kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich zabytkowego muru |
Data zamieszczenia: | 2024-03-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Grzegorz Machoy ul. Wiejska 2 64-234 Przemęt powiat: wolsztyński 661 171 598 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Przemęt |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 661 171 598 |
Termin składania ofert: | 2024-03-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Dane dotyczące zamówienia Nazwa zadaniaWykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich zabytkowego muru w miejscowości Błotnica Na wykonanie zadania pozyskano dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Rodzaj zamówienia (typ usługi)Prace konserwatorskie przy murowanym ogrodzeniu w miejscowości Błotnica. wpis do rejestru zabytków nr 1102/A z dnia 21.04.1988 r. Opis przedmiotu zamówieniaInwestycja dotyczy muru ogrodzenia przy ulicy Wiejskiej w miejscowości Błotnica (strona zewnętrzna i wewnętrzna). Z uwagi na zabytkowy charakter obiektu prace powinny mieć charakter konserwatorski. W zakresie prac przewidziano: dotyczy strony zewnętrznej i wewnętrznej - usunięcie wtórnie wykonanych napraw, w tym wtórnych spoin i tynków, wykonanie lokalnego odsolenia miejsc, w których zaobserwowano wykwity solne, oczyszczenie powierzchni cegieł, lokalne wzmocnienie osłabionych cegieł przez wprowadzenie w strukturę impregnatu krzemoorganicznego, uzupełnienie braków cegieł wątku, przez zamontowanie nowych cegieł o parametrach optycznych i fizycznych zgodnych z oryginałem, wykonanie rekonstrukcji spoinowania, wykonanie dezynfekcji, w części zewnętrznej ogrodzenia przewiduje się wykonanie hydrofobizacji poziomych występów obiektu oraz lokalne scalenie kolorystyczne w zakresie koniecznym. Dodatkowo w części wewnętrznej przewiduje się wykonanie tynków na panelach przęseł ogrodzenia. W partii przyziemia, po obu stronach ogrodzenia przewiduje się: odsłonięcie i oczyszczenie kamiennych fundamentów, w tym usunięcie wtórnych napraw cementowych, uzupełnienie braków kamiennego cokołu przy użyciu kamieni otoczaków, dezynfekcję partii podziemnej, montaż szlamu mineralnego, hydrofobowego na spoinach cokołu, dodatkowo montaż foli kubełkowej. Od strony wewnętrznej wykop przy fundamencie należy oddzielić obrzeżem i zasypać żwirem płukanym. Od strony zewnętrznej należy zamontować ponownie kostkę chodnika, zachowując spadek poziomu na zewnątrz w kierunku jezdni. Pozwolenia na realizację zadaniaPozwolenie WWKZ w Poznaniu, Delegatura w Lesznie Nr 713/A/2023 z dnia 5 grudnia 2023 r. wraz z programem prac - stanowi załącznik nr 1 do CPV: 454 53 000 - 7, 454 531 00 - 8 Składanie ofert: Termin i sposób składania ofertOferty należy złożyć listownie za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub osobiście na adres: Grzegorz Machoy, Błotnica, Ul. Wiejska 2, 64-234 Przemęt do dnia 29.03.2024 r. do godz.10.00. Decyduje data wpływu do Zamawiającego. Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówieniaZadanie powinno zostać zrealizowane do 31.10.2024 r. Wymagania: Płatności za realizację zamówieniaPłatność za realizację zadania realizowana będzie w następujący sposób: kwotę w wysokości 2 % wartości zadania Wykonawca otrzyma w formie zaliczki po podpisaniu umowy, pozostałą kwotę w wysokości 98 % wartościzadania Wykonawca otrzyma po zakończeniu zadania. Termin płatności zaliczki (2%) do 30 dni od daty wystawienia faktury. Termin płatności pozostałej kwoty do 30 dni od daty otrzymania dotacji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków . Podstawą wystawienia faktury końcowej będzie pozytywny odbiór całego zadania (protokół odbioru) dokonany przez komisję z udziałem Zamawiającego, Wykonawcy oraz przedstawiciela WUOZ w Lesznie. Wszystkie płatności za realizację zadania realizowane będą przelewem na konto wykonawcy na podstawie prawidłowo wystawionej przez niego faktury. Koperta powinna być opatrzona w nazwę i adres Oferenta z dopiskiem ,,Wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich zabytkowego muru w miejscowości Błotnica". Wszystkie oferty, które wpłyną po terminie będą odrzucone. Informacja o wyborze WykonawcyOtwarcie ofert nie jest jawne. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w jak najkrótszym czasie od zakończenia naboru ofert. Informacja o wyborze Wykonawcy zostanie opublikowana w taki sam sposób jak opublikowano informację o naborze ofert. Wytyczne do przygotowania ofertyZ uwagi na stan zachowania oraz specyfikę zabytku Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej in situ. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę całkowitą netto oraz brutto wyrażoną w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Ofertę należy składać wyłącznie na formularzu oferty stanowiącym załącznik 3 niniejszego zapytania ofertowego. Wycena oferty powinna być przygotowana w oparciu o przedstawiony w załączniku 2 przedmiar prac oraz przedstawionym w załączniku nr 1 pozwoleniem WWKZ wraz z programem prac. Po zakończeniu postępowania ofertowego, wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia kosztorysu ofertowego, którego wartość będzie zgodna z ceną podaną w formularzu oferty. Złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania wariantowe lub alternatywne spowoduje jej odrzucenie. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Wykaz dokumentów składanych przez WykonawcęOferta cenowa - formularz oferty (załącznik 3) Wykaz prac (załącznik 4) Dokumenty, o których mowa w pkt. III niniejszego zapytania ofertowego (kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem) Informacje dodatkowe W przypadku niedotrzymania terminów realizacji lub braku odbioru prac, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, co będzie skutkować utratą przyznanych dotacji, Zamawiający zastrzega sobie do pomniejszenia wynagrodzenia dla Wykonawcy co najmniej o wysokość utraconej dotacji. Ewentualne spory w relacjach z Wykonawcą o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu realizowane będą przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.Zastrzeżenia ZamawiającegoWyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny. Wykonawca ponosi koszty związane z logistyką, noclegami pracowników, zapleczem socjalnym dla pracowników, utylizacją gruzu, zajęciem chodnika oraz zabezpieczeniem terenu budowy, w tym również koszt ochrony fizycznej terenu budowy. Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za ewentualne straty Zamawiającego wynikające z niedostatecznej ochrony terenu budowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny oraz możliwość niepodpisania umowy z wyłonionym Wykonawcą. Zamawiający ma prawo zakończyć postępowanie bez wyboru oferenta, nie przewiduje się postępowania odwoławczego w sprawie decyzji o wyborze oferenta, odrzucenia oferty lub zakończenia postępowania bez jego wyboru. III.Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków Lp.Warunek udziału w postępowaniu1Podmiot posiada doświadczenie w realizacji robót konserwatorskich w architektonicznych obiektach zabytkowych - w przeciągu 5 lat przed terminem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał w sposób należyty przynajmniej 3 roboty obejmujące swym zakresem wykonanie robót konserwatorskich obiektów podobnych do przedmiotu zamówienia. Łączna wartość ww. prac musi wynosić min. 170 000,00 zł brutto. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału określony powyżej musi być spełniony przez co najmniej jednego z tych Wykonawców.2Podmiot prowadzi działalność gospodarcząW oparciu o aktualny odpis z KRS, odpis lub informacje o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentacji podmiotu) 3Podmiot dysponuje odpowiednim potencjałem kadrowym do wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności osobą będącą dyplomowanym konserwatorem sztuki (o specjalizacji zgodnej z przedmiotem zapytania ofertowego), przewidzianą do kierowania lub samodzielnego wykonywania prac konserwatorskich i restauratorskich przy zabytkach architektury, spełniającą wymagania określone w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity z późn. zm.)W oparciu o załączoną do oferty kserokopię uprawnień potwierdzoną za zgodność z oryginałem oraz oświadczenie konserwatora zabytków, który będzie prowadził prace, deklarujące przyjęcie obowiązków kierownika prac konserwatorskich. 4Podmiot dysponuje odpowiednim potencjałem kadrowym do wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności :W oparciu o załączoną do oferty kserokopię uprawnień potwierdzoną za zgodność z oryginałem oraz Opis w jaki sposób Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunku W oparciu o kopie protokołów odbioru prac lub referencje. Ww. dokumenty powinny być wystawione przez właściciela obiektu zabytkowego / zamawiającego, na rzecz którego wykonywana była usługa i zawierać informację na temat przedmiotu zamówienia, zakresu wykonanych prac (opis szczegółowy), ich terminów oraz wartości. Ponadto należy złożyć wypełniony wykaz prac - załącznik 3- osobą przewidzianą do sprawowania funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, spełniającą wymogi określone w art. 37 c Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. IV. oświadczenie osoby, która będzie sprawować funkcje na budowie, deklarujące przyjęcie obowiązków kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem o posiadanym ubezpieczeniu OC w ramach PINB. Kryteria oceny ofert Kryterium : cena (70% wagi) Liczba punktów, którą można zdobyć za kryterium cena 70 Kryterium : okres gwarancji (30% wagi) Liczba punktów, którą można zdobyć za kryterium okres gwarancji 30 Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie kryterium cena Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie kryterium okres gwarancji Wybór oferty C (cena) + G (okres gwarancji) = S (suma punktów) Oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów (S) zostaje uznana za najkorzystniejszą. W przypadku gdy dwie lub więcej ofert otrzyma tą samą liczbę punktów, Zamawiający wybiera ofertę z niższą ceną. Oferty przedstawiające rażąco niską cenę mogą zostać odrzucone z uwagi na specyfikę zadania i dobro zabytku. Jeżeli zaoferowana cena lub koszt wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia, tj. różnią się o więcej niż 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich ważnych ofert niepodlegających odrzuceniu, lub budzą wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający żąda od wykonawcy złożenia w wyznaczonym terminie wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu. Zamawiający ocenia te wyjaśnienia w konsultacji z wykonawcą i może odrzucić tę ofertę, gdy złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej ceny lub kosztu w tej ofercie oraz w przypadku braku odpowiedzi na wezwanie. Uwagi: Klauzula informacyjna z art. 13. RODO1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Grzegorz Machoy, Błotnica, ul. Wiejska 2, 64-234 Przemęt - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu prowadzenia zgodnie z zasadą konkurencyjności przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia na przeprowadzenie prac restauratorskich i konserwatorskich oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień wynikający z Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 - 2020 oraz 2021- 2027, - dane osobowe będą przetwarzane przez okres prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz po jego zakończeniu zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji oraz trwałości projektu (jeżeli dotyczy), - przetwarzane dane osobowe mogą być pozyskiwane od wykonawców, których dane dotyczą lub innych podmiotów na których zasoby powołują się wykonawcy, - przetwarzane dane osobowe obejmują w szczególności imię i nazwisko, adres, NIP, REGON, numer CEIDG, numer KRS oraz inne dane osobowe podane przez osobę składającą ofertę i inną korespondencję wpływającą do Zamawiającego w celu udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia, - dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO , - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C Rodo. 2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. Kontakt: Osoba do kontaktu: Grzegorz Machoy 661 171 598 |
© eurobudowa.pl 2004-2024