Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Odtworzenie i zachowanie Miejsca Pamięci

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Odtworzenie i zachowanie Miejsca Pamięci

Data zamieszczenia: 2024-03-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Fundacja Pobliskie Miejsca Pamięci Auschwitz-Birkenau
ul. Bór 67
32-620 Brzeszcze
powiat: oświęcimski
telefon 888 220 174.
Województwo: małopolskie
Miasto: Brzeszcze
Wadium: ---
Nr telefonu: telefon 888 220 174.
Termin składania ofert: 2024-04-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Ogłoszenie postępowania zakupowego
(na roboty budowlane)
w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
na realizację zadania pn.
Odtworzenie i zachowanie Miejsca Pamięci - ruin budynku magazynu ziemniaków i warzyw - magazyn nr 1 ,,FUNF KARTOFELLAGERHALLE - ZIEMNIACZAREK" - etap II

III. Informacje i dane dotyczące planowanego zadania

1. Nazwa zabytku: Magazyn ziemniaków ,,FünfKartoffellagerhallen"
2. Numer wpisu w rejestrze zabytków: A-1205/M , 10.06.2010 r.
3. Adres zabytku: Brzezinka Ul. Piwniczna - nr. działek 2316/4, 2317, 2318/4, 2319/4, obręb Brzezinka

Zakres planowanych działań w ramach realizacji zadania obejmuje:
ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE
ROBOTY FUNDAMENTOWE - Zakres prac: Wykopy nieumocnione wykonywane na zewnątrz budynku; Oczyszczenie ścierne murów fundamentowych; Odwiezienie lub dowiezienie ziemi taczkami; Oczyszczenie ścierne murów fundamentowych; Osuszanie ręczne powierzchni pionowych - osuszenie muru fundamentu; Odgrzybianie ścian ceglanych metoda smarowania dwukrotnego - impregnacja, wzmocnienie osłabionego odsłoniętego powierzchni muru ceglanego; Uzupełnienie brakujących fragmentów murów cegła; Spoinowanie muru zaprawa renowacyjną zawierająca tuf wulkaniczny; Impregnacja ścian fundamentowych preparatem wzmacniającym; Wykonanie przepony poziomej metodą iniekcji grawitacyjnej w ścianach murowanych z cegły; Izolacje pionowe ścian fundamentowych, z folii kubełkowej; Zasypanie wykopów.
Ze względu na wyjątkowy i zabytkowy obiektu wpisanego do rejestru zabytków, realizacja niniejszych prac będzie opierać się na maksymalnym poszanowaniu oryginalnej substancji zabytkowej. Roboty budowlane będą prowadzone zgodnie z przepisami BHP, ppoż. i obowiązującymi przepisami prawa w tym warunkami technicznymi wykonawstwa i odbioru robót.

Szczegółowy zakres prac oraz przyjęte rozwiązania techniczne konieczne do uwzględnienia w ramach zadania zostały przedstawione w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do niniejszego postępowania zakupowego.

Składanie ofert:
6) TERMIN SKŁADANIA ofert - do dnia 09.04.2024r.do godz. 15:00. Liczy się dzień i godz. wpływu oferty do siedziby Fundacji, a nie data nadania oferty.

Miejsce i termin realizacji:
VI . Warunki wykonania zamówienia

a. Termin wykonania całości przedmiotu zamówienia: do 31.05.2025 r. w tym:
realizacjaI Etapu prac - do dnia 30.06.2024 r.,
realizacja II Etapu prac - do 31.05.2025 r.,

Wymagania:
II. Tryb udzielenia zamówienia:
Na podstawie wytycznych zawartych w Załączniku do uchwały nr 232/2022 Rady Ministrów z dnia 23 listopada 2022r. - Szczegółowe zasady i tryb udzielania dofinansowania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków postępowanie zakupowe prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności, transparentności i przejrzystości postępowania.
Do niniejszego zaproszenia do składania ofert nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.
Zadanie jest dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków oraz z budżetu Gminy Oświęcim.
W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdują bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2023 r. poz. 1610 z późn. zm.).
Postępowanie zakupowe prowadzone jest zgodnie z art.13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych zwane dalej RODO).

IV. Postanowienia postępowania zakupowego:

1. Podpisanie Umowy z wybranym Wykonawcą nastąpi po podpisaniu przez Zamawiającego umowy dotacji z Gminą Oświęcim na realizację przedmiotowego zadania.
2. Wypłata wynagrodzenia nastąpi w dwóch częściach i będzie oparta o zasady przyjęte w Regulaminie naboru wniosków o dofinansowanie w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków oraz uchwały nr 232/2022 Rady Ministrów z 23 listopada 2022 r.
3. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia bieżącego finansowania realizacji zadania ze środków własnych, ponieważ płatność za wykonane roboty i usługi będzie realizowana przez Zamawiającego wyłącznie w dwóch częściach, po wykonaniu i odebraniu wskazanych dwóch etapów realizacji zadania.
b. Okres gwarancji i rękojmi: Oferent, w przypadku wyboru jego oferty, udzieli gwarancji umownej na wykonane prace na okres nie krótszy niż 60 miesięcy
c. Warunki płatności: do 30 dni od wystawienia prawidłowej faktury.
d. Wypłata wynagrodzenia nastąpi w dwóch częściach i będzie oparta o zasady przyjęte w Regulaminie naboru wniosków o dofinansowanie w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków oraz uchwały nr 232/2022 Rady Ministrów z 23 listopada 2022 r.
tj. w roku 2024 - wynagrodzenie obejmować będzie do 50 % przyznanej promesy w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków oraz wartość zadania przekraczająca całkowitą wartość promesy; w roku 2025 - wynagrodzenie obejmować będzie pozostałą kwotę przyznanej promesy w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
e. Okres związania ofertą: oferenci pozostają związani ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
f. Warunki wykonania przedmiotu umowy: Wykonawca wykonuje przedmiot umowy samodzielnie.

VII. Dopuszczenie do udziału w postępowaniu zakupowym

Warunkiem udziału w postępowaniu jest:

1) Posiadanie odpowiedniego doświadczenia:
o wykonanie w okresie ostatnich trzech lat tj. w latach 2021 - 2023 co najmniej jednego zadania o wartości minimum 390 000,00 zł brutto, polegającego na prowadzeniu prac konserwatorskich, restauracyjnych bądź budowlanych przy obiekcie wpisanym do rejestru zabytków o kubaturze nie mniejszej niż 11 000 m3.
o posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o kwocie ubezpieczenia nie mniejszej niż 380 000,00 zł
2) dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia/kwalifikacje uprawniające do kierowania pracami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
Wykonawca spełni przedmiotowy warunek, jeżeli wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia: Kierownika robót posiadającego: uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz który przez co najmniej 18 miesięcy brał udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury.

3) posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o kwocie ubezpieczenia nie mniejszej niż 380.000,00zł

Celem udokumentowania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca wypełnia formularz ofertowy i przedkłada razem z ofertą następujące dokumenty:
? potwierdzające posiadanie odpowiedniego doświadczenia, poprzez załączenie wykazu prac zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszego postępowania.
? potwierdzające dysponowanie osobami o wymaganych uprawnieniach/kwalifikacjach prac zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszego postępowania.
? potwierdzające posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o kwocie ubezpieczenia nie mniejszej niż 380.000,00 zł.

VIII. Opis sposobu przygotowania oferty:

1) Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, napisana na komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką, scaloną w sposób trwały. Ofertę należy przesłać w zamkniętej kopercie lub dostarczyć osobiście (wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym pod numerem 888 220 174) na adres: Fundacja Pobliskie Miejsca Pamięci Auschwitz-Birkenau ul. Bór 67, 32-620 Brzeszcze.
2) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
- Formularz ofertowy,
- wykaz prac - zawierającego nazwę zadania, adres inwestycji, nazwę i adres Zamawiającego, termin realizacji prac, kubaturę obiektu oraz wartość zadania brutto;
- wykaz osób - potwierdzające dysponowanie osobami o wymaganych uprawnieniach/kwalifikacjach;
- dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
3) Na kopercie należy wpisać: postępowanie zakupowego na realizację zadania pn.: Odtworzenie i zachowanie Miejsca Pamięci - ruin budynku magazynu ziemniaków i warzyw - magazyn nr 1 ,,FUNF KARTOFELLAGERHALLE - ZIEMNIACZAREK" - etap II
4) Cena podana w ofercie musi być wyrażona w złotych polskich PLN i zawierać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz uwzględnić wszelkie podatki, opłaty, itp.

7) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
8) Oferta powinna być opatrzona podpisem osoby upoważnionej do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
9) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę. Złożenie przez Oferenta więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania wariantowe albo alternatywne spowoduje jej odrzucenie.
10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zamówienia bez podania przyczyny. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w postępowaniu, w tym kosztów przygotowania oferty.
11) Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby składające ofertę.
12) Zmawiający nie zwraca przesłanych ofert.
13) Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 60 dni kalendarzowych. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
14) Jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od zawarcie umowy, zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
15) Nie przewiduje się publicznego otwarcia ofert

IX. Informacje dodatkowe
Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści niniejszego zapytania ofertowego. Wszelkie informacje o zmianach będą publikowane w Internecie.

Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego postępowania zakupowego.

Uwagi:
V. Informacja dotycząca kryterium wyboru oferty i sposobu ustalenia punktacji:

Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:

Cena-100%

Liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert będzie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:

Cmin ------ x 100 = ilość punktów dla danej oferty Co
gdzie:
Co - cena oferty ocenianej
Cmin - cena minimalna spośród cen wszystkich złożonych ofert

Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone wyżej kryterium. Cena oferty jest ceną ryczałtową brutto, zawierającą wszystkie koszty wykonania pełnego zakresu przedmiotu zamówienia. Przez cały okres realizacji zamówienia nie będzie podlegała zmianom ani korektom.
X. Klauzula informacyjnaz art. 13 RODO:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
? Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fundacja Pobliskie Miejsca Pamięci Auschwitz-Birkenau,
? zwany dalej Administratorem. Administrator prowadzi operacje przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z zapytaniem ofertowym.
? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
? posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
? nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

Kontakt:
5) Osobą do porozumiewania się z oferentami ze strony Zamawiającego jest Dagmar Kopijasz telefon 888 220 174.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.