świętokrzyskie (Kielce)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont elewacji budynku Kościoła |
Data zamieszczenia: | 2024-03-01 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Parafia Rzymskokatolicka p.w. Świętego Wojciecha B.M. w Bielinach ul. Św. Wojciecha 29 37-410 Ulanów powiat: niżański tel (+48) 158764105, kom: 530 039 977 ws@sandomierz.opoka.org.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Ulanów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel (+48) 158764105, |
Termin składania ofert: | 2024-03-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE dotyczące realizacji zamówienia pn. ,,Remont elewacji budynku Kościoła Parafialnego p.w. Świętego Wojciecha B.M. w Bielinach" III. Istotne informacje na temat przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zadania jest konserwacja techniczna i estetyczna w zakresie Remont elewacji budynku Kościoła Parafialnego p.w. Świętego Wojciecha B.M. w Bielinach. Z uwagi na wysoki stopień trudności oraz fakt, że zadanie stanowi kontynuację działań podjętych w poprzednich latach, Zamawiający wymaga, aby Oferent dokonał wizji lokalnej obiektu, mającej na celu dokładne i szczegółowe rozpoznanie warunków związanych z realizacją zamówienia, jak również rozpoznanie możliwych ryzyk z nim związanych, wpływających na prawidłowe oszacowanie kosztów. Do oferty należy załączyć Zaświadczenie o odbyciu wizji lokalnej. 2. Zamawiający ustala dwa terminy wizji lokalnej: 07-03-2024 r. o godz. 11:00 oraz 21-03-2024 r. o godz. 11:00. Na wizję lokalną należy przybyć z wypełnionym i wydrukowanym egzemplarzem Zaświadczenia, którego wzór zawarty jest w Załączniku nr 5 do niniejszego zapytania. 3. Prace konserwatorskie, których przedmiar przedstawiony został w Załączniku nr 4 do niniejszego zapytania, obejmują a) Postawienie rusztowań, b) Oczyszczenie ze starej farby, c) Naprawa gzymsów, d) Malowanie elewacji kościoła 4. Zakres przewidzianych czynności obejmuje: 1. Rusztowania zewnętrzne : dla wykonania robót remontowych na elewacjach budynku na całych ich wysokościach. Nad wejściami do budynku muszą być wykonane daszki ochronne ze spadkiem w kierunku ścian budynku, 2. Zabezpieczenie folią otworów okiennych i drzwiowych, 3. Zeskrobanie i zmycie starej farby na powierzchni ścian , gzymsów i obramień okiennych, 4. Odbicie zmurszałych i uszkodzonych tynków do wysokości ok 1,10 m, 5. Osuszenie ścian w miejscach odbitych tynków 6. W miejscach odbitych tynków wykonanie tynków uzupełniających cementowo - wapiennych kat. III, 7. Naprawa ubytków w gzymsach z zastosowaniem specjalistycznych zapraw renowacyjnych, 8. Malowanie elewacji: dwukrotne malowanie elewacji farbą silikatową z zachowaniem istniejących kolorów . 5. Pełna dokumentacja Projektu jest dostępna do wglądu w siedzibie Zamawiającego, podczas wizji lokalnej. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie i zamontowanie tablicy informacyjnej potwierdzającej współfinansowanie zadania (wzór i miejsce montażu tablicy wskaże Zamawiający). 7. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu trzech egzemplarzy powykonawczej dokumentacji konserwatorskiej, obejmującej część opisową, rysunkową i fotograficzną w wersji papierowej (wydruk) oraz jednej wersji elektronicznej w formacie ,,pdf", (na nośniku CD lub DVD) w terminie do 3 miesięcy od dnia protokolarnego odbioru końcowego robót będących przedmiotem zamówienia. 8. Realizacja prac winna odbywać się ze szczególną starannością z zastosowaniem technik zgodnych ze sztuką konserwatorską, wymaganiami bezpieczeństwa i higieny pracy, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami prawa regulującymi czynności danego rodzaju, w tym przepisami dotyczącymi ochrony konserwatorskiej oraz warunkami umowy. 9. Zakres prac wchodzących w skład przedmiotu zamówienia obejmuje również inne prace konieczne do jego wykonania, a nieujęte w zapytaniu lub załącznikach do niego, a które są niezbędne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej i przepisy prawa. 10. Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do: a) zabezpieczenia strefy prac z uwzględnieniem ciągłości udostępniania obiektu, b) zabezpieczenia przed uszkodzeniem wszelkiej istniejącej infrastruktury technicznej, elementów zabytkowych oraz usunięcie wszelkich szkód powstałych z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia, poprzez przywrócenie uszkodzonych elementów do stanu niepogorszonego sprzed dnia rozpoczęcia prac, c) przestrzegania przepisów BHP i ppoż, d) uzyskania wszelkich wymaganych uzgodnień dot. wykonania przedmiotu zamówienia. 11. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy. Składanie ofert: 2. Wykonawca składa ofertę w terminie do dnia 31-03-2024 r. do godz. 15.00, w formie pisemnej, w zamkniętej, nieprzezroczystej kopercie poprzez złożenie jej osobiście, pocztą lub kurierem pod następującym adresem: 3. Parafia Rzymskokatolicka p.w. Świętego Wojciecha B.M. w Bielinach Ul. Św. Wojciecha 29 37-410 Ulanów Na kopercie należy umieścić nazwę i adres wykonawcy oraz napis: OFERTA ,,Remont elewacji budynku Kościoła Parafialnego p.w. Świętego Wojciecha B.M. w Bielinach". Miejsce i termin realizacji: 12. Termin realizacji zamówienia: a) 30-10-2024 Wymagania: II. Tryb udzielenia zamówienia: 1. Postępowanie nie podległa przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z2023r.poz.1605 ze zmianami), zwanych dalej ustawą Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający nie jest zobowiązany do stosowania przepisów ustawy z dnia11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, na podstawie art. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zamówienie jest realizowane przez Parafię Rzymskokatolicką pw. Świętego Wojciecha B.M w Bielinach , w ramach umów zawartych z Starostwem Powiatowym w Nisku . 4. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z postanowieniami Załącznika do uchwały nr 232/2022 Rady Ministrów z dnia 23 listopada 2022 r. ,,Szczegółowe zasady i tryb udzielania dofinansowania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków". 13. Zamawiający odrzuci ofertę Oferenta, która będzie niezgodna z treścią zapytania ofertowego. 14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyny. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków realizacji zamówienia z kilkoma lub jednym Oferentem, który/którzy złożył/złożyli najkorzystniejszą/najkorzystniejsze ofertę/oferty i spełnia/spełniają warunki udziału w postępowaniu. IV. Warunki udziału w konkursie ofert: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy: 1. Posiadają odpowiednie doświadczenie pozwalające na wykonanie zamówienia: a) w ciągu ostatnich 5 lat zrealizowali co najmniej 1 zadanie o wartości przynajmniej 100 000,00 zł brutto, polegające na konserwacji obiektów w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków, W celu potwierdzenia spełnienia wyżej określonych warunków oferent powinien prawidłowo wypełnić formularz WYKAZ PRAC KONSERWATORSKICH, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania. 2. Dysponują kadrą niezbędną do realizacji zamówienia, przez co rozumie się skierowanie do wykonywania prac w ramach Projektu: a) Kierownikiem prac konserwatorskich zgodnie z art. 37c ustawy U S T AWA z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków Oferent powinien prawidłowo wypełnić WYKAZ OSÓB SKIEROWANYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania. 3. Posiadają ważną i opłaconą polisę potwierdzającą, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę przynajmniej 1 000 000,00 zł. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku oferent powinien załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polisy. 4. Nie podlegają wykluczeniu: a) na podstawie przesłanek, określonych w art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. V. Kryteria stosowane przy wyborze najkorzystniejszej oferty: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów: 2. Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (pkt) 1. Cena (Pc) 75 punktów 2. Doświadczenie Oferenta 25 punktów Razem 100 punktów 3. Sposób dokonywania oceny: a) Sposób oceny ofert kryterium ,,Cena": Pc= (Cbn/Cb)x60 punktów Gdzie: Pc - liczba punktów Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto b) Sposób oceny ofert w kryterium doświadczenie Oferenta (pdo): w kryterium tym, sumarycznie punktowane będzie doświadczenie Oferenta, ujęte w prawidłowo wypełnionym formularzu WYKAZ PRAC KONSERWATORSKICH, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2. Maksymalną ilość punków uzyska podmiot, który w ciągu ostatnich 5 lat zrealizował prace konserwatorskie przy malowidłach ściennych w przynajmniej 10 obiektach wpisanych do rejestru zabytków: 1-2 obiekty - 1 pkt. 3-6 obiektów - 5 pkt. 7-9 obiektów - 15 pkt. 10 obiektów lub więcej - 25 pkt. 4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę. 5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru. VI. Płatność. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie wypłacone zgodnie z warunkami wypłat dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. VII. Sposób przygotowania oferty: 1. Wykonawca złoży ofertę na formularzu, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania, wraz z obowiązkowymi załącznikami. 4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. VIII. Informacje o formalnościach: 1. Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, który spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podległa wykluczeniu z postępowania, a także którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi drogą elektroniczną wszystkich Oferentów, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, o jego wynikach. 3. W niniejszym postępowaniu nie przysługują Oferentom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zastrzega sobie zmianę treści Zapytania ofertowego. Kontakt: 2. Kontakt z Zamawiającym Kontakt telefoniczny z Zamawiającym możliwy jest od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 15:00 Osobą wyznaczoną do kontaktu jest ks. Wojciech Szpara , nr tel (+48) 158764105 kom: 530 039 977; e-mail: ws@sandomierz.opoka.org.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024