Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Renowacja barokowego ołtarza głównego w kościele

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Renowacja barokowego ołtarza głównego w kościele

Data zamieszczenia: 2024-03-01
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Wszystkich Świętych w Starym Białczu
Stary Białcz 17
64-030 Śmigiel
powiat: kościański
Tel. 655117895
parafia_starybialcz@poczta.fm
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Śmigiel
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 655117895
Termin składania ofert: 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Renowacja barokowego ołtarza głównego w kościele pw. Wszystkich Świętych w Starym Białczu
5. Opis przedmiotu zamówienia:

1) Przedmiotem niniejszego zamówienia są prace konserwatorskie/restauratorskie przy ołtarzu głównym w kościele parafialnym pw. Wszystkich Świętych w Starym Białczu nr 17, 64-030 Śmigiel, obręb geodezyjny 0027 Stary Białcz, działka nr 232.

Zakres:

A. Elementy polichromowane architektura:
konserwacja polichromowanej powierzchni architektury ołtarza wg programu prac, który jest integralną częścią Pozwolenia WWKZ nr 15/2020/B z dnia 09.11.2020 r. oraz Decyzji WWKZ nr 117/2023 z dnia 17.08.2023 r. (pozwolenie i decyzja w załączeniu).

B. Elementy polichromowane rzeźby - 10 szt., elementy snycerskie, złocone, obrazy
- 5 sztuk: inwentaryzacja, demontaż i zabezpieczenie rzeźb, obrazów oraz elementów snycerskich wchodzących w skład ołtarza. Miejsce przechowania zabezpieczonych elementów ołtarza na terenie parafii w Starym Białczu.
C. Tył ołtarza elementy płaskie i konstrukcje - nie dotyczy zamówienia.

2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają:
a) wzór umowy - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
b) pozwolenie WWKZ - załącznik nr 3 do zapytania ofertowego,.
c) Decyzja WWKZ - załącznik nr 4 do zapytania ofertowego,
d) program prac konserwatorskich - załącznik nr 5 do zapytania ofertowego.

Dokument nr: 1/2024

Składanie ofert:
9. Miejsce, forma i termin składania ofert:
1) Oferta wraz z załącznikami powinna zostać dostarczona w formie pisemnej:
a) za pośrednictwem Poczty Polskiej (listem poleconym), licencjonowanego kuriera lub złożona osobiście na adres Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka
pw. Wszystkich Świętych w Starym Białczu, Stary Białcz 17, 64-030 Śmigiel,
b) za pośrednictwem poczty elektronicznej (w formie skanu A4) na adres e-mail: parafia_starybialcz@poczta.fm
c) oferta musi wpłynąć do Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie do dnia 03.04.2024 r. do godz. 10:00.

5) W przypadku oferty składanej poprzez pocztę elektroniczną - należy w tytule e-mail zawrzeć oznaczenie: ,,Oferta na zadanie pn.: Renowacja barokowego ołtarza głównego w kościele pw. Wszystkich Świętych w Starym Białczu; nie otwierać przed dniem 03.04.2024r. godz. 10:15".

Miejsce i termin realizacji:
6. Termin wykonania zamówienia:

1) Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie:
a) ETAP I - wykonanie co najmniej 50% zakresu prac konserwatorskich zgodnie
z harmonogramem rzeczowo-finansowym - do dnia 30.09.2024 r.,
b) ETAP II - wykonanie pozostałego zakresu prac konserwatorskich zgodnie
z harmonogramem rzeczowo-finansowym - do dnia 15.05.2025 r.

Wymagania:
3) Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
4) Konieczne jest wykonanie przez Wykonawcę obmiaru zakresu prac objętych zamówieniem i zapoznanie się z zakresem zamówienia. Zamawiający umożliwi wizję lokalną w uzgodnionym wcześniej terminie - po uprzednim kontakcie telefonicznym.
2. Tryb udzielenia zamówienia:
1) Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny,
w szczególności z uwzględnieniem §8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków
o Dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
2) Do niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605
ze zm.).
3) Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Odbudowy Zabytków.
4) W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny
(t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1610 ze zm.).
3. Sposób i miejsce publikacji zapytania ofertowego:
1) Zapytanie ofertowe zostanie upublicznione za pośrednictwem strony internetowej Gminy Śmigiel: https://smigiel.plw zakładce Komunikaty.
4. Informacje ogólne:
1) Postępowanie prowadzi się zachowaniem formy pisemnej.
2) Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
3) Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający
i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną. Jeżeli Zamawiający
lub Wykonawca przekazuje oświadczenie, wnioski, zawiadomienia oraz informacje drogą elektroniczną, każda ze Stron na żądanie drugiej potwierdza ich otrzymanie.
4) Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
5) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
6) Zamawiający nie zwraca ofert przesłanych w formie papierowej.
7) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego, nie później jednak niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zamieści treść zapytań wraz z wyjaśnieniami na stronie internetowej https://smigiel.pl w miejscu publikacji zapytania ofertowego.
8) Pytania i odpowiedzi do zapytania ofertowego, zmiany w zapisach zapytania ofertowego oraz wszelkie informacje będą zamieszczane na stronie internetowej https://smigiel.pl w miejscu publikacji zapytania ofertowego.
9) Wszelkie rozliczenia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia opisanego
w niniejszym zapytaniu dokonywane będą w złotych polskich.
7. Warunki udziału w postępowaniu:

1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyła i kierowała realizacją zamówienia, posiadającą uprawnienia zgodnie z art. 37a Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r., która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie,
w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która
po rozpoczęciu studiów II stopnia lub po zaliczeniu 6 semestru jednolitych studiów magisterskich, przez co najmniej 9 m-cy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury
lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14 a ust. 2. Wykonawca jest zobowiązany do oświadczenia w Formularzu Ofertowym, że dysponuje osobą
o w/w uprawnieniach.
2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że wykonał w okresie ostatnich
5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia, których przedmiotem
były prace związane z konserwacją i restauracją obiektów ruchomych wpisanych
do rejestru zabytków, tj. prace odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości łącznej co najmniej 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).
3) Wykonawca jest zobowiązany do wskazania wykazu wykonanych prac związanych
z konserwacją i restauracją obiektów ruchomych wpisanych do rejestru zabytków
w Formularzu Ofertowym - załączniku nr 1 do zapytania.
8. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której musi być zaoferowana tylko jedna ostateczna cena.
2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę. Złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania wariantowe albo alternatywne spowoduje jej odrzucenie.
3) Oferta musi być sporządzona ściśle według postanowień niniejszego zapytania ofertowego.
4) Oferta musi być sporządzona według wzoru Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
5) Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
6) Wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami muszą być kolejno ponumerowane i złączone w sposób trwały.
7) Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisującą/e ofertę i opatrzone datami ich dokonania.
8) Oferta oraz składane łącznie z nią dokumenty muszą być podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, a podpis musi umożliwiać identyfikację tożsamości osoby/osób go składających, tj. podpis powinien być złożony wraz z imienną pieczątką lub podpis powinien być czytelny z podaniem imienia
i nazwiska przez osobę/osoby upoważnioną/e do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Jeżeli osoba/osoby podpisująca/e nie wynika z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), to należy dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo
dla tej osoby/osób. Pełnomocnictwo musi wyraźnie wskazywać uprawnienia tej osoby/osób do składania oświadczeń woli w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
w szczególności do podpisania oferty i innych dokumentów w postępowaniu.
9) Oferta musi zawierać następujące dokumenty:
a) Formularz Ofertowy - stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania,
b) Kosztorys ofertowy,
c) odpis z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
d) w przypadku podpisania oferty i poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę/osoby niewymienioną/e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć skan oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie stosownego pełnomocnictwa.
2) Oferta złożona po terminie, bez względu na przyczynę, nie będzie rozpatrywana.
3) Za termin złożenia oferty uważa się termin jej doręczenia Zamawiającemu.
W przypadku składania oferty za pośrednictwem poczty lub kuriera decyduje data
i godzina dotarcia przesyłki do Sekretariatu Zamawiającego, a nie data złożenia przesyłki w urzędzie pocztowym lub innemu operatorowi. W przypadku składania oferty za pośrednictwem poczty elektronicznej decyduje data i godzina dotarcia przesyłki na adres e-mail Zamawiającego, a nie data wysłania przesyłki ze skrzynki pocztowej (e-mail) Wykonawcy.
4) W przypadku oferty składanej osobiście lub pocztą/kurierem - należy zamieścić ofertę w kopercie, która musi być zaadresowana na adres Zamawiającego i zawierać oznaczenie: ,,Oferta na zadanie pn.: Renowacja barokowego ołtarza głównego
w kościele pw. Wszystkich Świętych w Starym Białczu; nie otwierać przed dniem 03.04.2024 r. godz. 10:15".
10. Opis sposobu obliczenia ceny:
1) Podana w ofercie cena musi być wyrażona w złotych polskich [PLN], z dokładnością
do dwóch miejsc po przecinku (zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrągleń) wraz z wyszczególnieniem zastosowanej stawki podatku VAT.
2) Cenę oferty należy przedstawić na podstawie kalkulacji własnej, biorąc pod uwagę przedmiot zamówienia w zakresie określonym w niniejszym zapytaniu.
3) Wykonawcy ustalają wysokość wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia poprzez wypełnienie Formularza Ofertowego - sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania na podstawie przygotowanego i załączonego kosztorysu ofertowego.
4) Cena oferty (wartość brutto) jest wynagrodzeniem ryczałtowym i jest to kwota wymieniona w Formularzu Ofertowym i kosztorysie ofertowym.
5) Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia, określony zostały w projekcie umowy - załączniku nr 2 do zapytania.
6) Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty, jakie
poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, a także wszystkie składniki związane z realizacją zamówienia, w tym m.in. podatek VAT określony zgodnie z przepisami ustawy
z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
7) Ryzyko oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
12. Dodatkowe informacje:
1. Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się w dniu wskazanym jako termin składania ofert.
2. Zamawiający poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiająco tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub innych składanych dokumentów, a także oświadczeń. W przypadku niezłożenia wyjaśnień lub oświadczeń przez Wykonawcę, Zamawiający będzie uprawniony do odrzucenia oferty tego Wykonawcy.
4. Jeżeli zaoferowana cena lub jej istotne części składowe wydają się rażąco niskie
w stosunku do przedmiotu zamówienia lub budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym, Zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub jej istotnych części składowych.
5. W przypadku gdy cena całkowita oferty złożonej w terminie jest niższa o co najmniej 30% od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania, Zamawiający może również zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień, o których mowa w ust. 4 powyżej
6. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa
na Wykonawcy.
7. Odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną, podlega oferta Wykonawcy, który
nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie lub jeżeli złożone przez Wykonawcę wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny.
8. Jeżeli Wykonawca nie złożył dokumentów określonych w zapytaniu ofertowym, które należało złożyć w postępowaniu wraz z ofertą, lub są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wzywa wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia
lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie. W przypadku nieuzupełnienia oferty przez Wykonawcę, Zamawiający będzie uprawniony
do odrzucenia oferty tego Wykonawcy.
9. Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty, jeśli oferta jest niekompletna, nie spełnia wymogów formalnych, jest niezgodna z zapytaniem, zawiera rażąco niską ceną lub Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.
10. Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku
do Zamawiającego.
11. Zawiadomienie o wyborze oferty Zamawiający przekazuje Wykonawcom, którzy złożyli oferty w odpowiedzi na zapytanie ofertowe, a ponadto publikuje na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://smigiel.pl.
12. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie Wykonawcy, którego ofertę wybrano.
13. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odstąpi o podpisania umowy
z Zamawiającym, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
14. Udzielenie zamówienia następuje poprzez zawarcie umowy w formie pisemnej.
15. Umowę sporządza się co najmniej w dwóch egzemplarzach, z których jeden przeznaczony jest dla Zamawiającego, a drugi dla Wykonawcy.
16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym
etapie bez podania przyczyny - bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych
i finansowych.
17. Z tytułu unieważnienia postępowania Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie
w stosunku do Zamawiającego.
18. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania Zamawiający przekazuje wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty w odpowiedzi na zapytanie ofertowe, a ponadto publikuje na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://smigiel.pl.
13. Zasady przetwarzania danych osobowych:

Uwagi:
11. Kryteria oceny ofert:

1) Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
o zostały złożone przez wykonawców spełniających wszystkie warunki udziału
w postępowaniu,
o nie zostały odrzucone przez Zamawiającego.
2) Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:
1) kryterium ceny - waga kryterium 60%,
2) kryterium okresu gwarancji - waga kryterium 40%.
3) Zasady oceny kryterium ,,Cena" (C):
W przypadku kryterium ,,Cena" oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc
po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:

Pi(C) = (C min / Ci) x 100 x 60%
gdzie:
Pi(C) - ilość punktów przyznana danej ofercie
C min - najniższa cena spośród ważnych i nieodrzuconych ofert
Ci - cena oferty badanej
100 - wskaźnik stały
60% - waga kryterium
`
4) Zasady oceny kryterium ,,Okres gwarancji" (G).

W przypadku kryterium ,,Okres gwarancji" oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:

Pi (G) = (Gi / 60 m-cy) x 100 x 40%

gdzie:
Pi(G) - ilość punktów przyznana danej ofercie
Gi - okres gwarancji oferty badanej niepodlegającej odrzuceniu
60 m-cy - maksymalny okres gwarancji, który może zostać zaoferowany Zamawiającemu przez Wykonawcę
100 - wskaźnik stały
40% - waga kryterium

Wymagany minimalny okres udzielonej gwarancji na wykonane prace określone
w zamówieniu wynosi 36 miesięcy od dnia dokonania odbioru końcowego, natomiast maksymalny okres gwarancji, który może zostać zaoferowany przez Wykonawcę wynosi 60 miesięcy od dnia dokonania odbioru końcowego. Oferta z gwarancją poniżej 36 miesięcy zostanie odrzucona jako niezgodna z Zapytaniem, a z gwarancją 60 miesięcy i więcej otrzyma 40 punktów.

W ramach kryterium oceny ofert zostaną ocenione jedynie te oferty, w których Wykonawca zaoferował gwarancję jakości dłuższą od tej wymaganej przez Zamawiającego jako minimalna. Oferty w których zaoferowano 36 miesięczny okres gwarancji w ramach ww. kryterium otrzymają 0 pkt.

Gwarancja liczy się od daty ostatecznego, bezusterkowego, protokolarnego odbioru robót. Okres gwarancji będzie równy okresowi rękojmi.

5) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów Pi(C) + Pi (G) spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
6) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w ostatecznej ocenie punktowej.
7) Każda z ofert może uzyskać maksymalnie 100 punktów.

1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Parafia Rzymskokatolicka
pw. Wszystkich Świętych w Starym Białczu z siedzibą w: Stary Białcz 17, 64-030 Śmigiel,
b) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego,
c) w niektórych sytuacjach Zamawiający może przekazywać Pani/Pana dane osobowe osobom trzecim, jeśli będzie to konieczne do dochodzenia praw
i obowiązków wynikających z zawartej umowy lub obowiązujących przepisów prawa,
d) Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane wyłącznie osobom upoważnionym przez Zamawiającego, tj. pracownikom i współpracownikom Zamawiającego, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki, podmiotom przetwarzającym, którym Zamawiający zleci to zadanie, innym odbiorcom danych, np. kurierom (placówkom pocztowym), bankom, ubezpieczycielom, kancelariom prawnym lub instytucjom upoważnionym z mocy prawa do otrzymania przedmiotowych danych,
e) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą ponadto osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest związany z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
h) posiada Pani/Pan:
o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z zapytaniem),
o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
i) nie przysługuje Pani/Panu:
o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
Osoba do kontaktu w sprawie zapytania ofertowego:
Ks. Jarosław Olejniczak - Proboszcz Parafii
Tel. 655117895
E-mail: parafia_starybialcz@poczta.fm

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.