Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6132z ostatnich 7 dni
22486z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont dzwonnicy

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont dzwonnicy

Data zamieszczenia: 2024-03-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny w Chłopicach Sanktuarium Matki Bożej Pocieszenia
Chłopice 102
37-561 Chłopice
powiat: jarosławski
tel. 601050 767
parafiachlopice102@gmail.com
Województwo: podkarpackie
Miasto: Chłopice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 601050 767
Termin składania ofert: 2024-04-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY na Remont dzwonnicy Kościoła pw. Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny w Chłopicach
2. Opis przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo - konserwatorskich przy murowanej dzwonnicy usytuowanej na terenie zespołu sakralnego w Chłopicach (działka ewidencyjna nr 197 obr. 0002).
2. Zamówienie obejmuje wykonanie prac remontowo - konserwatorskich opisanych w Programie prac konserwatorskich zatwierdzonego Decyzją Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Przemyślu znak IRN-II.5142.5.47.2023.MF z dnia 13.02.2024r. polegających na:
- demontażu dzwonów, montażu automatyki trzech dzwonów;
- częściowym skuciu tynków;
- konserwacji pokrycia dachowego;
- nałożeniu tynków;
- pomalowaniu całości dzwonnicy;
- położeniu płyt z piaskowca na cokole;
- ponownym montażu dzwonów.
4. Zamawiający informuje, że ze względu na złożoność prac objętych przedmiotowym postępowaniem obowiązkowe jest przeprowadzenie przez Wykonawcę składającego ofertę wizji lokalnej w celu zapoznania się z rzeczywistymi warunkami wykonania zamówienia. Programem prac konserwatorskich. Decyzją PWKZ w Przemyślu i uwzględnienia ich w wycenie wykonania wszystkich niezbędnych do wykonania prac. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli zostanie złożona bez odbycia wizji lokalnej. Z odbytej wizji zostanie sporządzony protokół, potwierdzający odbycie wizji. Dojazd w celu odbycia wizji na koszt własny i we własnym zakresie Wykonawcy.
5. Prace należy prowadzić zgodnie z warunkami wydanej Decyzji PWKZ w Przemyślu, w szczególności w zakresie osoby kierującej robotami budowlanymi, zawiadomienia o terminie rozpoczęcia i zakończenia robót, informowania konserwatora zabytków o zagrożeniach lub nowych okolicznościach ujawnionych w trakcie prowadzenia prac.

Otwarcie ofert: Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 09.04.2024r. o godz. 11:00;

Składanie ofert:
Podpisaną ofertę wraz z załącznikami należy złożyć osobiście w siedzibie lub przesłać na adres Parafii Wniebowzięcia NMP w Chłopicach 37-561 Chłopice 102 do dnia 09.04.2024r. do godz. 10:00;
Ofertę złożoną po terminie zwraca się bez otwierania.

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia: do 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

Wymagania:
Zamówienie zostanie dofinansowane ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków - Edycja 2 i jest realizowane na podstawie Wstępnej Promesy nr Edycja2RPOZ/2023/2019/PolskiLad.
4. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki i wymagania określone w niniejszym zaproszeniu do złożenia oferty i nie podlegają wykluczeniu.
2. W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który:
1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania, jeżeli obowiązujące przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny i kadrowy niezbędny do wykonania zamówienia - posiada doświadczenie i dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia w tym:
- wykonał należycie, zgodnie z wytycznymi konserwatorskimi i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, co najmniej 3 zadania polegające na wykonaniu prac remontowych i konserwatorskich zabytkowych obiektów budowlanych o wartość brutto każdego zadania nie mniejszej niż 150 000 zł, zatwierdzonych przez służby konserwatorskie;
- dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą Kierownikiem Budowy, posiadająca co najmniej pięcioletnie doświadczenie w wykonywaniu prac przy zabytkowych obiektach, posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, posiadać uprawnienia konserwatorskie do wykonywania tego rodzaju robót, o których mowa w art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U. z 2022r. poz. 840 ze zm.), zgodnie, z którym: robotami budowlanymi kieruje albo nadzór inwestorski wykonuje, przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru osoba, która posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury.
Przed przystąpieniem do wykonania prac niezbędne jest przekazanie dokumentów potwierdzających
spełnienie wymagań do służb konserwatorskich. 3.0 zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
4. W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie może zostać udzielone podmiotowi powiązanemu z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, w związku z czym Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty oświadczenia nr 2 stanowiącego załącznik do Zaproszenia.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziału lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurent, pełnomocnik;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli;
- pozostawaniu z Wykonawcą w takim stopniu prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. Ocena dokonywana będzie metodą spełnia/nie spełnia.
6. Zamawiający ma prawo do odrzucenia oferty, jeżeli oferta jest niekompletna, nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, nie spełnia wymogów formalnych, jest niezgodna z Zaproszeniem do złożenia oferty lub zawiera rażąco niską cenę. Za rażąco niską cenę uznana zostanie oferta, która jest niższa o co najmniej 30% od średniej arytmetycznej wszystkich złożonych ofert. W przypadku wystąpienia rażąco niskiej ceny Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia wyjaśnień w zakresie wyliczenia ceny ofertowej, wiarygodne udokumentowanie braku rażąco niskiej ceny spoczywa na Wykonawcy.
5. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy - wg. wzoru - zał. nr 1;
2) oświadczenie Wykonawcy - wg. wzoru - zał. nr 2;
3) kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej zawierający składniki cenotwórcze na podstawie, których dokonano wyceny przedmiotu zamówienia (R-g, KO, Z) w oparciu o przedmiar robót oraz Program prac konserwatorskich;
4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej
- w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty;
5) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień przez osoby/ę wskazane/ą do kierowania robotami remontowo-konserwatorskimi zgodnie z opisem wymagań wskazanych w 4.2) Zaproszenia do złożenia oferty oraz posiadane przez Wykonawcę doświadczenie (referencje, protokoły odbioru potwierdzone przez Służby Konserwatorskie);
1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim w formie pisemnej w sposób czytelny pod rygorem nieważności z wykorzystaniem formularzy stanowiących załączniki do Zaproszenia. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia załączników opracowanych przez Wykonawców pod warunkiem, że będą one zgodne z treścią formularzy określonych przez Zamawiającego.
2. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
3. Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.
4. Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy, a w przypadku podpisania oferty i załączników przez inne osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii dokumentu poświadczonego za zgodność z oryginałem przez notariusza lub osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawcy, wymienione w dokumencie rejestracyjnym. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres udzielonego pełnomocnictwa.
5. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w treści Zaproszenia do złożenia ofert. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży wszystkich wymaganych dokumentów lub dokumenty zawierają błędy, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o złożenie lub uzupełnienie dokumentów zgodnie z wymaganiami Zaproszenia do złożenia oferty lub wyjaśnienie złożonych dokumentów i oświadczeń. W przypadku dołączenia do oferty dokumentów sporządzonych w innym języku niż polski, Wykonawca zobowiązany jest złożyć tłumaczenie takiego dokumentu na język polski.
6. Wykonawca nie może wprowadzić zmian lub wycofać złożonej oferty po upływie terminu do składania ofert.

8. Zaleca się, aby wszystkie strony oferty były ponumerowane. Ponadto, wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, muszą być przez niego parafowane.
11. Cenę oferty należy obliczyć w oparciu o doświadczenie Wykonawcy oraz wizję lokalną przy zachowaniu następujących założeń:
- ceny należy podawać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku;
- Wykonawca ma obowiązek podać w formularzu ofertowym cenę netto i brutto za wykonanie zamówienia oraz wartość podatku VAT;
- cena ofertowa za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową;
- w cenie ofertowej przedkładanej przez Wykonawcę będą zawarte wszelkie cła, podatki i inne należności płatne przez Wykonawcę, koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, koszty ekspertyz, uzgodnień, decyzji niezbędnych do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia;
- wszelkie ceny, podane w ofercie i innych dokumentach sporządzanych przez Wykonawcę, muszą być wyrażone w złotych polskich;
- wszelkie przyszłe rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w złotych polskich.
8. Opis kryteriów wyboru oferty i sposobu oceny ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty.
1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
Nr Nazwa kryterium (waga%) Maksymalna liczba punktów w kryterium
1 Cena oferty brutto (100%) 100
2. Punkty przyznawane będą liczone według następujących wzorów:
Nr Wzór
1 Cena oferty brutto (max. 100 pkt.) Liczba punktów = (Cmin/C0f) x 100 gdzie: - Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert - C0f- cena podana w badanej ofercie
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca wszystkie wymagane załączniki, która została złożona przez Wykonawcę spełniającego wszystkie warunki udziału w postępowaniu, niepod legającego wykluczeniu oraz uzyskała największą ilość punktów zgodnie z przyjętymi kryteriami oceny ofert.
4. W przypadku otrzymania dwóch identycznych i zarazem najkorzystniejszych ofert, Zamawiający zaprosi Wykonawców, którzy złożyli takie oferty do przedstawienia ofert dodatkowych bądź zaprosi do dalszych negocjacji.
5. Zamawiający udzieli zamówienie Wykonawcy, który potwierdzi spełnienie warunków udziału w postępowaniu, nie podlega wykluczeniu, potwierdzi zgodność oferty z treścią Zaproszenia do złożenia oferty oraz otrzyma największą ilość punktów.
6. W toku analizy ofert, Zamawiający może żądać od Wykonawców pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
7. Jeżeli wystąpią w ofertach oczywiste omyłki pisarskie lub rachunkowe zostaną one poprawione przez Zamawiającego, o czym Wykonawca zostanie bezzwłocznie powiadomiony.
8. Oferta Wykonawcy zostanie odrzucona w następujących przypadkach:
- Wykonawca, który złożył ofertę podlega wykluczeniu z postępowania;
- treść oferty jest niezgodna z treścią Zaproszenia;
- Wykonawca w wyznaczonym terminie nie uzupełnił dokumentów lub oświadczeń, nie wyjaśnił treści oferty lub Wykonawca nie zgodził się na poprawienie oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych.
9. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego:
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę i adres wybranego Wykonawcy, którego ofertę wybrano z uzasadnieniem wyboru i wskazaniem miejsca i terminu podpisania umowy.
10. Istotne dla stron postanowienia zawarte we wzorze umowy.
Zamawiający podpisze umową na warunkach i z uwzględnieniem postanowień przedstawionych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do Zaproszenia, z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę spełniającą wymagania Zaproszenia do złożenia oferty.
11. Unieważnienie procedury. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) unieważnienia procedury udzjelenia zamówienia, bez wyboru Wykonawcy - zgodnie z art. 70Ł§3 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2023r., poz. 1610);
2) nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny;
3) nie wybrania żadnej oferty w przypadku, gdy wartość najkorzystniejszej oferty przewyższa środki finansowe jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
Tryb zamówienia.
1. Niniejsze zamówienie nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych (art. 6 ustawy Pzp -zamawiający subsydiowany).
2. Niniejsze zamówienie zostaje przeprowadzone z zachowaniem zasady konkurencyjności, jawności, przejrzystości i równego dostępu.

Uwagi:
Ochrona danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informujemy, że:
? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Parafia Wniebowzięcia NMP w Chłopicach;
? z inspektorem ochrony danych osobowych w Parafii Wniebowzięcia NMP w Chłopicach należy się kontaktować poprzez e-mail: parafiachlopice102@gmail.com;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia pn.: Remont dzwonnicy Kościoła pw. Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny w Chłopicach;
? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty mające interes prawny, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia oraz w wymaganym okresie archiwizacji dokumentacji oraz w okresie trwałości projektu;
? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
? posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
? nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
wszelkie pytania w zakresie przedmiotu zamówienia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: parafiachlopice102@gmail.com;
osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień jest Proboszcz Parafii
- ks. Jacek Książek pod nr tel. 601050 767.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.