Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie prac remontowo-konserwatorskich

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie prac remontowo-konserwatorskich

Data zamieszczenia: 2024-03-01
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymsko-Katolicka Niepokalanego Serca NMP w Turkowicach
Turkowice 67
22-546 Turkowice
powiat: hrubieszowski
tel. 535 323 000, tel. 692 137 702
ryszardw4@gmail.com
Województwo: lubelskie
Miasto: Turkowice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 535 323 000, te
Termin składania ofert: 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem prowadzonego postępowania zakupowego jest realizacja inwestycji dofinansowanej
ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład w ramach Rządowego Programu Odbudowy
Zabytków, obejmującej wykonanie prac remontowo-konserwatorskich przy kościele filialnym p.w.
Podwyższenia Krzyża Św. w m. Malice. Postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 11
września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
2. Zakres prac remontowo-konserwatorskich obejmuje:
- wymianę stolarki okiennej metalowej na drewnianą, zespoloną, dwuszybową wraz z robotami
towarzyszącymi;
- wykonanie docieplenia stropu wełną mineralną wraz z wykonaniem zabudowy z płyt OSB;
- odnowienie powłok malarskich muru oporowego.
Szczegółowy zakres robót określono w programie prac remontowo-konserwatorskich oraz
przedmiarze robót, stanowiących załączniki do niniejszego zapytania ofertowego.

CPV: 45212361-4

Składanie ofert:
6. Miejsce, termin i sposób składania ofert
6.1. Wypełnioną i podpisaną ofertę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania wraz z
załącznikami należy złożyć w terminie do dnia 3 kwietnia 2024 r. Za termin złożenia oferty
przyjmuje się termin dostarczenia oferty do siedziby Zamawiającego: Parafia Rzymsko-Katolicka
Niepokalanego Serca NMP w Turkowicach, Turkowice 67, 22-546 Turkowice. Za datę wpływu
oferty wysłanej listownie, uważa się datę odbioru przesyłki przez parafię. O zachowaniu terminu
nie decyduje data nadania listu poleconego.
6.2. Ofertę należy złożyć osobiście w formie papierowej, po uprzednim kontakcie telefonicznym z
ks. Ryszardem Wróblem, tel. 535 323 000 lub listownie na adres Zamawiającego: Parafia
Rzymsko-Katolicka Niepokalanego Serca NMP w Turkowicach, Turkowice 67, 22-546 Turkowice.

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji zamówienia: w ciągu 7 miesięcy od podpisania umowy.

Wymagania:
Z uwagi na zakres prac oraz ryczałtowy charakter wynagrodzenia umownego, Zamawiający zaleca
przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej. Wizja lokalna ma charakter fakultatywny.
4. Warunki udziału i przesłanki wykluczenia Wykonawcy w postępowaniu:
4.1. Warunki udziału: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają
wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zadania, potencjał techniczny i osoby zdolne do
wykonania zamówienia, a także posiadają uprawnienia do wykonania określonej czynności lub
działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
W celu udokumentowania spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że:
a) dysponuje osobą/kierownikiem robót posiadającym uprawnienia/kwalifikacje uprawniające do
kierowania pracami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych zgodnie z art. 37c ustawy z dnia
23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz
b) posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia o kwocie ubezpieczenia nie mniejszej niż cena
złożonej oferty brutto.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty przez Konsorcjum. W takim wypadku
członkowie Konsorcjum muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki udziału postawione w
zapytaniu ofertowym. Oświadczenie ( załącznik Nr 2) musi być złożone przez każdego z członków
Konsorcjum, natomiast w treści oferty należy wskazać wszystkich członków Konsorcjum z
jednoczesnym określeniem Lidera i członków Konsorcjum. Do oferty należy dołączyć oryginał
pełnomocnictwa, z którego będzie wynikało uprawnienie do reprezentacji Konsorcjum przez osobę
podpisującą ofertę. Przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał dostarczenia umowy
Konsorcjum regulującej współpracę członków Konsorcjum w zakresie realizacji robót.
Oferta:
- która nie spełnia któregokolwiek z warunków określonych w pkt IV, z uwzględnieniem sposobu
ich udokumentowania zgodnie z opisem zawartym w niniejszym punkcie,
- która (jeżeli dotyczy) nie zawiera pełnomocnictwa osoby podpisującej ofertę w sytuacji, jeśli
prawo reprezentacji nie wynika z publicznych rejestrów (CEiDG albo KRS) lub pełnomocnictwa
udzielonego osobie reprezentującej konsorcjum zostanie odrzucona ze względów formalnych,
- oferuje okres gwarancji krótszy niż 60 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu
zamówienia podpisanego przez obie strony bez uwag, zostanie odrzucona ze względów
formalnych i nie będzie analizowana merytorycznie.
Zamawiający dopuszcza możliwość wezwania Wykonawcy do uzupełnienia brakujących
dokumentów wymaganych w ramach zapytania ofertowego tj. polisy, wykazu osób wskazanych na
funkcję kierownika robót, pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
4.2. Wykluczenie wykonawcy: na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu
24 lutego 2022 r. (Dz.U. z 2022 r. poz. 835 ze zm.), zwana dalej ,,ustawą sankcyjną" z
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawcę oraz uczestnika
konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
2) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu
ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
(Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie
decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1
pkt 3 ustawy sankcyjnej;
3) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1
pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106),
jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu
269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r.,
o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej
o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.
4.3. Pozostały zakres wykluczenia: Zamówienie nie może być udzielone podmiotowi/podmiotom,
który/które:
a) nie złożyły w odpowiedzi na ewentualne wezwanie Zamawiającego kompletnej oferty wraz
ze wszystkimi wymaganymi załącznikami i nie spełniają wymagań wymienionych w pkt 4.1.
b) złożyły ofertę podpisaną przez nieupoważnioną osobę,
c) złożyły więcej niż jedną ofertę w postępowaniu, bądź złożyły ofertę po wskazanym terminie
składania.
d) są powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub
osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami
upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w jego imieniu lub osobami wykonującymi w jego
imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru
Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na: uczestniczeniu w spółce jako
wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o
ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa; pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego
lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; pozostawaniu w związku małżeńskim, w
stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub
powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub
kurateli.
5. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

6.2. Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie. Na kopercie należy umieścić:
- nazwę i adres Zamawiającego (Parafia Rzymsko-Katolicka Niepokalanego Serca NMP w
Turkowicach, Turkowice 67, 22-546 Turkowice);
- nazwę i adres Wykonawcy oraz
- zamieścić następujący opis: Oferta do zapytania ofertowego na realizację inwestycji
,,Wymiana stolarki okiennej i docieplenie stropu w kościele filialnym pw. Podwyższenia
Krzyża Św. w m. Malice".
6.3. Osoba podpisująca ofertę musi być upoważniona do reprezentowania Wykonawcy. W
przypadku, jeśli prawo reprezentacji nie wynika z publicznych rejestrów (CEiDG albo KRS) lub
pełnomocnictwa dla osoby reprezentujące konsorcjum - oferta, do której nie dołączono
pełnomocnictwa, zostanie odrzucona ze względów formalnych. 6.4. Wykonawca składa
następujące dokumenty stanowiące kompletną ofertę:
a) formularz oferty (oryginał) - Załącznik nr 1
b) oświadczenie Wykonawcy (oryginał) - Załącznik nr 2
c) wykaz osób (oryginał) - Załącznik nr 3
d) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy),
W oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem należy złożyć:
e) dokumenty potwierdzające kwalifikacje/uprawnienia osób skierowanych do realizacji
inwestycji (kierownika robót),
f) polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia.
6.5. Termin związania ofertą: Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni od upływu daty
terminu składania ofert.
7. Kryteria oceny, które zostaną zastosowane przy wyborze oferty
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: najniższa
oferowana cena brutto spośród ofert spełniających warunki udziału w postępowaniu - Cena 100 %;
Ocena punktowa będzie obliczana w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku, wg wzoru
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.
Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
8. Warunki płatności - istotne postanowienia umowy
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w PLN. Zgodnie z zasadami
dotyczącymi warunków wypłaty wynagrodzenia określonymi w Szczegółowych zasadach i trybie
dofinansowania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków oraz wstępnej Promesie
dofinansowania inwestycji Nr RPOZ/2022/11419/PolskLad Wykonawcy zamówienia zapewnią
finansowanie zadania w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego, na czas
poprzedzający wypłatę z Promesy na następujących zasadach i warunkach:
1) w odniesieniu do środków stanowiących udział własny Zamawiającego, płatne będzie na
podstawie faktury częściowej, wystawionej na kwotę min. 2% wartości zamówienia w terminie 14
dni od odbioru częściowego na podstawie protokołu częściowego odbioru robót podpisanego przez
strony i dostarczenia faktury Zamawiającemu;
2) w odniesieniu do środków stanowiących dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy
Zabytków, wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie na podstawie faktury końcowej, po
zakończeniu realizacji i odebraniu wszystkich prac objętych umową. Podstawą do wystawienia
faktury końcowej będzie wykonanie wszystkich robót składających się na przedmiot zamówienia
oraz protokół odbioru końcowego bez zastrzeżeń, podpisany przez upoważnionych przedstawicieli
Zamawiającego i Wykonawcy. Zamawiający ma obowiązek zapłaty wystawionej zgodnie z umową
faktury VAT w terminie nie dłuższym 35 dni od daty wpływu faktury do zamawiającego pod
warunkiem spełnienia wskazanych w umowie warunków zapłaty danej faktury. Strony ustalają, że
płatność faktury końcowej uzależniona jest od otrzymania przez Zamawiającego środków
z Funduszu na wypłatę wynagrodzenia wykonawcy. Środki te przekazywane są Zamawiającemu
w oknach płatniczych.
3) Zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany
na fakturze/fakturach. Za datę zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.
10. Sposób przygotowania oferty
10.1. Wykonawca w ofercie określi cenę oferty netto, podatek VAT oraz cenę oferty brutto w PLN,
która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całości przedmiotu zamówienia.
Cenę oferty brutto podlegającą ocenie należy wskazać w Formularzu Oferty (Załącznik Nr 1),
liczbowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wykonawca uwzględnia w cenie
oferty wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego wykonania zamówienia oraz wszelkie opłaty i
podatki wynikające z obowiązujących przepisów.
10.2. Oferta, pod rygorem nieważności musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej.
Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę, tj. osobę (osoby) reprezentującą Wykonawcę,
zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby)
upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Oferta powinna być sporządzona i wypełniona wg
wzoru formularza oferty stanowiącego Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego oraz zawierać
wymagane załączniki określone w pkt. 6.4. niniejszego zapytania.
11. Pozostałe informacje o zamówieniu:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie,
bez podania przyczyn.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.
3. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego
zapytania ofertowego.
4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
5. Gwarancja na wykonane roboty budowlane, konserwatorskie i restauracyjne wynosi minimum
60 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia podpisanego przez obie strony
bez uwag.
6. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego
zapytania ofertowego.

Kontakt:
9. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami w sprawie zamówienia:
ks. Ryszard Wróbel, tel. 535 323 000.
Henryk Gajewski - inspektor nadzoru, tel. 692 137 702.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.