kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie prac remontowo-konserwatorskich |
Data zamieszczenia: | 2024-03-01 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Parafia Rzymsko-Katolicka Niepokalanego Serca NMP w Turkowicach Turkowice 67 22-546 Turkowice powiat: hrubieszowski tel. 535 323 000, tel. 692 137 702 ryszardw4@gmail.com |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Turkowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 535 323 000, te |
Termin składania ofert: | 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem prowadzonego postępowania zakupowego jest realizacja inwestycji dofinansowanej ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, obejmującej wykonanie prac remontowo-konserwatorskich przy kościele filialnym p.w. Podwyższenia Krzyża Św. w m. Malice. Postępowanie nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. 2. Zakres prac remontowo-konserwatorskich obejmuje: - wymianę stolarki okiennej metalowej na drewnianą, zespoloną, dwuszybową wraz z robotami towarzyszącymi; - wykonanie docieplenia stropu wełną mineralną wraz z wykonaniem zabudowy z płyt OSB; - odnowienie powłok malarskich muru oporowego. Szczegółowy zakres robót określono w programie prac remontowo-konserwatorskich oraz przedmiarze robót, stanowiących załączniki do niniejszego zapytania ofertowego. CPV: 45212361-4 Składanie ofert: 6. Miejsce, termin i sposób składania ofert 6.1. Wypełnioną i podpisaną ofertę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania wraz z załącznikami należy złożyć w terminie do dnia 3 kwietnia 2024 r. Za termin złożenia oferty przyjmuje się termin dostarczenia oferty do siedziby Zamawiającego: Parafia Rzymsko-Katolicka Niepokalanego Serca NMP w Turkowicach, Turkowice 67, 22-546 Turkowice. Za datę wpływu oferty wysłanej listownie, uważa się datę odbioru przesyłki przez parafię. O zachowaniu terminu nie decyduje data nadania listu poleconego. 6.2. Ofertę należy złożyć osobiście w formie papierowej, po uprzednim kontakcie telefonicznym z ks. Ryszardem Wróblem, tel. 535 323 000 lub listownie na adres Zamawiającego: Parafia Rzymsko-Katolicka Niepokalanego Serca NMP w Turkowicach, Turkowice 67, 22-546 Turkowice. Miejsce i termin realizacji: 3. Termin realizacji zamówienia: w ciągu 7 miesięcy od podpisania umowy. Wymagania: Z uwagi na zakres prac oraz ryczałtowy charakter wynagrodzenia umownego, Zamawiający zaleca przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej. Wizja lokalna ma charakter fakultatywny. 4. Warunki udziału i przesłanki wykluczenia Wykonawcy w postępowaniu: 4.1. Warunki udziału: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zadania, potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia, a także posiadają uprawnienia do wykonania określonej czynności lub działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu udokumentowania spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że: a) dysponuje osobą/kierownikiem robót posiadającym uprawnienia/kwalifikacje uprawniające do kierowania pracami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz b) posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o kwocie ubezpieczenia nie mniejszej niż cena złożonej oferty brutto. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty przez Konsorcjum. W takim wypadku członkowie Konsorcjum muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki udziału postawione w zapytaniu ofertowym. Oświadczenie ( załącznik Nr 2) musi być złożone przez każdego z członków Konsorcjum, natomiast w treści oferty należy wskazać wszystkich członków Konsorcjum z jednoczesnym określeniem Lidera i członków Konsorcjum. Do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa, z którego będzie wynikało uprawnienie do reprezentacji Konsorcjum przez osobę podpisującą ofertę. Przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał dostarczenia umowy Konsorcjum regulującej współpracę członków Konsorcjum w zakresie realizacji robót. Oferta: - która nie spełnia któregokolwiek z warunków określonych w pkt IV, z uwzględnieniem sposobu ich udokumentowania zgodnie z opisem zawartym w niniejszym punkcie, - która (jeżeli dotyczy) nie zawiera pełnomocnictwa osoby podpisującej ofertę w sytuacji, jeśli prawo reprezentacji nie wynika z publicznych rejestrów (CEiDG albo KRS) lub pełnomocnictwa udzielonego osobie reprezentującej konsorcjum zostanie odrzucona ze względów formalnych, - oferuje okres gwarancji krótszy niż 60 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia podpisanego przez obie strony bez uwag, zostanie odrzucona ze względów formalnych i nie będzie analizowana merytorycznie. Zamawiający dopuszcza możliwość wezwania Wykonawcy do uzupełnienia brakujących dokumentów wymaganych w ramach zapytania ofertowego tj. polisy, wykazu osób wskazanych na funkcję kierownika robót, pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy). 4.2. Wykluczenie wykonawcy: na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r. (Dz.U. z 2022 r. poz. 835 ze zm.), zwana dalej ,,ustawą sankcyjną" z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej; 2) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej; 3) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej. 4.3. Pozostały zakres wykluczenia: Zamówienie nie może być udzielone podmiotowi/podmiotom, który/które: a) nie złożyły w odpowiedzi na ewentualne wezwanie Zamawiającego kompletnej oferty wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami i nie spełniają wymagań wymienionych w pkt 4.1. b) złożyły ofertę podpisaną przez nieupoważnioną osobę, c) złożyły więcej niż jedną ofertę w postępowaniu, bądź złożyły ofertę po wskazanym terminie składania. d) są powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w jego imieniu lub osobami wykonującymi w jego imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na: uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa; pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. 5. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. 6.2. Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie. Na kopercie należy umieścić: - nazwę i adres Zamawiającego (Parafia Rzymsko-Katolicka Niepokalanego Serca NMP w Turkowicach, Turkowice 67, 22-546 Turkowice); - nazwę i adres Wykonawcy oraz - zamieścić następujący opis: Oferta do zapytania ofertowego na realizację inwestycji ,,Wymiana stolarki okiennej i docieplenie stropu w kościele filialnym pw. Podwyższenia Krzyża Św. w m. Malice". 6.3. Osoba podpisująca ofertę musi być upoważniona do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, jeśli prawo reprezentacji nie wynika z publicznych rejestrów (CEiDG albo KRS) lub pełnomocnictwa dla osoby reprezentujące konsorcjum - oferta, do której nie dołączono pełnomocnictwa, zostanie odrzucona ze względów formalnych. 6.4. Wykonawca składa następujące dokumenty stanowiące kompletną ofertę: a) formularz oferty (oryginał) - Załącznik nr 1 b) oświadczenie Wykonawcy (oryginał) - Załącznik nr 2 c) wykaz osób (oryginał) - Załącznik nr 3 d) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy), W oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem należy złożyć: e) dokumenty potwierdzające kwalifikacje/uprawnienia osób skierowanych do realizacji inwestycji (kierownika robót), f) polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 6.5. Termin związania ofertą: Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni od upływu daty terminu składania ofert. 7. Kryteria oceny, które zostaną zastosowane przy wyborze oferty Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: najniższa oferowana cena brutto spośród ofert spełniających warunki udziału w postępowaniu - Cena 100 %; Ocena punktowa będzie obliczana w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku, wg wzoru cena najniższa brutto* C = ------------------------------------------------ x 100 pkt cena oferty ocenianej brutto * spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. 8. Warunki płatności - istotne postanowienia umowy Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w PLN. Zgodnie z zasadami dotyczącymi warunków wypłaty wynagrodzenia określonymi w Szczegółowych zasadach i trybie dofinansowania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków oraz wstępnej Promesie dofinansowania inwestycji Nr RPOZ/2022/11419/PolskLad Wykonawcy zamówienia zapewnią finansowanie zadania w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego, na czas poprzedzający wypłatę z Promesy na następujących zasadach i warunkach: 1) w odniesieniu do środków stanowiących udział własny Zamawiającego, płatne będzie na podstawie faktury częściowej, wystawionej na kwotę min. 2% wartości zamówienia w terminie 14 dni od odbioru częściowego na podstawie protokołu częściowego odbioru robót podpisanego przez strony i dostarczenia faktury Zamawiającemu; 2) w odniesieniu do środków stanowiących dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie na podstawie faktury końcowej, po zakończeniu realizacji i odebraniu wszystkich prac objętych umową. Podstawą do wystawienia faktury końcowej będzie wykonanie wszystkich robót składających się na przedmiot zamówienia oraz protokół odbioru końcowego bez zastrzeżeń, podpisany przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Zamawiający ma obowiązek zapłaty wystawionej zgodnie z umową faktury VAT w terminie nie dłuższym 35 dni od daty wpływu faktury do zamawiającego pod warunkiem spełnienia wskazanych w umowie warunków zapłaty danej faktury. Strony ustalają, że płatność faktury końcowej uzależniona jest od otrzymania przez Zamawiającego środków z Funduszu na wypłatę wynagrodzenia wykonawcy. Środki te przekazywane są Zamawiającemu w oknach płatniczych. 3) Zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze/fakturach. Za datę zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. 10. Sposób przygotowania oferty 10.1. Wykonawca w ofercie określi cenę oferty netto, podatek VAT oraz cenę oferty brutto w PLN, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całości przedmiotu zamówienia. Cenę oferty brutto podlegającą ocenie należy wskazać w Formularzu Oferty (Załącznik Nr 1), liczbowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wykonawca uwzględnia w cenie oferty wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego wykonania zamówienia oraz wszelkie opłaty i podatki wynikające z obowiązujących przepisów. 10.2. Oferta, pod rygorem nieważności musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę, tj. osobę (osoby) reprezentującą Wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Oferta powinna być sporządzona i wypełniona wg wzoru formularza oferty stanowiącego Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego oraz zawierać wymagane załączniki określone w pkt. 6.4. niniejszego zapytania. 11. Pozostałe informacje o zamówieniu: 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani ofert wariantowych. 3. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego. 4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 5. Gwarancja na wykonane roboty budowlane, konserwatorskie i restauracyjne wynosi minimum 60 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia podpisanego przez obie strony bez uwag. 6. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego. Kontakt: 9. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami w sprawie zamówienia: ks. Ryszard Wróbel, tel. 535 323 000. Henryk Gajewski - inspektor nadzoru, tel. 692 137 702. |
© eurobudowa.pl 2004-2024