Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Prace konserwatorskie i restauratorskie drewnianej dzwonnicy oraz neutralizacja szkodników...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prace konserwatorskie i restauratorskie drewnianej dzwonnicy oraz neutralizacja szkodników w kościele

Data zamieszczenia: 2024-03-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka p.w.Wniebowzięcia Najświętszej Marii Panny w Grzegorzewie
Plac Kościelny 5
62-640 Grzegorzew
powiat: kolski
Tel.: 63 271 82 06
tkrol@op.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Grzegorzew
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel.: 63 271 82 06
Termin składania ofert: 2024-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
w ramach postępowania zakupowego na wybór wykonawcy zadania
pn.: ,,Prace konserwatorskie i restauratorskie drewnianej dzwonnicy z XVIII w. oraz
neutralizacja szkodników w kościele pw. Wniebowzięcia NMP w Grzegorzewie" -
dofinansowanego z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą ,,Prace konserwatorskie i
restauratorskie drewnianej dzwonnicy z XVIII w. oraz neutralizacja szkodników w kościele
pw. Wniebowzięcia NMP w Grzegorzewie"
Realizacja robót polegać będzie na :
? sporządzeniu projektu architektoniczno - budowlanego dla zakresu prac określonego
przez Program Funkcjonalno Użytkowy,
? sporządzeniu projektu technicznego,
? sporządzeniu programu prac konserwatorskich,
? sporządzeniu przedmiaru i kosztorysu inwestorskiego,
? sporządzeniu Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót,
? uzyskaniu niezbędnych pozwoleń i uzgodnień, w szczególności: uzyskanie pozwolenia
konserwatorskiego oraz pozwolenia na budowę,
? wykonaniu robót i prac renowacyjnych w zakresie sporządzonej dokumentacji projektowej
obejmującej wszystkie prace zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia,
? uzyskania odbioru robót przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków.Szczegółowy zakres został zawarty w Programie Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym
załącznik nr 8 do zapytania.
Zaleca się aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania
się stanem budynku. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia niezbędny sprzęt,
narzędzia oraz materiały do wykonania zamówienia i jest ich wyłącznym gestorem.
Wykonawca jest zobowiązany do Wykonania prac w sposób który nie będzie zakłócał
funkcjonowania kościoła w Grzegorzewie.
Minimalny okres gwarancji: 36 miesięcy od daty zakończenia.

Składanie ofert:
VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT.
1. Miejsce składania ofert: Oferta powinna być dostarczona za pośrednictwem poczty,
kuriera lub też dostarczona osobiście na adres:
Parafia Rzymskokatolicka p.w. Wniebowzięcia Najświętszej Marii Pannyw Grzegorzewie
62-640 Grzegorzew, Plac Kościelny 5
2. TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 04.04.2024 r. do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
IV. TERMIN REALIZACJI
Termin realizacji zamówienia : 12 miesięcy od daty zawarcia umowy
Jako wykonanie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć zgłoszenie przez Wykonawcę
zakończenia wykonania robót budowlanych i dokonanie odbioru przez nadzór z urzędu
konserwatorskiego.

Wymagania:
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Na podstawie wytycznych zawartych w Załączniku do uchwały nr 232/2022 Rady
Ministrów z dnia 23 listopada 2022 r.
- Szczegółowe zasady i tryb udzielania
dofinansowania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
V. WARUNKI PŁATNOŚCI
1. Zamawiający przewiduje płatność po zakończeniu prac i protokolarnym odbiorze przez
Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz przez Zamawiającego, zgodnie z
zasadami Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
2. Zamawiający ustala formę wynagrodzenia jako ryczałtowe.
3. Zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem na rachunek Wykonawcy wskazany w
umowie do 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT przez
Zamawiającego.
4. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się
wraz z upływem terminu składania ofert.
5. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez
podania przyczyn.
VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY I OBLICZENIA CENY
Kompletna oferta powinna zawierać prawidłowo wypełnione:
formularz ofertowy - załącznik nr 1,
wykaz robót - załącznik nr 2,
wykaz osób - załącznik nr 3,
wykaz doświadczenia projektanta - załącznik nr 4,
wykaz doświadczenia kierownika budowy - załącznik nr 5,
oświadczenie - załącznik nr 6
integralną częścią załączników nr 2,3,4 i 5 są dokumenty potwierdzające warunki
wskazane przez Zamawiającego,
Uwaga: Załącznik nr 6 składają tylko Wykonawcy , którzy polegają na zasobach podmiotów
trzecich. Załącznik podpisuje uprawniony przedstawiciel podmiotu na którego zasoby
powołuje się Wykonawca składający ofertę.2.
Wszystkie dokumenty tworzące ofertę muszą być:
sporządzone w języku polskim,
napisane na komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką,
scalone w sposób trwały, z kolejno ponumerowanymi stronami,
podpisane,
złożone w formie oryginału (pełnomocnictwo może być złożone w formie kopii
poświadczonej ,,za zgodność z oryginałem"),
f) ofertę należy zamieścić w kopercie zaadresowanej na Zamawiającego, z opisem ,,Oferta
na: nazwa zadania, ,,Nie otwierać przed": data i godzina złożenia oferty
3. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
4. Cena podana w ofercie musi być wyrażona w złotych polskich (zł) i zawierać
wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz uwzględnić
wszelkie podatki, opłaty, cła itp.
VII. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I DOKUMENTÓW JAKIE
NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ NA POTWIERDZENIE SPEŁNIENIA
WYMAGAŃ
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone
przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu:
a) wykonali, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (data
odbioru prac musi nastąpić w okresie 5 lat), a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania przy budynkach wpisanych do
rejestru zabytków polegające na:
- pierwsze zadanie dotyczące wykonania robót ogólnobudowlanych i
konserwatorskich w formule ,,zaprojektuj i wybuduj" o wartości zadania nie mniejszej
niż 195 000,00 zł brutto,
- drugie zadanie dotyczące wykonania robót ogólnobudowlanych i konserwatorskich
w formule ,,wybuduj" w zakresie renowacji drewnianej elewacji i dachu pokrytego
gontem drewnianym o wartości zadania nie mniejszej niż 195 000,00 zł brutto,
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez wykonawcę
wykazu robót, stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego oraz na
podstawie dowodów: listy referencyjne, poświadczenia realizacji, protokoły odbioru
służb konserwatorskich potwierdzające wykonanie prac bez uwag, inne dokumenty
sporządzone przez podmioty na rzecz których Wykonawca realizował zadanie z
zastrzeżeniem, że z ich treści będzie możliwa weryfikacja opisanych warunków.
Wykonawca może polegać na zasobach podmiotów trzecich pod warunkiem
udziału w realizacji przedmiotu umowy podmiotu na którego zasoby powołuje się
Wykonawca.
b) dysponują osobami:
? projektanta i sprawdzającego (2 osoby) posiadającymi uprawnienia budowlane w
specjalności architektonicznej do projektowania bez ograniczeń oraz posiadające
doświadczenie polegające na sporządzeniu co najmniej 1 dokumentacji
projektowej na renowację budynku wpisanego do rejestru zabytków wraz z?
?
uzyskaniem wszelkich uzgodnień i pozwoleń w tym pozwolenia na budowę w
imieniu Zamawiającego, na stanowisku Głównego Projektanta lub
Sprawdzającego,
kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania
robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz spełniającego wymogi
do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie na terenach objętych
ochroną konserwatorską, zgodnie z art. 37c ustawy z dn. 23 lipca 2003 r. o
ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2023 r., poz. 951 ze zm.)
oraz posiadającego doświadczenie zawodowe z ostatnich 5 lat, jako kierownik
budowy co najmniej 1 zadania polegającego na renowacji budynku wpisanego do
rejestru zabytków o wartości robót nie mniejszej niż 195 000,00 zł brutto, na
stanowisku Kierownika budowy,
konserwatora do kierowania pracami konserwatorskimi, lub samodzielnego ich
wykonywania, posiadającą uprawnienia określone w art. 37 a Ustawy z dnia 23
lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami , posiadającego
doświadczenie przy realizacji co najmniej 1 zadania polegającego na
nadzorowaniu pracach konserwatorskich związanych z renowacją elewacji
drewnianych.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez wykonawcę wykazu
osób, stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego oraz na podstawie
dowodów, w postaci:
dołączenia uprawnień budowlanych w specjalności architektonicznej do
projektowania bez ograniczeń (projektant i sprawdzający),
dołączenia uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie w zakresie kierowania
robotami ogólnobudowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń,
dołączenia poświadczenia posiada co najmniej 18 - miesięczne doświadczenie w
kierowaniu robotami budowlanymi prowadzonymi przy zabytkach nieruchomych
wpisanych do rejestru lub inwentarza będącego instytucją kultury - zgodnie z
wymaganiami określonymi w treści art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece
nad zabytkami (Dz.U. z 2023 r., poz. 951 ze zm.).
dokumenty (poświadczenia - referencje potwierdzające sprawowanie funkcji
kierownika budowy wystawione przez Inwestorów lub protokoły odbioru w
zakresie potwierdzającym doświadczenie kierownika, inne dokumenty
sporządzone przez podmioty na rzecz których Wykonawca realizował zadanie z
zastrzeżeniem, że z ich treści będzie możliwa weryfikacja opisanych warunków),
dyplomu ukończenia studiów na kierunku konserwacji i restauracji dzieł sztuki.
3. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie podana w terminie do 30 dni od
dnia złożenia ofert.
4. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
5. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert.
IX. KRYTERIA OCENY OFERT
Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o podane niżej kryteria:
1
2
3
4
Cena ,,C"
Gwarancja ,,G"
Doświadczenie projektanta ,,DP"
Doświadczenie kierownika ,,DK"
- 60 pkt
- 20 pkt
- 10 pkt
- 10 pkt
IX.1 Kryterium cena:
Punkty przyznawane za kryterium ,,cena zamówienia" będą liczone wg następującego wzoru:
C = (C n : C b ) x waga
gdzie:
C - ilość punktów przyznana danej ofercie,
C n - najniższa cena spośród wszystkich ofert,
C b - cena oferty badanej,
waga - 60
IX.2 Kryterium gwarancja :
Punkty przyznawane za kryterium ,,G" - ,,okres gwarancji na materiały i wykonane roboty
budowlane" będą liczone następująco:
za udzielenie minimalnego wymaganego okresu gwarancji 36 miesięcy - 0 pkt
za wydłużenie gwarancji do 48 miesięcy - 10 pkt
za wydłużenie gwarancji do 60 miesięcy - 20 pkt.
Waga - 20 pkt
IX.3 Kryterium doświadczenie projektant :
Punkty przyznawane za kryterium ,,DP" ,,doświadczenie projektant" będzie liczone
następująco
za każdą wskazaną w załączniku nr 4 usługę projektową z ostatnich 5 lat polegającą na
sporządzeniu dokumentacji projektowej remontu - prac renowacyjno - konserwatorskich dlaobiektów sklasyfikowanych wg PKOB pod numerem 1272 wpisanych do rejestru zabytków
zostanie przyznany 1 pkt.
Maksymalna ilość punków jaką można uzyskać w przedmiotowym kryterium to 10 pkt.
Wskazanie w wykazie większej ilości punktowanych usług spowoduje przyznanie 10 pkt. Do
wykazu punktowanego nie wlicza się usługi wskazanej na potwierdzenie warunku udziału w
postępowaniu zakupowym.
Waga - 10 pkt
Punktowane doświadczenie projektanta będzie weryfikowane na podstawie dokumentów,
które stanowić będą integralną część z załącznikiem nr 4 wykaz punktowanego
doświadczenia projektanta.
Dokumenty potwierdzające wykonanie usług projektowych wystawione przez Inwestora lub
protokoły odbiorów końcowych powinny wskazywać co najmniej: imię i nazwisko projektanta,
nazwę zadania, identyfikację obiektu pozwalającą na weryfikację czy obiekt podlega
ochronie konserwatorskiej oraz termin realizacji usługi.
IX.4 Kryterium doświadczenie kierownika budowy :
Punkty przyznawane za kryterium ,,DK" ,,doświadczenie kierownika budowy" będzie liczone
następująco:
za każdy nadzór wykazany w załączniku nr 5 z ostatnich 5 lat polegający na pełnieniu funkcji
kierownika budowy przy budynkach wpisanych do rejestru zabytków o wartości robót nie
mniejszej niż 195 000,00 zł brutto.
Maksymalna ilość punków jaką można uzyskać w przedmiotowym kryterium to 10 pkt.
Wskazanie w wykazie większej ilości punktowanych nadzorów spowoduje przyznanie 10 pkt.
Do wykazu punktowanego nie wlicza się nadzoru budowy wskazanej na potwierdzenie
warunku udziału w postępowaniu zakupowym.
Waga - 10 pkt
Punktowane doświadczenie kierownika budowy będzie weryfikowane na podstawie
dokumentów, które stanowić będą integralną część z załącznikiem nr 5 wykaz
punktowanego doświadczenia kierownika budowy.
Dokumenty potwierdzające sprawowanie funkcji kierownika budowy wystawione przez
Inwestora lub protokoły odbiorów końcowych powinny wskazywać co najmniej: imię i
nazwisko kierownika budowy, nazwę zadania, identyfikację obiektu pozwalającą na
weryfikację czy obiekt podlega ochronie konserwatorskiej, wartość robót oraz termin
realizacji.

Kontakt:
X. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ Z ZAMAWIAJĄCYM
1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje Zamawiający oraz
Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, drogą elektroniczną , za wyjątkiem oferty -
którą należy złożyć w formie pisemnej3. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się
nazwą zadania określoną w Zapytaniu ofertowym. Korespondencję przesyłaną za pomocą
poczty elektronicznej należy przesyłać pod adres tkrol@op.pl
4. Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcami :
Proboszcz: ks. Tomasz Król , Tel.: 63 271 82 06.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.