kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Awaryjny remont konstrukcji ciesielskiej wieży kościoła parafialnego |
Data zamieszczenia: | 2024-03-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Parafia Rzymskokatolicka p.w. Św. Katarzyny Aleksandryjskiej w Rybnicy Rybnica 28 58-512 Stara Kamienica powiat: karkonoski tel./fax +48 75 75 14 576, tel. 791 351 251, 75 75 14 337 kstbaran@interia.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Stara Kamienica |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel./fax +48 75 75 1 |
Termin składania ofert: | 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 2.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. ,,Awaryjny remont konstrukcji ciesielskiej wieży kościoła parafialnego p.w. św. Katarzyny Aleksandryjskiej z XIV w. w Rybnicy". W ramach zadania planuje się zabezpieczenie wieży kościoła parafialnego przed katastrofą budowlaną oraz eliminację zagrożenia dla zabytku, poprzez naprawę/wzmocnienie/ stabilizację konstrukcyjną oraz odtworzenie w zakresie niezbędnym dla zachowania substancji zabytku, elementów konstrukcyjnych drewnianej więźby wieży wraz z naprawą jej poszycia. W ramach zadania planuje się wykonanie: stabilizacji górnej kopuły poprzez ustawienie konstrukcji wzmacniającej, rozebranie pokrycia dachowego i konstrukcji więźb dachowych, naprawę zniszczonych elementów konstrukcji więźby wieży, konstrukcji wsporczej dzwonów, układu komunikacyjnego wewnątrz wieży poprzez wymianę elementów konstrukcyjnych dachu, uzupełnienie i naprawę ubytków, wymianę desek podłogowych, wzmocnienie krokwi, wymianę belek stropowych, wykonanie właściwego poszycia i pokrycia fartucha wieży poprzez wykonanie robót izolacyjnych, pokrycia blachą miedzianą stropu dolnej latarni i daszku, odtworzenie instalacji odgromowej. Zamówienie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Odbudowy Zabytków Zamówienie realizowane jest w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków NR RPOZ/2022/7213/PolskiLad, przyjętego na mocy uchwały Nr 232/2022 Rady Ministrów z dnia 23 Listopada 2022 r. w sprawie ustanowienia rządowego programu odbudowy zabytków. Kwota dotacji na 2024 rok przyznana Uchwałą Rady Gminy Stara Kamienica NR LXIII.386.2023 z dnia 29.09.2023 r. wynosi 382.200,00 zł (słownie: trzysta osiemdziesiąt dwa tysiące dwieście złotych 00/100), w tym Kwota Promesy Wstępnej nr RPOZ/2022/986/PolskiLad z dnia 27.07.2023r., stanowiąca wysokość dofinansowania Inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład wynosi: 374 550,00 PLN (słownie złotych: trzysta siedemdziesiąt cztery tysiące pięćset pięćdziesiąt złotych 00/100); kwota z budżetu Gminy Stara Kamienica wynosi: 7 650,00 PLN (słownie: siedem tysięcy sześćset pięćdziesiąt złotych 00/100) Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji postępowania zakupowego, w tym w załączniku do opisu przedmiotu zamówienia. 2.3. Minimalny, wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 36 miesięcy od dnia zakończenia zadania, tj.: podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych. Okres gwarancji jest jednym z kryterium oceny ofert. CPV: 45453000-7, 45422000-1, 45212360-7, 45212361-4, 45262690-4, 45260000-7 Otwarcie ofert: Miejsce otwarcia ofert - siedziba Urzędu Gminy w Starej Kamienicy- w dniu 05 kwietnia 2024 r. o godz. 09:15 Otwarcie ofert nastąpi na sesji niejawnej. Specyfikacja: Adres strony internetowej, na której jest udostępnione ogłoszenie postępowania zakupowego (Specyfikacja postępowania zakupowego wraz z załącznikami) i na której będą udostępniane zmiany i wyjaśnienia oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem zakupowym: www.starakamienica.bip.net.pl Składanie ofert: Miejsce i termin składania ofert: Prawidłowo zamkniętą i opisaną kopertę: ,,Oferta: Awaryjny remont konstrukcji ciesielskiej wieży kościoła parafialnego p.w. św. Katarzyny Aleksandryjskiej z XIV w. w Rybnicy", zawierającą ofertę można przesłać za pośrednictwem operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z 23.11.2012 r. - Prawo pocztowe lub posłańca na adres korespondencyjny (Urząd Gminy w Starej Kamienicy, Ul. Kamienicka 11, 58-512 Stara Kamienica) w godz.ch pracy Urzędu lub złożyć bezpośrednio w siedzibie Urzędu Gminy (adres j.w.) (w godz.ch pracy Urzędu) - w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 05 kwietnia 2024 r. do godz. 09:00 Miejsce i termin realizacji: 5.1 Planowany termin wykonania zamówienia ustala się do 7,5 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy (data podpisania protokołu końcowego wykonania przedmiotu umowy), jednak nie później niż do dnia 30 listopada 2024r., przy uwzględnieniu, iż: 5.2 Wykonawca zobowiązany jest co najmniej 7 dni przed terminem wskazanym w pkt 5.1. zakończyć wykonywanie przedmiotu umowy i dokonać zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego (data pisemnego zgłoszenia Wykonawcy o wykonaniu przedmiotu umowy). Wymagania: 3. INFORMACJE OGÓLE. 3.1 Niniejsze zamówienie nie podlega przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3.2 Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania zakupowego na każdym jego etapie, bez podania przyczyn. 3.3 Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień w szczególności w związku z weryfikacją oświadczeń złożonych przez Wykonawców. 3.4 W uzasadnionych wypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może modyfikować lub uzupełnić treść zapytania ofertowego. 3.5 Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego. 3.6 Postępowanie zakupowe prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej. 3.7 Postępowanie zakupowe prowadzi się w języku polskim. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 3.8 Zasada ta rozciąga się także na składane w toku postępowania wyjaśnienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje itp. 3.9 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.10 Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 3.11 Zamawiający nie przewiduje możliwości rozliczenia w walutach obcych. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza Specyfikacja dokonywane będą w PLN. 3.12 Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenia wizji lokalnej przez Wykonawcę lub sprawdzenie dokumentacji projektowej zamówienia. Termin i zasady udziału w wizji lokalnej - należy ustalić poprzez numer tel. 75 75 14 337 4. ZAMÓWIENIA CZĘŚCIOWE Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części ze względu na to, że podział taki groziłby nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Niedokonanie podziału zamówienia podyktowane było zatem względami technicznymi, organizacyjnym oraz charakterem przedmiotu zamówienia. Zastosowany ewentualnie podział zamówienia na części nie zwiększyłby konkurencyjności w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw - zakres zamówienia jest zakresem typowym, umożliwiającym złożenie oferty wykonawcom z grupy małych lub średnich przedsiębiorstw. 6. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki udziału w postępowaniu; - nie podlegają wykluczeniu. 6.1. Warunki udziału w postępowaniu. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 6.1.1 sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 150 000,00 PLN. 6.1.2 zdolności technicznej lub zawodowej: 1) Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: Kierownikiem budowy - osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wydane na podstawie Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.) - Rozdział 2 ,,Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie" lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz jest uprawniona do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej co najmniej w ograniczonym zakresie oraz posiadającą kwalifikacje potwierdzające spełnienie wymogów dla osoby kierującej robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych określonych w ustawie ,,O ochronie zabytków i opiece nad zabytkami" z dnia 23 lipca 2003 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 840) - tj. która posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków oraz w okresie ostatnich 10 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, kierował jako Kierownik Budowy wykonaniem zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedno (1) zamówienie w zakresie remontu konstrukcji ciesielskich wież kościelnych oraz wykonywania pokryć hełmów wież kościelnych w obiektach wpisanych do rejestru zabytków Wykonawca zapewni stałą bytność Kierownika Budowy na budowie. Kierownikiem budowy i osobą posiadającą kwalifikacje potwierdzające spełnienie wymogów dla osoby kierującej robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych określonych w ustawie ,,O ochronie zabytków i opiece nad zabytkami" może być ta sama osoba. amówienie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Odbudowy Zabytków 2) Wykonawca musi wykazać, że: w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedno (1) zamówienie w zakresie remontu konstrukcji ciesielskich wież kościelnych i/lub wykonywania pokryć hełmów wież kościelnych w obiektach wpisanych do rejestru zabytków. 6.2 Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie wykazu oraz dowodów, o których mowa w pkt. 8 Specyfikacji postępowania zakupowego. PODSTAWY WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA Z udziału w postępowaniu są wykluczeni Wykonawcy, którzy: 7.1 nie spełniają warunków udziału w postepowaniu 7.2 posiadają powiązania osobowe lub kapitałowe z Zamawiającym 7.3 w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na czas trwania tych okoliczności. 7.4 Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. 8. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE ZOBOWIĄZANI SĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZAKUPOWYM ORAZ WYKAZANIA BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu należy złożyć wraz z ofertą: 8.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie zgodne z treścią załącznika nr 2 do Specyfikacji postępowania zakupowego 8.2 dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 150 000,00 PLN. 8.3 wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, z uwzględnieniem wymagań wskazanych przez Zamawiającego w pkt. 6.1.2 wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z treścią załącznika nr 3 do Specyfikacji postępowania zakupowego 8.4 wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane- zgodnie z treścią załącznika nr 4 do Specyfikacji postępowania zakupowego 8.5 Oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym - zgodnie z załącznikiem nr 5 do Specyfikacji postępowania zakupowego 9 INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 9.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie. 9.2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty 9.3 Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 9.4 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy - zgodnie z treścią załącznika nr 6 do Specyfikacji postępowania zakupowego OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 10.1 Wymagania podstawowe. a) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. b) Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji Postępowania zakupowego. Zamawiający zaleca wykorzystywanie formularzy przekazanych przez Zamawiającego. Dopuszcza się w ofercie złożenie załączników opracowanych przez Wykonawcę, pod warunkiem, że ich treść będzie zgodna z treścią formularzy opracowanych przez Zamawiającego. c) Oferta (oraz załączniki do niej) musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny Wykonawcy lub pełnomocnictwa (pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy upoważnionych jest łącznie kilka osób, dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby. d) Upoważnienie osób podpisujących ofertę (oraz załączników do niej) musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo wystawione przez osoby do tego upoważnione. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty e) Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby składające ofertę. 10.2 Zawartość oferty: Kompletna oferta musi zawierać: 1. Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Specyfikacji postępowania zakupowego. 2. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgodne z treścią załącznika nr 2 do Specyfikacji postępowania zakupowego. 3. Dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia 4. Wykaz osób- zgodnie z treścią załącznika nr 3 do Specyfikacji postępowania zakupowego 5. Wykaz robót budowlanych- zgodnie z treścią załącznika nr 4 do Specyfikacji postępowania zakupowego 6. Oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym - zgodnie z załącznikiem nr 5 do Specyfikacji postępowania zakupowego 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy - zgodnie z treścią załącznika nr 6 do Specyfikacji postępowania zakupowego 8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. 9. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny. W obu przypadkach o dochowaniu terminu decyduje data potwierdzenia przyjęcia oferty przez Zamawiającego ( (liczy się data wpływu do siedziby Zamawiającego, nie data wysłania!) 11.2 Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę. Zmiany lub wycofanie złożonej oferty są skuteczne tylko wówczas, gdy zostały dokonane przed upływem terminu do składania ofert. 11.3 Wycofanie złożonej oferty następuje poprzez złożenie pisemnego powiadomienia podpisanego przez umocowanego na piśmie przedstawiciela wykonawcy. Wycofanie należy złożyć w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu oferty. 11.4 Zamawiający, po otrzymaniu pisemnego powiadomienia oddaje ofertę upoważnionemu wykonawcy. W przypadku, kiedy nie można w sposób jednoznaczny, bez otwarcia oferty zidentyfikować jej właściciela - zwrot oferty następuje dopiero po otwarciu wszystkich, pozostałych ofert. O wyniku postępowania o zamówienie Wykonawcy zostaną powiadomieni za pomocą poczty elektronicznej. 11.6 Ofertę złożoną po terminie Zamawiający niezwłocznie zwraca wykonawcy bez jej otwierania. 12 TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ Wykonawca będzie związany z ofertą od dnia upływu terminu składania ofert przez okres 30 dni, przy czym - pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. 13 OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY 13.1 Podana w ofercie cena ryczałtowa (łącznie z podatkiem od towarów i usług VAT) musi być wyrażona w PLN i podana z dokładnością do dwóch (2) miejsc po przecinku. 13.2 Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszej Specyfikacji oraz obejmować wszelkie koszty, jakie doświadczony Wykonawca powinien przewidzieć do poniesienia z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami prawa realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności wszelkie koszty związane z realizacją zadania niezbędne do jego prawidłowego wykonania wynikające z opisu przedmiotu zamówienia oraz załączników oraz wszelkie inne niewyszczególnione w Specyfikacji ani w załącznikach koszty, które będą konieczne do poniesienia dla prawidłowego i zgodnego z przepisami prawa wykonania przedmiotu zamówienia. W celu rozeznania rozmiaru i zakresu oraz dokonania wyceny zadania zaleca się dokonać wizji lokalnej. 13.3 Cena ryczałtowa brutto oferty = wartość ryczałtowa netto oferty + podatek VAT, gdzie podatek VAT należy obliczyć z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku. 13.4 Cena oferty stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całego przedmiotu zamówienia i zgodnie z art. 632 § 1 kodeksu cywilnego nie będzie podlegała zmianom w okresie realizacji umowy. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego 13.5 Jeżeli została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla celów zastosowania kryterium ceny lub kosztu zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. 13.6 Cena podana w ofercie ma wynikać z kosztorysu ofertowego, który Wykonawca przedłoży przed podpisaniem umowy. 14 KRYTERIA OCENY OFERT 14.1 Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria: Zamówienie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Odbudowy Zabytków 1) Cena - 60% 2) Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane - 40% Ad 1.1). Cena - 60 % a) Kryterium to będzie oceniane na podstawie ceny brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia, określonej na podstawie danych podanych przez Wykonawcę w pkt 4.3 lit. a) Formularza Oferty. b) W kryterium ,,Cena" - Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania: Pi (C) = Cmin o Max (C) Ci gdzie: Pi (C) Cmin Ci Max (C) ilość punktów jakie otrzyma oferta ,,i" (badana) za kryterium ,,Cena"; najniższa cena spośród wszystkich ważnych i niepodlegających odrzuceniu ofert; cena oferty "i"; maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za kryterium ,,Cena" - 60. Ad 1.2). Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane - 40 % a) Zamawiający może przyznać w ramach tego kryterium maksymalnie 40 pkt, zaś waga tego kryterium wynosi 40% ogólnej oceny. b) Zamawiający oceni ww. kryterium na podstawie danych przedstawionych w pkt 4.3 lit. b) Formularza oferty. c) Minimalny, wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 36 miesięcy od dnia zakończenia zadania, tj.: podpisania protokołu odbioru końcowego całości przedmiotu zamówienia. d) Najdłuższy punktowany przez Zamawiającego okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę na wykonane roboty budowlane to 60 miesięcy. e) Zamawiający w niniejszym kryterium przyzna ofercie Wykonawcy odpowiednią ilość punktów wynikającą z poniższego zestawienia: 14.2 Okres gwarancji na wykonane roboty budowlaneilość punktów do przyznania 36 m-cy0 48 m-cy20 60 m-cy40 Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę tego Wykonawcy (Wykonawców), którego(rych) oferta uzyska najwyższą ilość punktów wyliczoną wg poniższego wzoru: Pi = Pi (C) + Pi(G) gdzie: Pi Pi(C) Pi(G) łączna ilość punktów jakie otrzyma oferta badana (i); ilość punktów jakie otrzymała oferta (i) za kryterium ,,Cena" ilość punktów jakie otrzymała oferta (i) za kryterium ,,Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane" 14.3 Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty które uzyskały taką samą liczbę punktów (Pi), Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. 14.4 Oferty dodatkowe mogą dotyczyć jedynie kryterium cenowego (ceny ofertowej). 14.5 Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. 15 TRYB OCENY OFERT 15.1 Wyjaśnienia treści ofert i poprawianie oczywistych omyłek. 15.2 W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty, z zastrzeżeniem treści następnego punktu, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści. 15.3 Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 15.4 Sposób oceny zgodności oferty z treścią niniejszej Specyfikacji. Ocena zgodności oferty z treścią niniejszej Specyfikacji przeprowadzona zostanie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń (w zakresie wymaganym przez Zamawiającego), jakie Wykonawca zawarł w swej ofercie. 16. INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY 1. Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli: a) nie złożono żadnej oferty, b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty, c) zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie, d) Zamawiający ma prawo w każdym czasie, bez podania przyczyny unieważnić postępowanie lub zrezygnować z zawarcia Umowy, a Wykonawcom z tego tytułu nie będzie przysługiwało jakiekolwiek odszkodowanie bądź roszczenie o zwrot kosztów. e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia niniejszego postępowania bez wyboru żadnej z ofert 2. O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich wykonawców, którzy: a) ubiegali się o zamówienie- w przypadku unieważnienia postępowania przed upływem terminu składania ofert. b) złożyli oferty - w przypadku unieważnienia postępowania po upływie terminu składania ofert. 3. Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadomi wykonawców, podając: - nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności gospodarczej wykonawcy, którego ofertę wybrano, - nazwy albo imiona i nazwisko, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy, jeżeli są miejscem wykonywania działalności wykonawców, którzy złożyli oferty, - punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację, Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zamieszczone zostanie na stronie Zamawiającego oraz przesłane niezwłocznie wszystkim Wykonawcom. 4. Umowa na realizację zamówienia zostanie zawarta w formie pisemnej. Miejsce i termin podpisania umowy zostanie uzgodniony z wyłonionym wykonawcą do realizacji zamówienia. 5. Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w Specyfikacji - Rozdział II . Wzór umowy. 17. EWENTUALNE SPORY Ewentualne spory w relacjach z wykonawcami o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, poddane zostaną mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu Kontakt: 6.1 Osobą upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami w sprawach merytorycznych jest Tomasz Baran - Proboszcz Parafii, tel. 791 351 251 6.2 Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami w sprawach formalnych są: Ewelina Maciuszonek, tel. 75 75 14 337 Sylwia Domańska-Mośko, tel. 75 75 14 337 |
© eurobudowa.pl 2004-2024