Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
22484z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Kompleksowa dostawa energii elektrycznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Kompleksowa dostawa energii elektrycznej

Data zamieszczenia: 2024-03-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Stara Biała
Jana Kazimierza 1
09-411 Biała
powiat: płocki
Telefon: 24 366-87-10
gmina@starabiala.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Biała
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: Telefon: 24 366-87-1
Termin składania ofert: 2024-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Grupa Zakupowa. DOSTAWA / kompleksowa dostawa energii elektrycznej na okres od 01.07.2024r. do 30.06.2025r
1. Na podstawie Powierzenia z dnia 27 lutego 2024r. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w imieniu i na rzecz nw. zamawiających prowadzi Pełnomocnik Pomorska Grupa Konsultingowa S.A., 85-059 Bydgoszcz, Ul. Unii Lubelskiej 4c, Numer NIP 554-10-06-264. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz kompleksowa dostawa wraz z usługą dystrybucji) energii elektrycznej. 3. Szczegóły dotyczące zużycia energii elektrycznej opisane zostały w Załącznikach nr 1a - 1d do SWZ - Wykaz punktów poboru 4. Wykonawca w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i zamawiającego (odbiorców) umowy właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz do reprezentowania go przed OSD w procesie zmiany sprzedawcy. 5. Sprzedawca rezerwowy - Energa Obrót S.A. z siedzibą w Gdańsku. 6. Zamawiający posiadają status odbiorcy, wobec czego przysługuje im uprawnienie do zakupu energii od wybranego przez siebie sprzedawcy /art.4j ust.1 Ustawy Pe/. 7. Zamówienie udzielone zostanie w 4 częściach: 1) Część 1 zamówienia - dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów 2) Część 2 zamówienia - dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego 3) Część 3 zamówienia - Miasto Łęczyca dostawa energii elektrycznej do obiektów z instalacją PV 4) Część 4 zamówienia - Gmina Miasto Włocławek kompleksowa dostawa energii elektrycznej do obiektów z instalacją PV 8. Na podstawie art. 5k Rozporządzenia (UE ) 833/2014 zmienionego Rozporządzeniem (UE ) 2022/1269 zakazuje się udzielania lub dalszego wykonywania wszelkich zamówień publicznych na rzecz lub z udziałem: a) obywateli rosyjskich lub osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów z siedzibą w Rosji; b) osób prawnych, podmiotów lub organów, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50 % należą do podmiotu, o którym mowa w lit. a) niniejszego ustępu; lub c) osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów działających w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym mowa w lit. a) lub b) niniejszego ustępu, w tym podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolności polega się w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10% wartości zamówienia. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 5k Rozporządzenia (UE) 833/2014 oferta wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 2 lit. a Ustawy Pzp 9. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 10. Prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej w okresie trwania umowy. Ilość energii elektrycznej oszacowana została na podstawie danych historycznych o zużyciu energii elektrycznej w ostatnich 12 miesiącach oraz z uwzględnieniem podjętych przez zamawiających działań, o których mowa w art. 37 Ustawy z dnia 07 października 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach służących ochronie odbiorców energii elektrycznej w 2023 roku w związku z sytuacją na rynku energii elektrycznej. Wykonawca winien uwzględnić możliwe wahania poboru energii elektrycznej. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości energii elektrycznej nie pociąga dla zamawiających (odbiorców) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość energii. 11. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii lub niedziałania Platformy Zakupowej wykonawca może również komunikować się z zamawiającym za pomocą poczty elektronicznej, na adres: zp1@pgksa.pl z zastrzeżeniem że Ofertę (w szczególności Formularz oferty) wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej. 12. Zgodnie z treścią art. 63 ust. 1 Ustawy Pzp Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 Ustawy Pzp (JEDZ) składa się pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym

5. Część zamówienia

Część zamówienia: LOT-0001
Tytuł: cz.1 DOSTAWA energii elektrycznej do lokali i obiektów
Opis: 1. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 606 szt. 2. Szczegółowy opis punktów poboru (PPE) zamawiający zamieścił w Załączniku nr 1a do SWZ. 3. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy - 7 912,17 MWh. Dane o zużyciu mają charakter orientacyjny. 4. Dostawy odbywać się będą w terminie od 01.07.2024r. do 30.06.2025r., z zastrzeżeniem wystąpienia odmiennych okresów dostaw dla poszczególnych PPE (zgodnie z opisem w wykazie PPE). 5. Obowiązujące obecnie umowy na dostawy energii elektrycznej / kompleksowe dostawy energii elektrycznej wygasną lub ulegną rozwiązaniu ze skutkiem na dzień poprzedzający planowaną datę rozpoczęcia dostaw (kolumna ,,Okres dostaw"). Obowiązek wypowiedzenia umów leży po stronie zamawiających (odbiorców). 6. Postępowaniem nie objęto PPE ze statusem Prosumenta. 7. Układy pomiarowe są dostosowane do procedury zmiany sprzedawcy 8. Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 9a do SWZ
Wewnętrzny identyfikator: Część 1
Główna klasyfikacja (cpv): 09310000 Elektryczność

Część zamówienia: LOT-0002
Tytuł: cz.3 Miasto Łęczyca - dostawa energii elektrycznej do obiektów z instalacją PV
Opis: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów, w których zamontowana jest instalacja PV oraz rozliczenie energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD, która została wyprodukowana w instalacji OZE przez Prosumenta. 2. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 7 szt. 3. Szczegółowy opis punktów poboru (PPE) zamawiający zamieścił w Załączniku nr 1c do SWZ. 4. Odbiorcy posiadają status Prosumenta i rozliczani są w systemie net-billing, przy czym posiadają umowy rozdzielone. Umowy na usługi dystrybucji zawarte są na czas nieoznaczony. 5. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną (ilość energii podlegająca zakupowi) w okresie obowiązywania umowy - 242,34 MWh. Dane mają charakter orientacyjny. Ilość energii elektrycznej oszacowana została na podstawie danych historycznych o zużyciu energii elektrycznej oraz z uwzględnieniem: - działań o których mowa w art. 37 Ustawy z dnia 07 października 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach służących ochronie odbiorców energii elektrycznej w 2023 roku w związku z sytuacją na rynku energii elektrycznej oraz - szacowanej ilości energii elektrycznej wyprodukowanej w instalacjach OZE i wykorzystanej przez Odbiorców w ramach autokonsumpcji. 6. We wszystkich PPE podłączone są instalacje OZE - panele fotowoltaiczne - szczegóły dotyczące mocy instalacji, daty podłączenia do sieci OSD zawarte zostały w Załączniku nr 1c do SWZ. 7. Dostawy odbywać się będą w terminie od 01.07.2024r. do 30.06.2025r. 8. Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 9b do SWZ 9. Rozliczenie energii elektrycznej wyprodukowanej w instalacji OZE i oddanej do sieci OSD odbywać się będzie w systemie net-billing. 1) Wartość energii elektrycznej wyznaczana będzie zgodnie z postanowieniami art. 4b Ustawy o OZE 2) Wykonawca w celu prowadzenia rozliczeń według systemu net-billing prowadzić będzie konto dla Prosumenta energii odnawialnej, na którym ewidencjonowana będzie ilość energii elektrycznej i wartości energii elektrycznej oraz wynikająca z nich wartość środków należna Prosumentowi za energię elektryczną wprowadzoną do sieci - Depozyt Prosumencki. Kwota środków stanowiąca Depozyt Prosumencki może być rozliczana na koncie prosumenckim przez 12 miesięcy od dnia przypisania jej jako Depozyt Prosumencki na koncie Prosumenta. Wysokość ewentualnej nadpłaty (niewykorzystanej w okresie 12 miesięcy), zwracanej przez Wykonawcę, nie może przekroczyć 20% (dwudziestu procent) wartości energii elektrycznej wprowadzonej do sieci w miesiącu kalendarzowym, którego dotyczy zwrot nadpłaty. 10. W odniesieniu do wszystkich punktów poboru dostawy realizowane są na podstawie rozdzielonych umów sprzedaży, które wygasną 30.06.2024r.
Wewnętrzny identyfikator: Część 3
Główna klasyfikacja (cpv): 09310000 Elektryczność

Część zamówienia: LOT-0003
Tytuł: cz.2 DOSTAWA energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego
Opis: 1. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 247 szt. 2. Szczegółowy opis punktów poboru (PPE) zamawiający zamieścił w Załączniku nr 1b do SWZ. 3. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy - 1 917,31 MWh. Dane o zużyciu mają charakter orientacyjny. 4. Dostawy odbywać się będą w terminie od 01.07.2024r. do 30.06.2025r. 5. Obowiązujące obecnie umowy na dostawy energii elektrycznej / kompleksowe dostawy energii elektrycznej wygasną lub ulegną rozwiązaniu ze skutkiem na dzień poprzedzający planowaną datę rozpoczęcia dostaw (kolumna ,,Okres dostaw"). Obowiązek wypowiedzenia umów leży po stronie zamawiających (odbiorców). 6. Postępowaniem nie objęto PPE ze statusem Prosumenta. 7. Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 9a do SWZ
Wewnętrzny identyfikator: Część 2
Główna klasyfikacja (cpv): 09310000 Elektryczność

Część zamówienia: LOT-0004
Tytuł: cz.4 Gmina Miasto Włocławek - kompleksowa dostawa energii elektrycznej do obiektów z instalacją PV
Opis: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej (dostawa wraz z usługą dystrybucji) do obiektów, w których zamontowana jest instalacja PV w okresie od 01.07.2024 do 30.06.2025r., z zastrzeżeniem odmiennych terminów rozpoczęcia dostaw do poszczególnych PPE (zgodnie z opisem z Załączniku 1d do SWZ) oraz rozliczanie energii elektrycznej wyprodukowanej w instalacji OZE, która wprowadzona została przez Odbiorcę/Prosumenta do sieci OSD. 2. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 17 szt. 3. Układy pomiarowe są dostosowane do procedury zmiany sprzedawcy. 4. We wszystkich PPE podłączone są / zostaną instalacje OZE - panele fotowoltaiczne - szczegóły dotyczące PPE, mocy instalacji, daty przyłączenia znajdują się w Załączniku 1d do SWZ. 5. Odbiorcy posiadają/będą posiadać status Prosumenta. 6. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną (ilość energii podlegająca zakupowi) w okresie obowiązywania umowy w ramach zamówienia podstawowego - 941 142 kWh. Dane mają charakter orientacyjny. Ilość energii elektrycznej oszacowana została na podstawie danych historycznych o zużyciu energii elektrycznej oraz z uwzględnieniem: - działań o których mowa w art. 37 Ustawy z dnia 07 października 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach służących ochronie odbiorców energii elektrycznej w 2023 roku w związku z sytuacją na rynku energii elektrycznej oraz - szacowanej ilości energii elektrycznej wyprodukowanej w instalacjach OZE i wykorzystanej przez Odbiorców w ramach autokonsumpcji 7. Rozliczenie energii elektrycznej wyprodukowanej w instalacji OZE i wprowadzonej do sieci OSD: 1) System net-metering 2) System net-billing 8. Rozliczenie energii elektrycznej wyprodukowanej w instalacji OZE i oddanej do sieci OSD w systemie net-metering Wykonawca będzie dokonywał rozliczenia ilości energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD wobec ilości energii elektrycznej pobranej z tej sieci w celu jej zużycia na potrzeby własne przez Prosumenta wytwarzającego energię elektryczną w mikroinstalacji o łącznej mocy zainstalowanej elektrycznej: a) większej niż 10 kW - w stosunku ilościowym 1 do 0,7 b) nie większej niż 10 kW - w stosunku ilościowym 1 do 0,8 9. Rozliczenie energii elektrycznej wyprodukowanej w instalacji OZE i oddanej do sieci OSD w systemie net-billing 1) Wartość energii elektrycznej wyznaczana będzie zgodnie z postanowieniami art. 4b Ustawy o OZE 2) Wykonawca w celu prowadzenia rozliczeń według systemu net-billing prowadzić będzie konto dla Prosumenta energii odnawialnej, na którym ewidencjonowana będzie ilość energii elektrycznej i wartości energii elektrycznej oraz wynikająca z nich wartość środków należna Prosumentowi za energię elektryczną wprowadzoną do sieci - Depozyt Prosumencki. Kwota środków stanowiąca Depozyt Prosumencki może być rozliczana na koncie prosumenckim przez 12 miesięcy od dnia przypisania jej jako Depozyt Prosumencki na koncie prosumenta. Wysokość ewentualnej nadpłaty (niewykorzystanej w okresie 12 miesięcy), zwracanej przez wykonawcę, nie może przekroczyć 20% (dwudziestu procent) wartości energii elektrycznej wprowadzonej do sieci w miesiącu kalendarzowym, którego dotyczy zwrot nadpłaty. 10. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na rozpoczęciu dostaw do 12 PPE z dniem 01.07.2024r. Prawo opcji może mieć zastosowanie do każdego obiektu z osobna lub do wszystkich budynków. 11. W wyniku rozstrzygnięcia postępowania - część 4 zamówienia - zawarte zostaną dwie umowy 1) z Miastem Gminą Włocławek - wg Załącznika nr 9c do SWZ 2) z Centrum Kultury "Browar B" we Włocławku - wg Załącznika nr 9d do SWZ.
Wewnętrzny identyfikator: Część 4
Główna klasyfikacja (cpv): 09310000 Elektryczność
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 65310000 Przesył energii elektrycznej

CPV: 09310000, 65310000

Dokument nr: 134748-2024, PGK/01/2024/EE

Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 04/04/2024 10:15:00 (UTC+2)
Miejsce: Pomorska Grupa Konsultingowa S.A. Bydgoszcz

Specyfikacja:
Dokumenty zamówienia
Adres dokumentów zamówienia: https://platformazakupowa.pl/transakcja/895254
Kanał komunikacji ad hoc:
Nazwa: Platforma Zakupowa Open Nexus
Adres URL: https://platformazakupowa.pl/transakcja/895254

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 04/04/2024 10:00:00 (UTC+2)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 Dzień

Miejsce i termin realizacji:
Miejsce realizacji
Podpodział krajowy (NUTS): Płocki (PL923)
Kraj: Polska
Informacje dodatkowe: teren gmin Stara Biała

Miejsce realizacji
Podpodział krajowy (NUTS): Elbląski (PL621)
Kraj: Polska
Informacje dodatkowe: teren Gminy Lubawa, Nowe Miasto Lubawskie

Miejsce realizacji
Podpodział krajowy (NUTS): Płocki (PL923)
Kraj: Polska
Informacje dodatkowe: teren Gminy Stara Biała

Miejsce realizacji
Podpodział krajowy (NUTS): Łódzki (PL712)
Kraj: Polska
Informacje dodatkowe: Miasto Łęczyca

Miejsce realizacji
Podpodział krajowy (NUTS): Włocławski (PL619)
Kraj: Polska
Informacje dodatkowe: Miasto Włocławek, Gmina Fabianki

Szacowany okres obowiązywania
Data początkowa: 01/07/2024
Data zakończenia trwania: 30/06/2025

Miejsce realizacji
Podpodział krajowy (NUTS): Włocławski (PL619)
Kraj: Polska
Informacje dodatkowe: Gmina Miasto Włocławek

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach

Kontakt:
Oficjalna nazwa: Gmina Stara Biała
Numer rejestracyjny: 7742945231
Adres pocztowy: Jana Kazimierza 1
Miejscowość: Biała
Kod pocztowy: 09-411
Podpodział krajowy (NUTS): Płocki (PL923)
Kraj: Polska
E-mail: gmina@starabiala.pl
Telefon: 24 366-87-10
Adres strony internetowej: https://bip.starabiala.pl
Role tej organizacji:
Nabywca
Lider grupy

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.