Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Kompleksowy remont zabytkowego kościoła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Kompleksowy remont zabytkowego kościoła

Data zamieszczenia: 2024-03-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Bartłomieja w Starym Bojanowie
ul. Główna 33
64-030 Śmigiel
powiat: kościański
Tel. 655 185 161
dantes1@onet.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Śmigiel
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 655 185 161
Termin składania ofert: 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/2024
dla zadania pn.
,,Remont wnętrza XIX w. kościoła parafialnego
pw. św. Bartłomieja w Starym Bojanowie"
5. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowy remont zabytkowego kościoła pw. św. Bartłomieja w Starym Bojanowie, położonego przy Ul. Głównej 33, na działce ewidencyjnej nr 3, obręb 0026 Stare Bojanowo polegający na poniższych działaniach:
a) badania konserwatorskie wnętrza kościoła: przeprowadzenie badań stratygraficznych w celu rozpoznania stanu zachowania pierwotnej dekoracji (wykonanie ok. 30 odkrywek), opracowanie wytycznych planowanego remontu wnętrza (projekt remontu), uzyskanie stosownych pozwoleń na przeprowadzenie prac remontowych i konserwatorskich oraz ich wykonanie;
b) prace konserwatorskie i remontowe polegające na:
? uzupełnieniu tynków i ubytków po osuszeniu ścian,
? usunięciu farb oraz malowaniu całej świątyni (nawa główna, prezbiterium, zakrystia i wieża),
? odkryciu fresków i ich konserwacji na ścianie do prezbiterium,
? naprawie sklepienia i uzupełnieniu złoconej sztukaterii,
? odnowieniu drewnianego chóru muzycznego wraz z dekoracjami,
? odnowieniu drzwi wewnętrznych głównych i do zakrystii.
2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają:
a) wzór umowy - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
b) decyzja konserwatora zabytków - załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
3) Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji jakości oraz rękojmi za wady
na wykonany przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
4) Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
5) Konieczne jest przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej miejsca prac oraz szczegółowe zapoznanie się z dokumentami zamówienia. Zamawiający umożliwi wizję lokalną w uzgodnionym wcześniej terminie - po uprzednim kontakcie telefonicznym.

Dokument nr: 1/2024

Składanie ofert:
9. Miejsce, forma i termin składania ofert:

1) Oferta wraz z załącznikami powinna zostać dostarczona w formie pisemnej:
a) za pośrednictwem poczty, kuriera lub złożona osobiście na adres Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Bartłomieja w Starym Bojanowie, Stare Bojanowo, Ul. Główna 33, 64-030 Śmigiel,
b) za pośrednictwem poczty elektronicznej (w formie skanu) na adres e-mail: dantes1@onet.pl,
c) oferta musi wpłynąć do Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie do dnia 03.04.2024 r. do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
6. Termin wykonania zamówienia:

1) Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31.03.2025 r.

Wymagania:
2. Tryb udzielenia zamówienia:
1) Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny,
w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków
o Dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
2) Do niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605
ze zm.).
3) Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Odbudowy Zabytków.
4) W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny
(t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1610 ze zm.).
3. Sposób i miejsce publikacji zapytania ofertowego:
1) Zapytanie ofertowe zostanie upublicznione za pośrednictwem strony internetowej Gminy Śmigiel: https://smigiel.pl w zakładce Komunikaty.
4. Informacje ogólne:
1) Postępowanie prowadzi się zachowaniem formy pisemnej.
2) Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
3) Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający
i Wykonawcy przekazują pisemnie lub drogą elektroniczną. Jeżeli Zamawiający
lub Wykonawca przekazuje oświadczenie, wnioski, zawiadomienia oraz informacje drogą elektroniczną, każda ze Stron na żądanie drugiej potwierdza fakt ich otrzymania.
4) Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
5) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
6) Zamawiający nie zwraca ofert przesłanych w formie papierowej.
7) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego, nie później jednak niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zamieści treść zapytań wraz z wyjaśnieniami na stronie internetowej https://smigiel.pl w miejscu publikacji zapytania ofertowego.
8) Pytania i odpowiedzi do zapytania ofertowego, zmiany w zapisach zapytania ofertowego oraz wszelkie informacje będą zamieszczane na stronie internetowej https://smigiel.pl w miejscu publikacji zapytania ofertowego.
9) Wszelkie rozliczenia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia opisanego
w niniejszym zapytaniu dokonywane będą w złotych polskich.
7. Warunki udziału w postępowaniu:
1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia wskazane
w Pozwoleniu WWKZ nr 102/A/2024 z 9 lutego 2024 r., tj. kwalifikacje
i doświadczenie, o których mowa w art. 37a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r.
o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 840 ze zm.).
2) Zgodnie z art. 37a ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami: ,,Pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi, prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru kieruje osoba, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która
po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a
ust. 2".
3) Zgodnie z art. 37a ust. 2 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami: ,,W dziedzinach nieobjętych programem studiów wyższych, o których mowa w ust. 1, pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi, prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru albo na Listę Skarbów Dziedzictwa, kieruje osoba, która posiada:
1) świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie lub średnie branżowe i dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych w zawodach odpowiadających danej dziedzinie lub
2) dyplom mistrza w zawodzie odpowiadającym danej dziedzinie
- oraz która przez co najmniej 4 lata brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, na Listę Skarbów Dziedzictwa, do inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub innych zabytkach zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2".
4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane
do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (kierownik budowy), o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz kwalifikacje i doświadczenie, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 840 ze zm.).
5) Zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami: ,,Robotami budowlanymi kieruje albo nadzór inwestorski wykonuje, przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru osoba, która posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz która przez co najmniej
18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury".
6) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia, których przedmiotem były prace związane z przebudową i/lub remontem obiektu wpisanego do rejestru zabytków,
tj. roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości łącznej co najmniej 50 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
7) Wykonawca jest zobowiązany do wskazania proponowanej osoby, która posiada kwalifikacje i doświadczenie, o których mowa w art. 37a ust. 1 i 2 ustawy z dnia
23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami w Formularzu Ofertowym - załączniku nr 1 do zapytania.
8) Wykonawca jest zobowiązany do wskazania proponowanego kierownika budowy
w Formularzu Ofertowym - załączniku nr 1 do zapytania.
9) Wykonawca jest zobowiązany do wskazania wykazu wykonanych robót budowlanych w Formularzu Ofertowym - załączniku nr 1 do zapytania.
8. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której musi być zaoferowana tylko jedna ostateczna cena.
2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę. Złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania wariantowe albo alternatywne spowoduje jej odrzucenie.
3) Oferta musi być sporządzona ściśle według postanowień niniejszego zapytania ofertowego.
4) Oferta musi być sporządzona według wzoru Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
5) Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
6) Wszystkie zapisane strony oferty wraz z załącznikami muszą być kolejno ponumerowane i złączone w sposób trwały.
7) Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisującą/e ofertę i opatrzone datami ich dokonania.
8) Oferta oraz składane łącznie z nią dokumenty muszą być podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, a podpis musi umożliwiać identyfikację tożsamości osoby/osób go składających, tj. podpis powinien być złożony wraz
z imienną pieczątką lub podpis powinien być czytelny z podaniem imienia i nazwiska przez osobę/osoby upoważnioną/e do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Jeżeli osoba/osoby podpisująca/e nie wynika z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), to należy dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo dla tej osoby/osób. Pełnomocnictwo musi wyraźnie wskazywać uprawnienia tej osoby/osób
do składania oświadczeń woli w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
w szczególności do podpisania oferty i innych dokumentów w postępowaniu.
9) Oferta musi zawierać następujące dokumenty:
a) Formularz Ofertowy - stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania,
b) Kosztorys ofertowy,
c) odpis z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
d) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę/osoby niewymienioną/e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć skan oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie stosownego pełnomocnictwa.
2) Oferta złożona po terminie, bez względu na przyczynę, nie będzie rozpatrywana.
3) Za termin złożenia oferty uważa się termin jej doręczenia Zamawiającemu.
W przypadku składania oferty za pośrednictwem poczty lub kuriera decyduje data
i godzina dotarcia przesyłki do Sekretariatu Zamawiającego, a nie data złożenia przesyłki w urzędzie pocztowym lub innemu operatorowi. W przypadku składania oferty za pośrednictwem poczty elektronicznej decyduje data i godzina dotarcia przesyłki na adres e-mail Zamawiającego, a nie data wysłania przesyłki ze skrzynki pocztowej (e-mail) Wykonawcy.
4) W przypadku oferty składanej osobiście lub pocztą/kurierem - należy zamieścić ofertę w kopercie, która musi być zaadresowana na adres Zamawiającego i zawierać oznaczenie: ,,Oferta na zadanie pn.: Remont wnętrza XIX w. kościoła parafialnego
pw. św. Bartłomieja w Starym Bojanowie; nie otwierać przed dniem 03.04.2024 r. godz. 10:15".
5) W przypadku oferty składanej poprzez pocztę elektroniczną - należy w tytule e-mail zawrzeć oznaczenie: ,,Oferta na zadanie pn.: Remont wnętrza XIX w. kościoła parafialnego pw. św. Bartłomieja w Starym Bojanowie; nie otwierać przed dniem 03.04.2024 r. godz. 10:15".
10. Opis sposobu obliczenia ceny:
1) Podana w ofercie cena musi być wyrażona w złotych polskich [PLN], z dokładnością
do dwóch miejsc po przecinku (zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrągleń) wraz z wyszczególnieniem zastosowanej stawki podatku VAT.
2) Cenę oferty należy przedstawić na podstawie kalkulacji własnej, biorąc pod uwagę przedmiot zamówienia w zakresie określonym w niniejszym zapytaniu.
3) Wykonawcy ustalają wysokość wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia poprzez wypełnienie Formularza Ofertowego - sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania na podstawie przygotowanego
i załączonego kosztorysu ofertowego.
4) Cena oferty (wartość brutto) jest wynagrodzeniem ryczałtowym i jest to kwota wymieniona w Formularzu Ofertowym i kosztorysie ofertowym.
5) Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia, określony zostały w projekcie umowy - załączniku nr 2 do zapytania.
6) Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, a także wszystkie składniki związane z realizacją zamówienia, w tym m.in. podatek VAT określony zgodnie z przepisami ustawy z 11 marca 2004 r.
o podatku od towarów i usług.
7) Ryzyko oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
12. Dodatkowe informacje:
1. Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się w dniu wskazanym jako termin składania ofert.
2. Zamawiający poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. W przypadku niezłożenia wyjaśnień przez Wykonawcę, Zamawiający będzie uprawniony do odrzucenia oferty tego Wykonawcy.
4. Jeżeli zaoferowana cena lub jej istotne części składowe wydają się rażąco niskie
w stosunku do przedmiotu zamówienia lub budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym, Zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub jej istotnych części składowych.
5. W przypadku gdy cena całkowita oferty złożonej w terminie jest niższa o co najmniej 30% od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania, Zamawiający może zwrócić się o udzielenie wyjaśnień, o których mowa w ust. 4 powyżej
6. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa
na Wykonawcy.
7. Odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną, podlega oferta Wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie, lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz
z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny.
8. Jeżeli Wykonawca nie złożył dokumentów określonych w zapytaniu ofertowym, które należało złożyć w postępowaniu wraz z ofertą, lub są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wzywa wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia
lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie. W przypadku nieuzupełnienia oferty przez Wykonawcę, Zamawiający będzie uprawniony
do odrzucenia oferty tego Wykonawcy.
9. Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty, jeśli oferta jest niekompletna, nie spełnia wymogów formalnych, jest niezgodna z zapytaniem, zawiera rażąco niską ceną
lub Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.
10. Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku
do Zamawiającego.
11. Zawiadomienie o wyborze oferty Zamawiający przekazuje Wykonawcom, którzy złożyli oferty w odpowiedzi na zapytanie ofertowe, a ponadto publikuje na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://smigiel.pl.
12. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie Wykonawcy, którego ofertę wybrano.
13. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odstąpi o podpisania umowy
z Zamawiającym, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
14. Udzielenie zamówienia następuje poprzez zawarcie umowy w formie pisemnej.
15. Umowę sporządza się co najmniej w dwóch egzemplarzach, z których jeden przeznaczony jest dla Zamawiającego, a drugi dla Wykonawcy.
16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny - bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych
i finansowych.
17. Z tytułu unieważnienia postępowania Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie
w stosunku do Zamawiającego.
18. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania Zamawiający przekazuje Wykonawcom, którzy złożyli oferty w odpowiedzi na zapytanie ofertowe, a ponadto publikuje na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://smigiel.pl.

Uwagi:
11. Kryteria oceny ofert:

1) Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
o zostały złożone przez wykonawców spełniających warunki udziału
w postępowaniu,
o nie zostały odrzucone przez Zamawiającego.
2) Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria oceny ofert: CENA OFERTY - waga 100%.
3) Zasady oceny kryterium ,,Cena" (C):

W przypadku kryterium ,,Cena" oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc
po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:

Pi(C) = (C min / Ci) x 100

gdzie:
Pi(C) - ilość punktów przyznana danej ofercie
C min - najniższa cena spośród ważnych i nieodrzuconych ofert
Ci - cena oferty badanej
100 - wskaźnik stały

4) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
5) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w ostatecznej ocenie punktowej.
6) Każda z ofert może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
7) Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu
na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
13. Zasady przetwarzania danych osobowych:

1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Parafia Rzymskokatolicka
pw. św. Bartłomieja w Starym Bojanowie z siedzibą w: Stare Bojanowo, ul. Główna 33, 64-030 Śmigiel,
b) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie zapytania ofertowego,
c) w niektórych sytuacjach Zamawiający może przekazywać Pani/Pana dane osobowe osobom trzecim, jeśli będzie to konieczne do dochodzenia praw i obowiązków wynikających z zawartej umowy lub obowiązujących przepisów prawa,
d) Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane wyłącznie osobom upoważnionym przez Zamawiającego, tj. pracownikom i współpracownikom Zamawiającego, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki, podmiotom przetwarzającym, którym Zamawiający zleci to zadanie, innym odbiorcom danych, np. kurierom (placówkom pocztowym), bankom, ubezpieczycielom, kancelariom prawnym lub instytucjom upoważnionym z mocy prawa do otrzymania przedmiotowych danych,
e) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą ponadto osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest związany z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
h) posiada Pani/Pan:
o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z zapytaniem),
o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
i) nie przysługuje Pani/Panu:
o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
Osoba do kontaktu w sprawie zapytania ofertowego:
Ks. Piotr Kufliński - Proboszcz Parafii
Tel. 655 185 161
E-mail: dantes1@onet.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.