Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Elektryfikacja Rodzinnego Ogrodu Działkowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Elektryfikacja Rodzinnego Ogrodu Działkowego

Data zamieszczenia: 2024-03-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Polski Związek Działkowców ROD ,,Kombatant" w Krakowie
os. Piastów 36A/15
31-624 Kraków
powiat: Kraków
tel. (12) 638 23 95, tel. (12) 638 24 63
malopolski@pzd.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (12) 638 23 95,
Termin składania ofert: 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: ,,Elektryfikacja
Rodzinnego Ogrodu Działkowego ,,Kombatant" w Krakowie.".
Przedmiot zamówienia w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Elektryfikacja Rodzinnego
Ogrodu Działkowego ,,Kombatant" w Krakowie" obejmuje wykonanie w szczególności
następujących prac:
i) Projekt elektryfikacji ogrodu, do uzgodnienia z Organizatorem oraz dostawcą Energii
(Tauron). Projekt obejmuje:
(1) wykonanie zbiorczych zamykanych skrzynek przyłączeniowych wyposażonych w
bezpieczniki oraz podliczniki (subliczniki) dla każdej działki, oraz gniazdko
elektryczne opomiarowane na liczniku głównym (minimum 12 sztuk).
(2) wykonanie skrzynki głównej zawierającej licznik główny oraz podlicznik
(sublicznik) z części wspólnych ROD.
(3) wykonanie zamykanych skrzynek wraz z pompami do czterech studni działkowych
z systemem zabezpieczającym przed suchoobiegioem i z ogranicznikiem
jednorazowego poboru (np. włącznik dzwonkowy).
(4) wykonanie oświetlenia przy wejściach (3 sztuki) wraz z interfejsem do montażu
monitoringu (rj45).
(5) wykonacie wariantu oferty z większą ilością oświetlenia na alejkach zgodnie z
rysunkiem poglądowym.
ii) Roboty przygotowawcze.
iii) Roboty ziemne.
iv) Budowa i zabezpieczenie urządzeń elektroenergetycznych.
v) Roboty wykończeniowe.
vi) Przywrócenie stanu alejek do stanu początkowego(wyrównanie i zasianie trawy)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do niniejszej
SIWZ:
1.a) Rysunek poglądowy - załącznik nr 1 SIWZ.
1.b) Warunki przyłączenia przedstawione przez Tauron - załącznik nr 2 SIWZ
W szczególności wykonawca zobowiązany jest do wykonania dwóch wariantów oferty -
jednej z pełnym oświetleniem w postaci lamp na terenie obu alejek ogrodu i drugiej z
lampami tylko przy bramkach wejściowych (3 szt.).
Strona 2 I 105.
Na całość wykonanych robót objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca udzieli
minimum 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi, licząc od dnia podpisania bezusterkowego
protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu ofertowym części zamówienia, które
zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania
ewentualnych podwykonawców jak za własne.
6. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia. Koszty
dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca.
7. Wykonawca zobowiązany jest udzielić następujących warunków gwarancji jakości na
zastosowane materiały wraz certyfikatami i wykonane roboty elektryczne min. 3 - letniej
gwarancji jakości licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag;
8. W przypadku zaoferowania, krótszych lub braku podania okresów gwarancji Organizator
przetargu odrzuci ofertę.
9. Dopuszcza się składanie ofert wariantowych, przy załączeniu szczegółowej specyfikacji
technicznej oferty wariantowej.
c) Prace prowadzone w sezonie tj maj-październik należy przeprowadzać w sposób nie
naruszający spokoju osób przebywających na ROD Kombatant. W przypadku prowadzenia
prac ziemnych należy zapewnić przejścia umożliwiające swobodny dostęp do każdej z działek.
d) przedłużenie prac jest możliwe w przypadku gdyby dostawca energii (Tauron) nie zakończył
budowy przyłącza w terminie wyznaczonym na koniec robót związanych z Elektryfikacją ROD
Kombatant. W takim wypadku należy zminimalizować ilość pozostałych prac by nie naruszały
one spokoju osób przebywających na ROD Kombatant w sezonie.
e) jeżeli istnieją uzasadnione przesłanki, że wydłużenie czasu realizacji (związane np. z
oczekiwaniem na dostawę określonych podzespołów i materiałów) może wpłynąć istotnie na
obniżenie kosztu realizacji Organizator dopuszcza wydłużenie czasu realizacji inwestycji o
czas potrzebny do sfinalizowania ich dostawy. Warunek taki należy umieścić w opisie do
składanej oferty.

Otwarcie ofert: Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 06.04.2024 r. o godz. 10:00 w siedzibie
Organizatora przetargu, w budynku Zarządu ROD Kombatant, przy Ul. Mistrzejowickiej 91.
Wykonawcy mogą być obecni przy otwieraniu ofert. Otwarcie ofert jest jawne.

Składanie ofert:
Oferty należy składać lub wysłać pocztą tradycyjną na adres korespondencyjny Organizatora (Os.
Piastów 36A/15, 31-624 Kraków) do dnia 05.04.2024, do godz. 12:00

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia - wymagany.
Całość zamówienia:
a) rozpoczęcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi w ciągu 14 dni od podpisania umowy i
protokolarnego przekazania placu budowy,
b) zakończenie przedmiotu umowy i zgłoszenie przez Wykonawcę gotowości do odbioru
technicznego nastąpi przed 11.2024.

Wymagania:
Tryb udzielania zamówienia
Postępowanie jest prowadzone w oparciu o przepisy:
a) Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z
późniejszymi zmianami) zwanej dalej ustawą, w trybie pisemnego przetargu
nieograniczonego.
b) Uchwały Nr 14/III/2015 Krajowej Rady Polskiego Związku Działkowców z dnia
11.10.2015 r. w sprawie inwestycji i remontów w Rodzinnych Ogrodach Działkowych w
Polskim Związku Działkowców, przy udziale komisji przetargowej.
Opis sposobu przygotowania oferty.
1. Wykaz dokumentów składających się na ofertę.
a) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 SIWZ;
b) Kosztorys Inwestorski;
c) Wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia.
2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim i napisana czytelnie.
3. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez
Wykonawcę.
4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie
dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy są poświadczane za zgodność z
oryginałem przez Wykonawców.
Strona 3 I 105. Jeżeli zasady reprezentacji Wykonawcy nie wynikają między innymi z odpisu z właściwego
rejestru wymagane jest załączenie pełnomocnictwa w formie oryginału lub kopii poświadczonej
notarialnie za zgodność z oryginałem. Osoby fizyczne proszone są o dołączenie do oferty
aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej.
6. Wszystkie dokumenty przygotowuje w formie własnej Wykonawca, zawierając wszystkie
żądane przez Organizatora przetargu informacje zawarte w załącznikach i niniejszej
specyfikacji.
7. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby (osób)
podpisującej ofertę.
8. Ofertę należy zszyć, zbindować, oprawić lub złożyć w innej formie uniemożliwiającej
rozsypanie się kartek.
9. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę z zastrzeżeniem, że oferta może zawierać
rozwiązania wariantowe. Przy czym każdy przedstawiony wariant musi w całości realizować
cel przetargu, tj,. rozprowadzenie w pełni funkcjonalnej instalacji elektrycznej na terenie
ogrodu ROD Kombatant.
10. Oferty składa się w jednym egzemplarzu.
11. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty.
12. Organizator przetargu nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
13. Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również te przedstawiane w formie
oryginałów, nie podlegają zwrotowi przez Organizatora.
14. Opakowanie i oznakowanie oferty:
Ofertę należy dostarczyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu na
adres korespondencyjny podany w rozdziale I pkt 3
Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą), albo imieniem i nazwiskiem, siedzibą albo
adresem zamieszkania i adresem Wykonawcy oraz opisane następująco:
OFERTA
złożona dla postępowania o udzielenie zamówienia, dla zadania pn.:
Elektryfikacja ROD Kombatant w Krakowie.
Nie otwierać przed dniem 06.04.2024 godzina: 10.00
VI.
Warunki udziału w przetargu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1. Warunki udziału w przetargu.
W przetargu mogą brać udział Wykonawcy, którzy wykażą, że nie podlegają wykluczeniu z
przetargu oraz wykażą, że spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
b) posiadania wiedzy i doświadczenia.
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia.
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Pod pojęciem ,,Wykonawca" należy rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę
organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie
zamówienia, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia.
2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków.
Strona 4 I 10a) Organizator przetargu uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnienia
do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Załącznik I).
b) Organizator przetargu uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i
doświadczenia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia (Załącznik II).
Wykazanie się przez Wykonawcę, zrealizowanymi robotami o podobnym charakterze będzie
dodatkowym atutem.
c) Organizator przetargu uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania
odpowiednim potencjałem technicznym jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Załącznik III).
d) Organizator przetargu uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz wykaże, że dysponuje kierownikiem robót
posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w następujących
specjalnościach instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych (Załącznik IV).
e) Organizator przetargu uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i
finansowej, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia oraz wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na łączną kwotę równą co
najmniej 100 000,00PLN (Załącznik V).;
Informacje o sposobie porozumiewania się Organizatora przetargu z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do
porozumiewania się z Wykonawcami:
Oświadczenia, dokumenty, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Organizator przetargu oraz
Wykonawcy przekazują:
a) pisemnie, na adres korespondencyjny ROD ,,Kombatant", Os Piastów 36A/15, 31-624 Kraków
b) drogą elektroniczną, na adres e-mail: rodkombatantkrakow@pzd.pl
Wszelką korespondencję dotyczącą niniejszego postępowania należy kierować do Organizatora
przetargu z dopiskiem ,,dotyczy: przetargu nieograniczonego na rozprowadzenie wewnętrznej instalacji
elektrycznej ROD Kombatant".
Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Organizatora przetargu z wnioskiem o wyjaśnienie treści
zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Organizator przetargu udzieli wyjaśnień wszystkim zainteresowanym, którzy otrzymali specyfikacje
istotnych warunków zamówienia pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych
warunków zamówienia wpłynie do Organizatora przetargu nie później niż do końca dnia, w którym
upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
Treść złożonych wniosków wraz z wyjaśnieniami udzielonymi przez Organizatora przetargu zastanie
zamieszczona na tablicach informacyjnych ogrodu.
Termin związania ofertą.
Wykonawcy pozostają związani ofertą przez okres 60 dni od ostatecznego upływu terminu do
składania ofert. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Oferty złożone po terminie będą zwrócone Wykonawcom bez rozpatrzenia.
Podczas otwierania kopert z ofertami Organizator przetargu ogłosi nazwy Wykonawców, ceny ofert i okresy
gwarancji. Następnie odbędzie się badanie i ocena ofert bez udziału oferentów.
X.2. Badanie i ocena ofert.
2.1. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
2.2. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2.3. W toku badania i oceny ofert Organizator przetargu może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert oraz oświadczeń lub dokumentów.
2.4. W toku badania ofert Organizator przetargu poprawia w ofercie:
X.2.4.a) oczywiste omyłki pisarskie,
X.2.4.b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych
dokonanych poprawek,
X.2.4.c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków
zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym
wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
2.5. Organizator przetargu odrzuca ofertę, jeżeli:
X.2.5.a) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem
pkt. 2.4;
X.2.5.b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji;
X.2.5.c) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia - Organizator przetargu w
celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwróci
się do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty
mających wpływ na wysokość ceny;
X.2.5.d) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia;
X.2.5.e) zawiera błędy w obliczeniu ceny;
X.2.5.f) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na
poprawienie omyłki, o której mowa w pkt 2.4., ppkt. b) i c) niniejszej specyfikacji.
XI. Opis sposobu obliczenia ceny.
Cena oferty, za całość zamówienia oraz jego warianty, musi być podana cyfrowo z wyodrębnieniem
podatku VAT. Cena ofertowa = cena netto + podatek VAT
Cena oferty winna być obliczona i zapisana zgodnie z formularzem ofertowym i kosztorysem ofertowym.
Cena netto zawarta w formularzu ofertowym jest sumą cen wszystkich poszczególnych pozycji kosztorysu
ofertowego i jest wynagrodzeniem ryczałtowym.
Jeżeli występują rozbieżności, pomiędzy ceną netto podaną w formularzu ofertowym i ceną netto wynikającą
ze zsumowania wszystkich pozycji kosztorysu ofertowego, jako prawidłową przyjmuje się cenę netto
wynikająca z kosztorysu ofertowego, gdyż cena podana cyfrowo w formularzu ofertowym musi wynikać z
obliczeń dokonanych w kosztorysie ofertowym. Kosztorys ofertowy jest elementem pomocniczym do
oszacowania wynagrodzenia za wykonane roboty.
Brak, zmiana lub dodanie pozycji przedmiarowej nie powoduje odrzucenia oferty, co nie zwalnia wykonawcy
z wykonania robót nie ujętych w kosztorysie ofertowym. W przypadku rozbieżności między przedmiarem
robót a projektem wykonawczym, dokumentem nadrzędnym jest projekt wykonawczy.
Cena netto danej pozycji w kosztorysie ofertowym obejmuje wszystkie koszty i opłaty realizacji przyszłej
Strona 6 I 10umowy, wszelkie materiały oraz roboty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z
dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
Podatek VAT należy naliczyć zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U.
z 5 kwietnia 2004 r. nr 54, poz. 535).
Rozliczenia między Organizatorem przetargu a Wykonawcą prowadzone będą w walucie polskiej (złoty
polski).
Organizator przetargu nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
XII. Opis kryteriów, którymi Organizator przetargu będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z
podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
1. Organizator oceni i porówna jedynie te oferty, które:
a) zostaną złożone przez Wykonawców niewykluczonych przez Organizatora z niniejszego postępowania;
b) nie zostaną odrzucone przez Organizatora.
2. Kryteria oceny ofert stanowią:
a) kryterium cena brutto oferty z wariantem całości oświetlenia(C) - waga 55%
Do porównania i oceny ofert wg kryterium zostanie zastosowany następujący wzór:
najniższa oferowana cena
Oc =
x 100
cena badanej oferty
C = Oc x 55%
b) kryterium cena brutto oferty z wariantem częściowym oświetlenia(Cx) - waga 35%
Do porównania i oceny ofert wg kryterium zostanie zastosowany następujący wzór:
najniższa oferowana cena
Oc =
x 100
cena badanej oferty
Cx = Oc x 35%
c) kryterium okres gwarancji (G) - waga 10%
Maksymalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy, minimalny 36 miesięcy.
Og (punkty za okres gwarancji wg poniższej tabeli)
Okres gwarancjiLiczba punktów
36 miesięcy40
48 miesięcy70
60 miesięcy
100
Punkty za ilość miesięcy, nie wynikającą wprost z tabeli, przyznawane będą proporcjonalnie. Przy czym za
gwarancję powyżej 60 miesięcy, przyznawana jest zawsze maksymalna ilość, 100 pkt.
G = Og x 10%
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów uzyskaną po
zsumowaniu wszystkich kryteriów oceny ofert (C+Cx+G).
4. Obliczenia punktów dokonywane będą z dokładnością do setnych części punktu.
Strona 7 I 105. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taką
samą sumę punktów, Organizator spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.
6. Jeżeli w przetargu, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że złożone
oferty uzyskały taką samą ocenę przy identycznych parametrach C, Cx i G, Organizator przetargu wezwie
Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Organizatora przetargu ofert
dodatkowych.
Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych
ofertach.
XIII. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu
zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
1. Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany o terminie i miejscu podpisania umowy.
2. Organizator przetargu podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży ofertę najkorzystniejszą z punktu
widzenia kryteriów przyjętych w specyfikacji.
3. Wykonawca dostarczy Organizatorowi przetargu harmonogram rzeczowo- finansowy obejmujący cały
zakres robót.
4. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia,
Organizator przetargu może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez
przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia
postępowania.
XIV. Wzór umowy.
1.
Umowa jaka zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą musi zawierać warunki niniejszej specyfikacji.
2. Organizator przetargu przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej
z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
w następujących przypadkach:
a) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy, stanowi konsekwencję działania sił
wyższych niezależnych od Wykonawcy, nie stanowiących jego i podwykonawców problemów
organizacyjnych, których nie można było przewidzieć, poza zdarzeniami zwykłymi - Organizator
przetargu dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o czas niezbędny do usunięcia
konsekwencji działania siły wyższej.
Siła wyższa, o której mowa wyżej jest to zdarzenie niezależne od Wykonawcy, nie stanowiące jego
problemów organizacyjnych, którego strony umowy nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły
zapobiec ani któremu nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie w
części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy.
Siła wyższa obejmuje w szczególności, następujące zdarzenia:
? żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bardzo niskie temperatury powietrza
uniemożliwiające zachowanie wymogów technologicznych,
? bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego
podwykonawców,
? inne wydarzenia losowe.
b) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy, wynika z dokonania na terenie budowy
przez Wykonawcę odkryć przedmiotów o znaczeniu historycznym lub archeologicznych, bądź też
przedstawiających znaczną wartość - Organizator przetargu dopuszcza możliwość przedłużenie
terminu realizacji umowy o czas niezbędny do zabezpieczenia odkrycia;
c) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy, wynika z dokonania na terenie budowy
przez Wykonawcę odkryć niewybuchów, niewypałów lub amunicji - Organizator przetargu dopuszcza
możliwość przedłużenie terminu realizacji umowy o czas niezbędny do usunięcia ww. przedmiotów z
terenu budowy;
Strona 8 I 10d) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę
warunków fizycznych uznanych za nieprzewidywalne - Organizator przetargu dopuszcza możliwość
przedłużenie terminu realizacji umowy o czas niezbędny do ich usunięcia;
e) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy spowodowane jest przez władze publiczne,
władze Kraju - Organizator przetargu dopuszcza możliwość przedłużenie terminu realizacji umowy;
f) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy spowodowane jest zmianami prawnymi na
terenie RP, których, nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - Organizator przetargu
dopuszcza możliwość przedłużenie terminu realizacji umowy o czas niezbędny, zaś koszty zmian
ponosi Wykonawca;
g) w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z winy
Organizatora przetargu lub Wykonawcy, Organizator przetargu dopuszcza możliwość niezrealizowania
pełnego zakresu robót z jednoczesnym obniżeniem wynagrodzenia;
h) gdy zmiany będą korzystne dla Organizatora przetargu i nie będą zmieniały zakresu świadczenia
wykonawcy wynikającego z jego zobowiązania zawartego w ofercie;
i) gdy zmianie ulegnie urzędowa stawka podatku VAT - Organizator przetargu dopuszcza możliwość
zmiany wartości wynagrodzenia umownego - koszty zmiany w przypadku podwyżki lub obniżki strony
przyszłej umowy ponoszą proporcjonalnie;
j) gdy zmiany będą korzystne dla Organizatora przetargu i nie będą:
? wprowadzane warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury przetargowej udzielenia
zamówienia umożliwiłyby dopuszczenie innych ofert niż ta, która została pierwotnie dopuszczona;
? modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść Wykonawcy w sposób, który nie był
przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia
XV. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania o
udzielenie zamówienia:
Wykonawcy nie przysługują w toku niniejszego postępowania, środki ochrony prawnej.
XVI. Tryb ogłoszenia wyników postępowania:
1. Wybór oferty najkorzystniejszej.
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Organizator przetargu zawiadomi Wykonawców, którzy
złożyli oferty, o:
a) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce
zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy)
albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty,
a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację;
b) Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne;
c) Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając
uzasadnienie faktyczne i prawne;
2. Unieważnienie postępowania.
Organizator przetargu unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
a) nie złożono co najmniej jednej ważnej oferty niepodlegających odrzuceniu;
b) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Organizator przetargu zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia, chyba że Organizator przetargu może zwiększyć tę kwotę do ceny
najkorzystniejszej oferty;
c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie
zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
Organizator przetargu zastrzega sobie prawo zmiany lub odwołania ogłoszenia o przetargu, a także zmiany
warunków przetargu oraz odstąpienia od przetargu lub jego unieważnienia bez podania przyczyn.
XIX. Pozostałe informacje.
1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji zastosowanie mają przepisy ustawy Kodeks
Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z późniejszymi zmianami).

Uwagi:
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
Strona 9 I 10Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informujemy, że:
? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Polski Związek Działkowców ROD KOMBATANT
? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzonego w trybie przetargu niegraniczonego,
? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania zgodnie z pkt XVIII specyfikacji.
? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały
czas trwania umowy,
? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
? posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,3
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,4
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
? nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
Osobą ze strony Organizatora przetargu uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Filip
Krużel - e-mail: rodkombatantkrakow@pzd.pl.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.