Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zamówienie obejmuje zakup łodzi transportowej przeznaczonej do tankowania, odbioru...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zamówienie obejmuje zakup łodzi transportowej przeznaczonej do tankowania, odbioru odpadów ze statków, portów, marine, housebotów i jachtów, zakup zestawu ratunkowego, zakup platformy roboczej i żurawia roboczego oraz zakup narzędzi specjalistycznych

Data zamieszczenia: 2024-03-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Cadevent sp. z o.o
Budowlanych 31
80-298 Gdańsk
powiat: Gdańsk
Telefon: 508447560
lukasz.ziolkowski@cadevent.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 508447560
Termin składania ofert: 2024-04-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zamówienie obejmuje zakup łodzi transportowej przeznaczonej do tankowania, odbioru odpadów ze statków, portów, marine, housebotów i jachtów, zakup zestawu ratunkowego, zakup platformy roboczej i żurawia roboczego oraz zakup narzędzi specjalistycznych
Przedmiotem zamówienia jest: a) dostawie łodzi transportowej przeznaczonej do tankowania, odbioru odpadów ze statków, portów, marine, housebotów i jachtów. b) dostawie zestawu ratunkowego przeznaczonego do udzielania pomocy osobom znajdującym się na jachcie - zestaw winien obejmować elementy specjalistyczne przeznaczone do holowania łodzi. c) dostawie i montażu platformy roboczej i żurawia roboczego przeznaczonych do transportu pracowników spółki na jacht w ramach obsługi technicznej i serwisowej, a także do wyciągania ciężkich elementów z jednostki pływającej. d) dostawie narzędzi specjalistycznych służących do naprawy nagłych awarii jachtów (np. w przypadku awarii silnika, systemu sterowania). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia [dalej jako OPZ] stanowiącym Załącznik nr 9. 3. Wszelkie wymagania określone we wskazanych wyżej dokumentach stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia. 4. Wspólny Słownik Zamówień: a) 34500000 2 Statki i łodzie35112000 2 Sprzęt ratunkowy i awaryjny42414320 0 - Żurawie platformowe d) 44510000 8 - Narzędzia e) 34000000 7 Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu 5. Ilekroć SWZ opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym (należy przyjąć, że każdemu odniesieniu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważne"). 6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Zamawiający w przypadku ofert zawierających rozwiązania równoważne będzie je weryfikować pod względem spełniania wymogów poszczególnych pozycji wymagań technicznych zawartych w SWZ. 8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 9. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zgodnie z motywem 78 preambuły do dyrektywy klasycznej w przypadku, gdy instytucja zamawiająca zdecyduje, że podział zamówienia na części nie byłby właściwy, stosowne indywidualne sprawozdanie lub dokumenty zamówienia powinny zawierać wskazanie głównych przyczyn decyzji instytucji zamawiającej. Zmawiający wskazuje, że podział zamówienia na części groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Wskazać ponadto należy, że potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia (zwłaszcza w zakresie dostawy i montażu platformy roboczej i żurawia roboczego przeznaczonych do transportu pracowników spółki na jacht w ramach obsługi technicznej i serwisowej, a także do wyciągania ciężkich elementów z jednostki pływającej). 10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust 1 pkt 8 Ustawy. UWAGA: 9. Zamawiający nadał Opisowi Przedmiotu Zamówienia klauzulę poufności, bowiem zawarte w nim informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa Zamawiającego. 10. Przekazanie Wykonawcy Opisu Przedmiotu Zamówienia w zakresie zastrzeżonym będzie możliwe po złożeniu Zamawiającemu Wniosku o udostępnienie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa wraz ze zobowiązaniem Wykonawcy o zachowaniu poufności, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ - zwanego dalej ,,Wnioskiem" - podpisanego przez osobę należycie umocowaną do reprezentowania Wykonawcy, co Wykonawca zobowiązany jest wykazać przy składaniu Wniosku w sposób wskazany poniżej. Wniosek musi być sporządzony i przekazany w postaci elektronicznej oraz oparzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Zamawiający nie dopuszcza złożenia tego dokumentu w jakiejkolwiek innej formie, np. pisemnej. 11. Wraz z Wnioskiem, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru albo ewidencji, dokumentem właściwym jest odpis albo informacja z Krajowego Rejestru Sądowego albo z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej albo z innego właściwego rejestru albo dokument, na podstawie którego dokonuje się wpisu do właściwego rejestru albo ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z pełnomocnictwem określającym jego zakres, przekazuje się dokument, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym. Postanowienia SWZ dotyczące formy i sposobu składania oferty stosuje się odpowiednio. 12. Opis Przedmiotu Zamówienia, po spełnieniu wymagań opisanych powyżej, zostaną przekazane Wykonawcy w formie dostępu do serwera. Ścieżka dostępu do serwera oraz login do uwierzytelnienia zostanie przekazany Wykonawcy za pośrednictwem poczty email na równych warunkach. Hasło do uwierzytelnienia zostanie przesłane Wykonawcy na wskazany przez Wykonawcę we Wniosku nr telefonu komórkowego. 13. W przypadku złożenia wniosku o wyjaśnienie treści Opisu Przedmiotu Zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania tego wniosku za pośrednictwem Platformy, w formie zaszyfrowanego pliku. Hasło do zaszyfrowanego pliku Wykonawca zobowiązany jest przesłać Zamawiającemu na następujący nr telefonu komórkowego: 508 447 560 wg następującej kolejności: skrócona nazwa Wykonawcy, hasło do zaszyfrowanego pliku. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za brak dopełnienia przez Wykonawcę powyższych wymogów formalnych i niemożliwość odszyfrowania pliku w celu zapoznania się z treścią wniosku o wyjaśnienie treści Opisu Przedmiotu Zamówienia

5. Część zamówienia

Część zamówienia: LOT-0001
Tytuł: Zamówienie obejmuje zakup łodzi transportowej przeznaczonej do tankowania, odbioru odpadów ze statków, portów, marine, housebotów i jachtów, zakup zestawu ratunkowego, zakup platformy roboczej i żurawia roboczego oraz zakup narzędzi specjalistycznych.
Opis: 1. Przedmiotem zamówienia jest: a) dostawie łodzi transportowej przeznaczonej do tankowania, odbioru odpadów ze statków, portów, marine, housebotów i jachtów. b) dostawie zestawu ratunkowego przeznaczonego do udzielania pomocy osobom znajdującym się na jachcie - zestaw winien obejmować elementy specjalistyczne przeznaczone do holowania łodzi. c) dostawie i montażu platformy roboczej i żurawia roboczego przeznaczonych do transportu pracowników spółki na jacht w ramach obsługi technicznej i serwisowej, a także do wyciągania ciężkich elementów z jednostki pływającej. d) dostawie narzędzi specjalistycznych służących do naprawy nagłych awarii jachtów (np. w przypadku awarii silnika, systemu sterowania). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia [dalej jako OPZ] stanowiącym Załącznik nr 9. 3. Wszelkie wymagania określone we wskazanych wyżej dokumentach stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia. 4. Wspólny Słownik Zamówień: a) 34500000 2 Statki i łodzie35112000 2 Sprzęt ratunkowy i awaryjny42414320 0 - Żurawie platformowe d) 44510000 8 - Narzędzia e) 34000000 7 Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu 5. Ilekroć SWZ opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym (należy przyjąć, że każdemu odniesieniu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważne"). 6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Zamawiający w przypadku ofert zawierających rozwiązania równoważne będzie je weryfikować pod względem spełniania wymogów poszczególnych pozycji wymagań technicznych zawartych w SWZ. 8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 9. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zgodnie z motywem 78 preambuły do dyrektywy klasycznej w przypadku, gdy instytucja zamawiająca zdecyduje, że podział zamówienia na części nie byłby właściwy, stosowne indywidualne sprawozdanie lub dokumenty zamówienia powinny zawierać wskazanie głównych przyczyn decyzji instytucji zamawiającej. Zmawiający wskazuje, że podział zamówienia na części groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Wskazać ponadto należy, że potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia (zwłaszcza w zakresie dostawy i montażu platformy roboczej i żurawiaroboczego przeznaczonych do transportu pracowników spółki na jacht w ramach obsługi technicznej i serwisowej, a także do wyciągania ciężkich elementów z jednostki pływającej). 10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust 1 pkt 8 Ustawy. UWAGA: 9. Zamawiający nadał Opisowi Przedmiotu Zamówienia klauzulę poufności, bowiem zawarte w nim informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa Zamawiającego. 10. Przekazanie Wykonawcy Opisu Przedmiotu Zamówienia w zakresie zastrzeżonym będzie możliwe po złożeniu Zamawiającemu Wniosku o udostępnienie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa wraz ze zobowiązaniem Wykonawcy o zachowaniu poufności, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ - zwanego dalej ,,Wnioskiem" - podpisanego przez osobę należycie umocowaną do reprezentowania Wykonawcy, co Wykonawca zobowiązany jest wykazać przy składaniu Wniosku w sposób wskazany poniżej. Wniosek musi być sporządzony i przekazany w postaci elektronicznej oraz oparzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Zamawiający nie dopuszcza złożenia tego dokumentu w jakiejkolwiek innej formie, np. pisemnej. 11. Wraz z Wnioskiem, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru albo ewidencji, dokumentem właściwym jest odpis albo informacja z Krajowego Rejestru Sądowego albo z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej albo z innego właściwego rejestru albo dokument, na podstawie którego dokonuje się wpisu do właściwego rejestru albo ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z pełnomocnictwem określającym jego zakres, przekazuje się dokument, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym. Postanowienia SWZ dotyczące formy i sposobu składania oferty stosuje się odpowiednio. 12. Opis Przedmiotu Zamówienia, po spełnieniu wymagań opisanych powyżej, zostaną przekazane Wykonawcy w formie dostępu do serwera. Ścieżka dostępu do serwera oraz login do uwierzytelnienia zostanie przekazany Wykonawcy za pośrednictwem poczty email na równych warunkach. Hasło do uwierzytelnienia zostanie przesłane Wykonawcy na wskazany przez Wykonawcę we Wniosku nr telefonu komórkowego. 13. W przypadku złożenia wniosku o wyjaśnienie treści Opisu Przedmiotu Zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania tego wniosku za pośrednictwem Platformy, w formie zaszyfrowanego pliku. Hasło do zaszyfrowanego pliku Wykonawca zobowiązany jest przesłać Zamawiającemu na następujący nr telefonu komórkowego: 508 447 560 wg następującej kolejności: skrócona nazwa Wykonawcy, hasło do zaszyfrowanego pliku. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za brak dopełnienia przez Wykonawcę powyższych wymogów formalnych i niemożliwość odszyfrowania pliku w celu zapoznania się z treścią wniosku o wyjaśnienie treści Opisu Przedmiotu Zamówienia.
Wewnętrzny identyfikator: 2/2024
Główna klasyfikacja (cpv): 34500000 Statki i łodzie
Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 35112000 Sprzęt ratunkowy i awaryjny, 42414320 Żurawie platformowe, 35100000 Urządzenia awaryjne i zabezpieczające, 34000000 Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu

CPV: 34500000, 35112000, 42414320, 35100000, 34000000

Dokument nr: 139108-2024, 2/2024

Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia:
Data otwarcia: 08/04/2024 10:30:00 (UTC+2)
Miejsce: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

Specyfikacja:
Dokumenty zamówienia
Dostęp do niektórych dokumentów zamówienia jest zastrzeżony
Uzasadnienie zastrzeżenia dostępu do niektórych dokumentów zamówienia: Ochrona informacji szczególnie chronionych
Języki, w których dokumenty zamówienia są oficjalnie dostępne: polski
Języki, w których dokumenty zamówienia (lub ich części) są nieoficjalnie dostępne: polski
Informacje o zastrzeżonych dokumentach są dostępne pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
Kanał komunikacji ad hoc:
Nazwa: e-zamowienia
Adres URL: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 08/04/2024 10:00:00 (UTC+2)
Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 32 Dzień

Miejsce i termin realizacji:
Miejsce realizacji
Kraj: Polska
W dowolnym miejscu w danym państwie

Szacowany okres obowiązywania
Data początkowa: 07/03/2024
Data zakończenia trwania: 30/04/2024

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach

Kontakt:
Oficjalna nazwa: Cadevent sp. z o.o.
Numer rejestracyjny: 365233187
Departament: Cadevent sp. z o.o.
Adres pocztowy: Budowlanych 31
Miejscowość: Gdańsk
Kod pocztowy: 80-298
Podpodział krajowy (NUTS): Trójmiejski (PL633)
Kraj: Polska
Punkt kontaktowy: Łukasz Ziółkowski
E-mail: lukasz.ziolkowski@cadevent.pl
Telefon: 508447560
Adres strony internetowej: https://cadevent.pl/
Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://ezamowienia.gov.pl/pl/
Profil nabywcy: https://ezamowienia.gov.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.