Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Renowacja wieży kościoła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Renowacja wieży kościoła

Data zamieszczenia: 2024-03-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Matki Bożej Częstochowskiej w Lipiu
Lipie 21
78-331 Rąbino
powiat: świdwiński
698-262-368, tel. 94 364 33 47 w. 38
xdp@op.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Rąbino
Wadium: ---
Nr telefonu: 698-262-368, tel. 94
Termin składania ofert: 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Renowacja wieży kościoła parafialnego w Lipiu
2.8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wydzielone etapy zadania zgodnie z załącznikiem do postępowania zakupowego obejmujące podział na:
a) Zakres nr 1: prace przy elewacji wschodniej i południowej
b) Zakres nr 2: prace przy elewacji północnej
3.2. Nazwa nadana zamówieniu: Renowacja wieży kościoła parafialnego w Lipiu
3.3. Zakres zamówienia: W zakresie zamówienia jest wykonanie renowacji elewacji wschodniej, północnej i południowej wieży kościoła w Lipiu
33.3.3 Wymagania dodatkowe:
- Wykonać i zamontować tablice informacyjną o dofinansowaniu,
- Do zadań Wykonawcy należy wykonanie dokumentacji powykonawczej,
- Do zadań Wykonawcy należy oznakowanie terenu budowy.
3.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do niniejszego zapytania.

CPV: 45212361-4, 45212350-4

Dokument nr: IŚP.271.5.2024

Otwarcie ofert: 8.4. Miejsce i termin otwarcia ofert.
8.5. Parafia Rzymskokatolicka p.w. Matki Bożej Częstochowskiej w Lipiu, Lipie 21,78-331 Rąbino Otwarcie ofert nastąpi w dniu 5 kwietnia 2024 r. o godz. 12:15.
o Otwarcie ofert jest jawne.

Specyfikacja:
6. OPIS SPOSOBU UZYSKANIA MATERIAŁÓW
Materiały przetargowe dostępne są w wersji elektronicznej na stronie internetowej Gminy Rąbino: http://www.bip.rabino.pl/

Składanie ofert:
8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT.
8.1. Miejsce i termin składania ofert: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Matki Bożej Częstochowskiej w Lipiu, Lipie 21, 78-331 Rąbino
TERMIN SKŁADANIA ofert upływa 5 kwietnia 2024 r. o godz. 12:00.

Miejsce i termin realizacji:
3.4. Miejsce realizacji: Lipie, Gmina Rąbino
4. TERMIN REALIZACJI
Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie:
a) roboty budowlane do dnia: 31.12.2025 r.
b) do dnia 30.11.2025 r. dostarczenie dokumentacji powykonawczej

Wymagania:
Promesa wstępna dofinansowania inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Nr RPOZ/2022/3245/PolskiLad wystawiona na Wnioskodawcę, Gminę Rąbino.
2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
2.1. Postępowanie prowadzone jest zgodnie zasadą konkurencyjności w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o Dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
2.2. Do niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. póz. 1605).
2.3. Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program odbudowy Zabytków.
2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień w szczególności w związku z weryfikacją oświadczeń złożonych przez Wykonawców.
2.5. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego oraz warunków umowy, której projekt stanowi załącznik nr 6.
2.6. Miejsce publikacji ogłoszenia: BIP Gminy Rąbino
2.7. Rozliczenia będą odbywały się tylko w złotych polskich.
2.9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
UWAGA:
Kościół parafialny w Lipiu jest wpisany do rejestru zabytków województwa zachodniopomorskiego. Wszelkie prace remontowo-konserwatorskie przy zabytku wymagają uzyskania pozwolenia Zachodniopomorskiego Konserwatora Zabytków w Szczecinie i powinny być prowadzone pod ścisłym nadzorem konserwatorskim.

3.5 Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów określonych w dokumentacjach projektowych załączonych do niniejszego postępowania.
UWAGA:
Brak przywołania jakiegokolwiek obowiązującego dla ww. robót przepisu prawa lub normy nie zwalnia wykonawcy z obowiązku jej stosowania przy realizacji robót. Jakiekolwiek nazwy firmowe użyte w Specyfikacjach Technicznych lub w Projektach Budowlanych i Wykonawczych powinny być uwzględniane jako definicje standardu, a nie jako określenie marki zastosowanej w projekcie.
Każdy zapis, w którym podana jest konkretna marka należy traktować jako wymóg zastosowania urządzenia zaprojektowanego lub równoważnego zaprojektowanemu, tzn. spełniającego co najmniej podane parametry techniczne i jakościowe (opisane w specyfikacjach technicznych i projekcie budowlanym).
Dopuszcza się inne urządzenia niż przedstawione w postpowaniu lub projekcie pod warunkiem przedstawienia na etapie oferty szczegółowego wykazu proponowanych urządzeń wraz z ich parametrami. Ponadto przedstawione w ofercie urządzenia muszą wykazać się parametrami i jakością co najmniej takimi samymi lub lepszymi jak przedstawione w postępowaniu oraz na etapie wykonawstwa muszą uzyskać akceptację inspektora nadzoru.
W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednio: dokumenty opisujące parametry techniczne (karty katalogowe), wymagane prawem certyfikaty, inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz sporządzić tabelę równoważności (pod rygorem odrzucenia oferty). Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
Jakiekolwiek Normy/Przepisy Techniczne użyte w Specyfikacjach Technicznych powinny być traktowane jako: ,,Polskie Normy/Przepisy Techniczne lub odpowiednie Europejskie
Renowacja wieży kościoła parafialnego w Lipiu lub Międzynarodowe Normy/Przepisy Techniczne w stopniu, w którym są dopuszczalne w świetle obowiązującego prawa polskiego.
3.6 Przed złożeniem oferty zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie.
3.7 Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, sporządzenia planu BIOZ, organizacji placu budowy, zapewnienia obsługi geodezyjnej, do wznowienia znaków geodezyjnych w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenia lub przesunięcia w trakcie prowadzonych robót, realizacji warunków określonych w opiniach organów, uzgodnieniach, decyzjach, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do obiektu do stanu poprzedniego oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
3.8 Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wykona dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach zgodnie z warunkami określonymi w umowie
3.9 Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy.
3.10Odpowiedzialność za jakość wykonania robót wchodzących w skład zadania oraz za bezpieczeństwo osób wykonujących przedmiot zamówienia w całości ponosi Wykonawca.
5. CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z wyżej określonym zakresem i załącznikiem do postępowania.
1. WARUNKI UDZIAŁU WYKONAWCÓW W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1.1 posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej:
Wykonawca udowodni, że w okresie ostatnich dziesięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlane, z których każda polegała na wykonaniu prac konserwatorskich przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków i zostały odebrane przez właściwego konserwatora zabytków o wartości każdej z robót równej co najmniej 700.000,00 PLN wraz z podatkiem VAT oraz potwierdzą, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia. Brak złożenia dokumentów udowadniających powyższe skutkuje odrzuceniem oferty bez wzywania do uzupełnienia. Dokumentami udowadniającymi są protokoły odbioru prac konserwatorskie oraz oświadczenie o wartości zrealizowanych prac.
b) dysponuje co najmniej następującymi osobami, które będą skierowane do realizacji zamówienia publicznego:
Funkcja/Uprawnienia Doświadczenie
Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018r., póz. 1202 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. póz. 1278) lub odpowiadającym im ważnym uprawnieniom budowlanym, wydanym na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018r., póz. 1202 z późn. zm.), które w zakresie objętym co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, liczonego od momentu uzyskania uprawnień budowlanych, na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót, w tym na co najmniej 4 obiektach zabytkowych nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków o wartości min 200 000,00 zł brutto każda.
Renowacja wieży kościoła parafia nego w Lipiu
zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalności.
Osobą do kierowania pracami konserwatorskimi posiadającą kwalifikacje, o których mowa w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2018 póz. 2067) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na gruncie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, odpowiadające swoim zakresem uprawnieniom konserwatorskim, o których mowa w ustawie z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, liczonego od momentu uzyskania tytułu zawodowego po ukończeniu właściwych studiów wyższych, w prowadzeniu prac konserwatorskich, w tym na co najmniej 4 obiektach zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków o wartości min 200 000,00 zł brutto każda.
Renowator zabytków architektury 2 osoby Osoba ze zdanym egzaminem potwierdzającym kwalifikacje zawodowe w zakresie renowator zabytków architektury
Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia. Brak złożenia dokumentów udowadniających powyższe skutkuje odrzuceniem oferty bez wzywania do uzupełnienia. Dokumentami udowadniającymi są protokoły odbioru prac konserwatorskie oraz oświadczenie o wartości zrealizowanych prac a także podpisanie oświadczenia o wzięciu udziału w zadaniu.
UWAGA!
Podmiot startujący w zamówieniu musi spełniać warunki bezpośrednio i nie może polegać na udostępnianiu zdolności innych podmiotów. Nie spełnianie bezpośrednio warunków w postępowaniu skutkowało będzie odrzuceniem oferty.
2. PODSTAWY WYKLUCZENIA
2.1. Z postępowania o udzielenie zamówienia zostaną wykluczeni wykonawcy, którzy nie przedstawili dokumentów potwierdzających spełnienie wymaganych niniejszym postpowaniem warunków.
Renowacja wieży kościoła parafialnego w Lipiu
3. Wykaz oświadczeń i dokumentów:
1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków, Wykonawca jest zobowiązany złożyć wszystkie oświadczenia i dokumenty wymagane w niniejszym postpowaniu,
2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie z osobna. Każdy z wykonawców z osobna powinien także spełnić wszystkie warunki udziału w postępowaniu.
3) W przypadku złożenia oferty częściowej Wykonawca wykazuje jedynie się spełnieniem warunków tylko do części zamówienia na jakie się składa ofertę w zakresie wymagań co do posiadanego doświadczenia firmowego prac elewacyjnych albo prac dachowych.
W przypadku wymagań kadrowych każdy z Wykonawców przedstawia całość wymaganych dokumentów w zakresie osób kierujących pracami czyli kierownika budowy i konserwatora technologa.
4) Brak złożenia oświadczeń powoduje odrzucenie oferty, nie przewiduje się wezwania do uzupełnienia.
5) Wykonawca załącza aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
6) Do załączników załącza się dowody potwierdzające treść załączników i są to protokoły odbioru prac podpisane przez wojewódzkich konserwatorów zabytków, oświadczenia Wykonawców co do wysokości kwot kontraktów, skany umów itp. czyli wszystko co udowadnia treść zawartą w złożonych oświadczeniach.
7) Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie@ osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów.
4. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
4.1 Zamawiający udostępnia postępowanie wraz z załącznikami na stronie internetowej Gminy Rąbino: http://www.bip.rabino.pl/
4.2 Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują drogą elektroniczną do Zamawiającego - biuro@parafialipie.pl
4.3 Fakt otrzymania informacji przekazanej drogą elektroniczną, każda ze stron niezwłocznie potwierdza na żądanie drugiej strony.
4.4 Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego pytania w sprawach wymagających zachowania zasady pisemności.
4.6 Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekazuje Wykonawcom bez ujawniania źródła zapytania oraz udostępnia na stronie internetowej.
4.7 Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa 20 dzień wyznaczonego terminu składania ofert.
4.8 Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień po terminie, o którym mowa powyżej (pkt 4.7).
4.9 Zamawiający nie przewiduje organizowania zebrania z Wykonawcami.
4.10 W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert, zmienić treść zapytania. Dokonaną zmianę Zamawiający udostępnia na stronie internetowej.
4.11 Jeżeli w wyniku zmiany treści zaproszenia niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, termin składania ofert zostanie przedłużony.
5 OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
5.1 Wykonawca sporządza ofertę zgodnie z wymogami określonymi niniejszym postępowaniu,
5.2 Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, w języku polskim,
5.3 Oferta wraz z wszystkimi załącznikami musi być podpisana przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy
6.6 Formularz ofertowy, oświadczenia, wymagane wykazy muszą być złożone w formie oryginałów. Ewentualne pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu. Pozostałe dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem i podpisane przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy z dopiskiem ,,za zgodność z oryginałem" /każda zapisana strona/.
Zaleca się podpisanie lub parafowanie na każdej zapisanej stronie oferty i załącznikach do niej.
Zamawiający żąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
6.7 Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w treści zapytania
6.8 Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
6.9 Ofertę, oświadczenia oraz dokumenty należy złożyć w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z jej zawartością przed upływem terminu otwarcia ofert.
6.10 Złożenie oferty wyraża stanowczą wolę Wykonawcy do zawarcia umowy na warunkach określonych w projekcie umowy,
6.11 Wykonawca powinien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie (paczce), zaadresowanej na adres Zamawiającego z nazwą i adresem (pieczęcią) Wykonawcy i dopiskiem:
Oferta na: Renowacja wieży kościoła parafialnego w Lipiu
oraz
,,Nie otwierać przed dniem 5 kwietnia godz. 12.15"
6.12Wykonawca może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej. Zmiany dotyczące treści oferty powinny być przygotowane, opakowane i zaadresowane w ten sam sposób, co oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywana zmieniona oferta należy opatrzyć napisem ,,Zmiana oferty" lub ,,Wycofanie oferty" i numerem sprawy.
6.13 Oferty otrzymane po terminie składania ofert zostaną zwrócone Wykonawcom niezwłocznie bez otwierania, po upływie terminu do wniesienia odwołania.
7 OFERTA WSPÓLNA
7.1 W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna, oferta musi spełniać następujące warunki:
a) Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela (partnera wiodącego lub wspólnika);
b) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo do pełnienia funkcji przedstawiciela (partnera wiodącego), które wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów pełnomocnictwo w oryginale lub urzędowo potwierdzonego odpisu;
c) Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
d) Wypełniony formularz ofertowy, jak również i inne dokumenty powołujące się na ,,Wykonawcę", w miejscu np. "nazwa i adres Wykonawcy" należy wpisać dane dotyczące Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, a nie dane pełnomocnika.
e) Wszelka korespondencja będzie prowadzona z przedstawicielem/wiodącym partnerem.
g) Wszelkie zawarte w zapytaniu warunki i wymagania dotyczące Wykonawcy, stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie.
h) Wykonawcy składający ofertę wspólną zobowiązani są przedłożyć wszystkie dokumenty
Renowacja wieży kościoła parafialnego w Lipiu
dla każdej firmy z osobna i każdy z nich musi spełniać wszystkie wymagania z osobna,
i) W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający przed zawarciem umowy zażąda umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
j) Każdy z wykonawców ubiegających się o wspólną realizację umowy musi spełniać warunki osobno w całości.
8.2. Koperta z ofertą oznaczona zostanie datą i godziną jej wpływu oraz kolejnym numerem.
8.3. Oferty przekazane drogą pocztową lub za pośrednictwem kuriera będą zakwalifikowane do udziału w postępowaniu pod warunkiem ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
o Otwarcia i oceny ofert dokonuje Zamawiający,
o Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający przekaże zebranym Wykonawcom informację o wysokości kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
o Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm i adresów wykonawców, którzy złożyli ofertę w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, warunków płatności zawartych w ofertach.
o W niniejszym postępowaniu Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu
o W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców udzjelenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
9. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
9.1. Cenę oferty należy podać w Formularzu ofertowym tj.: Załącznik nr 1.
9.2. Ceny ofertowe należy podać w ZŁOTYCH POLSKICH.
9.3. Stawki cenowe muszą uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. Cena brutto oferty jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia i w rozumieniu art.632KC jest niezmienna do czasu zakończenia realizacji zadania.
9.4. Każdy z Wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę przedmiotu zamówienia i nie może jej zmienić.
9.6 Wynagrodzenie będzie rozliczone na podstawie faktury VAT.
9.7 Faktury VAT zostaną wystawione z 30 dniowym terminem płatności.
UWAGA:
Przedmiar udostępniony przez Zamawiającego stanowi materiał wyłącznie poglądowy i pomocniczy. Wykonawca na własne ryzyko może go wykorzystać do obliczenia ceny oferty. Ewentualne błędy w przedmiarach robót np. zaniżone ilości lub brak jakiegoś elementu nie będą podstawą do żądania przez Wykonawcę dodatkowej zapłaty za wykonanie przedmiotu zamówienia. Dokumentem priorytetowym jest projekt budowlany i wykonawczy.
Należy ująć do wyceny wszystkie elementy zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.
Niedoszacowanie, pominięcie, czy brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia, które jako ryczałtowe nie może ulegać zmianom.
Przedmiar ma umożliwić oferentom ocenę zakresu zamówienia, jednak podstawą dla szacowania ceny ofertowej jest dokumentacja projektowa. Kalkulacja ceny ofertowej musi stanowić podstawę do ceny ryczałtowej za wykonanie zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową przy założeniu, iż możliwość zmiany wynagrodzenia ryczałtowego została przez strony wyłączona.
10. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
10.1. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 120 dni.
Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
10.2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym, że Zamawiający może tylko jeden raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców, o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

Renowacja wieży kościoła parafialnego w Lipiu
cena najniższa spośród badanych ofert
ilość uzyskanych punktów =-----------------------------------x 100 x 60%
cena badanej oferty
gdzie:
- gdzie 1% = 1 pkt.
Wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku (wg. zasady wartości równe lub wyższe od 5 w górę, niższe - w dół).
B. W przypadku kryterium gwarancja oferta otrzyma ilość punktów w zależności od zaproponowanego przez Wykonawcę okresu gwarancji jakości zgodnie z zestawieniem poniżej, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 60 miesięcy i dłuższy niż 84 miesięcy.
Okres gwarancji powinien zostać podany w pełnych miesiącach, przy czym Wykonawca nie może zaproponować okresów innych niż wskazane poniżej.
W przypadku braku podania przez Wykonawcę w ofercie okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował 60 miesięczny okres gwarancji jakości.
Okres gwarancji ilość punktów
- gwarancja 60 m-cy - 0 pkt.
- gwarancja 72 m-cy - 5 pkt.
- gwarancja 84 m-cy - 10 pkt.
C. W kryterium - Doświadczenie osób biorących udział w realizacji zamówienia- punkty zostaną naliczane w następujący sposób:
CI.Za pełnienie funkcji kierownika budowy na obiekcie zabytkowym nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków obejmujących swoim zakresem:
1) Co najmniej 4 roboty na obiekcie zabytkowym nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków o wartości min 200 000,00 zł brutto każda- Zamawiający przyzna 15 pkt.
2) Co najmniej 3 roboty na obiekcie zabytkowym nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków o wartości min 200 000,00 zł brutto każda - Zamawiający przyzna 8 pkt.
3) Co najmniej 2 roboty na obiekcie zabytkowym nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków o wartości min 200 000,00 zł brutto każda - Zamawiający przyzna 5 pkt.
4) za brak wykazania wymaganego doświadczenia - Zamawiający przyzna 0 pkt.
C.2. Za kierowanie pracami konserwatorskimi na obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków obejmującego swoim zakresem:
1) Co najmniej 4 roboty na obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków o wartości min 200 000,00 zł brutto każda- Zamawiający przyzna 15 pkt.
Renowacja wieży kościoła parafialnego w Lipiu
2) Co najmniej 3 roboty na obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków o wartości min 200 000,00 zł brutto każda - Zamawiający przyzna 8 pkt.
3) Co najmniej 2 roboty na obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków o wartości min 200 000,00 zł brutto każda - Zamawiający przyzna 5 pkt.
4) za brak wykazania wymaganego doświadczenia - Zamawiający przyzna 0 pkt.
Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta w kryterium ,,Doświadczenie osób biorących udział w realizacji zamówienia" wynosi 30 pkt. (15 pkt. za doświadczenie kierownika budowy i 15 pkt. za doświadczenie osoby kierującej pracami konserwatorskimi)
Zamawiający wymaga osobistego wykonania świadczenia przez wskazaną osobę. W przypadku braku załączenia do oferty załącznika nr 7A Zamawiający przyzna 0 pkt.
Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów łącznie w oparciu o powyższe kryteria oceny ofert dla każdej części oddzielnie.
Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożony oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie przez siebie określonym ofert dodatkowych.
12. OGŁOSZENIE O WYNIKACH
13.1 Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści ogłoszenie o wynikach przetargu na stronie internetowej Gminy Rąbino.
13.2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty o:
1) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko siedzibę albo adres zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska, siedziby albo, miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączna punktację.
2) Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania,
3) Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, powodach odrzucenia oferty,
4) Wykonawcach, którzy złożyli oferty niepodlegający odrzuceniu,
5) o unieważnieniu postępowania - podając uzasadnienie faktyczne i prawne,
7) o miejscu i terminie zawarcia umowy Zamawiający zawiadomi Wykonawcę odrębnym pismem lub telefonicznie.
Zamawiający udostępnia informacje o których mowa w pkt.l i 5 na stronie internetowej
Renowacja wieży kościoła parafialnego w Lipiu
13. FORMALNOŚCI JAKIE NALEŻY DOKONAĆ PRZED PODPISANIEM UMOWY ORAZ OGÓLNE WARUNKI UMOWY
13.1. Najpóźniej do dnia podpisania umowy Wykonawca zobowiązany będzie do:
o Polisę lub inny dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł. Jeżeli termin objęcia ochroną ubezpieczeniową upływa w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedłużyć termin ubezpieczenia i przedstawić Zamawiającemu polisę lub inny dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
13.2. Wzór umowy w sprawie zamówienia , jaką zamawiający podpisze z wybranym wykonawcą, zawarty jest w załączniku 6
13.3. Umowa zostanie zawarta po podpisaniu umowy przez Parafię z Gminą Rąbino.

Kontakt:
4.5 Osoba uprawniona do kontaktu w sprawie przedmiotowego zamówienia Piotr Czapnik tel. 94 364 33 47 w. 38

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.