Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
22484z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku biurowego na budynek magazynowo - biurowy

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku biurowego na budynek magazynowo - biurowy

Data zamieszczenia: 2024-03-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Polski Czerwony Krzyż Lubelski Oddział Okręgowy
Puchacza 6
20-323 Lublin
powiat: Lublin
Telefon: 512022002
pawel.szema@pck.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin
Wadium: 50 000 zł
Nr telefonu: Telefon: 512022002
Termin składania ofert: 2024-04-04 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE

DO UDZIAŁU W OTWARTYM PRZETARGU

NA GENERALNE WYKONAWSTWO

PRZEBUDOWY I ZMIANY SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU BIUROWEGO NA BUDYNEK MAGAZYNOWO-BIUROWY

POŁOŻONEGO W LUBLINIE

PRZY ULICY BURSAKI 17 NA DZIAŁCE NR 50/3, O POWIERZCHNI UŻYTKOWEJ 3057,77 M2, KUBATURZE 15.542 M3
zapraszamy do wzięcia udziału w przetargu na Generalne Wykonawstwo przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku biurowego na budynek magazynowo - biurowy przy Ul. Bursaki 17 w Lublinie, dz. Nr 50/3

Umowa zostanie przygotowana na podstawie projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia /SIWZ/

Składanie ofert:
II. SKŁADANIE OFERT

Ofertę uważa się za złożoną z chwilą jej dostarczenia pocztą lub doręczenia osobiście w zapieczętowanej kopercie do siedziby PCK LOO przy Ul. Puchacza 6, 20-323 Lublin. Koperta główna (zewnętrzna) musi być zatytułowana: ,,Oferta na generalne wykonawstwo przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku biurowego na budynek magazynowo - biurowy przy Ul. Bursaki 17 w Lublinie, dz. Nr 50/3". Należy pamiętać, że Oferenci muszą podpisać i ostemplować Załącznik nr 3 wraz zestawieniem cen umieścić go w dodatkowej zapieczętowanej kopercie wewnątrz głównej koperty wskazanej wyżej. Dodatkowa, zapieczętowana koperta, zawierająca Załącznik nr 3 wraz z zestawieniem cen, powinna być zatytułowana: ,,Formularz ofertowy" - Załącznik nr 3". Ofertę należy złożyć w dwóch językach: polskim i angielskim, upewniając się, iż obie wersje językowe są tożsame w zakresie treści i prezentowanych danych. Oferta powinna zawierać ceny netto i brutto w polskich złotych (PLN). Po złożeniu oferty Oferent może zostać poproszony o dostarczenie plików źródłowych ofert w celu ułatwienia ewentualnego tłumaczenia niektórych dokumentów (jeśli ma to zastosowanie).

TERMIN SKŁADANIA ofert to:

04/04/2024, godz. 16:00 (CET)

Miejsce i termin realizacji:
Termin na wykonanie: zakładany harmonogram realizacji powinien przewidywać termin zakończenia i odbioru prac nie później niż 31 grudnia 2024.

Wymagania:
Następujące dokumenty przedstawiają zakres prac będących przedmiotem przetargu:

Niniejsze zaproszenie do wzięcia udziału w przetargu na Generalne Wykonawstwo z dnia 4 marca 2024 roku.
SIWZ
Załącznik 1: dokumentacja projektowa
Załącznik 2: projekt umowy

PCK LOO dołożył wszelkich starań, aby dokumentacja była jak najbardziej szczegółowa, bez niespójności
i błędów. W przypadku ich stwierdzenia, strony rozwiążą takie sprzeczności poprzez rozsądną interpretację umowy. Jeżeli jakiekolwiek szczególne wymaganie w dokumentach przetargowych jest wykraczające ponad to na co wskazują wymagania ogólne, pierwszeństwo mają wymagania szczegółowe.

Umowa zostanie sporządzona w językach angielskim i polskim.

Uprzejmie prosimy potencjalnych Wykonawców o informowanie PCK LOO, jeżeli jakiekolwiek elementy zawarte w wyżej wymienionych dokumentach przetargowych stoją w sprzeczności z powszechnymi normami lub ogólnie przyjętą praktyką. Ważne jest, abyśmy otrzymali taką informacje możliwie najwcześniej przed upływem terminu składania ofert, aby dokonać odpowiednich korekt w dokumentacji przetargowej. System Pytań i Odpowiedzi ma na celu zapewnienie równego dostępu do informacji. Ponadto zachęcamy potencjalnych Wykonawców do składania zapytań dotyczących konkretnych punktów dokumentacji przetargowej, które wydają się niejasne, sprzeczne lub wymagają dodatkowych informacji.

2. Projekt

Budynek składający się z dwóch kondygnacji nadziemnych mieści się przy ulicy Bursaki 17 w Lublinie na dz. 50/3. Powierzchnia użytkowa wynosi 3057,77 m2, kubatura 15.542 m3.

Przedmiotem niniejszego przetargu jest wyłonienie Generalnego wykonawcy przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku biurowego na budynek magazynowo - biurowy, zgodnie z projektem
i załączonymi przedmiarami. Przedmiary mają jedynie charakter pomocniczy, a potencjalny Wykonawca w cenie oferty zobowiązany jest uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Kryteria techniczne i finansowe

3.1 Kryterium kwalifikacji technicznej

Kondycja ekonomiczno-finansowa Oferenta zostanie poddana badaniu, wykonanemu przez Polski Czerwony Krzyż oraz Niemiecki Czerwony Krzyż /NCK/, na podstawie następujących dokumentów, które należy załączyć do oferty:

Odpis aktualny z KRS lub EDG;
Dokument poświadczający pełnomocnictwo do podpisania oferty, upoważnienie (jeżeli dotyczy);
Sprawozdania finansowe /bilans + RZIS/ z ostatnich zamkniętych 3 lat obrotowych
Zaświadczenie o braku zaległości z Urzędu Skarbowego i ZUS nie starsze niż 2 miesiące;
Saldo rachunku bankowego na dzień złożenia oferty
Informacja o braku powiązań kapitałowych pomiędzy oferentami - załącznik nr 6 do SIWZ

Przestrzeganie dobrych praktyk oraz zdolność finansowa zostanie potwierdzone podpisem:

NCK deklaracja zgodności
Kodeks postępowania etycznego PCK. Prosimy o przekazanie podpisanej tylko strony nr 13.

Zdolność Wykonawcza Wykonawcy zostanie oceniona na podstawie następujących dokumentów:

Wzór wykazu robót budowlanych - załącznik nr 7 do SIWZ oraz szczegółowe referencje projektów adekwatnej skali wraz ze zdjęciami i danymi kontaktowymi do przedstawiciela klienta z ostatnich 5 lat, o wartości minimum 1 miliona złotych netto
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 5 do SWIZ
Potwierdzenie dokonania przelewu wadium w wysokości 50 000 zł brutto na rachunek bankowy zamawiającego nr 79 1160 2202 0000 0002 4987 5844. W tytule przelewu należy wpisać NIP oferenta oraz numer postępowania: PRC_03_2024. Wadium podlega zwrotowi na pisemny wniosek oferenta nie wcześniej niż 7 i nie później niż 30 dni od podpisania umowy, projekt której stanowi załącznik do niniejszego postępowania, na numer rachunku wskazany przez oferenta.
Aby zakwalifikować się do przetargu, należy spełnić kryteria kwalifikacyjne. Niedostarczenie któregokolwiek z powyższych dokumentów spowoduje dyskwalifikację Oferenta.

3.2 Kryterium finansowe

Zakładając, że dokumenty finansowe i kompetencyjne zostaną sporządzone w sposób zadowalający, kryteria oceny będą miały charakter ważony: finansowy 60% i techniczny 40%.

Cena, okres gwarancji i termin realizacji całości zamówienia zostanie wskazana przez Oferenta w załączniku nr 3.

4.Procedura

4.1 Zasady ogólne

Postępowanie na udzielenie zamówienia nie podlega obowiązującemu polskiemu Prawu zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.). Niemniej jednak, jego celem jest zapewnienie przejrzystego procesu, zgodnie z wewnętrznymi przepisami w zakresie zakupów PCK oraz NCK. PCK LOO przeprowadzi procedurę przetargu w trybie otwartym. Przed rozpoczęciem procedury w trybie otwartym wykonano badanie zainteresowania rynku.

PCK LOO dołoży wszelkich starań, aby zapewnić uczciwe i równe traktowanie wszystkich oferentów. Podobnie oferenci nie mogą w drodze wspólnego porozumienia, koordynacji lub podobnych działań próbować wpływać na wynik postępowania przetargowego.

Ze względów technicznych, organizacyjnych, ekonomicznych oraz celowościowych, przedmiot postępowania został podzielony na 3 części. Część pierwsza jest finansowana z Krajowego Planu Odbudowy, część druga z funduszy NCK, część trzecia - z innych funduszy. Końcowej ocenie zostaną poddane wyłącznie oferty odnoszące się do wszystkich trzech części zamówienia, zawierające oddzielne propozycje finansowe oraz techniczne dla każdej z nich. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z realizacji dowolnej części zamówienia, lub unieważnienia całości zamówienia.

4.2 Oferty niezgodne z wymaganiami

Potencjalnym Wykonawcom odradzamy składanie ofert niezgodnych z warunkami zamówienia. Jeżeli oferta zawiera takie niezgodne warunki powinny zostać wskazane w widocznym miejscu oferty w sposób precyzyjny i jednoznaczny. Zgodnie z założeniami niniejszego postępowania, oferty niespełniające kryteriów technicznych nie będą podlegały ocenie finansowej.

PCK LOO wzywa potencjalnych Wykonawców do skontaktowania się z nami w sprawie dokumentacji przetargowej, zamiast składania oferty niezgodnej z dokumentacją przetargową.

4.3 Anulowanie lub zmiana oferty

Oferty nie można zmienić ani anulować po upływie terminu składania ofert określonego w niniejszym zaproszeniu do składania ofert.

4.4 Przyjęcie oferty

Przyjęcie oferty jest wiążące z chwilą otrzymania przez Oferenta zawiadomienia o przyjęciu oferty przed upływem terminu ważności oferty.

4.5 Ocena oferty

W pierwszym etapie oceny oferta zostanie oceniona względem zdolności technicznej i ekonomicznej Wykonawcy, która mają kluczowe znaczenie dla pomyślnej realizacji Projektu. W związku z tym, wszyscy Oferenci zobowiązani są do przedłożenia wszelkich niezbędnych dokumentów, które potwierdzą ich zdolność techniczną i finansową do realizacji Projektu. Dopiero po weryfikacji tych dokumentów dojdzie do drugiego etapu oceny.

Drugi etap oceny będzie oparty na kryterium finansowym i kryterium technicznym, opisanymi w rozdziale 12 SIWZ. Oferty spełniające wymagania minimalne z zastosowaniem oceny zdolności technicznej i ekonomicznej zostaną poddane ocenie finansowej. W ramach analizy finansowej i technicznej rozważymy oferty najkorzystniejsze cenowo i technicznie.

4.6 Unieważnienie postępowania bez udzielenia zamówienia

PCK LOO MOŻE ZAKOŃCZYĆ POSTĘPOWANIE BEZ UDZIELENIA ZAMÓWIENIA KTÓREMUKOLWIEK Z OFERENTÓW. PCK LOO POINFORMUJE O TYM OFERENTOW BEZ ZBĘDNEJ ZWŁOKI
Termin ważności_ oferty powinien być nie krótszy niż 30 dni (licząc od dnia wskazanego powyżej jako termin składania ofert). Przed złożeniem ofert Oferenci mogą zadawać pytania formalne i techniczne dotyczące Projektu za pośrednictwem poczty elektronicznej lub poprosić o spotkanie na miejscu (tylko w ramach okresu wskazanego w harmonogramie przetargu) w ramach procesu Pytań Odpowiedzi (Q&A) oraz spotkań z Oferentami.

Kontakt:
Poniżej znajduje się lista kontaktów do osób odpowiedzialnych za udzielanie odpowiedzi na pytania i umawianie wizyt:

Paweł Szema - pawel.szema@pck.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.