23 listopada 2022 r. ,,Szczegółowe zasady i tryb udzielania dofinansowania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków".
13. Zamawiający odrzuci ofertę Oferenta, która będzie niezgodna z treścią zapytania ofertowego.
14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyny.
15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków realizacji zamówienia z kilkoma lub jednym Oferentem, który/którzy złożył/złożyli najkorzystniejszą/najkorzystniejsze ofertę/oferty i spełnia/spełniają warunki udziału w postępowaniu.
IV. Warunki udziału w konkursie ofert:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
1. Posiadają odpowiednie doświadczenie pozwalające na wykonanie zamówienia:
a) w ciągu ostatnich 5 lat zrealizowali co najmniej 1 zadanie o wartości przynajmniej 100 000,00 zł brutto, polegające na konserwacji obiektów w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków,
W celu potwierdzenia spełnienia wyżej określonych warunków oferent powinien prawidłowo wypełnić formularz WYKAZ PRAC KONSERWATORSKICH, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania.
2. Dysponują kadrą niezbędną do realizacji zamówienia, przez co rozumie się skierowanie do wykonywania prac w ramach Projektu:
a) Kierownikiem prac konserwatorskich zgodnie z art. 37c ustawy U S T AWA z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków Oferent powinien prawidłowo wypełnić WYKAZ OSÓB SKIEROWANYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania.
3. Posiadają ważną i opłaconą polisę potwierdzającą, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę przynajmniej 1 000 000,00 zł.
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku oferent powinien załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polisy.
4. Nie podlegają wykluczeniu:
a) na podstawie przesłanek, określonych w art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
b) na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

V. Kryteria stosowane przy wyborze najkorzystniejszej oferty:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
2.
Lp.
Opis kryterium oceny
Znaczenie (pkt)
1.
Cena (Pc)
75 punktów
2.
Doświadczenie Oferenta
25 punktów

Razem
100 punktów

3. Sposób dokonywania oceny:
a) Sposób oceny ofert kryterium ,,Cena":
Pc= (Cbn/Cb)x60 punktów
Gdzie:
Pc - liczba punktów
Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto
Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto
b) Sposób oceny ofert w kryterium doświadczenie Oferenta (pdo): w kryterium tym, sumarycznie punktowane będzie doświadczenie Oferenta, ujęte w prawidłowo wypełnionym formularzu WYKAZ PRAC KONSERWATORSKICH, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2. Maksymalną ilość punków uzyska podmiot, który w ciągu ostatnich 5 lat zrealizował prace konserwatorskie przy malowidłach ściennych w przynajmniej 10 obiektach wpisanych do rejestru zabytków:
1-2 obiekty - 1 pkt.
3-6 obiektów - 5 pkt.
7-9 obiektów - 15 pkt.
10 obiektów lub więcej - 25 pkt.
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.
VI. Płatność.
Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie wypłacone zgodnie z warunkami wypłat dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
VII. Sposób przygotowania oferty:
1. Wykonawca złoży ofertę na formularzu, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania, wraz z obowiązkowymi załącznikami.
4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
VIII. Informacje o formalnościach:
1. Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, który spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podległa wykluczeniu z postępowania, a także którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi drogą elektroniczną wszystkich Oferentów, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, o jego wynikach.
3. W niniejszym postępowaniu nie przysługują Oferentom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Zamawiający zastrzega sobie zmianę treści Zapytania ofertowego.

Kontakt:
2. Kontakt z Zamawiającym
Kontakt telefoniczny z Zamawiającym możliwy jest od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 15:00
Osobą wyznaczoną do kontaktu jest ks. Wojciech Szpara , nr tel (+48) 158764105
kom: 530 039 977; e-mail: ws@sandomierz.opoka.org.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.