Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
22484z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie prac konserwatorskich polichromowanego stropu w kościele filialnym

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie prac konserwatorskich polichromowanego stropu w kościele filialnym

Data zamieszczenia: 2024-03-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka p. w. Świętego Antoniego
ul. Kościelna 12
76-100 Sławno
powiat: sławieński
59 810 65 74, 59 810 65 70
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Sławno
Wadium: nie jest wymagane
Nr telefonu: 59 810 65 74, 59 810
Termin składania ofert: 2024-04-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do złożenia oferty na realizację zadania pn. ,,Konserwacja polichromowanego stropu w kościele pw. Niepokalanego Serca NMP w Kwasowie". Zapytanie ofertowe ma na celu wyłonienie najkorzystniejszej oferty na realizację przedmiotowego zadania.
Niniejsze zamówienie współfinansowane jest ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków w związku z realizacją projektu ,,Konserwacja polichromowanego stropu w kościele pw. Niepokalanego Serca NMP w Kwasowie".
II. Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwatorskich polichromowanego stropu w kościele filialnym p. w. Niepokalanego Serca Najświętszej Maryi Panny w Kwasowie.
2. Zadanie obejmuje:
1) wykonanie wstępnych prac przy obrazie ,,Boże Narodzenie" (Adoracja Dzieciątka Jezus) na
sklepieniu (stropie) nad nawą, w tym:
a) wykonanie inwentaryzacji obrazu ,,Boże Narodzenie" z oznaczeniem desek In situ;
b) wykonanie dokumentacji fotograficznej i opisowej stanu zachowania stropu przed konserwacją, sporządzenie Programu Badań Konserwatorskich oraz zatwierdzenie dokumentu przez Wojewódzki Urząd Konserwatora Zabytków w Szczecinie, Delegatura w Koszalinie;
c) wykonanie badań stratygraficznych stropu zgodnie z zatwierdzonym Programem Badań Konserwatorskich;
d) na podstawie uzyskanych wyników badań sporządzenie Programu Prac Konserwatorskich oraz zatwierdzenie dokumentu przez Wojewódzki Urząd Konserwatora Zabytków w Szczecinie, Delegatura w Koszalinie;
e) wykonanie wstępnych zabezpieczeń (bibuła japońska i Beva-371 w benzynie lakowej);
2) konserwacja obrazu ,,Boże Narodzenie" po uzyskaniu pozwoleń i decyzji, w tym:
a) wstępne oczyszczenie z brudu i kurzu - mechaniczne miękkimi pędzlami;
b) pobranie próbek do badań laboratoryjnych;
c) utrwalenie osłabionej malatury centralnej sceny figuralnej środkami naturalnymi oraz syntetycznymi;
d) zdjęcie nawarstwień z partii przemalowanych - metodą chemiczną z mechanicznym wspomaganiem;
e) wzmocnienie odsłoniętej oryginalnej warstwy malarskiej 2-5% Paraloidem B-72 w alkoholu;
f) usunięcie werniksu ze sceny figuralnej metodą chemiczną mieszaninami rozpuszczalników (na podstawie prób);
g) impregnacja desek stropu metodą kąpieli w impregnacie wzmacniającym z dodatkiem środka grzybo- i owadobójczego;
h) uzupełnienie ubytków drewna flekami z drewna dobranego gatunkowo do oryginału z opracowaniem powierzchni, klejenie pęknięć desek, uzupełnienie drobnych ubytków' drewna kitami akrylowo - trocinowymi barwionymi w masie, z opracowaniem faktury;
i) podklejenie odspojeń warstw;
j) oczyszczenie i doczyszczenie polichromii metodą chemiczną z mechanicznym wspomaganiem, uzupełnienie ubytków zaprawy masą kredowo - klejową z dodatkiem środka antyseptycznego, z mechanicznym opracowaniem powierzchni;

k) werniksowanie wstępne;
l) punktowanie - retusz naśladowczy;
m) zabezpieczenie gwoździ z desek farbami antykorozyjnymi do metalu;
n) konserwacja zabezpieczająca odwrocie stropu;
o) zabezpieczenie polichromii werniksem matowym końcowym;
p) wykonanie niezbędnych prac korygujących - uzupełnień i punktowania zgodnie z przyjętą technologią, po wydaniu zgody przez konserwatora;
q) werniksowanie końcowe;
r) opracowanie konserwatorskiej dokumentacji powykonawczej z zaleceniami odnoszącymi się do profilaktycznej pielęgnacji stropu.
3. Informacje dotyczące wynagrodzenia i gwarancji:
1) W ofercie Wykonawca określa wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie prac konserwatorskich opisanych zapytaniu ofertowym.
2) Wykonawca w wynagrodzeniu ryczałtowym musi uwzględnić wszystkie koszty wykonania prac określonych w zapytaniu ofertowym.
3) Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z realizacją zadania.
4) Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego prac i podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego bez zastrzeżeń. Zamawiający wymaga by okres rękojmi był równy okresowi udzielonej gwarancji.
4. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zgody od Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Szczecinie na prowadzenie prac.

CPV: 92.52.00.00-2

Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy Sławno, Ul. I Pułku Ułanów 11, 76-100 Sławno, pokój nr 22 dnia 9 kwietnia 2024 r. o godz. 10.00.

Składanie ofert:
XII. Termin i miejsce składania ofert.
1. Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Sławno, Ul. I Pułku Ułanów 11, 76-100 Sławno w terminie do dnia 9 kwietnia 2024 r,, do godz. 9.30.

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin realizacji zamówienia i warunki płatności.
1. Termin realizacji zamówienia:
1) termin rozpoczęcia - od dnia podpisania umowy,
2) termin zakończenia - 180 dni od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
III. Zamówienia częściowe oraz informacja o ofercie wariantowej.
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2. Wykonawca oświadcza, iż zapewni finansowanie inwestycji w części nie pokrytej udziałem własnym Zamawiającego na czas poprzedzający wypłatę z Promesy udzielonej Zamawiającemu przez Bank Gospodarstwa Krajowego w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, z zastrzeżeniem, że zapłata wynagrodzenia w całości nastąpi zgodnie z postanowieniami umowy - w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia odbioru końcowego zamówienia przez Zamawiającego.
3. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wypłacane w następujący sposób:
1) Zaliczka na poczet wynagrodzenia Wykonawcy, wypłacana przez Zamawiającego, w wysokości 2 % wartości brutto wynagrodzenia wykonawcy, płatna w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy z Wykonawcą, na podstawie prawidłowo wystawionej zaliczkowej faktury VAT;
2) Rozliczenie zaliczki nastąpi w ramach płatności końcowej;
3) Nie ma możliwości realizacji płatności częściowych;
4) Wynagrodzenie będzie wypłacone na podstawie faktury końcowej wystawionej
po sporządzeniu przez Zamawiającego protokołu zdawczo - odbiorczego bez zastrzeżeń;
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zobowiązania Wykonawcy do ewentualnego
wystawienia 2 faktur końcowych z możliwością określenia podziału wartości
wynagrodzenia na tych fakturach. Faktura końcowa będzie opłacona w ramach realizacji promesy Banku Gospodarstwa Krajowego z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, a Wykonawca zobowiązany jest wykonać powyższe zobowiązanie i wystawić faktury zgodne z żądaniem Zamawiającego w terminie, o którym mowa w § 7 ust. 5 umowy.
V. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełnienia tych
WARUNKÓW.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w
postępowaniu, tj.:
1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj.:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu;
2) posiadający niezbędną wiedze i doświadczenie, tj.:
a) Wykonawca musi wykazać wykonanie, tj. zakończenie (rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej) w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlano - konserwatorskiej o wartości minimum 150.000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych) obejmującej swoim zakresem wykonanie prac konserwatorskich lub konserwatorsko - remontowych lub konserwatorsko -budowlanych przy zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków, z podaniem jej rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący Załącznik Nr 5 do zapytania ofertowego. Dokument należy złożyć wraz z dowodami dot. najważniejszych robót, określającymi, czy roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności zawierające informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończone.
b) Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu;
3) posiadający niezbędny potencjał techniczny, tj.:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu;
4) posiadający niezbędny potencjał kadrowy (osoby zdolne do wykonywania zamówienia), tj.:
a) Wykonawca musi wykazać na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący Załącznik nr 6 do zapytania ofertowego, że dysponuje 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania pracami konserwatorskimi, tj. spełniającego wymagania art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U z 2022, póz. 840 z późn. zm.) posiadającego co najmniej 18 miesięczne doświadczenie zawodowe w kierowaniu pracami konserwatorskimi w obiektach objętych prawną ochroną konserwatorską poprzez wpis do rejestru zabytków;
b) Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów
załączonych do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu;
5) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie zamówienia, tj.:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu.
2. Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia ewentualnych braków lub udzjelenia wyjaśnień dotyczących złożonej oferty.
3. Nie spełnienie przez Wykonawcę minimum jednego z warunków wymienionych w pkt. V ust. 1 skutkuje odrzuceniem złożonej przez niego oferty.
VI. Wykaz dokumentów.
1. Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów:
1) Formularz oferty sporządzony na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia sporządzone oraz braku podstaw do wykluczenia na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
3) Oświadczenie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO sporządzone na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
4) Wykaz wykonanych robót konserwatorskich sporządzony na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego.
5) Dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
6) Potencjał kadrowy sporządzony na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący Załącznik nr 6 do zapytania ofertowego.
2. Brak złożenia w ofercie formularza ofertowego skutkuje odrzuceniem oferty.
3. Brak złożenia w ofercie dokumentów wymienionych w ust. 1 pkt. 2-6 skutkuje wezwaniem Wykonawcy do uzupełnienia oferty.
VII. Wymagania dotyczące wadium.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
VIII. Podstawy wykluczenia.
Z postępowania wyklucza się podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między osobami
wykonującymi dla Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem
procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu co najmniej 10 % udziału lub akcji,
3) pełnią funkcję członka organu nadzorczego lub zarządczego, prokurenta, pełnomocnika,
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
IX. Termin związania ofertą.
Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni licząc od dnia upływu
terminu składania ofert.

X. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSOBY UPRAWNIONEJ DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.
1. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą w formie:
- pisemnej,
- przy wykorzystaniu poczty elektronicznej (sekretariat@gminaslawno.pl),
przy czym zawsze dopuszczalna jest forma pisemna za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
2. Forma pisemna wymagana jest do:
1) złożenia oferty wraz z załącznikami,
2) powiadomienia Zamawiającego o wycofaniu oferty,
3) uzupełnienia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
4) złożenia przez Wykonawców Zamawiającemu wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
3. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie oferty przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
XI. Opis sposobu przygotowania ofert.
1. Opakowanie i adresowanie oferty.
Ofertę należy umieścić w zaklejonym, nieprzezroczystym opakowaniu (np. koperta) zaadresowanym i opisanym
Nadawca: Pełna nazwa i dokładny adres Wykonawcy (ulica, numer lokalu, miejscowość, numer kodu pocztowego) - (dopuszcza się czytelny odcisk pieczęci).
Adresat: Parafia Rzymskokatolicka p. w. Świętego Antoniego ul. Kościelna 12, 76-100 Sławno
,,Konserwacja polichromowanego stropu w kościele pw. Niepokalanego Serca NMP w Kwasowie"
NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT tj. 09.04.2024 r. godz. 10.00
Uwaga
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nieprawidłowego oznakowania opakowania lub braku którejkolwiek informacji podanej w niniejszym punkcie.
2. Podpisy.
Oferta i oświadczenia muszą być podpisane przez:
1) osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie prawnym i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty zgodnie z danymi ujawnionymi w KRS - rejestrze przedsiębiorców albo w ewidencji działalności gospodarczej,
2) osobę/osoby posiadające Pełnomocnictwo.
3. Pełnomocnictwo:
1) w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba posiadająca Pełnomocnictwo musi ono zawierać zakres umocowania,
2) w przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwa - musi ono być potwierdzone ,,ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM":
a) przez osobę udzielającą pełnomocnictwa,
b) przez osobę upoważnioną do podpisania oferty lub
c) przez notariusza.
W takim przypadku, Zamawiający może zażądać do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa.
4. Forma dokumentów.
1) Dokumenty dołączone do oferty zostaną przedstawione w formie:
a) oryginałów: oferta, potencjał techniczny, wykaz prac powierzonych podwykonawcom, oświadczenie, kosztorys ofertowy;
b) oryginałów lub kserokopii (pozostałe dokumenty);
2) dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone oznaczeniem ,,ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM" i podpisane przez osobę/osoby uprawnione, (podpis z imienną pieczęcią lub czytelny podpis imieniem i nazwiskiem wraz z pieczęcią firmy),
3) w przypadku dokumentów lub oświadczeń sporządzonych w językach obcych należy dołączyć tłumaczenie na język polski podpisane przez Wykonawcę.
5. Informacje pozostałe:
1) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty,
2) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę przygotowaną według wymagań określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym,
3) Oferta musi być sporządzona:
a) w języku polskim,
b) w formie pisemnej,
c) pismem maszynowym lub inną trwałą i czytelną techniką.
6. Zaleca się, aby:
1) ewentualne poprawki i skreślenia lub zmiany w tekście oferty (i w załącznikach do oferty) były parafowane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy lub posiadającą Pełnomocnictwo,
2) każda zapisana strona oferty (wraz z załącznikami do oferty) była ponumerowana,
3) kartki oferty były spięte
4) oferta została opracowana na wzorze lub wg wzoru załączonego do specyfikacji (wzór stanowi Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego) - niezastosowanie wzoru podanego przez Zamawiającego nie spowoduje odrzucenia oferty (jednak Wykonawca musi zawrzeć w swojej ofercie wszystkie dane wymagane przez Zamawiającego).
7. Zmiana / wycofanie oferty:
1) Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę,
2) o wprowadzeniu zmian lub zamiarze wycofania oferty należy pisemnie powiadomić Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert
3) pismo należy złożyć zgodnie z opisem podanym w rozdziale 15 pkt 1 niniejszego zapytania ofertowego oznaczając odpowiednio ,,ZMIANA OFERTY"/,,WYCOFANIE OFERTY",
4) do pisma o wycofaniu oferty musi być załączony dokument, z którego wynika prawo osoby podpisującej informację do reprezentowania Wykonawcy.
8. Oferty złożone po terminie.
Ofertę złożoną po terminie składania ofert Zamawiający zatrzymuje w dokumentacji zamówienia publicznego.
3. Wykonawcy mogą być obecni przy otwieraniu ofert.
4. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
5. Otwierając oferty Zamawiający poda nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także informacje dotyczące cen.
6. UWAGA - za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty pod wskazany powyżej adres, a nie datę i godzinę jej wysłania przez Wykonawcę (np. przesyłką pocztową lub kurierską).
XIII. Opis sposobu obliczania ceny.
1. Wykonawca powinien dokonać wyceny wszystkich elementów związanych z przedmiotem zamówienia opisanym w zapytaniu ofertowym z uwzględnieniem wszelkich kosztów, opłat i podatków zgodnie z obowiązującymi przepisami wraz z podatkiem VAT.
2. Ceny w ofercie muszą być podane do dwóch miejsc po przecinku.
3. Ceny w ofercie muszą zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotowego zamówienia.
XIV. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze
OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT.
Kryterium Waga kryterium
Cena oferty 100 %
1. Maksymalna liczba punktów w danym kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %.
2. Ocena łączna stanowi sumę punktów uzyskanych w ramach wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.
3. Przyznawanie liczby punków poszczególnym ofertom będzie się odbywać wg następujących zasad - ocenie zostanie poddana cena brutto oferty obliczona przez Wykonawcę zgodnie z przepisami prawa - podana w Formularzu oferty (stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego). Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona wg wzoru:
najniższa cena brutto spośród złożonych ofert
liczba punktów = ------------------------------------------- xl00pkt.
cena brutto oferty ocenianej
4. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny oferty.
5. Szczegółowe badanie i ocena ofert odbędzie się w części niejawnej.
6. Komisja sprawdzi czy oferta spełnia warunki i wymogi zapytania ofertowego.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzjelenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
8. Na podstawie kryteriów oceny ofert Zamawiający będzie oceniał każdą spośród ofert nie podlegających odrzuceniu i wybierze ofertę najkorzystniejszą.
9. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli
1) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego i załączników,
2) złożenie oferty stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
3) zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia,
4) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
5) zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu,
6) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodzi! się na poprawienie omyłki,
7) jej przyjęcie naruszałoby bezpieczeństwo publiczne lub istotny interes bezpieczeństwa państwa, a tego bezpieczeństwa lub interesu nie można zagwarantować w inny sposób,
8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
10.0 wyborze oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, podając nazwę Wykonawcy, którego ofertę wybrano, jego siedzibę i cenę oferty.
11. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba, że zachodzą przesłanki, do unieważnienia postępowania.
XV. Informacje o formalnościach, jakie zostaną dopełnione po wyborze oferty w
CELI) ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
XVI. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
XVII. Istotne postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
1. Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w projekcie umowy Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy, które zostaną wyrażone w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą nastąpić wyłącznie w następujących sytuacjach:
1) wprowadzanie istotnych zmian do przedmiotu zamówienia spowodowanych uwarunkowaniami formalno - prawnymi lub technicznymi, bez konieczności zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy;
2) zmniejszenia zakresu realizacji prac - usług, w przypadku wystąpienia zmiany okoliczności powodującej że:
a) wykonanie części zakresu prac nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy lub
b) wykonanie części zakresu prac nie jest możliwe, z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy;
3) zmiany kwoty i terminu wykonania umowy, w przypadku:
a) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
b) wniesienia przez Zamawiającego istotnej zmiany, na podstawie której Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, przez co niemożliwe jest dotrzymanie terminu o którym mowa w umowie,
c) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego nie wynikające z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
d) wyrażenia zgody przez Zamawiającego na skrócenia terminu realizacji,
e) wystąpienia opóźnienia w uzyskiwaniu decyzji i uzgodnień wydawanych przez inne organy w stosunku do terminów przewidzianych ustawowo lub w stosunku do innych przepisów z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy,
f) w sytuacji opóźnienia przez Zamawiającego przekazania danych na podstawie, których Wykonawca wykonuje dokumentację.
4) w zakresie zmiany wynagrodzenia, zwłaszcza w sytuacji zmniejszenia zakresu realizacji prac projektowych, zmiany stawki obowiązującego podatku od towarów i usług (VAT).
3. We wszystkich przypadkach określonych w ust. 2 pkt. 3, termin realizacji może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności.
4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego:
1) opis propozycji zmiany,
2) uzasadnienie zmiany,
3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy,
4) opis wpływu zmiany na harmonogram realizacji oraz termin wykonania umowy.
5. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę - w takim przypadku koszty dodatkowe związane takimi zmianami ponosi Wykonawca.
6. Powyższe zmiany nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
XVIII. Informacja o braku powiązań osobowych lub kapitałowych.
Z postępowania wyklucza się podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między osobami wykonującymi dla Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu co najmniej 10 % udziału lub akcji,
3) pełnią funkcję członka organu nadzorczego lub zarządczego, prokurenta, pełnomocnika,
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Kontakt:
4. Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami:
Daria Dawid - Nowacka (tel. 59 810 65 74).
Mateusz Drop (tel. 59 810 65 70).

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.