Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przeprowadzenie prac konserwatorskich, restauratorskich oraz robót budowlanych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przeprowadzenie prac konserwatorskich, restauratorskich oraz robót budowlanych

Data zamieszczenia: 2024-03-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. świętej Doroty Dziewicy i Męczennicy w Domanowie
Domanowo 75
17-120 Brańsk
powiat: bielski (podlaski)
tel. 85 737 70 17, kom. 503 318 154.
Województwo: podlaskie
Miasto: Brańsk
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 85 737 70 17, k
Termin składania ofert: 2024-04-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Na przeprowadzenie prac konserwatorskich, restauratorski eh oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. ,,Remont kościoła par. p.w. św. Doroty w Domanowie - Etap I"
II. Nazwa i opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu schodów zewnętrznych kościoła, dostosowanie obiektu do obowiązujących przepisów z zakresu ochrony przeciwpożarowej, wykonanie monitoringu wizyjnego oraz oświetlenia zewnętrznego obiektu. Prace obejmą swoim zakresem: opracowanie dokumentacji i uzgodnienie jej z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków.
Lokalizacja inwestycji: kościół pw. świętej Doroty Dziewicy i Męczennicy w Domanowie, działka nr geod. 244, obręb Domanowo, gmina Brańsk, Domanowo 75,17-120 Brańsk.
Zakres prac objętych zapytaniem:
1. Opracowanie dokumentacji i uzgodnienie z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków
oraz uzyskanie wymaganych prawem zgód i pozwoleń do prowadzenia robót przy obiekcie wpisanym do rejestru zabytków.
2. Remont Schodów zewnętrznych:
- rozbiórka schodów zewnętrznych- elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych;
- demontaż istniejącej balustrady;
- montaż stopni prostych okładzinowych - stopnie kamienne gr. 5cm, płomieniowanych i szczotkowane z pasem antypoślizgowym szer. ok. 5cm - rodzaj kamienia zostanie uzgodniony na etapie opracowania dokumentacji na wszystkich schodach zewnętrznych wraz z wykonaniem kompletnych balustrad schodowych ze stali kwasoodpornej.
- montaż płyt kamiennych gr. 5cm, płomieniowanych antypoślizgowych na podjeździe dla niepełnosprawnych wraz z wykonaniem barierki ze stali kwasoodpornej.
- odprowadzenie wody opadowej pochodzącej z rynien spustowych od budynku.
3. Dostosowanie obiektu do obowiązujących przepisów z zakresu ochrony
przeciwpożarowej zgodnie z ekspertyzą techniczną stanowiąca załącznik do zapytania
ofertowego w tym min.:
- wyposażenie budynku kościoła (nawa główna, chór, zakrystia) w automatyczne czujniki dymu z sygnalizacją dźwiękową oraz funkcją powiadamiania SMS;
- zwiększeniu ilości środka gaśniczego zgromadzonego w gaśnicach poprzez dodatkowe wyposażenie budynku kościoła w przenośny agregat proszkowy, przeznaczony do gaszenia pożarów grup ABC, o masie środka gaśniczego co najmniej 25 kg.
4. Wykonanie monitoringu wizyjnego obejmującego min.:
- zakup i montaż monitoringu wizyjnego ilość kamer do uzgodnienia na etapie opracowania dokumentacji nie mniej niż 6 szt. (kamery zewnętrzne i kamery wewnętrzne wraz z osprzętem: puszki montażowe, rejestrator, dysk, kable, listwy, wykonanie stanowiska do podglądy wizyjnego zapisu z kamer itp.};
- uruchomieniu wszystkich zastosowanych w monitoringu urządzeń;
- oznakowanie budynku wewnątrz i na zewnątrz ,,obiekt monitorowany";
- przeszkolenie osoby odpowiedzialnej za nadzór nad kamerami, zabezpieczanie nagrań itp.
5. Wykonanie oświetlenia zewnętrznego:
- wykonanie i montaż oświetlenia zewnętrznego LED w ilości min 6 lamp.
6. Działania promocyjne:
- wykonanie tablicy informacyjnej z informacją o dofinansowaniu zadania w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków zgodnie z wytycznymi zawartymi w §12 Załącznika do uchwały nr 232/2022 Rady Ministrów z dnia 23 listopada 2022 r.
Przed złożeniem oferty Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej przez Wykonawcę.

Składanie ofert:
VII. Sposób oraz termin złożenia ofert:
1. Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10.04.2024 r. w formie pisemnej.
2. Ofertę należy złożyć osobiście w siedzibie Parafii (po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym), lub listowanie na adres: Parafia Rzymskokatolicka pw. świętej Doroty Dziewicy i Męczennicy w Domanowie, Domanowo 75, 17-120 Brańsk. Na kopercie powinien znajdować się napis: ,,Dotyczy zapytania ofertowego na :"Remont kościoła par. p.w. świętej Doroty w Domanowie- Etap i". Oferty należy składać na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia: do 6 miesięcy od podpisania umowy.

Wymagania:
III. Warunki zamówienia:
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków
o Dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
Projekt uzyskał dofinansowanie (wstępna promesa) z pierwszej edycji Rządowego Programu Odbudowy Zabytków w ramach Rządowego Programu Polski Ład.
Podmiotem udzielającym dofinansowania w formie dotacji jest Gmina Brańsk.
Okres gwarancji: Oferent, w przypadku wyboru jego oferty, udzieli gwarancji umownej na wykonane prace na okres nie krótszy niż 60 m-cy.
Warunki płatności: 30 dni od wystawienia prawidłowej faktury i podpisania protokołu odbioru.
Okres związania ofertą: oferenci pozostają związani ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
IV. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. w ciągu ostatnich 6 lat zrealizowali co najmniej 1 projekt polegający na remoncie w obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków.
W celu potwierdzenia oferent powinien dostarczyć potwierdzenie wykonania usługi w formie np. protokołów odbioru, zaświadczeń urzędowych, listów rekomendacyjnych podpisanych przez inwestora.
2. dysponują kadrą niezbędną do realizacji zamówienia, przez co rozumie się skierowanie do wykonywania prac w ramach Projektu:
- osoby posiadającej kwalifikacje dopuszczające określone w art. 37a ust. 1 Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. 2003 nr 162 póz. 1568)
- osoby posiadającej kwalifikacje uprawniające do przyjęcia obowiązku kierowania pracami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych zgodnie z art. 37c ww. ustawy wraz z zobowiązaniem do faktycznego przyjęcia tych obowiązków w przypadku wyboru oferty.
W celu potwierdzenia kwalifikacji Wykonawca powinien dostarczyć dane wskazanej osobv/wskazanvch osób wraz z kopia dokumentów potwierdzających uprawnienia.
V. Kryteria oceny ofert:
1. w zakresie określonym w punkcie IV. 1. - spełnia/nie spełnia w zależności od treści oświadczenia oraz dostarczenia odpowiednich dokumentów
2. w zakresie określonym w punkcie IV.2 - spełnia/nie spełnia w zależności od treści oświadczenia oraz dostarczenia odpowiednich dokumentów
3. najniższa cena - 100%
4. gwarancja - min. 5 lat gwarancji
W przypadku, gdy co najmniej dwóch Wykonawców spełniających kryteria oceny złoży oferty na tę samą cenę, zostaną poproszeni o złożenie ofert dodatkowych.
VI. Tryb zamówienia
1. Zamówienie udzielane jest w trybie zapytania ofertowego.
2. Niniejsze zamówienie nie podlega przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień w szczególności w związku z weryfikacją oświadczeń złożonych przez Wykonawców.
5. W uzasadnionych wypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający może modyfikować lub uzupełnić treść zapytania ofertowego.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, ani ofert wariantowych.
7. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego.
8. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
3. Do oferty należy załączyć:
- podpisane i wypełnione oświadczenie stanowiące załącznik Nr 3;
- kserokopie protokołów odbioru, zaświadczeń urzędowych, listów rekomendacyjnych podpisanych przez inwestora,
- kserokopię dokumentów potwierdzających uprawnienia osoby wskazanej w formularzu ofertowym.
4. Osoba podpisująca ofertę w imieniu Wykonawcy musi być upoważniona do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, jeśli prawo do reprezentacji nie wynika z publicznych rejestrów jak CEIDG albo KRS, oferta do której nie dołączono pełnomocnictwa będzie uznana za nieważną.
5. Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą brały udziału w postępowaniu.
6. Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia oferty złożonej w terminie o brakujące dokumenty nie ma jednak takiego obowiązku.
7. Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby składające ofertę.
8. Za termin złożenia oferty przyjmuje się termin dostarczenia oferty do Zamawiającego.
9. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi wykonawca.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.