Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana pokrycia dachowego oraz wykonanie opaski odwadniającej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana pokrycia dachowego oraz wykonanie opaski odwadniającej

Data zamieszczenia: 2024-03-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia pw. Podwyższenia Krzyża Świętego
ul. Cicha 2A
22-315 Gorzków-Osada
powiat: krasnostawski
tel. 846838156 wew. 303, 846838156 wew. 329
kkozak@gorzkow.eu
Województwo: lubelskie
Miasto: Gorzków-Osada
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 846838156 wew.
Termin składania ofert: 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
TYTUŁ ZAMÓWIENIA
,,Wymiana pokrycia dachowego oraz wykonanie opaski odwadniającej przy kościele polskokatolickim Parafii Podwyższenia Krzyża Świętego w Gorzkowie-Osadzie".
Zadanie dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Nr RPOZ/2022/10574/PolskiLad na podstawie wniosku o dofinansowanie złożonego przez Gminę Gorzków.
II. CEL ZAMÓWIENIA:
Celem zamówienia jest wykonanie prac związanych z ,,Wymianą pokrycia dachowego oraz wykonanie opaski odwadniającej przy kościele polskokatolickim Parafii Podwyższenia Krzyża Świętego w Gorzkowie-Osadzie".
Lokalizacja obiektu: kościół polskokatolicki Parafii Podwyższenia Krzyża Świętego w Gorzkowie-Osadzie, Ul. Cicha 2A, 22-315 Gorzków-Osada, działka nr 384, obręb Gorzków-Osada, gmina Gorzków. Prawo własności do nieruchomości uregulowane prawnie prawomocnym postanowieniem sądu PS.Ns.457/82.
V. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem umowy jest sporządzenie dokumentacji projektowej i na jej podstawie przeprowadzenie robót budowlanych, polegających na wymianie pokrycia dachowego oraz wykonaniu opaski odwadniającej przy zabytkowym budynku kościoła polskokatolickiego pw. Podwyższenia Krzyża Świętego w Gorzkowie-Osadzie.
2. Podstawowe parametry obiektu:
o konstrukcja ścian: murowana z cegły czerwonej pełnej
o konstrukcja więźby dachowej: krokwiowo-jętkowa
o materiał więźby dachowej: drewno
o pokrycie dachowe: blacha stalowa ocynkowana
o powierzchnia zabudowy: 255,00 m?
o powierzchnia dachu: 350,00 m?
o szerokość budynku: 10,40 m
o długość budynku 23,00 m
3. Zakres inwestycji w formule ,,zaprojektuj i wybuduj", obejmuje takie prace jak:
1) Przygotowanie dokumentacji technicznej:
o wykonanie oceny technicznej stanu więźby dachowej pod kontem określenia zakresu wymagającego wymiany;
o wykonanie inwentaryzacji budynku;
o wykonanie dokumentacji projektowej na roboty budowlane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawa o ochronie zabytków i opieki nad zabytkami oraz z zaleceniami konserwatorskimi wydanymi w dniu 20 listopada 2023 r. nr IN.II.5183.89.1.2023; w tym: programu prac budowlanych, uzyskanie mapy dla celów projektowych, projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany i techniczny rewitalizacji (wraz z opaską), przedmiary robót budowlano-remontowych i kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót;
o uzyskanie w imieniu zamawiającego wymaganych prawem zezwoleń oraz pozwolenia na budowę;
o przygotowanie dokumentów kolaudacyjnych (protokoły, atesty, certyfikaty itp.).
2) Roboty budowlane:
o organizację zaplecza budowy;
o wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, tj. ewentualne wzmocnienie konstrukcji więźby, wykonanie nowego pokrycia dachowego oraz obróbek blacharskich w tym orynnowania, rozbiórkę starej i wykonanie nowej opaski odwadniającej wokół budynku.
W ramach przedmiotu niniejszej umowy Wykonawca zobowiązany jest zaprojektować i wykonać wymianę zniszczonego pokrycia dachowego z blachy ocynkowanej ponownie na blachę w kolorystyce uzgodnionej z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków. Zgodnie z wytycznymi Konserwatora dopuszcza się zastosowanie blachy stalowej ocynkowanej, arkuszowej lub blachy tytanowo-cynkowej. Po wykonaniu demontażu istniejącego pokrycia dachowego i usunięciu łat, należy dokonać oceny technicznej konstrukcji elementów dachu - elementy zawilgocone, zagrzybiałe należy wymienić. Dodatkowo konstrukcję należy zabezpieczyć impregnatami przed działaniem szkodników i grzybów. Przewiduje się wymianę obróbek blacharskich, które to należy przeprowadzić z zachowaniem ozdobnych koszy zlewowych, ponadto należy zastosować rynny leżące. Na obiekcie należy wymienić zniszczoną instalację odgromową. Wokół obiektu należy zaprojektować wykonanie żwirowej opaski odwadniającej o szerokości min. 0,8 m bez obrzeży betonowych. Wodę opadową pochodzącą z rur spustowych należy odprowadzić z wylewek rur na odległość min. 1,5 m od budynku przy pomocy szczelnych korytek betonowych. Wymiana pokrycia dachowego nie zmienia warunków ochrony p.poż. budynku. Należy zastosować impregnację wymienianych elementów drewnianych oraz impregnację wszystkich elementów drewnianych więźby dachowej środkiem ogniochronnym.
4. Zakres zamówienia określa program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
5. Projekt współfinansowany jest z dotacji Gminy Gorzków, w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków z programu Polski Ład.

CPV: 45212361-4, 445261000-4

Dokument nr: 2/2024

Otwarcie ofert: Miejsce otwarcia ofert: Urzędu Gminy Gorzków, Ul. Główna 9, 22-315 Gorzków, sala konferencyjna, godz. 11:30.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert do dnia 03 kwietnia 2024 roku do godzin 11:00
Miejsce składania ofert: Sekretariat Urzędu Gminy Gorzków, Ul. Główna 9, 22-315 Gorzków.
Oferty należy składać w formie papierowej, dostarczonych za pośrednictwem poczty, kuriera na w/w adres lub osobiście w Urzędzie Gminy Gorzków (liczy się dzień i godz. wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data nadania oferty czy też jej sporządzenia) na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.

Miejsce i termin realizacji:
Lokalizacja obiektu: kościół polskokatolicki Parafii Podwyższenia Krzyża Świętego w Gorzkowie-Osadzie, Ul. Cicha 2A, 22-315 Gorzków-Osada, działka nr 384, obręb Gorzków-Osada, gmina Gorzków.
HARMONOGRAM REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
o Planowany termin opracowania dokumentacji projektowej - do 3 miesięcy od dnia podpisania umowy.
o Planowany termin rozpoczęcia realizacji zamówienia w zakresie robót budowlanych: od dnia uzyskania wszelkich zgód i uzgodnień i odbioru kompletnej dokumentacji projektowej.
o Planowany termin zakończenia realizacji zamówienia: do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
IV. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA:
1. Postępowanie prowadzone jest w trybie postępowania ofertowego z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023r. poz. 1605 z późn.zm.).
2. Postępowanie przeprowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o Dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
3. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa w szczególności ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740 z późn. zm.) oraz ustawa z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.).
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, ani ofert wariantowych.
5. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) wykażą, że dysponują jedną osobą do kierowania robotami budowlanymi w ramach zamówienia , która posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego spełniająca wymagania o których mowa w art. 37a ust.1 Ustawy o Ochronie Zabytków i opiece nad zabytkami oraz która brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych;
b) wykażą, że w sposób należyty i zgodny z przepisami prawa, wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali roboty budowalne przy obiektach zabytkowych, które polegały na przebudowie lub remoncie zabytkowego obiektu architektury wpisanego do rejestru bądź ewidencji zabytków na kwotę minimum 100.000,00 złotych w ramach jednego kontraktu;
c) zobowiążą się do udzielenia min. 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowalne, objęte niniejszym zamówieniem.

VIII. ZAKRES WYKLUCZENIA:
Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Wykonawcy powiązani osobowo i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ:
1. Wykaz robót budowlanych wykonanych, lub wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Załącznik nr 6 do zapytania ofertowego.
1) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do zapytania ofertowego.
XI. KOMUNIKACJA W POSTĘPOWANIU:
1. Wszelka korespondencja związana z zapytaniem ofertowym będzie prowadzona za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres poczty elektronicznej wskazanej w ust. 3 tak, aby można było ustalić bezspornie kto jest nadawcą korespondencji.
2. Oferent może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego w terminie 3 dni przed wyznaczonym terminem składania ofert.
3. Wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego należy przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: gmina@gorzkow.eu
4. W korespondencji dotyczącej postepowania należy wskazać nr zapytania ofertowego i/lub nazwę zamówienia nadanego przez Zamawiającego.
5. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie po terminie w ust. 2 Zamawiający może pozostawić je bez odpowiedzi.
6. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, lecz nie później niż na 2 dni przed terminem składania ofert.
7. Zamawiający przekaże treść wyjaśnień Oferentowi, który zwrócił się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego oraz zamieści treść wyjaśnienia na stronie internetowej oraz BIP Zamawiającego pod numerem sprawy bez ujawniania źródła zapytania.

XII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
1. Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.
XIII. MINIMALNY ZAKRES OFERTY:
1. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego.
2. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa, (jeżeli dotyczy).
5. Osoba podpisująca ofertę musi być upoważniona do reprezentowania Oferenta. W przypadku, jeśli prawo reprezentacji nie wynika z publicznych rejestrów jak CEiDG albo KRS, oferta do której nie dołączono pełnomocnictwa będzie uznana za nieważną.
6. Oferty niekompletne (tj. niezawierające wszystkich obowiązkowych elementów) lub złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane. Zamawiający nie ma obowiązku wezwania Oferenta do uzupełnienia oferty o brakujące dokumenty.
7. Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby składające ofertę.
8. Oferty należy składać z dopiskiem: OFERTA NA: ,,Wymiana pokrycia dachowego oraz wykonanie opaski odwadniającej przy kościele polskokatolickim Parafii Podwyższenia Krzyża Świętego w Gorzkowie-Osadzie".
9. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert może wprowadzić zmiany do złożonej oferty. Zmiany należy złożyć według takich samych zasad jak składanie ofert, z dopiskiem ,,ZMIANA OFERTY" na kopercie.
10. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert może wycofać złożoną ofertę.
11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez uzasadnienia.

XV. KRYTERIA OCENY OFERTY I OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI:
1. Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
2. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert z ustaloną punktacją do 100 pkt. (100%=100pkt).
3. Zamawiający dokona oceny złożonych w terminie ofert, które spełnią wymagania formalne na podstawie następującego zestawu kryteriów oceny:

Lp.
KRYTERIA OCENY OFERT
WAGA
(%)
1.
Cena
80 pkt
2.
Okres gwarancji
20 pkt

1) Cena - max. 80 pkt.

Cena brutto oferty najtańszej x 80 pkt
Cena brutto oferty badanej

3) Okres gwarancji - max. 20 pkt.
a) wykonawca otrzyma 20 punktów, gdy zadeklaruje, że okres gwarancji wyniesie 60 miesięcy,
b) wykonawca otrzyma 10 punktów, gdy zadeklaruje, że okres gwarancji wyniesie 48 miesięcy,
c) wykonawca otrzyma 0 punktów, gdy zadeklaruje, że okres gwarancji wyniesie 36 miesięcy,
4. Punkty w powyższych kryteriach zostaną przyznane na podstawie informacji uzyskanych z Formularzy ofertowych - Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. Formularz ofertowy nie podlega uzupełnieniu. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów po zsumowaniu punktów otrzymanych w poszczególnych kryteriach oceny. Maksymalnie oferta może uzyskać 100 pkt.
XVI. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO:
1. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie poinformowany przez Zamawiającego o miejscu i terminie podpisania umowy.
2. Wykonawca, o którym mowa w ust. 1, ma obowiązek zawrzeć umowę w sprawie zamówienia na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią Załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego. Umowa zostanie uzupełniona o zapisy wynikające ze złożonej oferty.
3. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy, to Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
4. Do zapytania ofertowego dołączony jest wzór umowy stanowiący jej integralną część zgodnie z Załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego, w których Zamawiający przewidział wszystkie istotne dla stron postanowienia oraz przyszłe zobowiązania Wykonawcy i Zamawiającego.

XVII. WARUNKI ZMIANY UMOWY:
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem ust. 2, ust. 3, ust. 4 i ust. 6.
2. Dopuszcza się istotne zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty w przypadku wystąpienia przynajmniej jednego z poniższych powodów:
o wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie i sposobie wykonania przedmiotu zamówienia;
o wystąpienia uzasadnionych i adekwatnych przyczyn do zmian w zakresie i sposobie wykonania przedmiotu zamówienia wynikających z wprowadzonych zmian do wniosku o dofinansowanie zadania;
o wystąpienia obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy;
o wystąpienia okoliczności będących wynikiem działania siły wyższej;
o zmiany istotnych regulacji prawnych;
o wystąpienia odmowy lub wydłużenia terminów wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę;
o wystąpienia przyczyn związanych z procedurami rozliczenia dofinansowania zadania ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
3. Dopuszcza się możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, w szczególności w sytuacjach wskazanych w ust. 2, w sytuacjach niezależnych od Wykonawcy np. z powodu niesprzyjających warunków pogodowych, gdyby dalsza realizacja prac budowlanych mogła spowodować niekorzystne dla obiektu konsekwencje, w sytuacji przedłużających się procedur związanych z niezbędnymi pozwoleniami, w sytuacjach związanych z koniecznością wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, które ze względu na zasady wiedzy technicznej i sztuki budowlanej wymagają dodatkowego czasu ponad termin wynikający z umowy, innych sytuacji uzasadnionych protokołem konieczności.
4. Wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy na wniosek Wykonawcy będzie możliwe wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego i będzie możliwe wyłącznie w sytuacji, gdy konieczność wydłużenia tego terminu wynika z przyczyn obiektywnych oraz Zamawiający uzyska zgodę na wydłużenie terminu realizacji zadania od Prezesa Rady Ministrów w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
5. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2, ust. 3 i ust.4 nie mogą powodować zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy.
6. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2, ust. 3 i ust. 4 wymagają zgody obydwu stron umowy i formy pisemnej pod rygorem nieważności.

XVIII. INFORMACJE DODATKOWE:
1. Zamawiający ma prawo unieważnienia procedury o udzielenie zamówienia bez podania przyczyny, na każdym etapie postępowania aż do chwili zawarcia umowy.
2. Zawiadomienie o złożonych ofertach i wyborze najkorzystniejszej zostanie umieszczone na stronie internetowej Gminy Gorzków.
3. Przed wystąpieniem na drogę sądową Zamawiający zobowiązuje się do poddania ewentualnych sporów w relacjach z Wykonawcą/Wykonawcami o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.

Kontakt:
OSOBA DO KONTAKTU:
w sprawie ogłoszenia:
Katarzyna Kozak-Brych, tel. 846838156 wew. 303, kkozak@gorzkow.eu
w sprawach merytorycznych:
mgr inż. Adrian Kowalik, tel. 846838156 wew. 329, e-mail: akowalik@gorzkow.eu

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.