Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont elewacji zewnętrznej i wnętrza wieży zabytkowego kościoła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont elewacji zewnętrznej i wnętrza wieży zabytkowego kościoła

Data zamieszczenia: 2024-03-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Michała Archanioła w Sobinie
ul. Turkusowa 7
59-101 Sobin
powiat: polkowicki
tel.: 608 297 091
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Sobin
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 608 297 091
Termin składania ofert: 2024-04-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Remont elewacji zewnętrznej i wnętrza wieży zabytkowego Kościoła p.w. Św. Bartłomieja w Jędrzychowie".
I. TYTUŁ ZAMÓWIENIA
,,Remont elewacji zewnętrznej i wnętrza wieży zabytkowego Kościoła p.w. Św. Bartłomieja
w Jędrzychowie", dofinansowana z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
VI. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac w ramach zadania pn. ,,Remont elewacji zewnętrznej i wnętrza wieży zabytkowego Kościoła p.w. Św. Bartłomieja w Jędrzychowie", dofinansowanego z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, zgodnie z zatwierdzonym Decyzją Starosty Polkowickiego nr 890.2019 z dnia 13.12.2019 r. projektem konstrukcyjno-budowlanym dla inwestycji obejmującej remont kościoła filialnego p.w. Św. Bartłomieja, położonego w miejscowości Jędrzychów, dz. nr 353, obręb 0005 Jędrzychów, Polkowice - obszar wiejski oraz przedmiarem planowanych prac.
Warunki wykonania prac:
1. prace należy wykonać zgodnie z zapisami decyzji nr 890.2019 Starosty Polkowickiego z dnia 13.12.2019 r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę obejmującą remont kościoła filialnego p.w. Św. Bartłomieja, położonego w miejscowości Jędrzychów, na działce o numerze ewidencyjnym 353, obręb 0005 Jędrzychów, jednostka ewidencyjna 021604_5 Polkowice - obszar wiejski;
2. prace należy wykonać zgodnie z zapisami decyzji nr 159/2023 Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 06.03.2023 r. o pozwoleniu na prowadzenie robót budowlanych i prac restauratorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków;
3. zamawiający dopuszcza, w każdym aspekcie zamówienia, zastosowanie rozwiązań równoważnych lub lepszych od wskazanych pod warunkiem, że ich zastosowanie nie będzie prowadzić do pogorszenia parametrów technicznych, funkcjonalnych i jakościowych.
Udowodnienie, że oferowane rozwiązanie jest równowartościowe lub lepsze od wymaganego, leży po stronie Oferenta;
4. odbiór prac dokonywany będzie przez przedstawiciela Zamawiającego przy udziale
Wykonawcy.

Otwarcie ofert: 17. Oferty zostaną otwarte dnia 03.04.2024 r. o godz. 12:45 w siedzibie Zamawiającego - Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Michała Archanioła w Sobinie, Ul. Turkusowa 7,
59-101 Sobin

Składanie ofert:
IX. SPOSÓB I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY
1. Oferty należy składać do dnia 03 kwietnia 2024 r. do godz. 12:00.
2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim i przesłać lub dostarczyć osobiście na adres:
Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Michała Archanioła w Sobinie
ul. Turkusowa 7
59-101 Sobin

Miejsce i termin realizacji:
VII. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Przewidywany okres realizacji inwestycji: od dnia podpisania umowy w terminie
do 12 miesięcy (dokładny termin realizacji ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisywania umowy).
3. Planowany termin podpisania umowy z Wykonawcą: po otrzymaniu przez Gminę Polkowice (Wnioskodawcę) Promesy właściwej oraz po podpisaniu pomiędzy Gminą Polkowice (Wnioskodawcą), a Parafią (Zamawiającym) umowy dotacji.

Wymagania:
Inwestycja jest dofinansowana z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków (Promesa wstępna
nr RPOZ/2022/4595/PolskiLad).
IV. SPOSÓB I MIEJSCE PUBLIKACJI ZAMÓWIENIA
Zapytanie ofertowe zostanie upublicznione poprzez umieszczenie go na stronie internetowej Zamawiającego, czyli Parafii Rzymskokatolickiej p.w. św. Michała Archanioła w Sobinie (http://parafiasobin.eu/) oraz na stronie internetowej Gminy Polkowice, która jest Wnioskodawcą w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków (https://bip.polkowice.eu/).
V. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
1. Postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w szczególności
z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o Dofinansowanie
z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków oraz zgodnie z wytycznymi zawartymi
w Załączniku do uchwały nr 232/2022 Rady Ministrów z dnia 23 listopada 2022 r. - Szczegółowe zasady i tryb udzielenia dofinansowania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
2. Do zaproszenia do składania ofert nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.).
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów, zaświadczeń lub wyjaśnień w szczególności
w związku z weryfikacją oświadczeń złożonych przez Oferentów.
4. W uzasadnionych przypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmodyfikować lub uzupełnić treść ogłoszenia.
5. Maksymalny termin złożenia ofert wynosi 30 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Parafii oraz Gminy Polkowice ogłoszenia o postępowaniu zakupowym.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
7. Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji cen poprzez wezwanie Oferentów do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Oferenci, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
8. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego.
9. Zgodnie z założeniami Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Zamawiający zobowiązuje się do poddania ewentualnych sporów w relacjach z Wykonawcami
o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.
10. Dane osobowe przekazane Zamawiającemu w toku prowadzenia postępowania będą przetwarzane zgodnie z regulacjami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1) (dalej Rozporządzenie RODO). Szczegółowe informacje w tym zakresie znajdują się w Klauzuli informacyjnej RODO stanowiącej załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
11. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują obowiązujące przepisy prawa,
w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny
(Dz.U. z 2023 r. poz. 1610 z późn. zm.).
2. Szczegółowe wymagania dotyczące terminów realizacji zostaną określone w umowie pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą.
4. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie tylko w uzasadnionych okolicznościach oraz pod warunkiem otrzymania zgody Prezesa Rady Ministrów w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
VIII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełnią łącznie następujące warunki:
1. Dysponują osobą posiadającą uprawnienia i kwalifikacje niezbędne do wykonania
zamówienia, w tym osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi
w branży konstrukcyjno-budowlanej oraz spełniającą wymagania, o których mowa
w art. 37a ust. 1 i art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
Oferent powinien do oferty dołączyć dokumenty potwierdzające spełnienie ww. warunku,
tj. skan dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia.
2. Posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonania niniejszego zamówienia. Oferent musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) wykonał usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia, tj. wykonał należyty, zgodną z przepisami prawa i prawidłowo ukończony remont co najmniej trzech zabytków, tj. kościoła lub innego budynku będącego zabytkiem wpisanym do rejestru zabytków o wartości
o wartości min. 300.000,00 zł brutto każdy z nich. Wykaz wykonanych prac, zawierający nazwę zadania, adres inwestycji, nr rejestru zabytków, nazwę i adres Zamawiającego, termin realizacji prac oraz ich wartość brutto stanowi jeden z elementów formularza ofertowego (punkt 4 formularza ofertowego).
3. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 złotych;
4. Zagwarantują, że okres gwarancji za wady dla przedmiotu zamówienia wynosi 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego;
5. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego( Dz. U. z 2023 r. poz. 1497
z późn. zm.);
6. Akceptują bez zastrzeżeń wszystkie warunki zapytania ofertowego;
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych;
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych;
9. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom
3. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego oraz dołączyć:
o dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje,
o klauzulę dotyczącą ochrony danych osobowych zgodnie z RODO (załącznik nr 2),
4. Na kopercie należy dopisać: Oferta na ,,Remont elewacji zewnętrznej i wnętrza wieży zabytkowego Kościoła p.w. Św. Bartłomieja w Jędrzychowie".
NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 03.04.2024 R. GODZ. 12:00.
5. Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby składające ofertę.
6. Osoba podpisująca ofertę musi być upoważniona do reprezentowania Oferenta (składania oświadczeń woli jego imieniu). Jeżeli osoba podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa to należy je dołączyć do oferty.
7. Oferent musi uwzględnić w cenie oferty wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego
i pełnego wykonania zamówienia oraz wszelkie opłaty i podatki wynikające
z obowiązujących przepisów. Podana przez Oferenta cena jest ceną ostateczną za zrealizowanie całości przedmiotu zamówienia.
8. Podana przez Oferenta cena musi być wyrażona w polskich złotych (PLN) - cyfrowo,
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
9. Za termin złożenia oferty przyjmuje się termin dostarczenia oferty do Zamawiającego. Liczy się dzień i godzina wpływu oferty, a nie data nadania oferty czy też jej sporządzenia.
10. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
11. Oferent przed upływem terminu składania ofert może wprowadzić zmiany do złożonej oferty. Zmiany należy złożyć według takich samych zasad, jakie obowiązują przy ich składaniu, dopisując ,,ZMIANA OFERTY" na kopercie.
12. Wycofanie oferty należy złożyć według takich samych zasad, jakie obowiązują przy ich składaniu, dopisując ,,WYCOFANIE OFERTY" na kopercie.
13. Oferty niekompletne (tj. nie zawierające wszystkich wymaganych elementów) lub złożone po wyznaczonym terminie nie będą podlegały ocenie. Zamawiający nie ma obowiązku wezwania Oferenta do uzupełnienia oferty o brakujące dokumenty.
14. Oferent może zwrócić się do Zamawiającego o udzielenie wyjaśnień dotyczących treści niniejszego zaproszenia do składania ofert. Zamawiający udzieli wyjaśnień dotyczących treści zaproszenia do składania ofert niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
15. Zmawiający nie zwraca przesłanych ofert.
16. Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni kalendarzowych. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
X. KRYTERIA OCENY OFERTY I OPIS SPOSOBU PRZYNANWANIA PUNKTACJI
1. Za najlepszą zostanie uznana oferta, która spełni wszystkie kryteria formalne. Spełnienie formalnych kryteriów jest warunkiem oceny Oferenta zgodnie z kryterium wyboru ofert.
2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o kryterium ceny (100%).
3. W przypadku, kiedy Oferenci podadzą taką samą najniższą cenę, Zamawiający zwróci się do tych podmiotów z prośbą o przedłożenie ponownie ofert zawierających cenę we wskazanym przez Zamawiającego terminie, po czym Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ponownie złożonych ofert.
4. W przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy budżet projektu zaplanowany na realizację usługi, Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia całego postępowania objętego niniejszym zapytaniem ofertowym lub prawo do negocjowania ceny z Oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę. W przypadku podjęcia negocjacji, gdy negocjacje nie przyniosą efektu, Zamawiający unieważni wybór wyłonionego Wykonawcy i będzie rozpatrywał oferty kolejnych Oferentów znajdujących się na liście rankingowej poprzez negocjacje w zakresie ceny.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zamówienia bez podania przyczyny.
6. Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania wszystkich Oferentów biorących udział w postępowaniu. Informacja w tym zakresie zostanie zamieszczona także na stronie internetowej Zamawiającego oraz Wnioskodawcy.

XI. ZAPŁATA WYNAGRODZENIA
Zapłata wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi na podstawie dwóch faktur: faktury częściowej oraz faktury końcowej. Płatności będą realizowane z zachowaniem warunków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, przy czym:
1. Faktura częściowa stanowiąca pierwszą część wynagrodzenia, będzie wystawiona
w wysokości odpowiadającej kwocie udziału własnego Wnioskodawcy, czyli Gminy Polkowice (do 2 % wynagrodzenia brutto). Podstawą wystawienia faktury będzie protokół potwierdzający wykonanie przez Wykonawcę robót o tej wartości. Protokół ten będzie podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, a płatność tej faktury na rzecz Wykonawcy dokonana będzie przelewem w ciągu 30 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego.
2. Faktura końcowa, stanowiąca drugą część wynagrodzenia, będzie wystawiona
w wysokości odpowiadającej różnicy pomiędzy całkowitym wynagrodzeniem brutto Wykonawcy, a wartością faktury częściowej. Podstawą wystawienia faktury końcowej będzie protokół odbioru końcowego przedmiotu umowy bez wad. Płatność tej faktury będzie dokonana przelewem w ciągu 30 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć fakturę Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż 5 dni od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy bez wad.
XII. LISTA DOKUMENTÓW/OŚWIADCZEŃ WYMAGANYCH OD WYKONAWCY
1. Formularz ofertowy (zał. nr 1 do zapytania ofertowego).
2. Klauzula dotycząca ochrony danych osobowych zgodnie z RODO (zał. nr 2
do zapytania ofertowego).

Kontakt:
III. OSOBA DO KONTAKTU W SPRAWIE OGŁOSZENIA
Ksiądz Marek Kurzawa - Proboszcz Parafii Rzymskokatolickiej p.w. św. Michała Archanioła
w Sobinie
tel.: 608 297 091
http://parafiasobin.eu/

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.