Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie instalacji przeciwwłamaniowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie instalacji przeciwwłamaniowej

Data zamieszczenia: 2024-03-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia św. Michała Archanioła w Surochowie
Surochów 65
37-500 Jarosław
powiat: jarosławski
tel.: 16 622 47 96.
Województwo: podkarpackie
Miasto: Jarosław
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 16 622 47 96.
Termin składania ofert: 2024-04-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Postępowanie zakupowe mające na celu wyłonienie Wykonawcy inwestycji pn.: ,,Wykonanie instalacji przeciwwłamaniowej w Kościele Rzym.-Kat. Pw. Michała Archanioła w Surochowie".
Rozdział II
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Opis przedmiotu zamówienia.
W obiekcie zostanie wykonana instalacja monitoringu w technologii IP zarówno na zewnątrz obiektu jak i wewnątrz. System zostanie wyposażony w rejestrator Cyfrowy wraz z dyskiem na którym będą przechowywane nagrania. Rejestrator zostanie umiejscowiony w innej lokalizacji dla zapewnienia bezpieczeństwa nagrań. Pomiędzy budynkiem kościoła i plebanią będzie poprowadzony tor światłowodowy aby zapewnić odpowiednią przepustowość sieci, dla zakładanych wysokiej rozdzielczości kamer. Kamery przewidziane w obiekcie wyposażone są w promienniki podczerwieni, zatem nagrania w nocy też będą realizowane.
System Alarmowy zostanie zamontowany w systemie bezprzewodowym z tytułu charakterystyki obiektu. Wyposażony on zostanie w system powiadamiania GSM.
Drzwi wejściowe zostaną wyposażone w nowoczesny zamek antywłamaniowy.
Dane techniczne
Rejestrator Wideo i audio Obsługa kamer Audio I/O Wyświetlanie Wyjście wideo 16 1/1 2x HDMI, lx VGA VGA: 1920xl080/60Hz, 1920xl080/50Hz, 1600x1200/60Hz, 1280xl024/60Hz, 1280x720/60Hz, 1024x768/60Hz HDMI1/HDMI2: Rozdzielczość 4K(3840x2160)/60Hz, 4K(3840x2160)/30Hz, 1920xl080/60Hz, 1920xl080/50Hz, 1600xl200/60Hz, 1280xl024/60Hz, 1280x720/60Hz, 1024x768/60Hz
Nagrywanie Kompresja wideo/audio Rozdzielczość nagrywania Tryby nagrań Przepustowość alarm Wejścia alarmowe Wyjścia alarmowe H.265+/H265/H.264+/H.264 12M/8M/6M/5M/4M/3M/1080p/960p/720p/Dl/2CIF/CIF Tryb korytarzowy 3/4/5/7/9/10/12/16 Pasmo przychodzące 384Mbps, wychodzące 384Mbps 16 4
Odtwarzanie i archiwizacja Tryb szukania Czas/Data, Detekcja Ruchu i Zaawansowane wyszukiwanie (co do sekundy) Funkcje odtwarzania Play, Pauza, Stop, Do Tyłu, Szybki play, Wolny play, Następny plik. Poprzedni plik, Następna kamera, Poprzednia kamera, Pełny ekran, Powtórzenie, Pętla, Archiwizacja, Cyfrowe powiększenie Archiwizacja Sieć Interfejs Protokoły Funkcje sieciowe Flash drive/ USB HDD 2x RJ-45 port (10/100/1000Mbps) P2P, UPnP, NTP, DHCP, PPPoE
Obsługa dysków
HDD Tryb HDD RAID eSATA 4 x HDD do 10TB każdy RAID 1,5 Tak.
Dodatkowe interfejsy
USB Interfejsy dodatkowe Ogólne Zasilanie Pobór prądu Temperatura pracy Wymiary (WxDxR) Waga netto 2x USB2.0, lxUSB3.0 lx RS485, lx RS232 100-240 VAC < 25 W (bez HDD ) -10°C~+55°C 2U 89 x 442 X426 mm 5.7 kg (bez HDD)

Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert.
1) miejscem otwarcia ofert jest: plebania Parafii św. Michała Archanioła w Surochowie, Surochów 65, 37-500 Jarosław,
2) termin otwarcia ofert: dnia 8 kwietnia 2024 r., godz. 10:30,
3) otwarcie ofert jest jawne,
4) podczas otwarcia ofert podaje się nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny.

Składanie ofert:
1. Miejsce i termin składania ofert.
1) miejscem składania ofert jest: plebania Parafii św. Michała Archanioła w Surochowie, Surochów 65, 37-500 Jarosław,
2) oferty należy składać we wskazanym wyżej miejscu lub przesłać na adres: plebania Parafii św. Michała Archanioła w Surochowie, Surochów 65, 37-500 Jarosław,
z wyraźnym oznaczeniem postępowania,
3) termin składania ofert: do dnia 8 kwietnia 2024 r., do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin realizacji zamówienia.
Termin realizacji zamówienia: do 12 miesięcy.

Wymagania:
ROZDZIAŁ III
SPOSÓB OBLICZENIA CENY
1. Zamawiający wprowadza ryczałtową formę wynagrodzenia Wykonawcy. Cena oferty podana w formularzu ofertowym musi obejmować wszelkie koszty, jakie Wykonawca poniesie z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia oraz stanowić łączną cenę prac i innych świadczeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca nie będzie mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów tych prac i innych świadczeń.
2. Cena ryczałtowa winna obejmować pełny zakres usług określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Ustalona cena ma charakter stały i niezmienny niezależnie od rozmiarów usług i kosztów ponoszonych przez Wykonawcę podczas ich realizacji.
3. Przy ustalaniu ceny oferty Wykonawca winien uwzględnić również warunki wykonywania prac oraz postanowienia wzoru umowy, które mogą mieć wpływ na kalkulację ceny.
4. Cenę oferty należy podać w wartości brutto.
5. Cenę oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zł/gr).
6. Cena ma być wyrażona w złotych polskich brutto z uwzględnieniem obowiązującego podatku od towarów i usług.
7. Dla porównania ofert, Zamawiający przyjmuje cenę ofertową brutto zamówienia, która będzie wynikać z wypełnionego Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik do Zapytania Ofertowego.
8. Ustalona cena realizacji zamówienia będzie obowiązywała w okresie realizacji przedmiotu zamówienia.
9. Rozliczenie nastąpi po protokolarnym odbiorze przedmiotu zamówienia jedną fakturą końcową.
10. Termin płatności faktury (rachunku) wynosi 30 dni, licząc od daty skutecznego dostarczenia Zamawiającemu faktury (rachunku).
ROZDZIAŁ IV
INSTRUKCJA DLA OFERENTÓW
1. Język i forma porozumiewania się:
1) postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim w formie pisemnej;
2) oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Oferenci mogą przekazywać drogą elektroniczną.
3) oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem wyznaczonego terminu.
4) oferta może być złożona wyłącznie w formie pisemnej.
5) jeżeli Zamawiający lub Oferenci porozumiewają się drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania informacji w tej formie.
2. Związanie ofertą:
1) termin związania ofertą wynosi 30 dni.
2) bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3. Opis sposobu przygotowania ofert:
1) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,
2) treść oferty musi odpowiadać treści Postępowania zakupowego.
3) oferta powinna być sporządzona w języku polskim na formularzu oferty załączonym do niniejszego Postępowania zakupowego i napisana pismem maszynowym lub ręcznym drukowanym niezmywalnym atramentem (tuszem), pod rygorem odrzucenia jej przez Zamawiającego,
4) wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy na każdej zapisanej stronie poświadczonego dokumentu z zastrzeżeniem, że pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza,
5) dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta,
6) Wykonawca składa ofertę w zaklejonej kopercie, opieczętowanej przez Oferenta z podaniem nazwy i adresu Wykonawcy oraz nazwą postępowania: ,,Wykonanie instalacji przeciwwłamaniowej w Kościele Rzym.-Kat. Pw. Michała Archanioła w Surochowie",
7) Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana, lub wycofanie oferty odbywa się w taki sam sposób jak złożenie oferty, t. j.: w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,zmiana" lub ,,wycofanie" oraz nazwą postępowania,
8) Zamawiający niezwłocznie zwróci ofertę, która została złożona po wyznaczonym terminie składania ofert.
ROZDZIAŁ VI
INFORMACJE DOT. POSTĘPOWANIA
1. Wykonawca w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest złożyć:
1) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Postępowanie zakupowego,
2) kosztorys ofertowy,
3) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta składającego ofertę o ile osoba reprezentująca Oferenta w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze,
4) właściwy rejestr (CEiDG lub KRS) lub dokumenty uprawniające do zaciągania zobowiązań w imieniu Oferenta potwierdzone za zgodność z oryginałem przez umocowanego przedstawiciela Wykonawcy.
2. Zamawiający zastrzega możliwość negocjacji przez zmniejszenie ceny zaoferowanej przez Wykonawcę, którego oferta będzie najkorzystniejsza po wstępnym badania ofert.
ROZDZIAŁ VII
POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę, będzie zobowiązany do podpisania umowy, której postanowienia zostaną ustalone przez Zamawiającego i Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że treść ostateczna należy do Zamawiającego.
2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny,
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) zmiany Postępowania zakupowego, w tym warunków lub terminu prowadzonego postępowania,
2) zamknięcie postępowania bez wyboru,
3) odwołania postępowania, przed upływem terminu składania ofert, bez podania przyczyny,
4) unieważnienia postępowania w przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty będzie wyższa od kwoty, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Uwagi:
ROZDZIAŁ VIII
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest proboszcz Parafii św. Michała Archanioła w Surochowie, tel.: 16 622 47 96, b) inspektorem ochrony danych osobowych jest ks. Krzysztof Pelc proboszcz Parafii św. Michała Archanioła w Surochowie, tel.: 16 622 47 96,
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
f) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednakże nie podanie swoich danych osobowych uniemożliwi Pani/Panu udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
h) posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *,
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
______________________
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.